quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:11 schreef WyriHaximus het volgende:
Plurry kan jij mij vertellen waarom vrouwen dit verijwillig op hun hoofd zetten? Snap niet waarom je er vrolijk als een mislukt hazmat mannetje bij wilt lopen![]()
http://www.kijkshop.nl/pr(...)rmen-droogkap-hd500/quote:
Bunzingquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:41 schreef WyriHaximus het volgende:
* WyriHaximus zit lekker ze breedje garnaal salade op te knabbelen
Morgen zalm ofzo denk ikquote:
PM heb jequote:Op dinsdag 4 september 2007 12:53 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Morgen zalm ofzo denk ik.
Btw JortK gefixed wat je laatst zei wo PM me je email ff.
Dat lijkt me ook, ik ga nog even een nette mail terugsturen wat precies de gegronde reden is.. Ik ga iig niet met een salarisstrook naar de sollicitatie, dat kunnen ze vergeten.quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:53 schreef phluphy het volgende:
Wat een raar verzoek!
Lijkt mij een poging om te trachten je zo min mogelijk te hoeven betalen (vergeleken met je vorige baan).
Het doet toch niet terzake wat je voorheen verdiende?
Goed idee, ga ik ook nog doenquote:Anders moet je die vraag even stellen in W&R, misschien dat er redenen bekend zijn waarom ze dit doen.
Wat moet jij ook wat aandacht dan?quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:59 schreef phluphy het volgende:
Dat mailt en pm't maar!. Tssssssssk!
Sir Harry, was het wat, dat floorplanner? Volgens mij is dat in de categorie 'gratis' de meest gebruikte/gangbare.
Ik heb wel eens mooiere schetsen gezien, maar die waren door CAD (?) tekenaars gemaakt. Tja, die moet je maar net kennen natuurlijk.
Wat die max 5 cent dat het duurder is dan de garnalen?quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:36 schreef Sjowhan het volgende:
Doe maar duur Wyri!
Is het trouwens 'normaal' dat je je loonstrook moet meenemen naar een sollicitatiegesprek? Vind het een beetje tever gaan eerlijk gezegd
Ikke? Nee hoor het was toch onbekendquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:37 schreef phluphy het volgende:
mschol, da's wel heul relaxed! Tijd genoeg over voor een baantje, dus!![]()
Harry, zit jij mij stiekem te pm'en???![]()
![]()
![]()
Sjowhannes, ge hebt een boel reacties in je topic. Nuttige aktie!
Bertje, (over)leef je nog?![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:40 schreef WyriHaximus het volgende:
Hmm misschien ook maar eens topicje maken in K&W dan.
Hier daar ga je: WyriHaximus zijn nieuwe hokquote:Op woensdag 5 september 2007 06:50 schreef phluphy het volgende:
Een hele goedemorgen deze woensdagmorgen! De dag dat de heer Zaagmans verwacht wordt.![]()
.
[..]
Leuk!
]
Och, als je een spamfilter hebt, en deze bijv op score '5' zet, en mails daarboven naar een apart account laat verplaatsen, zal je in 99% vd gevallen de spam (met evt virussen) al onderscheppen.quote:Op woensdag 5 september 2007 08:41 schreef mschol het volgende:
morghe
* mschol heeft volgens hem net zijn mailserver voor het domein goed ingesteld
moet alleen nog eff virusscanner downloaden, worden ze namelijk gelijk gecheckt op virussen
quote:ns2:~# telnet mail.mschol.eu 25
Trying 62.251.83.181...
Connected to a62-251-83-181.adsl.xs4all.nl.
Escape character is '^]'.
220 mail.mschol.eu Kerio MailServer 6.4.0 ESMTP ready
ehlo sjowhan.nl
250-mail.mschol.eu
250-AUTH CRAM-MD5 PLAIN LOGIN DIGEST-MD5 NTLM
250-STARTTLS
250-ENHANCEDSTATUSCODES
250-8BITMIME
250-PIPELINING
250-ETRN
250-DSN
250 HELP
mail from:<sjowhan@sjowhan.nl>
250 2.1.0 Sender <sjowhan@sjowhan.nl> ok
rcpt to:<sjowhan@sjowhan.nl>
550 5.7.1 Relaying to <sjowhan@sjowhan.nl> denied (authentication required)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |