+1quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:12 schreef tipsch het volgende:
redactie, doe me een lol. zoek wat vogeltjes in de tuin en ga die filmen. deze streams zijn niet te harden![]()
Wie heeft dat nou weer bedacht?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:11 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
De gast-miljonairs die van 1 tot 6 weken mogen logeren
zonder meedingen van de prijzen.
En dat is geweldig ???quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:12 schreef beequeen het volgende:
Weer geweldig acteerwerk van D en N, net doen of hij haar slaat en zij maar smeken![]()
Iets met een spiraaltje en ik luister ook zo min mogelijk naar die 2, maar soms switchen ze van stream en schrik ik me rot.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:12 schreef maril het volgende:
[..]
Ik volg die 2 alleen maar op fok niet op streams, maar ben toch nieuwsgierig, wat heeft Nadia dan?
Thanks.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Iets met een spiraaltje en ik luister ook zo min mogelijk naar die 2, maar soms switchen ze van stream en schrik ik me rot.
Ik bedoel het sarcastischquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En dat is geweldig ???
Vind het meer dom![]()
3 weken oproepen op de tien-site, voor gast-miljonairs voor 1 tot 6 weken zonder meedingen hoofdprijs.quote:
Daar heb je deze voorquote:
Ok danquote:
VAST Jeuk, wat dennix niet verhelpen kan.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:12 schreef maril het volgende:
[..]
Ik volg die 2 alleen maar op fok niet op streams, maar ben toch nieuwsgierig, wat heeft Nadia dan?
Jeuk op die plek, maar het echte schijnt te gebeuren in het andere.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:19 schreef blomst het volgende:
VAST Jeuk, wat dennix niet verhelpen kan.
Die dokter schrikt zich een ongeluk....allemaal frambozen in haar doosquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:08 schreef beequeen het volgende:
Naad moet om 16.00 uur naar de dokter voor een pussycheck.![]()
lomp, onbeschaafd persoon ?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die url is vork, niet hork![]()
http://images.fok.nl/s/vork.gif![]()
Ja en ??quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:28 schreef blomst het volgende:
Als het al met nomineren gaat zullen Lieke en Huub als eerste op de bank zitten, of de andere vijf moeten allemaal dezelfde persoon gaan nomineren, en dan ziten met z'n allen op de bank.
als lieke en huub dezelfde peroon nomineren, dan heb je kans dat er drie personen op de bank zitten.
Misschien is Huub geen homo?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:29 schreef Dreamboy het volgende:
Waarom gaat Huub nou niet naast Dennix douche he en dan zegt hij gewoon ik ga hem even aan raken hoor Dennix of je gaat er nu uit.
Huub bedenkt ook niets meer.
Dat vind ik ook veel representatieverquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:52 schreef maril het volgende:
[..]
Dat men maar 1 x mag smsen en niet tig keer.
net als je dat hier doet met een poll 1 x stemmen.
Huub is bi en nix is een niet uit de kast gekomen homo.quote:
Ik zie Huub anders nog geen man pijpen hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:33 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Huub is bi en nix is een niet uit de kast gekomen homo.
Maar het klikt en past gewoon niet.
quote:
Ik weet niet wat die toen bij sjakie & eric onder de dekens deed.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zie Huub anders nog geen man pijpen hoor![]()
Nu je het zegt, zou Dennix daarom Huub niet mogen?quote:
Jaap wordt regelmatig niet goed, maar ik denk dat hij niet weet voor wie te kiezen vanavond, Huub en Lieke of Dennix en Naad. Hij zal dat vanavond bekend maken en hij moet nog even TV maken natuurlijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:35 schreef blomst het volgende:
Waar wordt Jaap niet goed van?
Ik had zo'n schurft aan dat eikeltjequote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:37 schreef blomst het volgende:
[..]
![]()
en ook niemand heeft ooit nog wat vernomen van deze gast.
Een Dennix geval, maar helaas hij werd zielig bevonden en tot winnaar gesmst.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |