Dat is psv...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:56 schreef Urquhart het volgende:
We zijn gewoon Europese subtop, het is niet anders.
Klopt. En ik zit helemaal niet te wachten op die potjes in de uefa-cup, dus laten we die gelijk ook maar verliezen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat is psv...
Wij zijn middenmoot inmiddels..
Geef hem eens ongelijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:01 schreef Dylan Dog het volgende:
Hoogtepunt van die avond: die schop van Stam. Daar zat een bak frustratie in, niet normaal.
Inderdaad.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:03 schreef M0NTANA het volgende:
Snel deze deceptie vergeten en je verder richten op de competitie, zorgen dat je daar wél bljft winnen. Met FC Groningen (thuis) en Heracles Almelo (uit) voor de boeg, moet dit kunnen. Als dat eenmaal weer loopt, moeten we kampioen kunnen worden!
Mij ook, thuis kijk ik wel in home en uit probeer ik een leuke trip mee te pakken, maar verder kan het me gestolen worden. We moeten kampioen worden, fuck de rest!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Inderdaad.
Die UEFA-cup kan mij echt gestolen worden..
Sluit ik me bij aan. ik verwacht een eenvoudige 3-0 op FC Groningen. FC Groningen is nog niet in vorm en Ajax zal zo scherp als een mes zijn. Heracles moet onder normale omstandigheden ook te doen zijn. Laten we in godsnaam een zooitje punten pakken voor de eerste grote wedstrijden voor de deur staan.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:03 schreef M0NTANA het volgende:
Snel deze deceptie vergeten en je verder richten op de competitie, zorgen dat je daar wél bljft winnen. Met FC Groningen (thuis) en Heracles Almelo (uit) voor de boeg, moet dit kunnen. Als dat eenmaal weer loopt, moeten we kampioen kunnen worden!
PSV moet komende zaterdag naar FCT toe, Ajax moet dus zorgen dat zij als koploper naar Alkmaar gaan (23 september) en als koploper terugkomen, dan maken we best wel een kans op de landstitel.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:06 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Sluit ik me bij aan. ik verwacht een eenvoudige 3-0 op FC Groningen. FC Groningen is nog niet in vorm en Ajax zal zo scherp als een mes zijn. Heracles moet onder normale omstandigheden ook te doen zijn. Laten we in godsnaam een zooitje punten pakken voor de eerste grote wedstrijden voor de deur staan.
Iemand nog de beelden daarvan?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:01 schreef Dylan Dog het volgende:
Hoogtepunt van die avond: die schop van Stam. Daar zat een bak frustratie in, niet normaal.
De eerste poging tot schop lukte niet echt, schopt 'ie hem daarna nog een keer vol onderuit. Was natuurlijk rood, maar ik had hetzelfde gedaan.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:01 schreef Dylan Dog het volgende:
De uitschakeling is een samenloop van factoren, en het is altijd makkelijk om de trainer de schuld te geven. Maar in dit geval heeft hij gewoon gefaald. En in principe zou hij zijn conclusies moeten trekken. Maar dat zal wel niet gebeuren. Ik denk dat er eigenlijk ook helemaal niets gebeurd.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:11 schreef HeatWave het volgende:
Ben er nog heel erg kwaad over gewoon. Ik ben er echt klaar mee.
iedereen geeft van te voren af op Colin nadat we hem zien falen, iedereen behalve degene die er dik voor betaald wordt ziet dat hij tekort komt.
HtC stelt hem toch doodleuk op, en wat gebeurt er? Hij faalt en maakt de beslissende blunder.
Wie is er dan gek? Wij of HtC?
Met vd. Wiel hadden we natuurlijk dik gewonnenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:11 schreef HeatWave het volgende:
Ben er nog heel erg kwaad over gewoon. Ik ben er echt klaar mee.
iedereen geeft van te voren af op Colin nadat we hem zien falen, iedereen behalve degene die er dik voor betaald wordt ziet dat hij tekort komt.
HtC stelt hem toch doodleuk op, en wat gebeurt er? Hij faalt en maakt de beslissende blunder.
Wie is er dan gek? Wij of HtC?
Dat weet ik niet, maar je moet sowieso een talentvollere speler opstellen als je die in je selectie hebt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:17 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Met vd. Wiel hadden we natuurlijk dik gewonnen
Waren we maar Europese subtop..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:56 schreef Urquhart het volgende:
Wat een kater zeg bij het wakker worden
Maar goed, we zijn blijkbaar gewoon niet geschikt voor de Champions League. Niets meer en niets minder, we zitten aan ons plafond en dan is UEFA cup het hoogst haalbare. We zijn gewoon Europese subtop, het is niet anders.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:17 schreef F1Bas het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:19 schreef Trancelocator het volgende:
Ik had vanochtend een echte "Henk ten Cater".
Ruilen?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:16 schreef SCH het volgende:
Ik hou van Ajax
Heb ik verdomme vandaag vrij
Het is diep triest, inderdaad.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:18 schreef Blight het volgende:
[..]
Het is echt onvoorstelbaar treurig.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:19 schreef Trancelocator het volgende:
Ik had vanochtend een echte "Henk ten Cater".
Tuurlijk, maar uitgerekend de man waarvan iedereen hier zegt dat hij NIET mag spelen omdat hij echt te slecht is maakt de beslissende blunder.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:21 schreef SCH het volgende:
Je hebt een zondebok gevonden Heatwave?
Je ziet toch hopelijk wel dat het een collectief falen is geweest? Geen 1 Ajaxspeler die hoger dan een 6je scoorde.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:23 schreef PLAE@ het volgende:
Zo maar eens werken, gelukkig is die Fries er niet
Is ook niet gek. Als je alleen naar het aantal speelminuten kijkt zou je zeggen dat Colin een van de steunpilaren in het team is.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:21 schreef SCH het volgende:
Je hebt een zondebok gevonden Heatwave?
Je ziet toch hopelijk wel dat het een collectief falen is geweest? Geen 1 Ajaxspeler die hoger dan een 6je scoorde.
Zoiets heet geen frustratie maar inzicht.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar uitgerekend de man waarvan iedereen hier zegt dat hij NIET mag spelen omdat hij echt te slecht is maakt de beslissende blunder.
En dat reken ik HtC meer aan dan Colin opzich, maar zie die gast toch liever optieven ook al kan hij er niets aan doen dat ie niet kan voetballen.
Ja, gewoon pure frustratie, bite me.
Colin laat die 2-1 gewoon zo doorlopen hoor. Het was echt de beslissende genadeklap. Anders heb je nog een kleine 10minuten.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:17 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Precies, voor die fout van Colin hing die 1-2 nog zeker in de lucht.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Colin laat die 2-1 gewoon zo doorlopen hoor. Het was echt de beslissende genadeklap. Anders heb je nog een kleine 10minuten.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:06 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Sluit ik me bij aan. ik verwacht een eenvoudige 3-0 op FC Groningen.
inderdaadquote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:30 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Gaaaaaaaaaaaaaaaaan ze weer.
Tja, wat moet je dan? Je moet je volledig op de competitie richten wil je uberhaupt nog iets maken van dit seizoen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:31 schreef Terrorbita het volgende:
[..]
inderdaadeen 3-0 op groningen maakt toch geen reet goed! gaan we dan weer zeggen volgend jaar beter? kijk even naar de cijfers..europees is het een drama en een overwinning nationaal kan dat echt niet meer recht trekken. Als we daar in meegaan helpen we mee aan de ondergang van Ajax.
Grootste sponsor van PSV dus, kunnen we ook wel op het shirt genoemd worden.quote:PSV profiteert van absentie Ajax
Geschreven door Franklin Stoker op donderdag, 30 augustus om 09:27
De een zijn dood is de ander zijn brood. Dit gezegde gaat ook op voor Ajax en PSV. Door uitschakeling in de derde voorronde van de Champions League lopen de Amsterdammers een flink bedrag aan lucratieve inkomsten mis, terwijl PSV op zijn beurt de kas extra ziet worden gespekt.
De Brabanders zijn nu als enige Nederlandse club in het grootste Europese clubtoernooi actief en hoeven zodoende inkomsten uit de marketingpot niet met Ajax te delen. Dit levert PSV minstens een bonus van vijf miljoen euro op.
Het bedrag kan nog hoger uitvallen als de Eindhovense prestaties in de Champions League een positief verloop kennen. Ook vorig jaar profiteerde de club van de vroege uitschakeling van Ajax.
Dan was de hele wedstrijd anders gelopen en wie garandeert dat een jonkie als vd Wiel geen fouten maakt. Als Ogararu fit was had Colin er echt niet gestaan.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Colin laat die 2-1 gewoon zo doorlopen hoor. Het was echt de beslissende genadeklap. Anders heb je nog een kleine 10minuten.
En als we eindelijk weer eens kampioen worden, hoeven we volgend seizoen geen voorronde CL te spelen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:33 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Tja, wat moet je dan? Je moet je volledig op de competitie richten wil je uberhaupt nog iets maken van dit seizoen.
Maar in die wedstrijden dat ik Van der Wiel heb zien spelen, en dat ik Colin heb zien spelen maakt Van der Wiel op mij toch een veel betere indruk. Dat is inderdaad geen garantie dat je wint. Maar het gaat er gewoon om het principe dat Ten Cate een soort vriendjespolitiek handhaaft wat betreft Colin. Zelfs gisteren ontkende hij nog dat het een fout van Colin was. Een talent als Van der Wiel moet niet gehinderd worden in zijn ontwikkeling.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:34 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dan was de hele wedstrijd anders gelopen en wie garandeert dat een jonkie als vd Wiel geen fouten maakt. Als Ogararu fit was had Colin er echt niet gestaan.
Als ja.... wat is de kans met dit brandhout?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
En als we eindelijk weer eens kampioen worden, hoeven we volgend seizoen geen voorronde CL te spelen.
Je kan ook overdrijven met de negativisme.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ja.... wat is de kans met dit brandhout?
Opzich vind ik ook dat hij moet spelen maar dan op zijn favoriete plek, centraal dus. Al lopen daar nog 2 spelers die momenteel beter zijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:37 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Maar in die wedstrijden dat ik Van der Wiel heb zien spelen, en dat ik Colin heb zien spelen maakt Van der Wiel op mij toch een veel betere indruk. Dat is inderdaad geen garantie dat je wint. Maar het gaat er gewoon om het principe dat Ten Cate een soort vriendjespolitiek handhaaft wat betreft Colin. Zelfs gisteren ontkende hij nog dat het een fout van Colin was. Een talent als Van der Wiel moet niet gehinderd worden in zijn ontwikkeling.
Tuurlijk maar dan het liefst zonder die half schele papzak die zichzelf gisteravond voor de wedstrijd toch weer even aan het indekken was.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:33 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Tja, wat moet je dan? Je moet je volledig op de competitie richten wil je uberhaupt nog iets maken van dit seizoen.
Trieste reactie. Mijn opmerking heeft niets met overmoed of wat dan ook te maken. Ik kijk naar zondag en ik zie geen enkele reden waarom Ajax thuis met FC Groningen moeite zou moeten hebben. Oh ja en kom vooral terug met je argument dat dat ook voor Slavia Praag gold.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:30 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Gaaaaaaaaaaaaaaaaan ze weer.
wat ik hier frequent lees is geen arrogantie meer, het is gewoon dom geblaat. als je denkt dat dit team nu dan wel even scherp zal zijn en over Groningen zal heenwalsen dan heb je een stevige plaat voor je kop.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:34 schreef HeatWave het volgende:
Sorry hoor, maar ik sluit me 100% aan bij de niet Ajacieden hier die roepen dat het eens over moet zijn met dat eeuwige arrogante gedoe. Ajax stelt geen reet meer voor. En het gaat net als vorig jaar worden, elk wedstrijd gaat moeilijk worden.
Omndat we er schijnbaar als ploeg niet staan als het moet. Als we al niet van Slavia Praag kunnen winnen met een begroting van RKC Waalwijk. Dan kunnen we het tegen elke ploeg in de eredivisie moeilijk krijgen, niet alleen PSV, Feyenoord en AZ.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven met de negativisme.
Ajax heeft een ploeg die kampioen moet kunnen worden, waarom zou men het moeten afleggen tegen PSV, AZ en/of Feyenoord? Zo'n deceptie in de voorronde van de CL verandert dat niet ineens, hoor.
Ajax kan van iedereen in de eredivisie winnen, daar ben ik van overtuigd.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:40 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Omndat we er schijnbaar als ploeg niet staan als het moet. Als we al niet van Slavia Praag kunnen winnen met een begroting van RKC Waalwijk. Dan kunnen we het tegen elke ploeg in de eredivisie moeilijk krijgen, niet alleen PSV, Feyenoord en AZ.
Je bent in je hart toch al stiekem jarenlang Heerenveenfan lieverd, zeker nu ons dameselftal kampioen gaat wordenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:34 schreef HeatWave het volgende:
Sorry hoor, maar ik sluit me 100% aan bij de niet Ajacieden hier die roepen dat het eens over moet zijn met dat eeuwige arrogante gedoe. Ajax stelt geen reet meer voor. En het gaat net als vorig jaar worden, elk wedstrijd gaat moeilijk worden.
Klopt, maar ook van iedereen verliezen, en dat is het probleem.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ajax kan van iedereen in de eredivisie winnen, daar ben ik van overtuigd.
Als de supporters en spelers nou eens met die instelling de komende 50 wedstrijden ingingen was je al een heel eind.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:34 schreef HeatWave het volgende:
Dat gold ook voor Slavia Praagquote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:40 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Trieste reactie. Mijn opmerking heeft niets met overmoed of wat dan ook te maken. Ik kijk naar zondag en ik zie geen enkele reden waarom Ajax thuis met FC Groningen moeite zou moeten hebben. Oh ja en kom vooral terug met je argument dat dat ook voor Slavia Praag gold.![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven met de negativisme.
Ajax heeft een ploeg die kampioen moet kunnen worden, waarom zou men het moeten afleggen tegen PSV, AZ en/of Feyenoord? Zo'n deceptie in de voorronde van de CL verandert dat niet ineens, hoor.
Klopt, dan had hij de eerste drie/vier wedstrijden van het UEFA Cup-toernooi moeten missen, maar who cares?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:41 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Doe ik ook niet! Hij had alleen iets harder moeten trappen.
Waren we daar meteen ook uitgeschakeld, scheelt weer een paar potjes in de tochtige stadions in Oost-Europa waar geen hond op zit te wachten.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, dan had hij de eerste drie/vier wedstrijden van het UEFA Cup-toernooi moeten missen, maar who cares?
Maar er is in de eredivisie nog helemaal niets verloren, integendeel zelfs. Waarom nu al treuren dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:41 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klopt, maar ook van iedereen verliezen, en dat is het probleem.
Zo erg is het nou ook weer niet hoor. Jullie zijn samen met PSV gewoon licht favoriet voor de titel.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:42 schreef Glenn-Micra het volgende:
Ik denk dan ook dat het weleens een dramatisch seizoen zou kunnen worden.
Vind het klote om dit te moeten zeggen als ajax fan.
Er zit gewoon niet meer in dit team!
Omdat ik nu gewoon met een heel negatief gevoel hier zit. Het is gewoon weer een ontzettende domper, en een vrijwel verloren seizoen. Maar goed, over een paar dagen zal ik wel weer een stuk positiever in het Ajax-leven staanquote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar er is in de eredivisie nog helemaal niets verloren, integendeel zelfs. Waarom nu al treuren dan?
Omdat het seizoen alweer verloren is! Daarom! Ajax hoort in de CL te spelen, en zeker op deze manier het niet halen is voor mij gewoon reden om het een mislukt seizoen te noemen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar er is in de eredivisie nog helemaal niets verloren, integendeel zelfs. Waarom nu al treuren dan?
Denk je nou echt dat de mentaliteit van de selectie verandert, als er een ander bestuur komt?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:42 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Echt, rampjaar na rampjaar, weer het lachertje in Europa, een half kreupele selectie, half je basis elf stopt volgend jaar of is weg, geld zat maar geen aankopen meer.....
Maar altijd blijven lachen! Wij zijn Ajax, wij zijn de beste!
Ajax is een hele mooie naam, een ooit hele mooie club maar het echte Ajax bestaat niet meer. Het is een wangedrocht bestuurd door hockeyballen en slappe zakken.
Pas met Johan Cruijff, Danny Blind en Litmanen als bestuur ofzo zie ik het nog zitten. Met deze mensen zal het nooit om de glorie maar altijd om het geld gaan.
Klopt, ben ik met je eens.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat het seizoen alweer verloren is! Daarom! Ajax hoort in de CL te spelen, en zeker op deze manier het niet halen is voor mij gewoon reden om het een mislukt seizoen te noemen.
Ajax hoort helemaal niet in de CL. Daar hebben we echt niks te zoeken.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat het seizoen alweer verloren is! Daarom! Ajax hoort in de CL te spelen, en zeker op deze manier het niet halen is voor mij gewoon reden om het een mislukt seizoen te noemen.
Misschien moet je daar eens van af. Van dat Ajax hoort in de CL te spelen. Dat lijkt me nu echt achterhaald.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem. Als Ajax favoriet is gaat er blijkbaar iets mis in die koppies.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:45 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Zo erg is het nou ook weer niet hoor. Jullie zijn samen met PSV gewoon licht favoriet voor de titel.
Bij Vermaelen kwam het er ook wel lekker uit.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:41 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Doe ik ook niet! Hij had alleen iets harder moeten trappen.
DIT Ajax niet nee. Maar de club Ajax opzich wel natuurlijk. En dat dit Ajax zo kut is is deels te wijten aan het bestuur en HtC. Bestuur wegens falen mbt Sneijder en nieuwe aankopen. HtC omdat hij het aanwezige materiaal gewoon verkeerd gebruikt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:49 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ajax hoort helemaal niet in de CL. Daar hebben we echt niks te zoeken.
Kom je daar weer meequote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:53 schreef M0NTANA het volgende:
Martin Jol mag Henk ten Cate komen opvolgen, maar dan wel verplicht 4-4-2 spelen.
Alleen dan kan het nog wat worden met Ajax, want het verplichte 4-3-3 wordt als een last ervaren.
Ten Cate is veel meer verdedigend ingesteld dan je denkt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:57 schreef Blight het volgende:
Maar om terug te komen op dat tactiek verhaal.. Volgens mij heeft Henk juist, ondanks de voorspellingen in de kranten, de tactiek niet veranderd.
Waarom denk je dat het middenveld werd overgeslagen? Driemansmiddenveld valt niet serieus te nemen, man!quote:
Helaas wel ja. Thuis tegen Bremen was één van de weinige keren dat Ajax echt lef toonde, maar toen was het al te laat.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ten Cate is veel meer verdedigend ingesteld dan je denkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |