Ja is ook erg mooiquote:Op woensdag 5 september 2007 09:41 schreef whoops het volgende:
Cool hoor... Die ramen zijn vet, over de volle hoogte van je woning...
Hoe groot is de oppervlakte?
Word aangewerkt. Zit op me werk dus kan niet constant aan het fokken zijnquote:Op woensdag 5 september 2007 09:44 schreef Brighteyes het volgende:
Ah toe... plaats ook eens wat foto's direct in het topic. Op deze manier is het net een simpele link-dump.
De oppervlakte is netjes, wel samen met je vriendin maar dat is vast wel gezellig.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:48 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja is ook erg mooi. Ow en het kijkt wel uit op de plaatselijke begraaf plaats maar dat vind ik niet erg
! Scheelt mij weer gluurders
. Woonkamer is 30m2 en dat is ongeveer de helft van het totaal dus zal wel naar komen op 60 a 70m2 totaal
.
Zeker, ook een stuk ruimer als dat ik nu hebquote:Op woensdag 5 september 2007 10:57 schreef whoops het volgende:
[..]
De oppervlakte is netjes, wel samen met je vriendin maar dat is vast wel gezellig.
En die begraafplaats... Tja, is wel een rustgevend uitzicht...
quote:Op woensdag 5 september 2007 11:57 schreef Nirak het volgende:
tvp en feli!
Volgens mij ben je gelijk helemaal vrolijk of niet?quote:Op woensdag 5 september 2007 14:38 schreef phluphy het volgende:
Eindelijk je topic! Leuk om te gaan volgen hoe het verder gaat.
![]()
Ik ga straks even je floorplanner bestuderen.![]()
hoi hoi, leuk huisje!!quote:Op woensdag 5 september 2007 14:41 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gelijk helemaal vrolijk of niet?
Ja ik hoop dat het die 2e word ergens, die lijkt mij het meest praktisch.
Dankjequote:Op woensdag 5 september 2007 16:00 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
hoi hoi, leuk huisje!!
Ik hoop niet dat je het erg vindt, maar ik heb eventjes met je floorplanner zitten klooien!
Alleen perongeluk 2 dingen opgeslagen...
Ik weet niet hoe ik 1 van de 2 weer kan verwijderen, maar goed.
Probeersel1 is degene die ik erbij heb gemaakt! Ik hoop dat je het mooi vindt
Lol het word nog gezellig hierquote:Op woensdag 5 september 2007 20:03 schreef phluphy het volgende:
bl0emetjE
Leuk je te zien!
![]()
Ik zat ook al even naar die oorspronkelijke indeling te kijken. Die schuine bank, dat lijkt me nou echt iets wat op den duur gaat irriteren.
bl0emetjE's indeling vind ik al wel wat rustiger, maar ze heeft één pc-tafel minder neergezet. Volgens mij ga je het niet redden met maar één pc tafel!![]()
Misschien is het mogelijk om de hoogte in te werken?
Hee Phluphy! Gezellig hier in het klussen en wonen forum!quote:Op woensdag 5 september 2007 20:03 schreef phluphy het volgende:
bl0emetjE
Leuk je te zien!
![]()
Ik zat ook al even naar die oorspronkelijke indeling te kijken. Die schuine bank, dat lijkt me nou echt iets wat op den duur gaat irriteren.
bl0emetjE's indeling vind ik al wel wat rustiger, maar ze heeft één pc-tafel minder neergezet. Volgens mij ga je het niet redden met maar één pc tafel!![]()
Misschien is het mogelijk om de hoogte in te werken?
quote:Op donderdag 6 september 2007 11:53 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Hee Phluphy! Gezellig hier in het klussen en wonen forum!![]()
Die kamer is 4.50 bij 6.50quote:Op donderdag 6 september 2007 11:53 schreef bl0emetjE het volgende:
Over het bureau, ik heb er 1 weggehaald, maar wel het bureau groter gemaakt.
Het ging ook een beetje om het idee. Mijn vriendje en ik hebben ieder een eigen bureau maar ze staan wel naast elkaar. Dat was een beetje het idee! Ik weet niet hoelang dat stukje muur precies is natuurlijk
Maar de bureaus naast elkaar is hartstikke gezellig! We hebben ze ook een keer tegenover elkaar gehad (als een vierkant dus zeg maar dat we ieder aan een kant zaten) en ook een keer in een hoek (er zit een hhoek stuk bij de bureaus dat je ze in een hoek aan elkaar kunt zetten) Maar zo naast elkaar vind ik zelf erg gezellig!
Ik vind het niet erg hoorquote:Op donderdag 6 september 2007 11:53 schreef bl0emetjE het volgende:
Verder is het natuurlijk gewoon WyriHaximus zn eigen huisje, ik was alleen een beetje aan het rommelen, wellicht doe je er nog ideetjes van op! Ben wel echt zeer benieuwd hoe het zal worden, want het ziet er al mooi uit op de bouwfoto's! Dus het gaat vast wel helemaal goed komen!!
Ahh cool, ik neem aan dat de breedte 6.50 is, dat betekend dat het stuk waar ik het bureau tekende ongeveer 2,5 a 3 meter is. Dat is best een lang stuk bureau toch? (of eventueel 2 naast elkaar van iets minder dan 1,5 m)quote:Op donderdag 6 september 2007 13:18 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
[..]
Die kamer is 4.50 bij 6.50. Naast elkaar is ook een optie ja
. (Daarom staan ze bij het originele plan dus naast elkaar omdat het gezellig is
.) Moeten we ook nog een plek voor de cavia's hebben en misschien dan daarnaast ofzo (maar dat wou vriendin niet)
.
[..]
Ik vind het niet erg hoor! Het enigste wat vast staat zijn de plek van de keuken en de douche enzo de rest is vrij om mee te kutten
! Word ook een zeer mooi plekje al vraag je het mij
!
Dankje dankjequote:
Ja de deur staat goed. De douche deur gaat eingelijk ook naar buiten openquote:Op donderdag 6 september 2007 15:23 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Ahh cool, ik neem aan dat de breedte 6.50 is, dat betekend dat het stuk waar ik het bureau tekende ongeveer 2,5 a 3 meter is. Dat is best een lang stuk bureau toch? (of eventueel 2 naast elkaar van iets minder dan 1,5 m)
Als de deur 'goed' getekend is (hoe die opengaat) kan het bureau helemaal tot aan waar de deur opengaat. Dat is best al een groot stuk. Maar ik weet natuurlijk niet of het groot genoeg is!
ja idd aan de andere kant van de TV ofzoquote:Op donderdag 6 september 2007 15:23 schreef bl0emetjE het volgende:
De cavia's kunnen eventueel gezellig bij de zithoek (ik heb er nu ook een plantje bij getekend voor de gezelligheid) Of ze kunnen bij de eethoek naast de keuken?
Ga je gang zou ik zeggenquote:Op donderdag 6 september 2007 15:23 schreef bl0emetjE het volgende:
Nou ja, als je nog meer ideetjes wilt, ik vind het altijd leuk om een beetje te floorplannenhihi
Weinig veranderd eingelijk. Als de planning is door gegaan is de voor oplevering vandaag geweest. Heb niet veel werk lui gezien (eingelijk geen) dus dat zou best nog wel eens kunnen kloppen dat de planning is door gegaan ondanks de mogelijk vertraging (of ze hebben door gewerkt). Dus als alles goed is is vrijdags de echte oplevering en dan word het echt interesantquote:
Managers/opzichters eerderquote:Op maandag 17 september 2007 21:59 schreef G1ml1 het volgende:
Bouwfakkers......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |