Ik kan gewoon NIET bevatten dat mensen geloven dat het door vuur komt.quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:37 schreef gorgg het volgende:
[..]
Je hebt dus absoluut geen idee wat Quintiere eigenlijk beweert dus.
NIST beweert dat het verwijderen van de fire-proofing bij inslag een cruciale rol speelde bij het instorten van de torens. Ze zeggen zelfs dat, als dit niet gebeurt zou zijn, de torens hoogstwaarschijnlijk niet zouden zijn ingestort.
Hier zijn enkele het niet mee eens. Zij denken dat het gebouw ook zou zijn ingestort als alle fire-proofing intact was gebleven. Het lijkt misschien niet zo belangrijk, maar het heeft redelijk grote consequenties. NIST beweert namelijk dat de WTC-torens relatief brandveilig waren. Quintiere en anderen beweren dat het gebouw helemaal niet zo brandveilig was en sporen dan ook aan om de veiligheidsvoorchriften voor dergelijke gebouwen grondig te herzien en meer onderzoek hier naar uit te voeren. Er zijn er zelfs die stellen dat het gebouw bij een dergelijke brand alleszins zou instorten, zelfs als er helemaal geen schade was.
Wie gelijk heeft? Ik heb niet de expertise om dat te zeggen. Maar het is wel duidelijk dat NIST nog dichter aanleunt bij de conspiracy-gedachte van onverwoestbare gebouwen dan bijvoorbeeld Quintiere.
En discovery heeft het zelf uitgezonden .... erg treurig allemaalquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:55 schreef Darklight het volgende:
Als je die filmpjes van de instorting nu bekijkt, kan dat toch nooit zijn gebeurd door alleen die vliegtuigen
Dat al het beton wordt verpulverd tijdens de instorting, daar heb ik nog steeds geen verklaring voor gezien.,en die pancake theorie is helemaal lachwekkend
Er zijn een heleboel dingen aan 9/11 opmerkelijk jah. Het was nog nooit eerder gebeurd dat vliegtuigen werden gebruikt als wapen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:46 schreef Stupendous76 het volgende:
Dat een gebouw in kan storten na zo'n gebeurtenis is duidelijk. Maar of dat hier het geval is, dat is niet duidelijk. Er zijn behoorlijk veel punten die opmerkelijk zijn en die als verklaring alleen maar aannames hebben.
Een gebouw is niet gebouwd om maar door een deel van de constructies gedragen te worden.quote:Bijvoorbeeld die mensen die in de opening staan: het was daar niet zo warm. Dat klopt, anders zou je er ook niet staan. Maar het was wel warm genoeg was om het staal te verzwakken (wat niet meer dan 50-60m verderop geweest kan zijn, omdat het staal in het midden zit).
Je zou kunnen aanvoeren dat het alleen een plaatselijke verhitting van het staal was. Maar is zo'n plaatselijke verhitting dan sterk genoeg om de rest van de kolom te veel te belasten?
quote:Ander voorbeeld is wat Darklight zegt, het vergaan tot stof i.p.v. brokstukken.
Waarom kan dat geluid alleen maar van explosieven zijn? Het kan niet de explosie zijn van een benzintank van een auto ofzo?quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:47 schreef Salvad0R het volgende:
Dat er explosieven afgaan ten tijde van 9/11 natuurlijk, wat denk jij wat ik er mee wil aantonen?
Die foto is al 100 duizend keer aangedragen dat het vuur verhaal totaal niet klopt. Als het z'n inferno zou zijn geweest. In 75 dat was inferno, Wat er tijdens 911 was een brute kerozine explosie buiten het gebouw en vervolgens was het paar prullenbakken die fikten. Die gaan redelijk snel weer uit. Die vrouw heeft niks geen brandwonden of verschroeid haar.quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:38 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ja bij het instorten zie je ook even dat een kant even wat langzamer gaat.
Ik zie jou geen betere theorie aandragen dus ik zie geen enkele reden om mijn theorie aan te passen.
Goede foto trouwens. Ik zie nergens bij die persoon een brand in de achtergrond. Je zou toch wel iets moeten zien van een gloed in plaats van dat zwarte gat.
Klopt het is ook een samenloop van omstandigheden. Als de vliegtuigen alleen genoeg waren, dan waren de gebouwen meteen ingestort. Het feit dat ze pas later zijn ingestort toont aan dat er meer speelde dan alleen de impact van de vliegtuigen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:55 schreef Darklight het volgende:
Als je die filmpjes van de instorting nu bekijkt, kan dat toch nooit zijn gebeurd door alleen die vliegtuigen
Dat valt niet te oordelen aan de hand van die foto.quote:Op zaterdag 1 september 2007 09:57 schreef Lambiekje het volgende:
Die foto is al 100 duizend keer aangedragen dat het vuur verhaal totaal niet klopt. Als het z'n inferno zou zijn geweest. In 75 dat was inferno, Wat er tijdens 911 was een brute kerozine explosie buiten het gebouw en vervolgens was het paar prullenbakken die fikten. Die gaan redelijk snel weer uit. Die vrouw heeft niks geen brandwonden of verschroeid haar.
Vandaar ook de Lone Gunman pilot-aflevering. Vandaar ook de reallife drill tijdens 911 met als oefening vliegtuig als wapen. imo was dat om de radar-aflezers in de war te brengen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 09:52 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Er zijn een heleboel dingen aan 9/11 opmerkelijk jah. Het was nog nooit eerder gebeurd dat vliegtuigen werden gebruikt als wapen.
Logisch logisch. Nagenoeg elk aspect klopt het verhaal van geen kanten. Het is totaal NIET logisch.quote:Zoals al gezegd, er is uitgebreid onderzoek verricht naar de aanslagen. En dat onderzoek kan inderdaad geen 200% duidelijkheid geven maar het geeft toch wel een zeer logische verklaring van alles.
Dat wil nog niet zeggen dat het niet zo gegaan is.
Zolang er geen deugedelijke andere verklaring wordt aangedragen, zie ik geen reden om aan het officiele verhaal te twijfelen.
Alle het beton is verpulvert. DAT KAN NIET MET VUUR. dat kan alleen met explosieven. Totale verpulvering, van boekenkasten, kasten, tafels, voorkleden, stoelen, computers, mensen in 0,5 micron. Dat kan alleen explosies doen.quote:[..]
Een gebouw is niet gebouwd om maar door een deel van de constructies gedragen te worden.
[..]
Wat bedoel je? Er zijn geen (grote) brokstukken gevonden alles is tot stof vergaan?
Ik zou niet weten waarom er geen stof kan ontstaan bij een dergelijke instorting of waarom het ontstaan van stof anders zou zijn bij instorting dan bij een explosie.
Totale verpulvering tot 0.5 micron zeker tijdens klussen, mmm apart. Dat kan niet met brokstukken tegen elkaar.quote:Op zaterdag 1 september 2007 09:58 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Klopt het is ook een samenloop van omstandigheden. Als de vliegtuigen alleen genoeg waren, dan waren de gebouwen meteen ingestort. Het feit dat ze pas later zijn ingestort toont aan dat er meer speelde dan alleen de impact van de vliegtuigen.
En dat er beton wordt verpulverd tijdens het instorten is ook niet abnormaal. Dat krijg je zo gauw brokstukken afbreken en met hoge snelheid tegen andere stukken beton botsen.
Zeker nooit een muurtje gesloopt tijdens een verbouwing ofzo?
September Clues deel 3quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:35 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet! Het zou je goed doen als je zulke claims ook zou onderbouwen, nu breng je een mening als een feit. En dat gebeurt hier al te vaak en er blijkt vaak niks van te kloppen. En ik denk dat je nu ook niet feitelijk kan aantonen dat de regering van de VS achter een aanslag op eigen bodem zat.
Dat is idd meestal het probleem, dat de details geheim blijven.quote:Weer verdraai je feiten, er staat nergens in het artikel dat het gas ook daadwerkelijk een NBC aanvalswapen was. Het kon ook lachgas zijn. De avond dat shock and awe begin in Irak werden er ook al paniekberichten de wereld in geslingerd dat er Iraaks gifgas in Parijs was gevonden, bleek ook niks van waar te zijn. Alsof dit de dreiging van een NBC aanval teniet doet, slaat echt nergens op wat je zegt.
Tja, men laat het gewoon in het midden, dus alles kan. Ik zie dat als indekken, als jij dat anders wilt zien..best hoor.quote:Tuurlijk een bericht in een krant en men dekt zich in. Waarom breng je nu weer een mening als een feit? Alles in scene gezet om de massa maar voor de gek te houden, vreemd dat je dan ook dit soort berichten in de krant ziet:
On February 26, 2002, The New York Times reported that U.S. administration officials said, “analysis of suspected radioactive substances seized in Afghanistan has found nothing to prove that Osama bin Laden reached his decade-long goal of acquiring nuclear materials for a bomb.” In fact, administration officials said, al Qaeda leaders may have been duped by swindlers selling phony materials.
http://www.isis-online.org/publications/terrorism/doubtful.html
Ik had in n post hierboven ook al gewezen op de nucleaire ambities van AL Ciada, dit is mij dus bekend.quote:Ook de massa voor de gek houden? Kom op zeg zelfs voor 9/11 had men het er al over:
knip=
Don't say we didn't warn you.. (nee dat doen Alex Jones wel, koning van het verdraaien van feiten)
Welk verhaal is dan wel logisch?quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:06 schreef Lambiekje het volgende:
Logisch logisch. Nagenoeg elk aspect klopt het verhaal van geen kanten. Het is totaal NIET logisch.
Klopt. Beton verpluverd ook niet door vuur, maar door instorten.quote:Alle het beton is verpulvert. DAT KAN NIET MET VUUR.
Er is per toren een mini-nuke gebruikt. Dat is aftelezen op de seizmoligisch uitdraaien.quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:23 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Welk verhaal is dan wel logisch?
explosieven? Zoveel explosieven kunnen niet ongemerkt het gebouw worden ingebracht.
Thermite? Effectiviteit van Thermite is ver te zoeken. Lukt misschien zelfs niet om daarmee verticale stalen balken door te branden.
[..]
Klopt. Beton verpluverd ook niet door vuur, maar door instorten.
Ik zie toch echt nog genoeg stukken beton.
[afbeelding] [afbeelding]
Deze lift motor is toch echt niet totaal verpluverd.
[afbeelding]
Jij suggereert dat 2 de WTC torens in zijn geheel zijn voorzien van explosieven en dat die explosieven allemaal zijn gebruikt. Is ook niet echt logisch he.
Daarmee zeg je dus dat de complete WTC torens zijn voorzien van explosieven en dat die explosien ook gebruikt zijn. Vreemd want je ziet toch duidelijk dat de bovenste delen niet exploderen en boven het onderste deel vallen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:08 schreef Lambiekje het volgende:
Totale verpulvering tot 0.5 micron zeker tijdens klussen, mmm apart. Dat kan niet met brokstukken tegen elkaar.
ook hier indicatie explosieven.
ach. Er zijn ook mensen die zeggen dat de seismografen juist aanwijzen dat er GEEN explosie heeft plaatsgevonden.quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:39 schreef Lambiekje het volgende:
Er is per toren een mini-nuke gebruikt. Dat is aftelezen op de seizmoligisch uitdraaien.
Jij noemt het explosieven. Iemand anders noemt het luchtdruk doordat de verdiepingen worden samengeperst.quote:Per x aantal verdiepen explosieven. Dat is tijdens instorten mooi te zien met de puffs.
Bovenste 50 alleen. Dan blijven er daaronder nog zo'n 150 verdiepingen over. Hoe zijn de explosieven daar dan aangebracht?quote:Aangezien er nog al veel drills waren in de weken voor 911 en een 36uurige totale electrische onderbreking voor de 50(?) bovenste verdiepingen in het weerkend voor 911. Explosieven konden geheel best gemonteerd worden.
Die verhalen ben ik nergens tegengekomen. Heb je daar voorbeelden van?quote:En dan heb je ook nog vage verhalen van bedrijven die onder een leegstaande verdieping werken en dat er allemaal rare geluiden vandaan kwamen. Als men ging kijken was er niets.
hmkay... Dus Rusland en Europa zit bij deze ook in het complot?quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Er is per toren een mini-nuke gebruikt. Dat is aftelezen op de seizmoligisch uitdraaien.
Per x aantal verdiepen explosieven. Dat is tijdens instorten mooi te zien met de puffs.
Aangezien er nog al veel drills waren in de weken voor 911 en een 36uurige totale electrische onderbreking voor de 50(?) bovenste verdiepingen in het weerkend voor 911. Explosieven konden geheel best gemonteerd worden.
En dan heb je ook nog vage verhalen van bedrijven die onder een leegstaande verdieping werken en dat er allemaal rare geluiden vandaan kwamen. Als men ging kijken was er niets.
Security switch, waarmee broer van Bush opeens de leiding heeft. Tja waar zal dat nu toch voor zijn ... mmm
In de weken voor 911 zijn er rare zaken geweest, erg rare zaken.
Dat was al vanaf het begin zo eigenlijk. Deze is bijna vol. Mocht er daarna naar aanleiding van "The Kennebunkport Warning" een nieuw topic geopend worden dan zullen we die wel ontopic houden.quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:08 schreef Resonancer het volgende:
En inmiddels heet het topic weer gewoon 9-11, ipv de Nieuwe 9-11?
En daarna verpulvert ie uit het niets, en de inner core onder de impact-site zou moeten blijven staan.quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:32 schreef calvobbes het volgende:
[afbeelding]
Duidelijk te zien dat de toren schuin valt. Het is dus niet zo dat de stalen kern het over de volle breedte/lengte het heeft begeven, maar dat er dus een deel/hoek als eerste brak en toen pas de rest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |