Ja en ??quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:28 schreef blomst het volgende:
Als het al met nomineren gaat zullen Lieke en Huub als eerste op de bank zitten, of de andere vijf moeten allemaal dezelfde persoon gaan nomineren, en dan ziten met z'n allen op de bank.
als lieke en huub dezelfde peroon nomineren, dan heb je kans dat er drie personen op de bank zitten.
Misschien is Huub geen homo?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:29 schreef Dreamboy het volgende:
Waarom gaat Huub nou niet naast Dennix douche he en dan zegt hij gewoon ik ga hem even aan raken hoor Dennix of je gaat er nu uit.
Huub bedenkt ook niets meer.
Dat vind ik ook veel representatieverquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:52 schreef maril het volgende:
[..]
Dat men maar 1 x mag smsen en niet tig keer.
net als je dat hier doet met een poll 1 x stemmen.
Huub is bi en nix is een niet uit de kast gekomen homo.quote:
Ik zie Huub anders nog geen man pijpen hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:33 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Huub is bi en nix is een niet uit de kast gekomen homo.
Maar het klikt en past gewoon niet.
quote:
Ik weet niet wat die toen bij sjakie & eric onder de dekens deed.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zie Huub anders nog geen man pijpen hoor![]()
Nu je het zegt, zou Dennix daarom Huub niet mogen?quote:
Jaap wordt regelmatig niet goed, maar ik denk dat hij niet weet voor wie te kiezen vanavond, Huub en Lieke of Dennix en Naad. Hij zal dat vanavond bekend maken en hij moet nog even TV maken natuurlijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:35 schreef blomst het volgende:
Waar wordt Jaap niet goed van?
Ik had zo'n schurft aan dat eikeltjequote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:37 schreef blomst het volgende:
[..]
![]()
en ook niemand heeft ooit nog wat vernomen van deze gast.
Een Dennix geval, maar helaas hij werd zielig bevonden en tot winnaar gesmst.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |