quote:Op maandag 3 september 2007 10:58 schreef Geqxon het volgende:
Cool. Ik heb geen opleiding, een studieschuld en enkel een zwem- en basisschooldiploma.
heh wtf je hebt toch nog 4 dagen?quote:Op maandag 3 september 2007 10:58 schreef Geqxon het volgende:
Cool. Ik heb geen opleiding, een studieschuld en enkel een zwem- en basisschooldiploma.
? je had toch meerdere dagen nog om het recht te zetten?quote:Op maandag 3 september 2007 10:58 schreef Geqxon het volgende:
Anders kom je het hele MBO en hoger niet eens op afaikquote:Op maandag 3 september 2007 11:38 schreef mschol het volgende:
[..]
? je had toch meerdere dagen nog om het recht te zetten?
ow en een mavo/havo/vwo diploma heb je toch wel (hoop ik voor je?)
Wat is er in die 3 uurtjes in hemelsnaam allemaal gebeurd..quote:Op maandag 3 september 2007 10:58 schreef Geqxon het volgende:
Mja, of je moet een Havo/VWO 4 (of 5)-papiertje hebbenquote:Op maandag 3 september 2007 12:01 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Anders kom je het hele MBO en hoger niet eens op afaik.
Ja precies. Alleen kan je in deze maatschappij volgens mij alleen nog maar als callcenter sletje aan de gangquote:Op maandag 3 september 2007 13:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja, of je moet een Havo/VWO 4 (of 5)-papiertje hebben
Tsja, maar daar kies je dan zelf voorquote:Op maandag 3 september 2007 14:50 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja precies. Alleen kan je in deze maatschappij volgens mij alleen nog maar als callcenter sletje aan de gang.
Ook alquote:Op maandag 3 september 2007 14:55 schreef WyriHaximus het volgende:
Damn jullie maken me aan het geeuwen!
Nee je kunt niks met je VWO, HAVO, MAVO papiertje afaik. Tegenwoordig moet je al een opleiding hebben voor schoonmaker in schoonmakenquote:Op maandag 3 september 2007 14:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tsja, maar daar kies je dan zelf voor.
Er is altijd mogelijkheid om een trap lager (VWO > HAVO, HAVO > MAVO/VMBO) alsnog je papiertje te halen.
Tot vrijdag.quote:Op maandag 3 september 2007 11:38 schreef mschol het volgende:
[..]
? je had toch meerdere dagen nog om het recht te zetten?
ow en een mavo/havo/vwo diploma heb je toch wel (hoop ik voor je?)
Ik heb bevestigd gekregen dat ik inderdaad goed de sjaak ben, als ik niet snel alles ga regelen.quote:Op maandag 3 september 2007 13:27 schreef phluphy het volgende:
[..]
Wat is er in die 3 uurtjes in hemelsnaam allemaal gebeurd..![]()
Ik ben er nu druk mee bezig, er is niemand die mij kan helpen met het maken van duffe verslagen.quote:Op maandag 3 september 2007 17:53 schreef phluphy het volgende:
Is het, realistisch gezien, haalbaar dat je het nog geregeld krijgt?
Kunnen je ouders je ermee helpen? Of is het iets dat je zelf wil/moet doen?
En wat heb je op je werk doorgegeven cq geregeld? Geeft dat wat lucht?
quote:Op maandag 3 september 2007 18:20 schreef phluphy het volgende:
Nou, dat wordt dan niet weinig FOK!ken de komende dagen.![]()
![]()
Precies, lekker groot feest met allemaal mannen en 1 vrouwquote:Op maandag 3 september 2007 18:25 schreef phluphy het volgende:
Daarna wordt het weer feest, maken we er een dolle boel van!![]()
quote:Op maandag 3 september 2007 21:07 schreef Geqxon het volgende:
Stiekem toch even op Fok. Sorry fluffie
quote:Op maandag 3 september 2007 21:07 schreef Geqxon het volgende:
Jij jij jij .... ! Stout!quote:Op maandag 3 september 2007 21:07 schreef Geqxon het volgende:
Mmquote:Op maandag 3 september 2007 22:56 schreef phluphy het volgende:
[..]
Wow! Nice!
Fijn joh, nu wordt het "echt"!![]()
Ah tof, had al wat gevonden via google (nu ff aan het binnen lurken) dus hoop dat dat wat isquote:Op dinsdag 4 september 2007 07:46 schreef phluphy het volgende:
Ja, zoiets bestaat. Floorplanner heet het (geloof ik). Kijk even of je het kan googlen, anders moet ik het vanmiddag even navragen aan een paar 'dinnetjes in K&W. Nu heb ik te weinig tijd, moet gaan douchen, optutten en zo.![]()
Goedemorgen overigens!![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:11 schreef WyriHaximus het volgende:
Plurry kan jij mij vertellen waarom vrouwen dit verijwillig op hun hoofd zetten? Snap niet waarom je er vrolijk als een mislukt hazmat mannetje bij wilt lopen![]()
http://www.kijkshop.nl/pr(...)rmen-droogkap-hd500/quote:
Bunzingquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:41 schreef WyriHaximus het volgende:
* WyriHaximus zit lekker ze breedje garnaal salade op te knabbelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |