Verkopen ze zelfs voorverpakt bij AH to Goquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:26 schreef Torio het volgende:
krentenbol met kaas, schijnt raar te zijn
Smeerpaté met hagelslagquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:54 schreef Drasss het volgende:
Hmmz Vroeger vond ik Paté met hagelslag op een boterham altijd heerlijk.
niets mis meequote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:14 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb dat ook wel eens gehad, rijst met ragoût. Is jummie.
Dat zal het wel zijn. Mijn moeder maakte dat vroeger best vaak klaar. Dan deed ze de rijst in een rijstrand, om die vervolgens op een bord te storten en in het midden van de rijst-ring een hele berg zelfgemaakte kippenragout te parkeren.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:11 schreef Trusten het volgende:
Das vrij normaal hoor, vooral oudere mensen eten het bij mijn weten nog wel is (misschien iets van vroegâh?)
Mijn oma eet rijst met ragout en erwten![]()
Smeerlapquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:18 schreef Jurk het volgende:
Als de Duo Penotti bijna op is....een banaan in de pot prakken en het er met mn vingers uit eten....maar ik doe het alleen als ik zeker weten alleen thuis ben.....het wordt nogal een smeerboel.
![]()
![]()
![]()
Herkenbaar. En dan zoveel van dat soort zooi eten dat je het koken maar liever helemaal vergeet.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:18 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik kan heel veel m&m's achter elkaar, als ik thuiskom uit m'n werk en hongerig ben, maar tegelijkertijd zo moe dat ik eerst effe op de bank wil neerploffen alvorens te gaan koken.
En je schaamt je voor iets wat iedereen die ik ken ook lekker vindt omdat...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:26 schreef Tezz het volgende:
Oe ik weet er nog eentje: een pitabroodje met jonge kaas en aardbeienjam en dan eventjes onder de grill totdat de kaas gesmolten is.
Heerlijk!
...Tezz de TT en de OP niet gelezen heeft en als een blinde kneus het nodig vond een lekker recept neer te kwakkenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En je schaamt je voor iets wat iedereen die ik ken ook lekker vindt omdat...
Nee hoor, dat zou ik niet lekker kunnen noemen...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:41 schreef Isabeau het volgende:
En je schaamt je voor iets wat iedereen die ik ken ook lekker vindt omdat...
Dat deed ik eerst ook heel vaakquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik roer mijn knaldure Ben & Jerry's het liefst helemaal zacht tot een soort milkshake. Soms als ik geen geduld heb zet ik de hele pot eerst in de magnetron om snel te smelten![]()
daar werd volop reclame voor gemaakt op tvquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:44 schreef Serendips het volgende:
BTW, dat heette vroeger, in de jaren '90' toch een 'cheezer'...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |