Als mod van ONZ niet.quote:
Geloof me er zijn genoeg users en ex-mods *kuch Chowi kuch* die een beter inlevingsvermogen en een gevoel hebben qua moddden dan Dirkh.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als mod van ONZ niet.
Althans, de laatste keer dat ik veelvuldig ONZ bezocht.
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:43 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Geloof me er zijn genoeg users en ex-mods *kuch Chowi kuch* die een beter inlevingsvermogen en een gevoel hebben qua moddden dan Dirkh.
Weer doekje nodig?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:43 schreef Paramnesia het volgende:
Geloof me er zijn genoeg users en ex-mods *kuch Chowi kuch* die een beter inlevingsvermogen en een gevoel hebben qua moddden dan Dirkh.
Ik denk dat iedereen meer inlevingsvermogen heeft dan ik. Daar kan ik best inkomen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:43 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Inlevingsvermogen, dat heeft niemand mij gemeld toen ik de 4 weken sollicitatie procedure doorliep.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen meer inlevingsvermogen heeft dan ik. Daar kan ik best inkomen.
Ow fuck off, je bent er toch?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:03 schreef Snakey het volgende:
dat heeft niemand mij gemeld toen ik de 4 weken sollicitatie procedure doorliep.![]()
En dan moet ik ineens inlevingsvemogen hebben over bagger enzo? Wees eens duidelijk man.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:07 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Ow fuck off, je bent er toch?
Grow up.![]()
Ik begrijp het, ingewikkeld woord.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:10 schreef Snakey het volgende:
inlevingsvemogen
Het is min of meer de bedoeling dat je een troostende schouder voor een ieder bent.quote:Wees eens duidelijk man.![]()
Vermeersch, u heeft zojuist dit topique om zeep geholpen, hulde!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:16 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Laat ik 'm even plaatsen, voor de azijnpissers hier:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:16 schreef Snakey het volgende:
Nee. Leg uit.
Damn!quote:Het is min of meer de bedoeling dat je een troostende schouder voor een ieder bent.
Snap je dat niet?
Ten eerste, tis Albertooo. En ten tweede, ik moet uw statement ontkrachtigen. Dit topique is springlevend, ontketent juist een ware revolutie en stelt de hypocrisie van FOK!, haar users en moderatoren/administratoren aan de kaak.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:18 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Vermeersch, u heeft zojuist dit topique om zeep geholpen, hulde!
Azoo, Leve de revolutie tegen de fastistische moderaties!, macht aan het plebs!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:21 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Ten eerste, tis Albertooo. En ten tweede, ik moet uw statement ontkrachtigen. Dit topique is springlevend, ontketent juist een ware revolutie en stelt de hypocrisie van FOK!, haar users en moderatoren/administratoren aan de kaak.
Ga toch weg newbie sinds wanneer zijn mods uithuilhuilie's voor de usersquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:20 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
[..]
Damn!
Gewoon in 1 en dezelfde post.
Krijg jij toch snel een ernstige ziekte.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:24 schreef miodzio het volgende:
newbie
Jij noemt iemand newbiequote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:24 schreef miodzio het volgende:
[..]
Ga toch weg newbie sinds wanneer zijn mods uithuilhuilie's voor de users
Nou, we hebben het achter de schermen nergens anders meer over. Zelfs Danny (God) heeft zich in de chaotische discussie gemengd. Maar we komen er maar niet uit.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:21 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Ten eerste, tis Albertooo. En ten tweede, ik moet uw statement ontkrachtigen. Dit topique is springlevend, ontketent juist een ware revolutie en stelt de hypocrisie van FOK!, haar users en moderatoren/administratoren aan de kaak.
Smeerlap.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:31 schreef Snakey het volgende:
Nou, we hebben het achter de schermen nergens anders meer over. Zelfs Danny (God) heeft zich in de chaotische discussie gemengd. Maar we komen er maar niet uit.![]()
Hmm nee. Kijk eehm soms heb je een topic en dan weet je als mod. Dat moet je aanvoelen. Ow hier gaat een rel van komen die laten we open. Of hier is iemand die wat heeft gedaan, en nee ONZ is geen dagboek maar ik gun hem zijn momentje.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
En dan moet ik ineens inlevingsvemogen hebben over bagger enzo? Wees eens duidelijk man.![]()
Een slotje op een topic is geen probleem.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:34 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Hmm nee. Kijk eehm soms heb je een topic en dan weet je als mod. Dat moet je aanvoelen. Ow hier gaat een rel van komen die laten we open. Of hier is iemand die wat heeft gedaan, en nee ONZ is geen dagboek maar ik gun hem zijn momentje.![]()
Dat bedoel ik met inlevingsvermogen. Het inleven in het moment en die situatie. Het kunnen aanvoelen met intuitie dat er iets gaat gebeuren. Of dat de bagger even mag.![]()
Ik heb niks tegen inconsequent handelen. Sommige users mogen bepaalde dingen wel en sommigen niet. Dat is een kwestie van gevoel omdat je weet: ow die en die user maakt het topic grappig of hij/zij is bekend om dat soort topics. Maar nu lijkt het alsof dat weg is.![]()
Hoe is de kankerkachel hype onstaan, doordat in een zoveelste reactie iemand kankerkachel aanhaalde. Als je dat topic nu zou neerzetten zou het antwoord zijn: slotje, zo kunnen we ieder tv programma wel bespreken.
Zelfde met de matige grap. Eerste reacties waren afwijzend. Totdat users het grapje in verschillende gradaties probeerde te herhalen. In een later stadium pas.
Omdat je een voorbeeld wil:
de piemel van..!
Dirkh zegt hier: Een OP zonder betreffende foto is per definitie kansloos. Net zoalsTS overigens.
Laatste zin bestempelt nog maar even de kansloosheid van betreffende mod. Maar daar gaat het niet om. Waar het om gaat is dit:
Tuurlijk moet er geen foto in de OP, de vraag is gesteld, users gaan terugvragen: Is de foto echt?, Ik geloof er niks van. Onderwerp van discussie komt wel of niet, mengt zich in de discussie. Ladiadadida kan spelen alsof ze erg gechokt is. Hell het hele topic had vol kunnen raken zonder een foto en het was een coole rel geweest.
Het had ook helemaal niks kunnen worden maar dat had je pas na mischien 30 reacties gezien (die snel gekomen waren). Ik post later zelfde topic nu met foto en rara.. Het is helemaal niks. Want de spanningsboog is weg. De gemiddelde reactie was: ja en wat nu? En ja wat moest er gebeuren.![]()
Kortom dat bedoel ik met gevoel. En nu ga ik mijn vingers ff in wat water laten rusten.![]()
Hier ben ik gestopt met lezen. Ik heb het wel gelezen maar ik zeg het even voor de vorm enzo, en zo hebben we niet zo'n lange quotequote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:34 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Hmm nee. Kijk eehm soms heb je een topic en dan weet je als mod. Dat moet je aanvoelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |