abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 september 2007 @ 08:38:11 #1
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_52952877
Goed op aandringen van plurry mijn topic over me nieuwe hok . Geen idee hoe het er hier meestal aan toe gaat maar dat zie ik wel .

Over weekje of 6 zal de nieuwbouw van me nieuwe appartement klaar zijn.

Vroeg in de bouw

Midden in de bouw

(Achterste balkon is die van mij.)

De afwerking

Flimpje!
(Beetje kut weet het .)

Nu komt me vriendin soort van ook bij me wonen samen met 2 van haar cavia's (+ die ik al heb dus gezellig 3 piepende beesten in huis) . Nu ben ik alles aan het indelen (met floor planner). En heb toe nu toe 1 indeling gemaakt maar vraag me af of het wel zon goed idee is. Wat denken jullie? Het grote raam bovenin zorgt natuurlijk voor redelijk wat licht in de ruimte en wil wel nog kunnen computeren . (Ik post er later wel meer o.a. aan de hand van jullie tips.)

Me indelingen (Boven in is oost en onderin is west grof geschat op de tekening):
  • Het originele plan
  • Wat het beste zou zijn met de kabels (we willen eigenlijk geen kabelgoten
  • Mijn idee over de indeling

[ Bericht 17% gewijzigd door WyriHaximus op 05-09-2007 10:13:29 ]
  • phluphy for president!
      woensdag 5 september 2007 @ 09:41:30 #2
    65490 whoops
    Home is where the heart is...
    pi_52953898
    Cool hoor... Die ramen zijn vet, over de volle hoogte van je woning...

Hoe groot is de oppervlakte?
    In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
      woensdag 5 september 2007 @ 09:44:11 #3
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_52953952
    Ah toe... plaats ook eens wat foto's direct in het topic. Op deze manier is het net een simpele link-dump.
      woensdag 5 september 2007 @ 09:48:08 #4
    84926 WyriHaximus
    pi_52954040
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 09:41 schreef whoops het volgende:
    Cool hoor... Die ramen zijn vet, over de volle hoogte van je woning...

Hoe groot is de oppervlakte?
    Ja is ook erg mooi . Ow en het kijkt wel uit op de plaatselijke begraaf plaats maar dat vind ik niet erg ! Scheelt mij weer gluurders . Woonkamer is 30m2 en dat is ongeveer de helft van het totaal dus zal wel naar komen op 60 a 70m2 totaal .
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 09:44 schreef Brighteyes het volgende:
    Ah toe... plaats ook eens wat foto's direct in het topic. Op deze manier is het net een simpele link-dump.
    Word aangewerkt. Zit op me werk dus kan niet constant aan het fokken zijn . (Nadeeltje is dat ik de meer recente foto's als een pleuris zooi door elkaar heb staan waardoor ik moet gaan zoeken welke het zijn maar komt goed .)

[ Bericht 11% gewijzigd door WyriHaximus op 05-09-2007 10:11:32 ]
    phluphy for president!
      woensdag 5 september 2007 @ 10:57:54 #5
    65490 whoops
    Home is where the heart is...
    pi_52955501
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 09:48 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Ja is ook erg mooi . Ow en het kijkt wel uit op de plaatselijke begraaf plaats maar dat vind ik niet erg ! Scheelt mij weer gluurders . Woonkamer is 30m2 en dat is ongeveer de helft van het totaal dus zal wel naar komen op 60 a 70m2 totaal .
    De oppervlakte is netjes, wel samen met je vriendin maar dat is vast wel gezellig.

En die begraafplaats... Tja, is wel een rustgevend uitzicht...
    In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
      woensdag 5 september 2007 @ 11:30:47 #6
    84926 WyriHaximus
    pi_52956282
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 10:57 schreef whoops het volgende:

[..]

De oppervlakte is netjes, wel samen met je vriendin maar dat is vast wel gezellig.

En die begraafplaats... Tja, is wel een rustgevend uitzicht...
    Zeker, ook een stuk ruimer als dat ik nu heb . En ze woonde al halve weken bij mij toen we nog alle 2 werkloos ware dus dit gaat wel wat worden als je het mij vraag . o.a. daarom staan de computers bij elkaar zodat we samen gezellig kunnen computeren .

Ach het was dat of een boom er voor of een huis (+straat met mensen die er langs fietsen) of naar een bank zitten te kijken (+die zelfde straat weer) . Daarnaast vind ik begraaf plaats wel wat hebben ^^.
    phluphy for president!
    pi_52956953
    tvp en feli!
      woensdag 5 september 2007 @ 13:53:41 #8
    84926 WyriHaximus
    pi_52959172
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 11:57 schreef Nirak het volgende:
    tvp en feli!
    en dankje. Kijk er al maanden naar uit . Ga straks ook lekker 10 meter verhuizen want ze bouwen het achter waar ik nu woon .
    phluphy for president!
      woensdag 5 september 2007 @ 14:38:04 #9
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_52960153
    Eindelijk je topic! Leuk om te gaan volgen hoe het verder gaat.

Ik ga straks even je floorplanner bestuderen.
    ... ♥ ik mis je ♥
      woensdag 5 september 2007 @ 14:41:18 #10
    84926 WyriHaximus
    pi_52960221
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 14:38 schreef phluphy het volgende:
    Eindelijk je topic! Leuk om te gaan volgen hoe het verder gaat.

Ik ga straks even je floorplanner bestuderen.
    Volgens mij ben je gelijk helemaal vrolijk of niet?

Ja ik hoop dat het die 2e word ergens, die lijkt mij het meest praktisch .
    phluphy for president!
    pi_52961621
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 14:41 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Volgens mij ben je gelijk helemaal vrolijk of niet?

Ja ik hoop dat het die 2e word ergens, die lijkt mij het meest praktisch .
    hoi hoi, leuk huisje!!
    Ik hoop niet dat je het erg vindt, maar ik heb eventjes met je floorplanner zitten klooien!
    Alleen perongeluk 2 dingen opgeslagen...
    Ik weet niet hoe ik 1 van de 2 weer kan verwijderen, maar goed.
    Probeersel1 is degene die ik erbij heb gemaakt! Ik hoop dat je het mooi vindt
      woensdag 5 september 2007 @ 19:36:59 #12
    84926 WyriHaximus
    pi_52965474
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 16:00 schreef bl0emetjE het volgende:

[..]

hoi hoi, leuk huisje!!
    Ik hoop niet dat je het erg vindt, maar ik heb eventjes met je floorplanner zitten klooien!
    Alleen perongeluk 2 dingen opgeslagen...
    Ik weet niet hoe ik 1 van de 2 weer kan verwijderen, maar goed.
    Probeersel1 is degene die ik erbij heb gemaakt! Ik hoop dat je het mooi vindt
    Dankje !
    Geeft niet ziet er leuk uit. Heb 1 weg gehaald want die was dubbel . Jij kan ze niet verwijderen ik wel . Maakt mij niet uit ik sta open voor suggesties daarnaast is het een grove schets moet later als het echt dicht bij komt ff een nette strakke maken .
    phluphy for president!
      woensdag 5 september 2007 @ 20:03:34 #13
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_52966134
    bl0emetjE Leuk je te zien!

Ik zat ook al even naar die oorspronkelijke indeling te kijken. Die schuine bank, dat lijkt me nou echt iets wat op den duur gaat irriteren.
    bl0emetjE's indeling vind ik al wel wat rustiger, maar ze heeft één pc-tafel minder neergezet. Volgens mij ga je het niet redden met maar één pc tafel!
    Misschien is het mogelijk om de hoogte in te werken?
    ... ♥ ik mis je ♥
      woensdag 5 september 2007 @ 20:46:51 #14
    84926 WyriHaximus
    pi_52967141
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 20:03 schreef phluphy het volgende:

Ik zat ook al even naar die oorspronkelijke indeling te kijken. Die schuine bank, dat lijkt me nou echt iets wat op den duur gaat irriteren.
    bl0emetjE's indeling vind ik al wel wat rustiger, maar ze heeft één pc-tafel minder neergezet. Volgens mij ga je het niet redden met maar één pc tafel!
    Lol het word nog gezellig hier .

Er komt 1 PC tafel voor mij en 1 voor me vriendin dus zo naast elkaar word vechten, en ik neem ik super groot scherm of 2 normale grote dus we hebben de ruimte nodig. Aangezien zij er ook andere dingen op gaat doen .
    phluphy for president!
      donderdag 6 september 2007 @ 10:53:03 #15
    84926 WyriHaximus
    pi_52977280
    Ow tof te horen gekregen dat ik in de laatste 2 weken (beging van die 2 weken) van october de sleutel krijg . Maar dan moet ik ook wel opgerot zijn 1 november waar ik nu woon want de volgende staat alweer klaar om mijn plekkie over te nemen .
    phluphy for president!
    pi_52978847
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 20:03 schreef phluphy het volgende:

Hee Phluphy! Gezellig hier in het klussen en wonen forum!

Over het bureau, ik heb er 1 weggehaald, maar wel het bureau groter gemaakt.
    Het ging ook een beetje om het idee. Mijn vriendje en ik hebben ieder een eigen bureau maar ze staan wel naast elkaar. Dat was een beetje het idee! Ik weet niet hoelang dat stukje muur precies is natuurlijk
    Maar de bureaus naast elkaar is hartstikke gezellig! We hebben ze ook een keer tegenover elkaar gehad (als een vierkant dus zeg maar dat we ieder aan een kant zaten) en ook een keer in een hoek (er zit een hhoek stuk bij de bureaus dat je ze in een hoek aan elkaar kunt zetten) Maar zo naast elkaar vind ik zelf erg gezellig!

Verder is het natuurlijk gewoon WyriHaximus zn eigen huisje, ik was alleen een beetje aan het rommelen, wellicht doe je er nog ideetjes van op! Ben wel echt zeer benieuwd hoe het zal worden, want het ziet er al mooi uit op de bouwfoto's! Dus het gaat vast wel helemaal goed komen!!
      donderdag 6 september 2007 @ 13:18:29 #17
    84926 WyriHaximus
    pi_52980649
    quote:
    Op donderdag 6 september 2007 11:53 schreef bl0emetjE het volgende:

[..]

Hee Phluphy! Gezellig hier in het klussen en wonen forum!
    quote:
    Over het bureau, ik heb er 1 weggehaald, maar wel het bureau groter gemaakt.
    Het ging ook een beetje om het idee. Mijn vriendje en ik hebben ieder een eigen bureau maar ze staan wel naast elkaar. Dat was een beetje het idee! Ik weet niet hoelang dat stukje muur precies is natuurlijk
    Maar de bureaus naast elkaar is hartstikke gezellig! We hebben ze ook een keer tegenover elkaar gehad (als een vierkant dus zeg maar dat we ieder aan een kant zaten) en ook een keer in een hoek (er zit een hhoek stuk bij de bureaus dat je ze in een hoek aan elkaar kunt zetten) Maar zo naast elkaar vind ik zelf erg gezellig!
    Die kamer is 4.50 bij 6.50 . Naast elkaar is ook een optie ja . (Daarom staan ze bij het originele plan dus naast elkaar omdat het gezellig is .) Moeten we ook nog een plek voor de cavia's hebben en misschien dan daarnaast ofzo (maar dat wou vriendin niet) .
    quote:
    Verder is het natuurlijk gewoon WyriHaximus zn eigen huisje, ik was alleen een beetje aan het rommelen, wellicht doe je er nog ideetjes van op! Ben wel echt zeer benieuwd hoe het zal worden, want het ziet er al mooi uit op de bouwfoto's! Dus het gaat vast wel helemaal goed komen!!
    Ik vind het niet erg hoor ! Het enigste wat vast staat zijn de plek van de keuken en de douche enzo de rest is vrij om mee te kutten ! Word ook een zeer mooi plekje al vraag je het mij !
    phluphy for president!
      donderdag 6 september 2007 @ 14:20:06 #18
    107951 JortK
    Immer kwaliteitsposts
    pi_52983573
    quote:
    Op donderdag 6 september 2007 13:18 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

[..]

Die kamer is 4.50 bij 6.50 . Naast elkaar is ook een optie ja . (Daarom staan ze bij het originele plan dus naast elkaar omdat het gezellig is .) Moeten we ook nog een plek voor de cavia's hebben en misschien dan daarnaast ofzo (maar dat wou vriendin niet) .
    [..]

Ik vind het niet erg hoor ! Het enigste wat vast staat zijn de plek van de keuken en de douche enzo de rest is vrij om mee te kutten ! Word ook een zeer mooi plekje al vraag je het mij !
    Ahh cool, ik neem aan dat de breedte 6.50 is, dat betekend dat het stuk waar ik het bureau tekende ongeveer 2,5 a 3 meter is. Dat is best een lang stuk bureau toch? (of eventueel 2 naast elkaar van iets minder dan 1,5 m)
    Als de deur 'goed' getekend is (hoe die opengaat) kan het bureau helemaal tot aan waar de deur opengaat. Dat is best al een groot stuk. Maar ik weet natuurlijk niet of het groot genoeg is!

De cavia's kunnen eventueel gezellig bij de zithoek (ik heb er nu ook een plantje bij getekend voor de gezelligheid ) Of ze kunnen bij de eethoek naast de keuken?

Nou ja, als je nog meer ideetjes wilt, ik vind het altijd leuk om een beetje te floorplannen hihi
      donderdag 6 september 2007 @ 15:51:34 #20
    84926 WyriHaximus
    pi_52984052
    quote:
    Op donderdag 6 september 2007 14:20 schreef JortK het volgende:
    Mooie crib Wyri
    Dankje dankje .
    quote:
    Op donderdag 6 september 2007 15:23 schreef bl0emetjE het volgende:

[..]

Ahh cool, ik neem aan dat de breedte 6.50 is, dat betekend dat het stuk waar ik het bureau tekende ongeveer 2,5 a 3 meter is. Dat is best een lang stuk bureau toch? (of eventueel 2 naast elkaar van iets minder dan 1,5 m)
    Als de deur 'goed' getekend is (hoe die opengaat) kan het bureau helemaal tot aan waar de deur opengaat. Dat is best al een groot stuk. Maar ik weet natuurlijk niet of het groot genoeg is!
    Ja de deur staat goed. De douche deur gaat eingelijk ook naar buiten open . Punt is een beetje dat er ook nog boeken kasten en spullen kasten in moeten . Ow en die 6,50 is de groote van het raam ja . En het stuk waar jij het bureau had gezet is 3 meter en de keuken is het keukenblad wat aan de kant van de douche zit in de muur zeg maar . Dus daar is ook nog ruimte over. Vanavond of volgende week ff een goeie maken .
    quote:
    De cavia's kunnen eventueel gezellig bij de zithoek (ik heb er nu ook een plantje bij getekend voor de gezelligheid ) Of ze kunnen bij de eethoek naast de keuken?
    ja idd aan de andere kant van de TV ofzo .
    quote:
    Nou ja, als je nog meer ideetjes wilt, ik vind het altijd leuk om een beetje te floorplannen hihi
    Ga je gang zou ik zeggen .
    phluphy for president!
      dinsdag 11 september 2007 @ 21:33:48 #21
    84926 WyriHaximus
    pi_53105950
    Hmm vanmiddag te horen gekregen dat de bouw waarschijnlijk gaat uitlopen . En had net me vrije dagen geregeld vandaag . Naja dan krijgt me baas het maar een week van te voren te horen .
    phluphy for president!
      maandag 17 september 2007 @ 21:34:04 #22
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_53255802
    Update gewenst!
    ... ♥ ik mis je ♥
      maandag 17 september 2007 @ 21:58:19 #23
    84926 WyriHaximus
    pi_53256598
    quote:
    Op maandag 17 september 2007 21:34 schreef phluphy het volgende:
    Update gewenst!
    Weinig veranderd eingelijk. Als de planning is door gegaan is de voor oplevering vandaag geweest. Heb niet veel werk lui gezien (eingelijk geen) dus dat zou best nog wel eens kunnen kloppen dat de planning is door gegaan ondanks de mogelijk vertraging (of ze hebben door gewerkt). Dus als alles goed is is vrijdags de echte oplevering en dan word het echt interesant . Want dan gaat de woningbouw er in om een aantal standaard ( ) dingen te doen .
    phluphy for president!
      maandag 17 september 2007 @ 21:59:05 #24
    60908 G1ml1
    Keep falling......
    pi_53256629
    Bouwfakkers......
    Gravitation cannot be held responsible for people falling in love
    It is better to keep a friend from falling than to help him up
      maandag 17 september 2007 @ 22:28:22 #25
    84926 WyriHaximus
    pi_53257542
    quote:
    Op maandag 17 september 2007 21:59 schreef G1ml1 het volgende:
    Bouwfakkers......
    Managers/opzichters eerder . Bouwfakkers zijn er maar om te bouwen maar managers en opzichters horen alles in de gaten te houden dat alles goed gaat . (Komt misschien wat lomp over maar komt het vaak wel op neer .)
    phluphy for president!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')