Waarom gaat Eurosport nou naar Wawrinka - Safinquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:12 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een partij zeg tussen Stephanek en Djoko.
Wat hebben jullie toch met haarquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:16 schreef TheGeneral het volgende:
Kleine microfoon voor de Jenken...![]()
[afbeelding]
Ik niet zoveel. Maar Mirri is een enorme fan. Dus ik dacht ik post wat plaatjes.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat hebben jullie toch met haar?
Ja!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:25 schreef Ambrosius het volgende:
Eurosport gaat zo weer naar Djokovic.
Bedankt voor de links! Wat stond Federer daar waanzinnig goed te spelen zeg. Heb hem dit jaar nog niet eerder zo goed zien spelen, behalve tegen Roddick in de halve finale van de AO.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:08 schreef TheGeneral het volgende:
Oh Yeah!!
[afbeelding]
[afbeelding]
Highlights:
Part 1:
http://nl.youtube.com/watch?v=ALRMWnUgzLo
Part 2:
http://nl.youtube.com/watch?v=4-hqwom3BFI
Graag gedaan. Ik ben nog steeds op zoek naar de High Quality versie van die highlights... Kan hem helaas nog niet vinden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt voor de links! Wat stond Federer daar waanzinnig goed te spelen zeg. Heb hem dit jaar nog niet eerder zo goed zien spelen, behalve tegen Roddick in de halve finale van de AO.
Ik vind het irritant dat ze de hele tijd zo wisselen tussen die partijen. Als ze tijdens de pauzes even laten zien wat er op de andere banen gebeurt, vind ik dat fijn, maar niet als ze steeds een kwartier bij de ene partij blijven en dan een kwartier bij de andere partij.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:04 schreef TheGeneral het volgende:
En we zijn weer op Eurosport. Alleen een hele tijd achter weer
Edit:
Ze zeggen dat dit opgenomen beelden zijn omdat ze de tiebreak nog wilden laten zien. Daarom lopen ze nu wel ERG ver achter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |