quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:42 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Laat ik meteen duidelijk zijn: ik heb net zo min een hekel aan Yvonne of aan Dirkh als dWc_Ruffryder aan zijn chicken wings van de KFC
Dit is idd geen pareltjequote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:48 schreef GateWayX het volgende:
Je begon wel ok maar naarmate het einde van je tekst naderde werd het snel minder.
Inderdaadquote:
Daarom heb ik ONZ ook weggestreept uit mijn forumindex.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:19 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Inderdaad
Daarnaast wel eens met TS, tot DirkH er was, kon er gewoon wat aangebaggerd worden in ONZ, nu wordt de helft van topics zonder normale reden gesloten en een aantal even rare topics blijft wel open omdat ze gestart zijn door "bepaalde" mensen![]()
als je maar goede tetten hebt blijft alles openquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:19 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Inderdaad
Daarnaast wel eens met TS, tot DirkH er was, kon er gewoon wat aangebaggerd worden in ONZ, nu wordt de helft van topics zonder normale reden gesloten en een aantal even rare topics blijft wel open omdat ze gestart zijn door "bepaalde" mensen![]()
Wil dat dan zeggen dat ik geen goeie tieten heb?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:35 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
als je maar goede tetten hebt blijft alles open![]()
trouwen?![]()
Vreselijk!quote:
juist wel... lekker vol!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:41 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Wil dat dan zeggen dat ik geen goeie tieten heb?![]()
Dat elcke topic waar jij in komt verbaggert wordt door slowchat, terwijl er genoeg centrale topics daarvoor zijn en dit niet doordringt door dat betonlaagje wat trouwens ook te weinig beceld is, kan niemand wat aan doen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:19 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Inderdaad
Geachte Mijnheer Noedel,quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:42 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Geachte geestelijk gehandicapten,
Graag wil ik voor u, de FOK!-usert, een klacht uiteenzetten en deze deponeren in de Klaagbaak. Het betreft materie inzake de verheerlijking van admin Yvonne en mod Dirkh.
Laat ik meteen duidelijk zijn: ik heb net zo min een hekel aan Yvonne of aan Dirkh als dWc_Ruffryder aan zijn chicken wings van de KFC, maar ik ben van mening dat deze twee FOK!-personages te rooskleurig worden behandeld.
Neem Yvonne nu. Okee, ik geef toe, die zware Van Nelle en Leffe zijn aardig gevonden en ja, ik geef wederom toe, Brechtje zou ik ook wel eens willen doen. Maar als Yvonne een baggertopique opent, dan wordt er ineens met twee maten gemeten. Willen de modjes een wit voetje halen bij de Eerste Wereldoorlog-queen? Een ander persoon, laten we de hendig sjieke slipjosti Maikuuul als voorbeeld nemen, zou gelijk een slotje krijgen, maar omdat de incrowd inmiddels zo groot is geworden, is dat niet meer mogelijk bij de admin in kwestie.
Dan even over Dirkh. Mijns inziens een gefrustreerde IT'er die in zijn jeugd een verschrikkelijk trauma heeft opgelopen en dat derhalve heeft moeten 'compenseren' met een Multipla, maar dat terzijde. Waar heeft hij zijn cult-status aan verdiend? Vinden de kleine FOK-pubers zoals Dribbel, Murp en Paultjuhhh hem cool, terwijl ze met Clear-asiel hun pus van hun gezicht proberen te halen en op het zelfde moment zich virtueel aftrekken in Second Life?
Gegroet,
Alberto Vermicelli vanuit zijn Multipla op de camping in Arcen, alwaar hij aan de Leffe en zware Van Nelle zit![]()
Jij bent de ergste. En dan kun je wel lopen roepen, van "ik doe toch niets????". Je hebt het klimaat gecreëerd.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:50 schreef Nielsch het volgende:
TS heeft gelijk wat betreft yvonne!
Die verheerlijking van Dirkh zie ik persoonlijk niet echt. Bijna iedereen heeft een tyfushekel aan die gast, lees ONZ FB er maar eens op na.
Komt er ooit wat zinnigs uit dan?!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:56 schreef Intxaurraga het volgende:
Oja, ik lul ook maar wat hè.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:57 schreef ErwinEHVNL het volgende:
zullen we een afzettingsprocedure voor Yvonne Dirkh beginnen?!
Dan ben jij vast de eerstequote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:47 schreef BaajGuardian het volgende:
IPV topics sluiten zou dirkh eigenlijk de mensen die kuttopics maken direct moeten permabannen
je hebt een multiplaquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:39 schreef Dirkh het volgende:
Huilerdehuil, huilerdehuil.
Als iemand mij NIET cool vindt, dan zijn het Dribbel, Murp en Paultjuhhh wel.En daar ben ik trots op. Stuk voor stuk aan de hoogste boom en de ballen er af. Behalve die van Paultjuhhh, want die zijn nog niet ingedaald.
QFTquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
je hebt een multiplais er iemand op deze hele aardkloot die je daarmee wél cool vind?
Als jij je "cool zijn" af laat hangen aan een auto... dan zijn we uitgepraat.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
je hebt een multiplais er iemand op deze hele aardkloot die je daarmee wél cool vind?
okquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als jij je "cool zijn" af laat hangen aan een auto... dan zijn we uitgepraat.
Jij komt niet verder dan een fiets met lekke bandquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik breng hem tenminste niet naar de fietsemakerquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij komt niet verder dan een fiets met lekke band
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij komt niet verder dan een fiets met lekke band
Toe dan?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:57 schreef ErwinEHVNL het volgende:
zullen we een afzettingsprocedure voor Yvonne beginnen?!
mooiquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:00 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dribbel heeft een Dribbelexpress.
Nee het heeft te maken met een algemeen gevoel van smaak. Toen je die auto zag Dirkh, dacht je toen van: 'goh, wat een speciale auto, hier val ik mee op, laat ik hem maar kopen' of vond je hem nou echt mooi. Ik kan het me gewoon bijna niet voorstellen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als jij je "cool zijn" af laat hangen aan een auto... dan zijn we uitgepraat.
Hij heeft hem gekocht omdat er 6 bierkratjes in passenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:03 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Nee het heeft te maken met een algemeen gevoel van smaak. Toen je die auto zag Dirkh, dacht je toen van: 'goh, wat een speciale auto, hier val ik mee op, laat ik hem maar kopen' of vond je hem nou echt mooi. Ik kan het me gewoon bijna niet voorstellen.
Maar voor de rest is dit natuurlijk gewoon gevolg van jouw onnavolgbare manier van modden. Alsof je het gevoel ervoor mist. Het heeft emotie nodig. Soms een baggertopic openlaten, soms mensen hun momentje gunnen, soms heel flauwe humor kunnen waarderen. Mod zijn is emotie.
By all means!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zal wat zijn als iemand het ook écht een keer doet
Ben al terugquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:06 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Terug Vind Procedure.
Hoest? Moet je nog of ben je net terug?
Zeg dat.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:02 schreef Dribbel_ het volgende:
Zal wat zijn als iemand het ook écht een keer doet
Jullie ?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
By all means!
Hop, wat let jullie?
Ok! Compleet doorgerookt, doorgezopen, doorgebakken en uitgerust?quote:
Ja wij als users hebben ook lekker veel invloed.quote:
Je druipt een beetje.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:08 schreef Paramnesia het volgende:
Maar Yvonne moet blijven.
Zij is degen met talent. Als je mod zou zijn ipv admin zou ze imo de perfecte mod zijn. samen met Chowi natuurlik
dank je, maar uiteraard is dit een objectieve waarneming van de werkelijkheidquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:11 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Je druipt een beetje.
[afbeelding]
You're welcome.![]()
Ik zal je laten janken, dat is ook emotie.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:03 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Nee het heeft te maken met een algemeen gevoel van smaak. Toen je die auto zag Dirkh, dacht je toen van: 'goh, wat een speciale auto, hier val ik mee op, laat ik hem maar kopen' of vond je hem nou echt mooi. Ik kan het me gewoon bijna niet voorstellen.
Maar voor de rest is dit natuurlijk gewoon gevolg van jouw onnavolgbare manier van modden. Alsof je het gevoel ervoor mist. Het heeft emotie nodig. Soms een baggertopic openlaten, soms mensen hun momentje gunnen, soms heel flauwe humor kunnen waarderen. Mod zijn is emotie.
Lingo is bezig... ssshhhtquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:09 schreef Dirkh het volgende:
Is er Sesamstraat of zo? Die jankzakjes zijn zo stil.
Alluurke, chica de mi corazonquote:
Mod zijn is een gave, je moet het in je hebben.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:03 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Toen ik die auto van je zag toen moest ik janken jaquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zal je laten janken, dat is ook emotie.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:30 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Toen ik die auto van je zag toen moest ik janken ja
van het lachen![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:30 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
van het lachen![]()
![]()
![]()
1-0 (voor Paramnesia)quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:30 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
van het lachen![]()
![]()
![]()
Is het niet veel te winderig om in zo'n anti-aerodynamisch gedrocht nog veilig te kunnen rondrijden?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:45 schreef Jimbo het volgende:
tis stil aan dirk zn kantzit zeker in zn multipla te emo-en
Iemand die yvonne een milf vindt heeft uberhaupt geen smaak, en mag dan ook de auto-smaak van anderen niet gaan afkraken.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:54 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Is het niet veel te winderig om in zo'n anti-aerodynamisch gedrocht nog veilig te kunnen rondrijden?
quote:
Heb vandaag gelezen dat ze 52 is, dus ik wil mijn milf opmerking graag weer intrekken.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:59 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Iemand die yvonne een milf vindt heeft uberhaupt geen smaak, en mag dan ook de auto-smaak van anderen niet gaan afkraken.
alsof het iets met leeftijd te maken heeft?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:02 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Heb vandaag gelezen dat ze 52 is, dus ik wil mijn milf opmerking graag weer intrekken.![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:39 schreef Dirkh het volgende:
Huilerdehuil, huilerdehuil.
Als iemand mij NIET cool vindt, dan zijn het Dribbel, Murp en Paultjuhhh wel.En daar ben ik trots op. Stuk voor stuk aan de hoogste boom en de ballen er af. Behalve die van Paultjuhhh, want die zijn nog niet ingedaald.
Daar hebben we zoeen vuichelaar zoals ik in de OP trachtte uiteen te zetten. Bah bah en nog eens bah, also known as driewerf bah. Verheerlijk de twee maar, doe maar mee aan het hype-circus, net zoals andere geestelijk gehandicapten hier.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:02 schreef Bupatih het volgende:
Dirkh is gewoon een goede mod. Als user, tsja, ach.
En yvonne is zo nu en dan meer dan prima te pruimen.
Hmm, u zei iets over "doe maar mee aan het hype-circus"?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:09 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
zoeen vuichelaar
Die heb ik zelf bedacht, kluns. Check mijn sig, wets.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmm, u zei iets over "doe maar mee aan het hype-circus"?
Dat maakt je nog niet minder inwisselbaar.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:12 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Die heb ik zelf bedacht, kluns. Check mijn sig, wets.
Beste heer Noedel.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:12 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Die heb ik zelf bedacht, kluns. Check mijn sig, wets.
Ze is oud genoeg om mijn moeder te zijn. 'Nuff said.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:44 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
alsof het iets met leeftijd te maken heeft?
als anna kournikova 62 bleek te zijn zou ik haar nu ook nog doen..
maar als yvonne nu 18 blijkt te zijn zou ik haar nog niet met een stok met stront aan het uiteinde willen aanraken![]()
Dirkh niet inwisselbaarquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat maakt je nog niet minder inwisselbaar.
Iets wat je van yvonne en Dirkh niet kan zeggen.
Als mod van ONZ niet.quote:
Geloof me er zijn genoeg users en ex-mods *kuch Chowi kuch* die een beter inlevingsvermogen en een gevoel hebben qua moddden dan Dirkh.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als mod van ONZ niet.
Althans, de laatste keer dat ik veelvuldig ONZ bezocht.
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:43 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Geloof me er zijn genoeg users en ex-mods *kuch Chowi kuch* die een beter inlevingsvermogen en een gevoel hebben qua moddden dan Dirkh.
Weer doekje nodig?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:43 schreef Paramnesia het volgende:
Geloof me er zijn genoeg users en ex-mods *kuch Chowi kuch* die een beter inlevingsvermogen en een gevoel hebben qua moddden dan Dirkh.
Ik denk dat iedereen meer inlevingsvermogen heeft dan ik. Daar kan ik best inkomen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:43 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Inlevingsvermogen, dat heeft niemand mij gemeld toen ik de 4 weken sollicitatie procedure doorliep.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen meer inlevingsvermogen heeft dan ik. Daar kan ik best inkomen.
Ow fuck off, je bent er toch?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:03 schreef Snakey het volgende:
dat heeft niemand mij gemeld toen ik de 4 weken sollicitatie procedure doorliep.![]()
En dan moet ik ineens inlevingsvemogen hebben over bagger enzo? Wees eens duidelijk man.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:07 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Ow fuck off, je bent er toch?
Grow up.![]()
Ik begrijp het, ingewikkeld woord.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:10 schreef Snakey het volgende:
inlevingsvemogen
Het is min of meer de bedoeling dat je een troostende schouder voor een ieder bent.quote:Wees eens duidelijk man.![]()
Vermeersch, u heeft zojuist dit topique om zeep geholpen, hulde!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:16 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Laat ik 'm even plaatsen, voor de azijnpissers hier:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:16 schreef Snakey het volgende:
Nee. Leg uit.
Damn!quote:Het is min of meer de bedoeling dat je een troostende schouder voor een ieder bent.
Snap je dat niet?
Ten eerste, tis Albertooo. En ten tweede, ik moet uw statement ontkrachtigen. Dit topique is springlevend, ontketent juist een ware revolutie en stelt de hypocrisie van FOK!, haar users en moderatoren/administratoren aan de kaak.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:18 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Vermeersch, u heeft zojuist dit topique om zeep geholpen, hulde!
Azoo, Leve de revolutie tegen de fastistische moderaties!, macht aan het plebs!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:21 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Ten eerste, tis Albertooo. En ten tweede, ik moet uw statement ontkrachtigen. Dit topique is springlevend, ontketent juist een ware revolutie en stelt de hypocrisie van FOK!, haar users en moderatoren/administratoren aan de kaak.
Ga toch weg newbie sinds wanneer zijn mods uithuilhuilie's voor de usersquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:20 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
[..]
Damn!
Gewoon in 1 en dezelfde post.
Krijg jij toch snel een ernstige ziekte.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:24 schreef miodzio het volgende:
newbie
Jij noemt iemand newbiequote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:24 schreef miodzio het volgende:
[..]
Ga toch weg newbie sinds wanneer zijn mods uithuilhuilie's voor de users
Nou, we hebben het achter de schermen nergens anders meer over. Zelfs Danny (God) heeft zich in de chaotische discussie gemengd. Maar we komen er maar niet uit.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:21 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Ten eerste, tis Albertooo. En ten tweede, ik moet uw statement ontkrachtigen. Dit topique is springlevend, ontketent juist een ware revolutie en stelt de hypocrisie van FOK!, haar users en moderatoren/administratoren aan de kaak.
Smeerlap.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:31 schreef Snakey het volgende:
Nou, we hebben het achter de schermen nergens anders meer over. Zelfs Danny (God) heeft zich in de chaotische discussie gemengd. Maar we komen er maar niet uit.![]()
Hmm nee. Kijk eehm soms heb je een topic en dan weet je als mod. Dat moet je aanvoelen. Ow hier gaat een rel van komen die laten we open. Of hier is iemand die wat heeft gedaan, en nee ONZ is geen dagboek maar ik gun hem zijn momentje.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
En dan moet ik ineens inlevingsvemogen hebben over bagger enzo? Wees eens duidelijk man.![]()
Een slotje op een topic is geen probleem.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:34 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Hmm nee. Kijk eehm soms heb je een topic en dan weet je als mod. Dat moet je aanvoelen. Ow hier gaat een rel van komen die laten we open. Of hier is iemand die wat heeft gedaan, en nee ONZ is geen dagboek maar ik gun hem zijn momentje.![]()
Dat bedoel ik met inlevingsvermogen. Het inleven in het moment en die situatie. Het kunnen aanvoelen met intuitie dat er iets gaat gebeuren. Of dat de bagger even mag.![]()
Ik heb niks tegen inconsequent handelen. Sommige users mogen bepaalde dingen wel en sommigen niet. Dat is een kwestie van gevoel omdat je weet: ow die en die user maakt het topic grappig of hij/zij is bekend om dat soort topics. Maar nu lijkt het alsof dat weg is.![]()
Hoe is de kankerkachel hype onstaan, doordat in een zoveelste reactie iemand kankerkachel aanhaalde. Als je dat topic nu zou neerzetten zou het antwoord zijn: slotje, zo kunnen we ieder tv programma wel bespreken.
Zelfde met de matige grap. Eerste reacties waren afwijzend. Totdat users het grapje in verschillende gradaties probeerde te herhalen. In een later stadium pas.
Omdat je een voorbeeld wil:
de piemel van..!
Dirkh zegt hier: Een OP zonder betreffende foto is per definitie kansloos. Net zoalsTS overigens.
Laatste zin bestempelt nog maar even de kansloosheid van betreffende mod. Maar daar gaat het niet om. Waar het om gaat is dit:
Tuurlijk moet er geen foto in de OP, de vraag is gesteld, users gaan terugvragen: Is de foto echt?, Ik geloof er niks van. Onderwerp van discussie komt wel of niet, mengt zich in de discussie. Ladiadadida kan spelen alsof ze erg gechokt is. Hell het hele topic had vol kunnen raken zonder een foto en het was een coole rel geweest.
Het had ook helemaal niks kunnen worden maar dat had je pas na mischien 30 reacties gezien (die snel gekomen waren). Ik post later zelfde topic nu met foto en rara.. Het is helemaal niks. Want de spanningsboog is weg. De gemiddelde reactie was: ja en wat nu? En ja wat moest er gebeuren.![]()
Kortom dat bedoel ik met gevoel. En nu ga ik mijn vingers ff in wat water laten rusten.![]()
Hier ben ik gestopt met lezen. Ik heb het wel gelezen maar ik zeg het even voor de vorm enzo, en zo hebben we niet zo'n lange quotequote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:34 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Hmm nee. Kijk eehm soms heb je een topic en dan weet je als mod. Dat moet je aanvoelen.
Neh, het struikelt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:55 schreef yvonne het volgende:
Loopt dit nog?
Het is alleen jammer dat dirkh grappig mag zijn door allerlei doodsverwensingen te plaatsen (die, om met jouw woorden te spreken, inmiddels ook uitgekauwd zijn), maar oh wee als je hem op zijn eigen niveau van repliek dient, dan krijg je een banquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:52 schreef Snakey het volgende:
Dat Dirkh volgens sommigen grof kan zijn begrijp ik wel, maar niemand ziet de grap/boodschap en leest alleen maar de grofheid omdat ze het ow zo persoonlijk nemen. Ik heb dan een goede grap gezien waarbij iemand op zijn kleine piemeltje getrapt is.
Alsof je een ban krijgt voor een doodsverwensingquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat dirkh grappig mag zijn door allerlei doodsverwensingen te plaatsen (die, om met jouw woorden te spreken, inmiddels ook uitgekauwd zijn), maar oh wee als je hem op zijn eigen niveau van repliek dient, dan krijg je een ban![]()
Voor de rest heb je gelijk.
Het is een Vermicelli-topique, weetzelluf.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:55 schreef yvonne het volgende:
Loopt dit nog?
Welnee man, dat gaat niet des aanziens der persoon/user. Als je het vaak genoeg doet val je op, dan kan er een waarschuwing, danwel ban vallen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat dirkh grappig mag zijn door allerlei doodsverwensingen te plaatsen (die, om met jouw woorden te spreken, inmiddels ook uitgekauwd zijn), maar oh wee als je hem op zijn eigen niveau van repliek dient, dan krijg je een ban![]()
Noem eens één voorbeeld, dan hou ik daarna mijn mond. Eén voorbeeld is genoeg.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Voor de rest heb je gelijk.
Vind je het nou niet een schande dat ze jouw naam naast die van mij zetten? Hoever mogen ze gaan?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:55 schreef yvonne het volgende:
Loopt dit nog?
Woehahaha, wat een kneus ben jij. Alsof dat topic enig potentie had. Daarbij was de TS (lees aandachtshoer) knap irritant aan het worden.quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:11 schreef Nielsch het volgende:
Ik leefde in de veronderstelling dat een doodsverwensing een ban opleverde. Blijkbaar is dit niet zo. My bad.
quote:Op zondag 11 juli 2004 23:45 schreef Dirkh het volgende:
Dat ie kanker mag krijgen en oprot.
Mijn verrassing van 2004.
Goh, volwassen reactie. Nee, stel je voor dat je eens normaal zou reageren op iemand die een misvatting toegeeft. Maar goed, het was inmiddels al duidelijk dat je meer het niveau hebt van een verveelde puber.quote:
Moet ik even zoeken, maar die quote stond in een topic.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Maak ff klikbaar, dan kennen we de context.
Dude je klaagt over iets wat er niet is, dan vraag ik of je één voorbeeld wil geven maar kan hem vervolgens niet geven.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:18 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Goh, volwassen reactie. Nee, stel je voor dat je eens normaal zou reageren op iemand die een misvatting toegeeft. Maar goed, het was inmiddels al duidelijk dat je meer het niveau hebt van een verveelde puber.
Het was wel een misvatting. Misschien snap je gewoon niet wat dat woord betekent. Ik lees vaak genoeg de banmeldingen en zie vaak bans wegens doodverwensingen. Misschien zijn die dan niet door jou aangevraagd, maar dat staat er niet bij. Dus, ik blijf erbij, het was een misvatting, maar goed, jij zal straks wel weer met een nieuw postje komen waarin je het allemaal veel beter weet.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dude je klaagt over iets wat er niet is, dan vraag ik of je één voorbeeld wil geven maar kan hem vervolgens niet geven.
Dan noemt ie mij een verveelde puberHet is was geen misvatting, je hebt verzint gewoon wat. Je loopt hier lang genoeg mee om te weten dat een doodvewensing net per definitie een ban is, en al zeker niet als ie aan mij gericht is, omdat ik daar normaal gesproken al helemaal geen ban voor aanvraag.
Dat zou ik alleen doen als het aan een ander is gericht die zich niet kan verdedigen of bewust gekwetst wordt nadat de betreffende user na een waarschuwing doorgaat.
Verder nog wat te janken?
Jah en laten we Yvonne als Psychiater en uithuil-tante inzetten.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:34 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Hmm nee. Kijk eehm soms heb je een topic en dan weet je als mod. Dat moet je aanvoelen. Ow hier gaat een rel van komen die laten we open. Of hier is iemand die wat heeft gedaan, en nee ONZ is geen dagboek maar ik gun hem zijn momentje.![]()
Dat bedoel ik met inlevingsvermogen. Het inleven in het moment en die situatie. Het kunnen aanvoelen met intuitie dat er iets gaat gebeuren. Of dat de bagger even mag.![]()
Ik heb niks tegen inconsequent handelen. Sommige users mogen bepaalde dingen wel en sommigen niet. Dat is een kwestie van gevoel omdat je weet: ow die en die user maakt het topic grappig of hij/zij is bekend om dat soort topics. Maar nu lijkt het alsof dat weg is.![]()
Hoe is de kankerkachel hype onstaan, doordat in een zoveelste reactie iemand kankerkachel aanhaalde. Als je dat topic nu zou neerzetten zou het antwoord zijn: slotje, zo kunnen we ieder tv programma wel bespreken.
Zelfde met de matige grap. Eerste reacties waren afwijzend. Totdat users het grapje in verschillende gradaties probeerde te herhalen. In een later stadium pas.
Omdat je een voorbeeld wil:
de piemel van..!
Dirkh zegt hier: Een OP zonder betreffende foto is per definitie kansloos. Net zoalsTS overigens.
Laatste zin bestempelt nog maar even de kansloosheid van betreffende mod. Maar daar gaat het niet om. Waar het om gaat is dit:
Tuurlijk moet er geen foto in de OP, de vraag is gesteld, users gaan terugvragen: Is de foto echt?, Ik geloof er niks van. Onderwerp van discussie komt wel of niet, mengt zich in de discussie. Ladiadadida kan spelen alsof ze erg gechokt is. Hell het hele topic had vol kunnen raken zonder een foto en het was een coole rel geweest.
Het had ook helemaal niks kunnen worden maar dat had je pas na mischien 30 reacties gezien (die snel gekomen waren). Ik post later zelfde topic nu met foto en rara.. Het is helemaal niks. Want de spanningsboog is weg. De gemiddelde reactie was: ja en wat nu? En ja wat moest er gebeuren.![]()
Kortom dat bedoel ik met gevoel. En nu ga ik mijn vingers ff in wat water laten rusten.![]()
Nee dwangbuispatientje van me, je hebt het helemaal niet over bans van anderen ivm een doodsverwensing, je gooit een beetje dingen doorelkaar. Kan ook aan de medicijnen liggen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het was wel een misvatting. Misschien snap je gewoon niet wat dat woord betekent. Ik lees vaak genoeg de banmeldingen en zie vaak bans wegens doodverwensingen. Misschien zijn die dan niet door jou aangevraagd, maar dat staat er niet bij. Dus, ik blijf erbij, het was een misvatting, maar goed, jij zal straks wel weer met een nieuw postje komen waarin je het allemaal veel beter weet.
Ga nu niet verongelijkt zitten doen dat het een misvatting was omdat je niet wist dat het helemaal geen beleid is. Daar heb je het helemaal niet over.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:11 schreef Nielsch het volgende:
Ik leefde in de veronderstelling dat een doodsverwensing een ban opleverde. Blijkbaar is dit niet zo. My bad.
BAN BAN BAN!!!!!quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:12 schreef yvonne het volgende:
Mag die hele Dribbel_ bende dood alsjeblieft?
Dit is pas nuttige FB!
Zoals ik al zei, een nieuwe post waarin je alles weer beter weet. Je blijft lekker voorspelbaar Dirkh. Maar, zoals je zelf al zegt, het ligt aan de medicijnen, dus eigenlijk kan ik er niks aan doen. En met die wetenschap hoop ik dat je gewoon eens verstandig bent en inziet dat al je stukjes toch geen zin hebben.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee dwangbuispatientje van me, je hebt het helemaal niet over bans van anderen ivm een doodsverwensing, je gooit een beetje dingen doorelkaar. Kan ook aan de medicijnen liggen.
Maar lees je post nog eens:
[..]
Ga nu niet verongelijkt zitten doen dat het een misvatting was omdat je niet wist dat het helemaal geen beleid is. Daar heb je het helemaal niet over.
Als je nou zegt: Ja, ik heb Dirkh van iets beschuldigd wat helemaal ongegrond is, dan had je geen reactie gekregen.
Nu ben je wanhopig je straatje aan het schoonlikken.
Nee natuurlijk hebben ze geen zin.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, een nieuwe post waarin je alles weer beter weet. Je blijft lekker voorspelbaar Dirkh. Maar, zoals je zelf al zegt, het ligt aan de medicijnen, dus eigenlijk kan ik er niks aan doen. En met die wetenschap hoop ik dat je gewoon eens verstandig bent en inziet dat al je stukjes toch geen zin hebben.![]()
Ja durf jij precies die quote in mijn en haar gezicht te zeggen. Zo ja. Dan saluteer ik je, want dan ben je een man die zijn woorden waarmaakt. Zo niet. Wees geen internetgangster en gedraag je op internet net zo als irl.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Woehahaha, wat een kneus ben jij. Alsof dat topic enig potentie had. Daarbij was de TS (lees aandachtshoer) knap irritant aan het worden.
Dan krijg je met zo'n kuttopic keihard een slotje, alsof er iets leuks uit zou komen, fuck off.
Geen enkele user die in dat topic zou posten zou iets te zeggen hebben wat leuk is, want die zitten al grappig te doen bij elkaar op msn of hyves. Kleuter!
Oh, zo'n sluitpost geeft aan hoe ik over betreffende TS denk, kansloos was nog netjes verwoord. En dat mag op zo'n moment best wel even gemeld worden. Als betreffende stoephoer wat minder gaat zitten slettenbakken, dan hoor je mij niet en zal ik bij een baggertopic van haar iets zeggen in de trand van: Bagger, slotje. Volgende keer beter.
Ga hier ff een partijtje op zitten nemen voor een greppelslet.
Zo, nog vragen?
je weet toch Gquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:06 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Roflz, dit topique wordt ook nog serieus opgevat!Stelletje e-thugs hier bij elkaar, inclusief mods.
Man ik heb mijn virtuele Escalede al klaar staan, terwijl ik mijn virtule AK-47 doorlaad. En ik mijn virtuele vriendin met het uiterlijk van een model een virtuele kus geef. Voordat ik Dirkh virtueel neerknal zet ik mijn virtuele lul van 22cm op de goede plaats. Ik hou van dit internet-gangster leven.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:06 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Roflz, dit topique wordt ook nog serieus opgevat!Stelletje e-thugs hier bij elkaar, inclusief mods.
Maak jullie toch niet zo druk. Open gewoon leuke topics, laat potentieel leuke topics open en respecteer elkander zonder elkaars aarzen te likken en plein publique. Minder internet-gangster-wars, meer TTT's!![]()
We zullen het nooit wetenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:05 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ja durf jij precies die quote in mijn en haar gezicht te zeggen. Zo ja. Dan saluteer ik je, want dan ben je een man die zijn woorden waarmaakt. Zo niet. Wees geen internetgangster en gedraag je op internet net zo als irl.
voor de donderdagavond rel? Neuh. Denk het niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:16 schreef Armageddon het volgende:
Is dit um?
Wat die Berlusconi-adept zegt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:06 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Maak jullie toch niet zo druk. Open gewoon leuke topics, laat potentieel leuke topics open en respecteer elkander zonder elkaars aarzen te likken en plein publique. Minder internet-gangster-wars, meer TTT's!![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:19 schreef remlof het volgende:
Ow nee, dit is em niet halve tamme.
Laat mij erbuitenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:29 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Jah en laten we Yvonne als Psychiater en uithuil-tante inzetten.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:06 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Gül!, Gül!, Gül!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:51 schreef zarGon het volgende:
anarchist dat ik in hart en nieren ben.
Anarchist van niks, mee komen rellen als de straatstenen op zijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:51 schreef zarGon het volgende:
Een ware revolución. Even "meerellen", anarchist dat ik in hart en nieren ben..
Houd je bokkebek even zeg, verlepte plathoofd.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Anarchist van niks, mee komen rellen als de straatstenen op zijn.![]()
Zegt de Turkse kaaskop.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Houd je bokkebek even zeg, verlepte plathoofd.
Grappig dat je dat zegt, Marokkanen zeggen dat van Turken; plat achterhoofd, dus achterlijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:54 schreef zarGon het volgende:
plathoofd.
Dat is omdat hun moeders allemaal een plank voor hun buik binden zodat het niet lijkt alsof ze zijn ontmaagd.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:56 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zegt, Marokkanen zeggen dat van Turken; plat achterhoofd, dus achterlijk.
Jóh.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:56 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zegt, Marokkanen zeggen dat van Turken; plat achterhoofd, dus achterlijk.
Nah, moet dus een kern van waarheid in zitten.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:58 schreef zarGon het volgende:
Jóh.
Niet Marokkanen alleen, trouwens.
Een grote neus klopt ook. Ik heb ze allebei, dus als ik er wat over zeg, spreek ik uit ervaring.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:00 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Nah, moet dus een kern van waarheid in zitten.
Elke lettergreep dat ik aan jou verspil is monosyllabische overbodigheid. D'r komt toch niets nuttigs uit, uit die anabolenstrot van je.quote:
poetische grootsheid, ik hou van je zarGon, platonisch en op een proffesioneel niveau uiteraard.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een grote neus klopt ook. Ik heb ze allebei, dus als ik er wat over zeg, spreek ik uit ervaring..
[..]
Elke lettergreep dat ik aan jou verspil is monosyllabische overbodigheid. D'r komt toch niets nuttigs uit, uit die anabolenstrot van je.
Helaas deel je niet hetzelfde niveau.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:10 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
poetische grootsheid, ik hou van je zarGon, platonisch en op een proffesioneel niveau uiteraard.
Ik ben een Turk, eentje waarbij de vooroordelen wel kloppen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:09 schreef SteveBallmer het volgende:
Ow kutje!![]()
Heb jij een plat achterhoofd, Zargon?
Dit topic gaat niet over ik. Ga een paar mods even uitmaken voor alles en nog wat.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:10 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
poetische grootsheid, ik hou van je zarGon, platonisch en op een proffesioneel niveau uiteraard.
Doe niet zo kinderachtig, djeez.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:13 schreef Snakey het volgende:
Helaas deel je niet hetzelfde niveau.![]()
Krijg je aandacht is het weer niet goed, vrouwen....quote:
Ov-er mij.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:15 schreef zarGon het volgende:
Dit topic gaat niet over ik. Ga een paar mods even uitmaken voor alles en nog wat..
Zeg Sneek, ik mag jou wel, hè.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Helaas deel je niet hetzelfde niveau.![]()
Nog een? Issie lang of kort?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:25 schreef SteveBallmer het volgende:
ZArgon, als troetelturk heb je nog een weg te gaan.![]()
D'r is maar een troetelturk hier en dat is c_c.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:25 schreef SteveBallmer het volgende:
ZArgon, als troetelturk heb je nog een weg te gaan.![]()
aallala iets met ijzer??quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:32 schreef Biogarde het volgende:
Hallo. Ik moest lachen om de OP
Sad
die tellen toch per definitie al niet meequote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:38 schreef SteveBallmer het volgende:
Yvonne is al een tijdje hoeperdepoep van Turken, dus die tellen niet.
Bij de volkstellingen? Inderdaad, er lopen veel meer Turken in Nederland rond dan men denkt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
die tellen toch per definitie al niet mee
ong 700k toch?,quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bij de volkstellingen? Inderdaad, er lopen veel meer Turken hier dan men denkt..
Tel uit uw winst!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:43 schreef zarGon het volgende:
er lopen veel meer Turken in Nederland rond dan men denkt..
De echte getallen weten wij helaas niet, maar het is net een hardnekkig ziekte dat zich verspreidt.. Die dingen neuken als konijnen,quote:
Winst?quote:
Wat voor een aanwinst ben ik hier op dit forum, hm?!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:52 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Je spreekt uit ervaring, Jawoes?
Och, dat kun je je van 99% van de fokkers hier afvragen (inclusief mezelf) dus ik zou niet wakker liggen van die vraag.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat voor een aanwinst ben ik hier op dit forum, hm?!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |