quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:42 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Laat ik meteen duidelijk zijn: ik heb net zo min een hekel aan Yvonne of aan Dirkh als dWc_Ruffryder aan zijn chicken wings van de KFC
Dit is idd geen pareltjequote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:48 schreef GateWayX het volgende:
Je begon wel ok maar naarmate het einde van je tekst naderde werd het snel minder.
Inderdaadquote:
Daarom heb ik ONZ ook weggestreept uit mijn forumindex.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:19 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Inderdaad
Daarnaast wel eens met TS, tot DirkH er was, kon er gewoon wat aangebaggerd worden in ONZ, nu wordt de helft van topics zonder normale reden gesloten en een aantal even rare topics blijft wel open omdat ze gestart zijn door "bepaalde" mensen![]()
als je maar goede tetten hebt blijft alles openquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:19 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Inderdaad
Daarnaast wel eens met TS, tot DirkH er was, kon er gewoon wat aangebaggerd worden in ONZ, nu wordt de helft van topics zonder normale reden gesloten en een aantal even rare topics blijft wel open omdat ze gestart zijn door "bepaalde" mensen![]()
Wil dat dan zeggen dat ik geen goeie tieten heb?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:35 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
als je maar goede tetten hebt blijft alles open![]()
trouwen?![]()
Vreselijk!quote:
juist wel... lekker vol!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:41 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Wil dat dan zeggen dat ik geen goeie tieten heb?![]()
Dat elcke topic waar jij in komt verbaggert wordt door slowchat, terwijl er genoeg centrale topics daarvoor zijn en dit niet doordringt door dat betonlaagje wat trouwens ook te weinig beceld is, kan niemand wat aan doen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:19 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Inderdaad
Geachte Mijnheer Noedel,quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:42 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Geachte geestelijk gehandicapten,
Graag wil ik voor u, de FOK!-usert, een klacht uiteenzetten en deze deponeren in de Klaagbaak. Het betreft materie inzake de verheerlijking van admin Yvonne en mod Dirkh.
Laat ik meteen duidelijk zijn: ik heb net zo min een hekel aan Yvonne of aan Dirkh als dWc_Ruffryder aan zijn chicken wings van de KFC, maar ik ben van mening dat deze twee FOK!-personages te rooskleurig worden behandeld.
Neem Yvonne nu. Okee, ik geef toe, die zware Van Nelle en Leffe zijn aardig gevonden en ja, ik geef wederom toe, Brechtje zou ik ook wel eens willen doen. Maar als Yvonne een baggertopique opent, dan wordt er ineens met twee maten gemeten. Willen de modjes een wit voetje halen bij de Eerste Wereldoorlog-queen? Een ander persoon, laten we de hendig sjieke slipjosti Maikuuul als voorbeeld nemen, zou gelijk een slotje krijgen, maar omdat de incrowd inmiddels zo groot is geworden, is dat niet meer mogelijk bij de admin in kwestie.
Dan even over Dirkh. Mijns inziens een gefrustreerde IT'er die in zijn jeugd een verschrikkelijk trauma heeft opgelopen en dat derhalve heeft moeten 'compenseren' met een Multipla, maar dat terzijde. Waar heeft hij zijn cult-status aan verdiend? Vinden de kleine FOK-pubers zoals Dribbel, Murp en Paultjuhhh hem cool, terwijl ze met Clear-asiel hun pus van hun gezicht proberen te halen en op het zelfde moment zich virtueel aftrekken in Second Life?
Gegroet,
Alberto Vermicelli vanuit zijn Multipla op de camping in Arcen, alwaar hij aan de Leffe en zware Van Nelle zit![]()
Jij bent de ergste. En dan kun je wel lopen roepen, van "ik doe toch niets????". Je hebt het klimaat gecreëerd.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:50 schreef Nielsch het volgende:
TS heeft gelijk wat betreft yvonne!
Die verheerlijking van Dirkh zie ik persoonlijk niet echt. Bijna iedereen heeft een tyfushekel aan die gast, lees ONZ FB er maar eens op na.
Komt er ooit wat zinnigs uit dan?!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:56 schreef Intxaurraga het volgende:
Oja, ik lul ook maar wat hè.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:57 schreef ErwinEHVNL het volgende:
zullen we een afzettingsprocedure voor Yvonne Dirkh beginnen?!
Dan ben jij vast de eerstequote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:47 schreef BaajGuardian het volgende:
IPV topics sluiten zou dirkh eigenlijk de mensen die kuttopics maken direct moeten permabannen
je hebt een multiplaquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:39 schreef Dirkh het volgende:
Huilerdehuil, huilerdehuil.
Als iemand mij NIET cool vindt, dan zijn het Dribbel, Murp en Paultjuhhh wel.En daar ben ik trots op. Stuk voor stuk aan de hoogste boom en de ballen er af. Behalve die van Paultjuhhh, want die zijn nog niet ingedaald.
QFTquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
je hebt een multiplais er iemand op deze hele aardkloot die je daarmee wél cool vind?
Als jij je "cool zijn" af laat hangen aan een auto... dan zijn we uitgepraat.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
je hebt een multiplais er iemand op deze hele aardkloot die je daarmee wél cool vind?
okquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als jij je "cool zijn" af laat hangen aan een auto... dan zijn we uitgepraat.
Jij komt niet verder dan een fiets met lekke bandquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik breng hem tenminste niet naar de fietsemakerquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij komt niet verder dan een fiets met lekke band
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij komt niet verder dan een fiets met lekke band
Toe dan?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:57 schreef ErwinEHVNL het volgende:
zullen we een afzettingsprocedure voor Yvonne beginnen?!
mooiquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:00 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dribbel heeft een Dribbelexpress.
Nee het heeft te maken met een algemeen gevoel van smaak. Toen je die auto zag Dirkh, dacht je toen van: 'goh, wat een speciale auto, hier val ik mee op, laat ik hem maar kopen' of vond je hem nou echt mooi. Ik kan het me gewoon bijna niet voorstellen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als jij je "cool zijn" af laat hangen aan een auto... dan zijn we uitgepraat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |