Err.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:50 schreef roburt het volgende:
heeten hier mensen Dick, hoe komt dat over in engeland![]()
Dick is een Engels naam, er zijn meer Dicks in Engeland dan hier. In de VS is het een tijd lang een populaire naam geweest.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:50 schreef roburt het volgende:
![]()
Ja daar was ik benieuwd naar, en dan natuurlijk voor die echte nederlandse namen.
wat gebeurd er mee? kunnen ze het of krijg je hele raare uitspraken?
welke mensen en met welke naam?
heeten hier mensen Dick, hoe komt dat over in engeland![]()
Zover ik in het buitenland ben geweest heb ik er niet veel problemen mee gehad.
Mijn achternaam is echter nogal lang/typisch nederlands, daar heb ik veel Engelse over zien struikelen.
vertel hier al je verhalen!
![]()
Maar dat is ook een lul.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:55 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Err.
Ooit van Dick Cheney gehoord? Deed het best goed in Amerika.
En dick van veronica mars, die was vet rijk enzo.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:55 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Err.
Ooit van Dick Cheney gehoord? Deed het best goed in Amerika.
Giejs en ànnemargréét oid?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:13 schreef starla het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Amerikanen 'Gijs' uitspreken of Annemargreet'...
Ze zoeken het woord wat er het meest op lijkt en spreken het zo uit.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:13 schreef starla het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Amerikanen 'Gijs' uitspreken of Annemargreet'...
Hmm, ik denk dat ze in Finland mijn Hongaarse naam wel redelijk zouden uitspreken, hoewel de Gy dan net weer geen Finse klank is. De "a" is wel weer ongeveer hetzelfde volgens mij.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:19 schreef SuperWeber het volgende:
Die van mij doen ze hier in Finland altijd bijna goed alleen de lange e wordt een eh hier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |