Nee past niet in je straatjequote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:16 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Bovenstaande slaat werkelijkwaar nergens op, dus is geen inhoudelijke reactie waard
So?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alsof in Italië de top drie al geen 20 jaar bestaat uit AC Milan Inter Milaan en Juventus. We hebben nu AZ.
Zeg maar de uitzondering op de regel. Net zoals AS Roma en Napoli dat waren
Ok met uitzondering van Pirlo dan, de rest zou ik niet voor naar het station gaan.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:52 schreef egoTRON het volgende:
[..]
Pirlo, Inzaghi, Del Piero en Toni zijn geen topspelers?
Er liepen hier vorig jaar nog 2 sterren van Real Madrid. Vd Vaart de beste speler van de bundesliga een jaar eerder. Romario en Ronaldo leerden hier het vak. Van Nistelrooij werd hier een echte vent. Van Basten en Gullit leerden de Italianen wat aanvallen is.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Joh, ga je lekker lopen sjorren om het gallery voetbal van Oranje, de enorme spanning in al die 5-0, 1-8 etc. potjes in Nederland, de grote hoeveelheid voetbalsterren die hier rondlopen en hoe mooi een stadion wel niet kan zijn als het vol zit. En stil is.
Je kan toch niet ontkennen dat de Italiaanse competitie vele malen sterker is dan de Nederlandse? Leuk dat Real Madrid een bedrag van 13 miljoen euro neertelt voor Royston Drenthe, maar wat zegt het in hemelsnaam over de Nederlandse competitie? Daarbij is al meerdere malen gemeld dat er in de Serie A helemaal niet zoveel 1-0 en 0-0 wedstrijden zijn, er wordt zelfs meer gescoord dan in de PL. Feit is gewoon dat de Italiaanse competitie veel minder aandacht krijgt dan de PL, Primera Division en Bundesliga, maar waarom? Waarschijnlijk alleen maar omdat er slechts één Nederlander speelt en dan is het nog Clarence Seedorf ook.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er liepen hier vorig jaar nog 2 sterren van Real Madrid. Vd Vaart de beste speler van de bundesliga een jaar eerder. Romario en Ronaldo leerden hier het vak. Van Nistelrooij werd hier een echte vent. Van Basten en Gullit leerden de Italianen wat aanvallen is.
Dat de europees speler van het jaar een verdediger was zegt alles. Geen hond heeft genoten van Italië toen ze wereldkampioen werden. Ga maar genieten van een 0-0 of 1-0 wedstrijd. Met 3 schoten op het doel. Geef mij maar de Nederlandse competitie. Misschien gemiddeldgenomen mindere spelers maar er gebeurt iig iets op het veld.
Kan je misschien ook met fatsoenlijke argumenten aankomen?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er liepen hier vorig jaar nog 2 sterren van Real Madrid. Vd Vaart de beste speler van de bundesliga een jaar eerder. Romario en Ronaldo leerden hier het vak. Van Nistelrooij werd hier een echte vent. Van Basten en Gullit leerden de Italianen wat aanvallen is.
Dat de europees speler van het jaar een verdediger was zegt alles. Geen hond heeft genoten van Italië toen ze wereldkampioen werden. Ga maar genieten van een 0-0 of 1-0 wedstrijd. Met 3 schoten op het doel. Geef mij maar de Nederlandse competitie. Misschien gemiddeldgenomen mindere spelers maar er gebeurt iig iets op het veld.
tong80 is net zo'n seniele romanticus als JC, die personen leven in hun eigen wereldje.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:45 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Kan je misschien ook met fatsoenlijke argumenten aankomen?
Kampioenen laatste 20 jaar:quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alsof in Italië de top drie al geen 20 jaar bestaat uit AC Milan Inter Milaan en Juventus. We hebben nu AZ.
Zeg maar de uitzondering op de regel. Net zoals AS Roma en Napoli dat waren
Wat een drogredernaties zeg.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je het nu over AZ?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:51 schreef tong80 het volgende:
Gooi er geld in koop een elftal.
De toekomst is voor een latere generatie.
Leuk is dat he, ze zien er amper wat van, kunnen geen krant lezen, kennen amper de achtergronden van de zaken, maar oordelen als de beste.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:42 schreef M0NTANA het volgende:
Feit is gewoon dat de Italiaanse competitie veel minder aandacht krijgt dan de PL, Primera Division en Bundesliga
Rivera was de laatste speler van het jaar in europa. Was een geweldige aanvaller.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:51 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Wat een drogredernaties zeg.
Hoeveel wereldkampioenen lopen er in Nederland?
En hoeveel wereldtitels staan er in de kast?
van Basten en Gullit moesten Italie leren hoe aan te valllen? Dat je het zelf gelooft, OK, maar hou dat maar voor jezelf want het slaat nergens op.
En je bedoelt natuurlijk: "Dat een Italiaan Europees speler van het jaar werd, zegt alles". Had ook een Nederlander kunnen zijn, als ze een beetje konden voetballen.
Ze kunnen zo ver wegzakken dat de competitie veel sterker is.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:51 schreef tong80 het volgende:
Sampdoria en Napoli bij elkaar gekochte elftallen. En nadien ver weggezakt.
Het topic ging overigens over de Serie A. telt u daar even het aantal Europees voetballers van het jaar?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Rivera was de laatste speler van het jaar in europa. Was een geweldige aanvaller.
Verder is er nooit een Italiaan speler van het jaar geweest in europa. Een klein land als Nederland heeft er drie.
Wees maar blij met Canavaro.
Over 3 jaar is men zijn vergeten. Net zoals Dieter Eilts oot speler van het EK werd in 96.
Sorry als ik afdwaal. Vond de discussie wel leukquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:57 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Het topic ging overigens over de Serie A. telt u daar even het aantal Europees voetballers van het jaar?
Denk je dat ook maar één Italiaan hier om wakker ligt? Nederland heeft nog altijd precies nul wereldtitels, dát telt.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Rivera was de laatste speler van het jaar in europa. Was een geweldige aanvaller.
Verder is er nooit een Italiaan speler van het jaar geweest in europa. Een klein land als Nederland heeft er drie.
Wees maar blij met Canavaro.
Over 3 jaar is men zijn vergeten. Net zoals Dieter Eilts oot speler van het EK werd in 96.
Nee hoor ik ben één van de weinigen die baalden dat het super trio voor Milan ging spelen. 'Oh nee niet ook jij Rijkaard' Ga dan verdomme naar Inter Milaan. Ik ben 44 trouwens en oud genoeg om mijn eigen mening te hebben. Ben ik zoals nu van een andere mening komen ze met drogredenen zoals jij nu doet. Sorry ik laat mijn mening niet afhangen van Johan Derksen. Integendeel hij belt me elke maandag om te vragen hoe ie overkwam.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Denk je dat ook maar één Italiaan hier om wakker ligt? Nederland heeft nog altijd precies nul wereldtitels, dát telt.
Jij mag blijven wegdromen bij al dat schitterende voetbal, maar het resultaat telt.
Jij bent zo'n papegaai die de vaderlandse media napraat, je hoort alleen maar slechte dingen over het Italiaanse voetbal en dus zal het wel slecht zijn ook. Maar wat als populaire jongens (voor de media) als Ruud van Nistelrooij, Wesley Sneijder en Dirk Kuijt nou voor Italiaanse clubs hadden gekozen? Dan was jij nu net als de media helemaal geil van de Serie A, dus hou nu maar je mond.
![]()
Dat het uberhaupt nog open is.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:57 schreef Doezelhaar het volgende:
De openingszinnen van de TS vind ik te lachwekkend voor woorden. Stom topic dus.
Beter naar Internazionale, omdat? Je weet dat het ook een Italiaanse club is? Daarbij, leeftijd zegt niets over het hebben van een eigen mening. Jij bent 44 en blaat de media na, terwijl ik tieners ken die wél een eigen mening hebben. Jouw vader was waarschijnlijk heel gefrustreerd door het missen van de wereldtitels in 1974 en 1978 en waarschijnlijk heeft hij jou tot vervelens toe gezegd dat "we" het hadden moeten worden, aangezien "we" het mooiste voetbal speelden. Maar wat kopen "we" ervoor?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben één van de weinigen die baalden dat het super trio voor Milan ging spelen. 'Oh nee niet ook jij Rijkaard' Ga dan verdomme naar Inter Milaan. Ik ben 44 trouwens en oud genoeg om mijn eigen mening te hebben. Ben ik zoals nu van een andere mening komen ze met drogredenen zoals jij nu doet. Sorry ik laat mijn mening niet afhangen van Johan Derksen. Integendeel hij belt me elke maandag om te vragen hoe ie overkwam.
Precies, wat moeten 'we' ermeequote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Beter naar Internazionale, omdat? Je weet dat het ook een Italiaanse club is? Daarbij, leeftijd zegt niets over het hebben van een eigen mening. Jij bent 44 en blaat de media na, terwijl ik tieners ken die wél een eigen mening hebben. Jouw vader was waarschijnlijk heel gefrustreerd door het missen van de wereldtitels in 1974 en 1978 en waarschijnlijk heeft hij jou tot vervelens toe gezegd dat "we" het hadden moeten worden, aangezien "we" het mooiste voetbal speelden. Maar wat kopen "we" ervoor?
Met feiten smijten vind ik ook wel leuk hoorquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sorry als ik afdwaal. Vond de discussie wel leuk
En waarom loopt half Nederland ermee weg? Omdat de media er veel positieve aandacht aan besteden.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:22 schreef pfaf het volgende:
Dat er niet gescoord wordt in de Serie A in zooo'n Tom Egbers opmerking!In de Serie A wordt al jaren meer gescoord dan in Engeland bijvoorbeeld, jeweetwel, die competitie waar half Nederland mee wegloopt...
Klopt, het enige waar de serie A wel jaloers op mag zijn zijn de toeschouwersaantallen van de EPL.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:29 schreef Radegast het volgende:
De EPL, da's pas een overschatte competitie. En het niveau gaat er daar echt op achteruit, terwijl de clubs zo ongelofelijk kapitaalkrachtig zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |