Dat doe ik met honingdrop en pepermunt!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 04:09 schreef Noin het volgende:
Ik koop altijd een zak goedkope Wilhemina-pepermunten (zijn best grote) en een zak chocotoffs.
Eerst een chocotoff in je mond, 2x kauwen en als het begint te smelten dan een pepermunt in je mond doen.
Ik doe het niet waar mijn collega's bij zijn want die kijken me aan alsof ik geen after-eight kan betalen.
een cheezer !quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:26 schreef Tezz het volgende:
Oe ik weet er nog eentje: een pitabroodje met jonge kaas en aardbeienjam en dan eventjes onder de grill totdat de kaas gesmolten is.
Heerlijk!
deed ik vroeger ook altijdquote:Op maandag 17 september 2007 13:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Waarom zou je bevroren witbrood willen eten![]()
Omdat ik het lekker vind, maar een ieder die ik het ooit vertel vind mij echt een volslagen idioot.quote:Op maandag 17 september 2007 13:41 schreef SeaOfLove het volgende:
Waarom zou je bevroren witbrood willen eten![]()
Ik ben dus niet de enigstequote:
Maar dan alleen de kapjes c.q. kontjes....quote:
doe ik bij maisbroodquote:Op maandag 17 september 2007 14:36 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Maar dan alleen de kapjes c.q. kontjes....
Spuit elluf!quote:
Dan moet je eens met trassi gaan kokenquote:Op maandag 17 september 2007 14:52 schreef Juzme het volgende:
Ik ben superdol op gerookte zalm, maar ik schaam me dood voor de geur die het met zich mee draagt![]()
* Pietverdriet moet ineens denken aan een franse douanier...quote:Op maandag 17 september 2007 19:54 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dan moet je eens met trassi gaan koken![]()
Ja, maar dan ben ik zo'n theepurist en qua koffie zeik ik bijna nergens over.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:15 schreef Muck het volgende:
okee, en wat is daar allemaal vreemd aan?
miljoenen mensen drinken DE-koffie, en veel suiker in de koffie zie ik ook zat mensen doen.
maar met DE-koffie is echt helemaal niks mis hoor.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:18 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben ik zo'n theepurist en qua koffie zeik ik bijna nergens over.
Hun automatenkoffie smaakt naar geroosterde anus, maar om je er nu voor te schamen..quote:Op donderdag 20 september 2007 12:20 schreef Muck het volgende:
[..]
maar met DE-koffie is echt helemaal niks mis hoor.
het ging ook om filterkoffie hequote:Op donderdag 20 september 2007 12:28 schreef Nosh het volgende:
[..]
Hun automatenkoffie smaakt naar geroosterde anus, maar om je er nu voor te schamen...
Je noemt koffie en Senseo in een zinquote:Op donderdag 20 september 2007 13:28 schreef conleche het volgende:
Over koffie gesproken: op het werk hebben we zo'n Senseo en dat is op zich al iets waar DE en Philips zich voor moeten schamen, want wat een uilenzeik, zoooo slap. Maar ja je moet toch wat, dus ik gooi er dan een half zakje nescafe espressokoffie bij. Dat maakt het iets draaglijker, maar om nu te zeggen dat er trots op ben......
Lijkt me best lekker...quote:Op donderdag 20 september 2007 14:39 schreef Mini_rulez het volgende:
stokbroodje kipnuggets met mayo en pindasaus
Eet je olijven bij de thee, of gooi je ze erin alsof het een martini is...?quote:Op donderdag 20 september 2007 15:27 schreef allure112 het volgende:
blehh dat lijkt me dus zo niet smakelijk
waar ik me zelf voor schaam is dat ik olijven met thee eet :S
Is het ook. Zoals gezegd, het ging meer om het tijdstip.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:12 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Lijkt me best lekker...
zoute zwarte olijven bij de theequote:Op donderdag 20 september 2007 15:47 schreef Serendips het volgende:
[..]
Eet je olijven bij de thee, of gooi je ze erin alsof het een martini is...?
Dat is een best goeie combinatie, redelijk zoet/zoet en hartig, niks mis meequote:Op donderdag 20 september 2007 18:23 schreef allure112 het volgende:
[..]
zoute zwarte olijven bij de thee
Sommige mensen walgen ook echt van spekpannekoeken met stroop... Dat vind ik onvoorstelbaar, want die smaakcombinatie is wmb geniaal. Knapperig zout spek met kleverige zoete stroop, en dan in een warme, licht vette pannekoek, zaaaaalig.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:59 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Dat is een best goeie combinatie, redelijk zoet/zoet en hartig, niks mis mee.
Ik eet zo af en toe nog wel eens bevroren brood, op een of andere manier is dat echt lekker.
En oja, ook patat met stroop uiteraard, die combinatie is gewoon geniaal.
Nu heb ik trekquote:Op donderdag 20 september 2007 22:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Sommige mensen walgen ook echt van spekpannekoeken met stroop... Dat vind ik onvoorstelbaar, want die smaakcombinatie is wmb geniaal. Knapperig zout spek met kleverige zoete stroop, en dan in een warme, licht vette pannekoek, zaaaaalig.
Nou, daar schaam ik me echt niet voor
Ik denk dat dat me een beetje te machtig isquote:Op donderdag 20 september 2007 22:14 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Nu heb ik trek. Maar stroop + zout spul is goed te combineren.
Nu je het over pannekoeken hebt, pannekoeken met pindakaas zijn ook goed te eten.
Lekker manquote:
Ja, dat is hetgene wat ik altijd als kindquote:Op donderdag 20 september 2007 22:30 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Pindakaas met nutella, pindakaas met pure pasta, pindakaas met nesquick![]()
noemde. Chocopasta vs. Pindakaas.quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 04:09 schreef Noin het volgende:
Ik koop altijd een zak goedkope Wilhemina-pepermunten (zijn best grote) en een zak chocotoffs.
Eerst een chocotoff in je mond, 2x kauwen en als het begint te smelten dan een pepermunt in je mond doen.
Ik doe het niet waar mijn collega's bij zijn want die kijken me aan alsof ik geen after-eight kan betalen.
quote:Op donderdag 20 september 2007 22:33 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Ja, dat is hetgene wat ik altijd als kind
[..]
noemde. Chocopasta vs. Pindakaas.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |