+1quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:12 schreef tipsch het volgende:
redactie, doe me een lol. zoek wat vogeltjes in de tuin en ga die filmen. deze streams zijn niet te harden![]()
Wie heeft dat nou weer bedacht?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:11 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
De gast-miljonairs die van 1 tot 6 weken mogen logeren
zonder meedingen van de prijzen.
En dat is geweldig ???quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:12 schreef beequeen het volgende:
Weer geweldig acteerwerk van D en N, net doen of hij haar slaat en zij maar smeken![]()
Iets met een spiraaltje en ik luister ook zo min mogelijk naar die 2, maar soms switchen ze van stream en schrik ik me rot.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:12 schreef maril het volgende:
[..]
Ik volg die 2 alleen maar op fok niet op streams, maar ben toch nieuwsgierig, wat heeft Nadia dan?
Thanks.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Iets met een spiraaltje en ik luister ook zo min mogelijk naar die 2, maar soms switchen ze van stream en schrik ik me rot.
Ik bedoel het sarcastischquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En dat is geweldig ???
Vind het meer dom![]()
3 weken oproepen op de tien-site, voor gast-miljonairs voor 1 tot 6 weken zonder meedingen hoofdprijs.quote:
Daar heb je deze voorquote:
Ok danquote:
VAST Jeuk, wat dennix niet verhelpen kan.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:12 schreef maril het volgende:
[..]
Ik volg die 2 alleen maar op fok niet op streams, maar ben toch nieuwsgierig, wat heeft Nadia dan?
Jeuk op die plek, maar het echte schijnt te gebeuren in het andere.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:19 schreef blomst het volgende:
VAST Jeuk, wat dennix niet verhelpen kan.
Die dokter schrikt zich een ongeluk....allemaal frambozen in haar doosquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:08 schreef beequeen het volgende:
Naad moet om 16.00 uur naar de dokter voor een pussycheck.![]()
lomp, onbeschaafd persoon ?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die url is vork, niet hork![]()
http://images.fok.nl/s/vork.gif![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |