In een SC kan je geen kwalitatieve posts maken? Waarom tyf jij niet gewoon op naar je ONZ? Huillie.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
In een SC kwalitatieve posts, natuurlijk
Het is gewoonweg irritant om steeds weer in een uur 10 klonen met zo goed als dezelfde naam langs te zien komen. Dat is baggeren, sc'en is toch net wat anders.
whehe, ja, maar die boeit me niet zoveel eigenlijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:17 schreef OA het volgende:
[..]
Inderdaad.
Wel goed voor je postcount though!![]()
Gaerne!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Iemand nog een laatse kopje koffie?
![]()
niks nietquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
![]()
graag, geen koffie hier te vindenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
![]()
Postcount boeit me ook niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, ja, maar die boeit me niet zoveel eigenlijk.
Het is toch geen weerspiegeling van de realiteit
Welke realiteit?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, ja, maar die boeit me niet zoveel eigenlijk.
Het is toch geen weerspiegeling van de realiteit
Dat zit je ook 2 keer per dag. Totdat schoonOA terug is.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:19 schreef OA het volgende:
[..]
Welke realiteit?![]()
Is Fok niet echt dan?![]()
Ik heb het gevoel alsof ik op een boot zit en alles om me heen beweegt...![]()
wat moet ik anders tijdens werkquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Postcount boeit me ook niet.
KSC is gewoon tof, leuk tijdverdrijf![]()
Dan moet ik die van Bierik etc er ook bij tellen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:19 schreef OA het volgende:
[..]
Welke realiteit?![]()
bierikquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat moet ik anders tijdens werk
[..]
Dan moet ik die van Bierik etc er ook bij tellen.
Mja, dat is waar, maar dit is een vreemde gewaarwording....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat zit je ook 2 keer per dag. Totdat schoonOA terug is.
Zonder koffie (SC) word het leven wel anders! Tijd voor een aktiegroep: Redt het KSC!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:19 schreef OA het volgende:
[..]
Welke realiteit?![]()
Pak een pot koffie. en neem er een kuukske bijquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:22 schreef OA het volgende:
[..]
Mja, dat is waar, maar dit is een vreemde gewaarwording....![]()
Misschien moet ik gewoon even wat eten en drinken!![]()
brb
Bierik is tofquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat moet ik anders tijdens werk
[..]
Dan moet ik die van Bierik etc er ook bij tellen.
KMT was ok tofquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Bierik is tof.
etc niet(op B_L na dan)
daar weet ik niks vanquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:30 schreef MPG het volgende:
HMP en KMT gingen nog wel. Daarna begon het gebagger![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |