Tsja, hij is die kinderboeken ook een keer zatquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
GSM Federer 6-1, 6-4, 6-4, voor de volledigheid.
In de telegraaf van vanmorgen staat een column van Richard Krajicek over de (mogelijke) gokschandelen rondom het proftennis.
Wat bedoel je precies? Nadal stond toch zelf in de finale van Wimbledon?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:16 schreef Norrage het volgende:
JonesEen set pakken tegen Nadal (die tragisch slecht speelde) nadat je de hoofdrol hebt gespeeld in de film Wimbledon
Krajicek zei een keer in een interview "Ik pak ook weleens een Plato'tje." Misschien had z'n coach gezegd dat hij intelligent over zou komen als hij dat zei.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:21 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Tsja, hij is die kinderboeken ook een keer zat![]()
De film! De Motion Picture...Een tennisfilm over een tennisser die wimbledon gaat winnen..De actuer vas Jonesquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies? Nadal stond toch zelf in de finale van Wimbledon?
Hij bedoelt die Jones itoquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies? Nadal stond toch zelf in de finale van Wimbledon?
Oh ja, da's waar; dat zei Mariėtte Pakker gisteren. Maar is die film op dvd verkrijgbaar? En heb je een IMDB-link?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
De film! De Motion Picture...Een tennisfilm over een tennisser die wimbledon gaat winnen..De actuer vas Jones
ito?quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:21 schreef Buakaw het volgende:
[..]
Roddick is een fervent Feyenoord fan, wist u dat?
http://imdb.com/title/tt0360201/quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oh ja, da's waar; dat zei Mariėtte Pakker gisteren. Maar is die film op dvd verkrijgbaar? En heb je een IMDB-link?
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb de column erbij gezet (het gaat ineens zo hard hier).
Nadal had de finale toch niet gehaald, ook al was hij fit. Ik zeg Djoko of Hewitt. Met een neiging naar Hewitt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:33 schreef Norrage het volgende:
Nadal heeft dus nagedacht om misschein zich terug te trekken....ik wist na cincinatti al dat het echt ernstig was wat hij had...geen Nadal Fed finale dit jaar....
Ik gun Hewitt het wel weer eens. Ben ik een fan van. Gepassioneerde tennisser.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:37 schreef Norrage het volgende:
Het gaat een beetje afhangen van de 4e ronde tussen Djoko en Hewitt...de winnaar daarvan gaat de finale halen.
Come onquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:38 schreef TheGeneral het volgende:
Ik gun Hewitt het wel weer eens. Ben ik een fan van. Gepassioneerde tennisser.
Fed- Ndal was nog mooierquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:40 schreef TheGeneral het volgende:
Hewitt - Djokovic was ook op Wimbledon een heerlijke partij. Toen met Djokovic als winnaar. Nu Hewitt
Zijn knieen. Hij zat helemaal ingetaped. Of het door de steroiden komt, daar laat ik mij niet over uitquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:42 schreef Buakaw het volgende:
Wat heeft die Nadal dan? Neveneffecten van Steroiden/Anabolen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |