abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52802716
En straks in de UEFA-CUP natuurlijk weer een vergelijkbare sof
pi_52802717
Gabri speelde met de handrem erop, dat was wel te zien. Volgens mij was die half platgespoten.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  donderdag 30 augustus 2007 @ 08:49:53 #103
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52802740
Wanneer is de loting voor de UEFA Cup?

We moeten nu wel kampioen worden, anders is dit wéér een verneukt seizoen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52802800
Kampioen kunnen we ook best worden alleen in Europa stellen we niets voor.
pi_52802809
Wat een kater zeg bij het wakker worden

Maar goed, we zijn blijkbaar gewoon niet geschikt voor de Champions League. Niets meer en niets minder, we zitten aan ons plafond en dan is UEFA cup het hoogst haalbare. We zijn gewoon Europese subtop, het is niet anders.
pi_52802830
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 08:56 schreef Urquhart het volgende:
We zijn gewoon Europese subtop, het is niet anders.
Dat is psv...
Wij zijn middenmoot inmiddels. .
-
pi_52802835
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 08:57 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dat is psv...
Wij zijn middenmoot inmiddels. .
Klopt. En ik zit helemaal niet te wachten op die potjes in de uefa-cup, dus laten we die gelijk ook maar verliezen.
pi_52802869
Hoogtepunt van die avond: die schop van Stam. Daar zat een bak frustratie in, niet normaal.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  donderdag 30 augustus 2007 @ 09:02:01 #109
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52802880
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 09:01 schreef Dylan Dog het volgende:
Hoogtepunt van die avond: die schop van Stam. Daar zat een bak frustratie in, niet normaal.
Geef hem eens ongelijk.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52802882
Hopen dat Jol snel ontslagen word en dat wij Jol krijgen, al zie ik het niet gebeuren..
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  donderdag 30 augustus 2007 @ 09:03:34 #111
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52802892
Snel deze deceptie vergeten en je verder richten op de competitie, zorgen dat je daar wél bljft winnen. Met FC Groningen (thuis) en Heracles Almelo (uit) voor de boeg, moet dit kunnen. Als dat eenmaal weer loopt, moeten we kampioen kunnen worden!
pi_52802905
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 09:03 schreef M0NTANA het volgende:
Snel deze deceptie vergeten en je verder richten op de competitie, zorgen dat je daar wél bljft winnen. Met FC Groningen (thuis) en Heracles Almelo (uit) voor de boeg, moet dit kunnen. Als dat eenmaal weer loopt, moeten we kampioen kunnen worden!
Inderdaad.
Die UEFA-cup kan mij echt gestolen worden..
-
  donderdag 30 augustus 2007 @ 09:05:50 #113
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52802920
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 09:04 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Inderdaad.
Die UEFA-cup kan mij echt gestolen worden..
Mij ook, thuis kijk ik wel in home en uit probeer ik een leuke trip mee te pakken, maar verder kan het me gestolen worden. We moeten kampioen worden, fuck de rest!
pi_52802929
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 09:03 schreef M0NTANA het volgende:
Sluit ik me bij aan. ik verwacht een eenvoudige 3-0 op FC Groningen. FC Groningen is nog niet in vorm en Ajax zal zo scherp als een mes zijn. Heracles moet onder normale omstandigheden ook te doen zijn. Laten we in godsnaam een zooitje punten pakken voor de eerste grote wedstrijden voor de deur staan.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 09:08:40 #115
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52802950
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 09:06 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Sluit ik me bij aan. ik verwacht een eenvoudige 3-0 op FC Groningen. FC Groningen is nog niet in vorm en Ajax zal zo scherp als een mes zijn. Heracles moet onder normale omstandigheden ook te doen zijn. Laten we in godsnaam een zooitje punten pakken voor de eerste grote wedstrijden voor de deur staan.
PSV moet komende zaterdag naar FCT toe, Ajax moet dus zorgen dat zij als koploper naar Alkmaar gaan (23 september) en als koploper terugkomen, dan maken we best wel een kans op de landstitel.
pi_52802952
quote:
Iemand nog de beelden daarvan?
pi_52802968
Nu moet er ook iets in de groep leven van "we gaan er nu met z'n allen extra hard voor knokken" en dan zondag er direct opzitten. Maar niet zo'n begin van balletje breed, balletje terug...want dan loop je wederom achter de feiten aan.
pi_52802980
Stam dacht in zijn frustratie terug aan een jaar geleden, aan die krabbel. Toen ie voor hetzelfde geld CL gespeeld had en kampioen was geworden bij PSV, en daar tussen had kunnen lopen.

Toen werd ie wakker in de nachtmerrie die Ajax heet. En rot nou eens op met die UC-praatjes, jullie leren het nooit. Slavia-slaafjes.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 09:11:19 #119
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_52802981
Als ik Stam was geweest had ik ook nog rood gepakt in de laatste minuut. Je moet natuurlijk wel in stijl afscheid nemen van de CL....
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 30 augustus 2007 @ 09:11:48 #120
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52802985
Ben er nog heel erg kwaad over gewoon. Ik ben er echt klaar mee.

iedereen geeft van te voren af op Colin nadat we hem zien falen, iedereen behalve degene die er dik voor betaald wordt ziet dat hij tekort komt.

HtC stelt hem toch doodleuk op, en wat gebeurt er? Hij faalt en maakt de beslissende blunder.

Wie is er dan gek? Wij of HtC?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_52803019
quote:
De eerste poging tot schop lukte niet echt, schopt 'ie hem daarna nog een keer vol onderuit. Was natuurlijk rood, maar ik had hetzelfde gedaan.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_52803029
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 09:11 schreef HeatWave het volgende:

iedereen geeft van te voren af op Colin nadat we hem zien falen, iedereen behalve degene die er dik voor betaald wordt ziet dat hij tekort komt.

HtC stelt hem toch doodleuk op, en wat gebeurt er? Hij faalt en maakt de beslissende blunder.

De uitschakeling is een samenloop van factoren, en het is altijd makkelijk om de trainer de schuld te geven. Maar in dit geval heeft hij gewoon gefaald. En in principe zou hij zijn conclusies moeten trekken. Maar dat zal wel niet gebeuren. Ik denk dat er eigenlijk ook helemaal niets gebeurd.
Vanuit het bestuur zal er wel een mooiweer-praatje komen van "Als die kopbal van Stam....als die kopbal van Huntelaar erin gingen, dan..." en dat we Luque niet konden opstellen. En daarmee is de kous af, en gaan we weer over op de orde van de dag
pi_52803046
Ik hou van Ajax

Heb ik verdomme vandaag vrij
pi_52803057
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 09:11 schreef HeatWave het volgende:

Met vd. Wiel hadden we natuurlijk dik gewonnen
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  donderdag 30 augustus 2007 @ 09:17:28 #125
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52803062
Iedereen verbaasde zich gisteren van te voren over de aanpassing van het team, je wint 2 keer met dikke cijfers, maar nu speelt HtC weer anders.

En ik zei het nog van te voren, door dat te doen geef je alle critici een mega stok om mee te slaan als je het niet haalt. Je laat zelf zien dat het jouw schuld is zo.

Nou HtC: hier is je stok! .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')