Als je de reactie's hier las iig niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 02:00 schreef RijstNatie het volgende:
wat een verassing ajax weer uitgeschakeld
iedereen zag dit natuurlijk al mijlen van te voren aankomen, helemaal na het verlies thuis
hadden daar inderdaad zeker niet misstaan.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 02:36 schreef TC03 het volgende:
Bizar hoor, wat er bij Ajax rondloopt. Colin, Rommedahl, Urzaiz, Delorge...Hadden vorig seizoen zonder moeite bij Feyenoord rond kunnen lopen.
zeg dat welquote:Op donderdag 30 augustus 2007 07:29 schreef M0NTANA het volgende:
Het was geen nare droom dus.
voor een droom had ik toch moeten slapen vannachtquote:Op donderdag 30 augustus 2007 07:29 schreef M0NTANA het volgende:
Het was geen nare droom dus.
Nee hij doet zn best. Maar Henk ten Cate stelt hem op! Hij is verantwoordelijk. Wat een kutwedstrijd....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:36 schreef Suijk het volgende:
Alsof het Colin's schuld is.
Eenschquote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:32 schreef TheJanitor het volgende:
Alles... ...dat moest er even uit.
Dat is psv...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:56 schreef Urquhart het volgende:
We zijn gewoon Europese subtop, het is niet anders.
Klopt. En ik zit helemaal niet te wachten op die potjes in de uefa-cup, dus laten we die gelijk ook maar verliezen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat is psv...
Wij zijn middenmoot inmiddels..
Geef hem eens ongelijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:01 schreef Dylan Dog het volgende:
Hoogtepunt van die avond: die schop van Stam. Daar zat een bak frustratie in, niet normaal.
Inderdaad.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:03 schreef M0NTANA het volgende:
Snel deze deceptie vergeten en je verder richten op de competitie, zorgen dat je daar wél bljft winnen. Met FC Groningen (thuis) en Heracles Almelo (uit) voor de boeg, moet dit kunnen. Als dat eenmaal weer loopt, moeten we kampioen kunnen worden!
Mij ook, thuis kijk ik wel in home en uit probeer ik een leuke trip mee te pakken, maar verder kan het me gestolen worden. We moeten kampioen worden, fuck de rest!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Inderdaad.
Die UEFA-cup kan mij echt gestolen worden..
Sluit ik me bij aan. ik verwacht een eenvoudige 3-0 op FC Groningen. FC Groningen is nog niet in vorm en Ajax zal zo scherp als een mes zijn. Heracles moet onder normale omstandigheden ook te doen zijn. Laten we in godsnaam een zooitje punten pakken voor de eerste grote wedstrijden voor de deur staan.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:03 schreef M0NTANA het volgende:
Snel deze deceptie vergeten en je verder richten op de competitie, zorgen dat je daar wél bljft winnen. Met FC Groningen (thuis) en Heracles Almelo (uit) voor de boeg, moet dit kunnen. Als dat eenmaal weer loopt, moeten we kampioen kunnen worden!
PSV moet komende zaterdag naar FCT toe, Ajax moet dus zorgen dat zij als koploper naar Alkmaar gaan (23 september) en als koploper terugkomen, dan maken we best wel een kans op de landstitel.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:06 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Sluit ik me bij aan. ik verwacht een eenvoudige 3-0 op FC Groningen. FC Groningen is nog niet in vorm en Ajax zal zo scherp als een mes zijn. Heracles moet onder normale omstandigheden ook te doen zijn. Laten we in godsnaam een zooitje punten pakken voor de eerste grote wedstrijden voor de deur staan.
Iemand nog de beelden daarvan?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:01 schreef Dylan Dog het volgende:
Hoogtepunt van die avond: die schop van Stam. Daar zat een bak frustratie in, niet normaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |