quote:
quote:
quote:
Daar wordt het niet toegestaan, aangezien daar al een SC is...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:47 schreef Bram_Ladage het volgende:
Ik ben zo eens een beetje alle fora aan het afspeuren naar lekkere topics, en koffie bevalt me wel
Maar kan iemand me uitleggen waarom dit topic niet in dat culinaire forum staat?
Daar past het toch meer dan in general chat?
Is ook algemeen... aangezien er maar 1 fax in het gebouw staat...quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:48 schreef OA het volgende:
[..]
Is ook algemeen... aangezien er maar 1 fax in het gebouw staat...![]()
leuke fax in melkaar zettenquote:
Deze SC-reeks behandelt naast koffie (en soms thee), vooral algemene koffiepraat. Dus het geouwehoer onder het genot van een lekkere bak koffiequote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:47 schreef Bram_Ladage het volgende:
Ik ben zo eens een beetje alle fora aan het afspeuren naar lekkere topics, en koffie bevalt me wel
Maar kan iemand me uitleggen waarom dit topic niet in dat culinaire forum staat?
Daar past het toch meer dan in general chat?
Dat nummer heb ik ook. Alleen heb ik zelf geen faxquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:48 schreef OA het volgende:
[..]
Is ook algemeen... aangezien er maar 1 fax in het gebouw staat...![]()
quote:
quote:
Ga je de telefoniste vragen naar Papierversnipperaar?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:41 schreef MPG het volgende:
En dan te bedenken dat ik ook telefoonnummers van OAwerk en Papierwerk heb![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ga je de telefoniste vragen naar Papierversnipperaar?![]()
![]()
Nee, dat is onbeleefd. Ik vraag uiteraard naar MIJNHEER Papierversnipperaarquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ga je de telefoniste vragen naar Papierversnipperaar?![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, dat is onbeleefd. Ik vraag uiteraard naar MIJNHEER Papierversnipperaar![]()
Dat gaat zeker werkenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, dat is onbeleefd. Ik vraag uiteraard naar MIJNHEER Papierversnipperaar![]()
Mooizo.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat gaat zeker werken![]()
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:
Lenny?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:06 schreef eer-ik het volgende:
http://forum.fok.nl/user/active/190164
dat zeg ik niet hequote:
juuquote:
Maaizequote:
LIES!!!1!!!!!!!1!1!!11!!quote:
Gerard van Kralingen is een mooie kloon!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Mooizo.
Ik dacht, ik kan wel naar mijnheer Van Kralingen vragen, maar de kans dat dat gaat werken is nihil.
Whehe.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gerard van Kralingen is een mooie kloon!![]()
Dat doe je niet goed.....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Maaize
[..]
LIES!!!1!!!!!!!1!1!!11!!![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:19 schreef OA het volgende:
[..]
Dat doe je niet goed.....![]()
Het is: LIES!!!`111!!1`!!!!!SHIFTONE!!111!~`!@!ONENIGGERPLEASE!!``!@@ONE!![]()
waar ik eerstquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:30 schreef Jo0Lz het volgende:
Kut joh.!
dat is kutquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:31 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik moet 90 stoeptegels hebben, maar geen van de aanbieders op marktplaats woont dichter dan 10 km bij mij..
Nou moet ik met de kar weer 10tallen kilometers rijden voor die troep!
Ik heb in mei zo'n 50 tegels geloosdquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:31 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik moet 90 stoeptegels hebben, maar geen van de aanbieders op marktplaats woont dichter dan 10 km bij mij..
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:31 schreef Jo0Lz het volgende:
quote:
Sodejuu. Tis ECHT druk daar he? Zo veel heb je volgens mij nog nooit moeten werkenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:43 schreef OA het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het was druk en nu wordt het nog drukker....![]()
Ik ga weer aan de arbeid en meldt mij weer rond 16:45!![]()
Beetje jammer, als ik nou zeker wist dat hij/zij er 90 had, nee er wordt aan de telefoon gezegd, "een hele boel", maar haar man had ook wat telefoontjes gehad, dus ze wist niet hoeveel er nog waren.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:52 schreef Houniet het volgende:
daar schiet je ook niets mee op dus
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:51 schreef Jo0Lz het volgende:Nou, iemand gevonden, maar die weet niet hoeveel stenen die heeft, moet ik vanavond terug gaan bellen
.
Informeer je contact persoon als je een fucking advertentie op marktplaats zet..
quote:
Link?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zal ik eens een advertentie zetten:
-----------------------------------------------------------------------------
Prijs n.o.t.k.
Geïnteresseerden kunnen contact op nemen met (e-mail + tel nr)
En verder niks, kijken wie er belt![]()
Tja, ik bel vanavond wel effe, is m'n best bet.quote:
Ik heb hem nog niet gezetquote:
Hehe, je krijgt echt genoeg telefoontjes. Marktplaats zit vol met kansloze mensen die de hele dag niets anders doen dan advertenties bekijken.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zal ik eens een advertentie zetten:
Prijs n.o.t.k.
Geïnteresseerden kunnen contact op nemen met (e-mail + tel nr)
En verder niks, kijken wie er belt![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet gezet![]()
rasmus?quote:
Jij zou er pas om 16:45 weer zijnquote:
Tssssquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:05 schreef Pheno het volgende:
Entertain me
quote:
quote:
Ik lees nog wel mee en dit was de moeite waard om op te reageren!quote:
Ooow. Dan valt het nog mee daarquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:10 schreef OA het volgende:
[..]
Ik lees nog wel mee en dit was de moeite waard om op te reageren!![]()
Net als deze post overigens!![]()
Leuke hobby heb je!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:07 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hehe, je krijgt echt genoeg telefoontjes. Marktplaats zit vol met kansloze mensen die de hele dag niets anders doen dan advertenties bekijken.
Het ontbreken van gegevens intrigeert ze!
Muckiequote:
Hoe is het met Muckie?quote:
quote:
goedquote:
Mooizoquote:
ha kuukje, hoest met het hoofdquote:
Kuukiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |