In de sauna en onder de zonnebank in slaap vallen is niet zo handig, uitdrogingsverschijnselen , verbrandingquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:02 schreef Darklight het volgende:
[..]
Er werd gebeld, Brain nam op, en moest Lieke wakker maken die lag te slapen in de suana
Vincook! Hupsakee, 2 gele kaarten en naar huis.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:03 schreef HiDiHo het volgende:
Iemand wakker houden is mishandeling![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:03 schreef HiDiHo het volgende:
Beetje droef dat zelfs een sauna of zonnebank dan ook slaapvrij moet.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:00 schreef Dreamboy het volgende:
Zouden Lieke en Huub een opdracht hebben gehad achter om stiekem proberen te slapen.
Zou me niets verbazen vann de FEBO
Idd, anders zou het knap saai worden hier.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is overduidelijk dat een heleboel mensen dezelfde beelden op verschillende wijze interpreteren, daarom hebben we ook niet allemaal dezelfde voorkeuren qua bewoner, en daar is niets mis mee lijkt me
Zal ik jou even een paar dagen uit je slaap houden, eens kijken of je er dan nog van houdtquote:
Dan kan je net zo goed Amanda, Nadia, Dennix en Brian onmiddelijk naar huis sturen, want iets anders dan over het stemmen praten doen ze nietquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:03 schreef paddy het volgende:
Die mag van mij terug komen.
Men mag om 23.00 naar bed, dus misschien moeten Lieke Huub Amanda Brain en dat walgelijk stelletje dat ook een keertje doen, schrikken ze achter vanquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:03 schreef HiDiHo het volgende:
De gast-miljonairs die van 1 tot 6 weken mogen logerenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:09 schreef maril het volgende:
, er komen meer mensen bij het blijft niet bij 7 mensen.
Zijn ze alleen maar blij meequote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:09 schreef maril het volgende:
[..]
Men mag om 23.00 naar bed, dus misschien moeten Lieke Huub Amanda Brain en dat walgelijk stelletje dat ook een keertje doen, schrikken ze achter van, trouwes over die op de bank zitten en weggestemd worden, er komen meer mensen bij het blijft niet bij 7 mensen.
Ik volg die 2 alleen maar op fok niet op streams, maar ben toch nieuwsgierig, wat heeft Nadia dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:08 schreef beequeen het volgende:
Naad moet om 16.00 uur naar de dokter voor een pussycheck.![]()
Dat is denk ik ook de hoop van lieke, die gaat overal net doen alsof ze slaapt en ze hoopt dat ze een keer in de fout gaan bij het wakker maken.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:10 schreef riri het volgende:
Huub en Lieke zijn blij zometeen dat er weer eens iets gebeurt van uit dat inaktieve clubje...dat het spel laag wordt gespeeld door die club daar zijn ze wel op voorbereid...ze kennen niets anders van deze mensen....het wachten is op die ene grote megafout die de club van 5 maakt want die zit eraan te komen....amanda gaat al weer helemaal op in haar spel en ziet het als echt....één foutje en ze hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |