bierikquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat moet ik anders tijdens werk
[..]
Dan moet ik die van Bierik etc er ook bij tellen.
Mja, dat is waar, maar dit is een vreemde gewaarwording....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat zit je ook 2 keer per dag. Totdat schoonOA terug is.
Zonder koffie (SC) word het leven wel anders! Tijd voor een aktiegroep: Redt het KSC!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:19 schreef OA het volgende:
[..]
Welke realiteit?![]()
Is Fok niet echt dan?![]()
Ik heb het gevoel alsof ik op een boot zit en alles om me heen beweegt...![]()
Pak een pot koffie. en neem er een kuukske bijquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:22 schreef OA het volgende:
[..]
Mja, dat is waar, maar dit is een vreemde gewaarwording....![]()
Misschien moet ik gewoon even wat eten en drinken!![]()
brb
Bierik is tofquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat moet ik anders tijdens werk
[..]
Dan moet ik die van Bierik etc er ook bij tellen.
KMT was ok tofquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Bierik is tof.
etc niet(op B_L na dan)
daar weet ik niks vanquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:30 schreef MPG het volgende:
HMP en KMT gingen nog wel. Daarna begon het gebagger![]()
Ik mag Kuukske wel!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:25 schreef Hans_Klok het volgende:
ik haat kuukskes
Een naam-kloon?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:46 schreef OA het volgende:
WTF......![]()
![]()
Kan een modje hier misschien iets aan laten doen??![]()
B.v.d.![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:46 schreef OA het volgende:
WTF......![]()
![]()
Kan een modje hier misschien iets aan laten doen??![]()
B.v.d.![]()
Alles goed Sjowhan?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Modjes niet, FA's/A's wel.
Even TR doen, en vragen om de kloon te bannen?
Ik zeg toch ook "laten doen"quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Modjes niet, FA's/A's wel.
Even TR doen, en vragen om de kloon te bannen?
zal toch niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:18 schreef OA het volgende:
TR gezet...![]()
Nu maar hopen dat het verhaal: "een ban aanvragen levert er ook eentje voor jezelf op" niet opgaat in deze...![]()
Ik ben er toc!!quote:
Welke klonen?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:15 schreef eer-ik het volgende:
Of is iedereen weg vanwege die klonen
ik weet het niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:21 schreef OA het volgende:
Wanneer heb je je eerste lesdag?
En moeten we je vanaf dan overdag missen?![]()
Daar zijn ze idd lekker laat mee...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik weet het niet.
Vandaag de IBG gesproken, en ze zeiden dat deze week mijn aanvraag behandeld is.
Lekker laat
Volgens mij begint de school komende week, en moet ik nu nog in 1 dag al m'n boeken regelen enzo
KutIB
Als ik m'n stufi maar krijg
mwah, dat boeit me niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:25 schreef OA het volgende:
[..]
Daar zijn ze idd lekker laat mee...![]()
Ik wil je niet intmoedigen ofzo, maar je hebt grote kans dat een aantal boeken niet op voorraad is (tijdelijk)![]()
IBG, OV, etc...
Nee, ik had lunsj. 2 broodjes visquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:15 schreef eer-ik het volgende:
Of is iedereen weg vanwege die klonen
tot nuquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik had lunsj. 2 broodjes vis
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:27 schreef OA het volgende:
Ik heur net op de radio:
Bewolkt.... wolkenvelden.... spatje regen..... alleen in het zuid westen, ZH en delen van Zeeland is het zonnig!![]()
Dat wel, maar het is niet overwegend bewolkt!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
As usual.
Ik zie wel zon, maar ook wind en donkergrijze wolken...
Ik moet morgen deze hele PC weer opruimen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:28 schreef OA het volgende:
[..]
Dat wel, maar het is niet overwegend bewolkt!![]()
Er zijn wolken en daarmeede is alles gezegd!![]()
Je maakt je er iig niet schuldig aanquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:17 schreef Hans_Klok het volgende:
[..]
In een SC kan je geen kwalitatieve posts maken?
Ja, uurtje of wat.quote:
Whehe...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik moet morgen deze hele PC weer opruimen.
Heb inmiddels allemaal dingen geinstalleerd
En muziek gedownload endezulks
Ik ken het gevoel. Laptop van de zaak met 80G hd. 10 G aan werkgerelateerde dingen. En nu begint windows te zeuren dat er ruimtegebrek isquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik moet morgen deze hele PC weer opruimen.
Heb inmiddels allemaal dingen geinstalleerd
En muziek gedownload endezulks
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel. Laptop van de zaak met 80G hd. 10 G aan werkgerelateerde dingen. En nu begint windows te zeuren dat er ruimtegebrek is
Word dit je nieuwe KLB? Tof!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:32 schreef eer-ik het volgende:
er was vannacht van die tyfusjeugd die naast mijn auto zat.
Nou staat die auto vrijwel altijd in de tuin, maar nu niet.
Ik hoorde ze toen ik net in m'n mand lag, en ik dacht: effe kijken waar ze zitten.
*Erik kijkt uit raam*
zitten ze ernaast.
Een gast ging de hele tijd zo achter de wagen zitten/liggen dat ik 'm niet kon zien.
Op een gegeven moment begonnen ze met steentjes naar andere auto's te gooien in de buurt, toen dacht ik: krijg nou de tyfus.
Toen deed ik mijn badjas aan en ging naar buiten, waarop dat volk meteen wegrende.
Ik dacht: nah, ook goed zo, donderstraal in elk geval maar op
Grafjeugd
toen ik wakker werd vanochtend en in de auto stapte, lag er allemaal bagger op m'n dak
Vonden ze wel effe tof om te doen
Gelukkig weet ik wie het zijn, en die mannetjes mogen van het weekend even mijn auto komen poetsen
nee, morgen is mijn laatste dag.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:31 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe...![]()
Je blijft daar dus niet arbeiten in het weekend ofzo?
Heb je wel iets anders?
Precies. Motown ftwquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe, dat kan idd nooit.
Zoveel werkgerelateerd spul staat er nooit op.
Anderszijds, is muziek ook belangrijk tijdens werk ,dus moet je dat wel hebben op je laptop
het is wel een vrij serieuze KLB, maar ik heb geen zin in die pauper reacties van dat kutvokl wat daar loopt.quote:
Pokketuig...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:32 schreef eer-ik het volgende:
Ik hoorde ze toen ik net in m'n mand lag, en ik dacht: effe kijken waar ze zitten.
*Erik kijkt uit raam*
zitten ze ernaast.
Een gast ging de hele tijd zo achter de wagen zitten/liggen dat ik 'm niet kon zien.
Op een gegeven moment begonnen ze met steentjes naar andere auto's te gooien in de buurt, toen dacht ik: krijg nou de tyfus.
Toen deed ik mijn badjas aan en ging naar buiten, waarop dat volk meteen wegrende.
Grafjeugd
toen ik wakker werd vanochtend en in de auto stapte, lag er allemaal bagger op m'n dak
Gelukkig weet ik wie het zijn, en die mannetjes mogen van het weekend even mijn auto komen poetsen
Jammerquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
het is wel een vrij serieuze KLB, maar ik heb geen zin in die pauper reacties van dat kutvokl wat daar loopt.
maar echt, het is jeugd van een jaartje of 14.quote:
Ah, ja, dat van HU had je gezegd!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, morgen is mijn laatste dag.
Dan heb ik een maand geen werk, en dan ga ik aan de slag @ HU.
Ik ben wel bang om die eend aan de straat te laten staan.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:34 schreef OA het volgende:
[..]
Pokketuig...![]()
Bij jou gooien ze rommel op je wagen, bij ons wordt ie meteen opengebroken....![]()
Mja, de jeugd van tegenwoordig (niet de band) is echt te triest voor woorden.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
maar echt, het is jeugd van een jaartje of 14.
En ik weet wie het waren en waar ze vaak komen, dus ik ga ze eventjes de tuin in trappen en onder dwang m'n auto laten poetsen.
ja ach, krijg toch stufi, en van die 2250,00 euro die ik verdiend gekregen heb deze maand, kan ik wle een maandje rondkomenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:36 schreef OA het volgende:
[..]
Ah, ja, dat van HU had je gezegd!![]()
Een maandje niet werken is ook wel lekker, alleen jammer dat het geen centen oplevert....![]()
Ja, ik vind dat ronduit zielig.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, de jeugd van tegenwoordig (niet de band) is echt te triest voor woorden.
*opa vertelt...
Jeugdquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:32 schreef eer-ik het volgende:
*Erik kijkt uit raam*
zitten ze ernaast.
Grafjeugd
De band vind ik (vreemd genoeg) wel wat hebben. Niet qua gedrag er om heen, maar hun muziek springt er wel uit. Beter dan die "R&B/hiphop cover elke plaat die je tegenkomt met een ahah, yeah" artiesten.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat ronduit zielig.
Die band is trouwens ook triest.
godverdomme, tyfusvolk.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:37 schreef OA het volgende:
Heel goed, uitbannen dat tuig...
http://www.nu.nl/news/121(...)drank_in_gevaar.html
Die reclame onder dat nieuwsbericht: "lenen?"quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
godverdomme, tyfusvolk.
zo'n grote fabriek heeft echt veel macht eigenlijk
ja, maar daar luister ik dan ook niet naar.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
De band vind ik (vreemd genoeg) wel wat hebben. Niet qua gedrag er om heen, maar hun muziek springt er wel uit. Beter dan die "R&B/hiphop cover elke plaat die je tegenkomt met een ahah, yeah" artiesten.
Het zal mij echt een zorg zijn...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
godverdomme, tyfusvolk.
zo'n grote fabriek heeft echt veel macht eigenlijk
het gaat niet alleen daarom chef.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:43 schreef OA het volgende:
[..]
Het zal mij echt een zorg zijn...
Lekker belangrijk als er geen/weinig alcohol meer te krijgen is... je zal er niet dood aan gaan....![]()
Ik zie iets van landal greenparksquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die reclame onder dat nieuwsbericht: "lenen?"
Ik zal er geen cd van kopen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, maar daar luister ik dan ook niet naar.
Geef mij maar goeie muziek
Ik luister ook wel naar hiphop, maar dan overwegend oldkool hiphop.
Die nieuwe shit kan mij niet bekoren.
Wat ik de laatste tijd vaak luister is dit
Muziekquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, maar daar luister ik dan ook niet naar.
Geef mij maar goeie muziek
Ik luister ook wel naar hiphop, maar dan overwegend oldkool hiphop.
Die nieuwe shit kan mij niet bekoren.
Wat ik de laatste tijd vaak luister is dit
Rammstein en andere metal luister ik ook wel ja.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal er geen cd van kopen.
Ik ben meer motown, oude disco (earth wind en fire rule) en stevige rock. En Rammstein
En van alles er tussen in. Veel buitenlandse muziek ook, maar dat komt door mijn uit de hand gelopen hobby.
ouwe lullen zijn wequote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Rammstein en andere metal luister ik ook wel ja.
Vooral veel classic rock, city fm (ohnee, dat kan je niet ontvangen) CCR, the doors, eric clapton, dat soort gein.
Hoi. Ik mag geen punten meer zetten van lenny. Hij haat me.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:49 schreef Kuukske het volgende:
Hallo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |