*dingdingdingquote:
Ja, hehehe, ik weet wel wat goed is heur, whehehe.quote:
Is het soms die tijd van de maand net ná dé tijd van de maand?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja, hehehe, ik weet wel wat goed is heur, whehehe.
*winkwinknudgenudge
Geen van beiden. Het is bijna weekend.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Is het soms die tijd van de maand net ná dé tijd van de maand?
Ah, dat verklaart net zoveel. Eindelijk kan tarzan weer even rusten in het laatje van je nachtkastje.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Geen van beiden. Het is bijna weekend.
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:05 schreef Nosh het volgende:
Trouwens! Kuuks! Ik moet werken tot een uur of 5, dus om vier uur op station Breda staan gaat verdomd lastig worden.
Máár, gaat die warming gewoon 's avonds door? Dat moet wel, eigenlijk. Hè.
quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:47 schreef Misstique het volgende:
JA HOI KUTKLOON HOE GAAT HET ALLES GOED
Ik ben een beetje ziekquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:47 schreef Misstique het volgende:
JA HOI KUTHOND HOE GAAT HET ALLES GOED
*sloot wonderolie geeftquote:
Die wil je neuken dus. Duidelijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:16 schreef Dribbel_ het volgende:
huisgenootje kwam met net zomaar vers vruchtensapding brengendie is wél lief
![]()
Lesboquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die wil je neuken dus. Duidelijk.
Dat is allemaal schijn. Stiekem wil ze dat je haar hard neemt.quote:
Jij snapt em.quote:
Dat doet ze om je op te geilen. Neem het maar van mij aan.quote:
Vruchtensapquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:23 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat doet ze om je op te geilen. Neem het maar van mij aan.
Dat was een hint van dr ja. Begint het door te dringen nu?quote:
Ja hoor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:24 schreef Listo het volgende:
Bleh. Mag ik al naar huis?
Neequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat was een hint van dr ja. Begint het door te dringen nu?
Matig.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:31 schreef Blight het volgende:
Dat was R2D2-iaans voor "het is godverdomme nog steeds geen weekend.".
Ik ben dan ook een zeven.quote:
Slik ze dan gewoon niet! Ga snikkend achter je computer zitten, de zweet- en traandruppels over je hoofd parelend van de pijn. Trillende vingers, om het kwartier vragen om drie koffie. Sla wartaal uit, typ wartaal en fake opvliegers. Je moet natuurlijk wel wat dóén voor zo'n vrijstelling, hè!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:23 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je wordt op een gegeven moment bedreven in het verbergen van de pijn door pijnstillers te slikken.
.
Mwah, in sommige velden overstijg je dat niveau wel heur.quote:
Gelukkig is het bijna weekend.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mijn zin van de week is trouwens: "Ik voel anders. Nee echt, ik vóél ándérs."
En dat elke maand doen? Dan lig ik er zo uit hier.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Slik ze dan gewoon niet! Ga snikkend achter je computer zitten, de zweet- en traandruppels over je hoofd parelend van de pijn. Trillende vingers, om het kwartier vragen om drie koffie. Sla wartaal uit, typ wartaal en fake opvliegers. Je moet natuurlijk wel wat dóén voor zo'n vrijstelling, hè! [afbeelding].
Mijn zin van de week is trouwens: "Ik voel anders. Nee echt, ik vóél ándérs."
Die week loopt nog tot aan zondag. En ik héb trouwens al weekend. Hè, hè. Hè hè hè.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Gelukkig is het bijna weekend.
Ga je dan puppy's maken?quote:
Tssk, kutbaan. Zoek een andere.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
En dat elke maand doen? Dan lig ik er zo uit hier..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |