abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 woensdag 29 augustus 2007 @ 15:56:38 #76
7889 tong80
Spleenheup
pi_52782939
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 15:51 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Wat een drogredernaties zeg.

Hoeveel wereldkampioenen lopen er in Nederland?
En hoeveel wereldtitels staan er in de kast?

van Basten en Gullit moesten Italie leren hoe aan te valllen? Dat je het zelf gelooft, OK, maar hou dat maar voor jezelf want het slaat nergens op.

En je bedoelt natuurlijk: "Dat een Italiaan Europees speler van het jaar werd, zegt alles". Had ook een Nederlander kunnen zijn, als ze een beetje konden voetballen.
Rivera was de laatste speler van het jaar in europa. Was een geweldige aanvaller.

Verder is er nooit een Italiaan speler van het jaar geweest in europa. Een klein land als Nederland heeft er drie.
Wees maar blij met Canavaro.

Over 3 jaar is men zijn vergeten. Net zoals Dieter Eilts oot speler van het EK werd in 96.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_52782944
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 15:51 schreef tong80 het volgende:
Sampdoria en Napoli bij elkaar gekochte elftallen. En nadien ver weggezakt.
Ze kunnen zo ver wegzakken dat de competitie veel sterker is.
Maar de gemiddelde Italiaan denkt over Feyenoord en Ajax net zo, enige dat ze niet zo ver weg kunnen zakken is dat de rest niks voorstelt.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_52782968
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 15:56 schreef tong80 het volgende:

[..]

Rivera was de laatste speler van het jaar in europa. Was een geweldige aanvaller.

Verder is er nooit een Italiaan speler van het jaar geweest in europa. Een klein land als Nederland heeft er drie.

Over 3 jaar is men zijn vergeten. Net zoals Dieter Eilts oot speler van het EK werd in 96.

Het topic ging overigens over de Serie A. telt u daar even het aantal Europees voetballers van het jaar?
  woensdag 29 augustus 2007 @ 15:57:59 #79
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_52782976
De openingszinnen van de TS vind ik te lachwekkend voor woorden. Stom topic dus.
  Trouwste user 2022 woensdag 29 augustus 2007 @ 16:00:09 #80
7889 tong80
Spleenheup
pi_52783035
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 15:57 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Het topic ging overigens over de Serie A. telt u daar even het aantal Europees voetballers van het jaar?
Sorry als ik afdwaal. Vond de discussie wel leuk

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 29 augustus 2007 @ 16:00:52 #81
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52783056
quote:

[..]

Denk je dat ook maar één Italiaan hier om wakker ligt? Nederland heeft nog altijd precies nul wereldtitels, dát telt.

Jij mag blijven wegdromen bij al dat schitterende voetbal, maar het resultaat telt.

Jij bent zo'n papegaai die de vaderlandse media napraat, je hoort alleen maar slechte dingen over het Italiaanse voetbal en dus zal het wel slecht zijn ook. Maar wat als populaire jongens (voor de media) als Ruud van Nistelrooij, Wesley Sneijder en Dirk Kuijt nou voor Italiaanse clubs hadden gekozen? Dan was jij nu net als de media helemaal geil van de Serie A, dus hou nu maar je mond.

I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  Trouwste user 2022 woensdag 29 augustus 2007 @ 16:04:48 #82
7889 tong80
Spleenheup
pi_52783142
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 16:00 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Denk je dat ook maar één Italiaan hier om wakker ligt? Nederland heeft nog altijd precies nul wereldtitels, dát telt.

Jij mag blijven wegdromen bij al dat schitterende voetbal, maar het resultaat telt.

Jij bent zo'n papegaai die de vaderlandse media napraat, je hoort alleen maar slechte dingen over het Italiaanse voetbal en dus zal het wel slecht zijn ook. Maar wat als populaire jongens (voor de media) als Ruud van Nistelrooij, Wesley Sneijder en Dirk Kuijt nou voor Italiaanse clubs hadden gekozen? Dan was jij nu net als de media helemaal geil van de Serie A, dus hou nu maar je mond.

Nee hoor ik ben één van de weinigen die baalden dat het super trio voor Milan ging spelen. 'Oh nee niet ook jij Rijkaard' Ga dan verdomme naar Inter Milaan. Ik ben 44 trouwens en oud genoeg om mijn eigen mening te hebben. Ben ik zoals nu van een andere mening komen ze met drogredenen zoals jij nu doet. Sorry ik laat mijn mening niet afhangen van Johan Derksen. Integendeel hij belt me elke maandag om te vragen hoe ie overkwam.

woensdag 29 augustus 2007 @ 16:05:05 #83
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_52783155
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 15:57 schreef Doezelhaar het volgende:
De openingszinnen van de TS vind ik te lachwekkend voor woorden. Stom topic dus.
Dat het uberhaupt nog open is.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 29 augustus 2007 @ 16:17:08 #84
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52783468
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 16:04 schreef tong80 het volgende:

[..]

Nee hoor ik ben één van de weinigen die baalden dat het super trio voor Milan ging spelen. 'Oh nee niet ook jij Rijkaard' Ga dan verdomme naar Inter Milaan. Ik ben 44 trouwens en oud genoeg om mijn eigen mening te hebben. Ben ik zoals nu van een andere mening komen ze met drogredenen zoals jij nu doet. Sorry ik laat mijn mening niet afhangen van Johan Derksen. Integendeel hij belt me elke maandag om te vragen hoe ie overkwam.

Beter naar Internazionale, omdat? Je weet dat het ook een Italiaanse club is? Daarbij, leeftijd zegt niets over het hebben van een eigen mening. Jij bent 44 en blaat de media na, terwijl ik tieners ken die wél een eigen mening hebben. Jouw vader was waarschijnlijk heel gefrustreerd door het missen van de wereldtitels in 1974 en 1978 en waarschijnlijk heeft hij jou tot vervelens toe gezegd dat "we" het hadden moeten worden, aangezien "we" het mooiste voetbal speelden. Maar wat kopen "we" ervoor?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52783544
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 16:17 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Beter naar Internazionale, omdat? Je weet dat het ook een Italiaanse club is? Daarbij, leeftijd zegt niets over het hebben van een eigen mening. Jij bent 44 en blaat de media na, terwijl ik tieners ken die wél een eigen mening hebben. Jouw vader was waarschijnlijk heel gefrustreerd door het missen van de wereldtitels in 1974 en 1978 en waarschijnlijk heeft hij jou tot vervelens toe gezegd dat "we" het hadden moeten worden, aangezien "we" het mooiste voetbal speelden. Maar wat kopen "we" ervoor?
Precies, wat moeten 'we' ermee
  woensdag 29 augustus 2007 @ 16:22:48 #86
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_52783600
Dat er niet gescoord wordt in de Serie A in zooo'n Tom Egbers opmerking! In de Serie A wordt al jaren meer gescoord dan in Engeland bijvoorbeeld, jeweetwel, die competitie waar half Nederland mee wegloopt...
pi_52783676
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 16:00 schreef tong80 het volgende:

[..]

Sorry als ik afdwaal. Vond de discussie wel leuk

Met feiten smijten vind ik ook wel leuk hoor

Maar dat is iets wat de TS niet kan.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 16:27:29 #88
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52783705
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 16:22 schreef pfaf het volgende:
Dat er niet gescoord wordt in de Serie A in zooo'n Tom Egbers opmerking! In de Serie A wordt al jaren meer gescoord dan in Engeland bijvoorbeeld, jeweetwel, die competitie waar half Nederland mee wegloopt...
En waarom loopt half Nederland ermee weg? Omdat de media er veel positieve aandacht aan besteden.

En waarom doen ze dat? Omdat er veel Nederlanders spelen.

En dan ook nog eens ideale schoonzonen als Dirk Kuijt en (tot vorig seizoen) Ruud van Nistelrooij, de Serie A heeft alleen Clarence Seedorf.
pi_52783762
De EPL, da's pas een overschatte competitie. En het niveau gaat er daar echt op achteruit, terwijl de clubs zo ongelofelijk kapitaalkrachtig zijn.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 16:33:17 #90
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_52783830
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 16:29 schreef Radegast het volgende:
De EPL, da's pas een overschatte competitie. En het niveau gaat er daar echt op achteruit, terwijl de clubs zo ongelofelijk kapitaalkrachtig zijn.
Klopt, het enige waar de serie A wel jaloers op mag zijn zijn de toeschouwersaantallen van de EPL.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 29 augustus 2007 @ 16:36:45 #91
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52783909
tong80 gelooft jullie pas als de NOS het bevestigd heeft.
pi_52783948
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 16:33 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Klopt, het enige waar de serie A wel jaloers op mag zijn zijn de toeschouwersaantallen van de EPL.
Liepen de toeschouwersaantallen van de EPL ook niet licht terug?
pi_52784160
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 16:33 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Yep, mee eens.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 16:46:19 #94
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_52784176
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 16:38 schreef Radegast het volgende:

[..]

Liepen de toeschouwersaantallen van de EPL ook niet licht terug?
yup maar het viel mee afgelopen seizoen, mede door Arsenal die 21.000 man meer trok per wedstrijd.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 29 augustus 2007 @ 16:53:34 #95
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_52784391
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 01:56 schreef Roberto258 het volgende:
In Nederland heb je ook anti-voetbal ploegen als psv en vitesse, maar daar hoor je niemand over
Waar haal jij Vitesse in één keer vandaan?
Omdat ze zo een wedstrijdje tegen Az ballen?

Toch iets beter kijken.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_52786284
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 14:36 schreef Ippon het volgende:

[..]

Spaghetti-vreters en nep-tifosi als jij die van flikkervoetbal houden, horen hier niet thuis. Forza ... wegwezen!!!!
haha, jij bent grappig!

Ontopic: Het is overduidelijk dat nederlanders op elk vlak jaloers zijn op de italianen, maar dat maakt niet uit hoor!

[ Bericht 18% gewijzigd door Pizzakoppo op 29-08-2007 18:17:22 ]
  woensdag 29 augustus 2007 @ 18:40:49 #97
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_52787019
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 15:14 schreef tong80 het volgende:

[..]

Terwijl je altijd hoog opgeeft van de statistieken in Italië. Je strooit er altijd mee. Nu zijn ze plots niet betrouwbaar als er kritiek komt en de toeschouwersaantaalen met de helft zijn geslonken ten opzichte van 20 jaar geleden

Zielig hè, die protagonisten van dat zouteloze spaghettivoetbal?
  woensdag 29 augustus 2007 @ 18:45:35 #98
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_52787121
quote:

[..]

Verdedigers zijn eigenlijk mislukte voetballers, ze kunnen heel goed heel hard schoppen tegen de schenen van tegenstanders maar voor mooie acties zijn ze waarschijnlijk te dom. Italie stikt van de zwakbegaafde spelers. En allemaal homo want ze zijn altijd bezorgd dat hun kapsel in de war raakt.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 18:49:14 #99
185695 PhifeDawg
a-biento, saucy bitch!
pi_52787215
Jij moet echt ergens een voetbalcolumn krijgen.
Si vous n’aimez pas la mer, si vous n’aimez pas la montagne, si vous n’aimez pas la ville… allez vous faire foutre !
  woensdag 29 augustus 2007 @ 18:54:48 #100
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52787358
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 18:40 schreef Ippon het volgende:

[..]

Zielig hè, die protagonisten van dat zouteloze spaghettivoetbal?
Dus eigenlijk zijn de toeschouwersaantallen nog je enige punt van kritiek nu de rest van tafel geveegd is?
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 18:45 schreef Ippon het volgende:

[..]

Verdedigers zijn eigenlijk mislukte voetballers, ze kunnen heel goed heel hard schoppen tegen de schenen van tegenstanders maar voor mooie acties zijn ze waarschijnlijk te dom. Italie stikt van de zwakbegaafde spelers. En allemaal homo want ze zijn altijd bezorgd dat hun kapsel in de war raakt.
Mislukte aanvallers bedoel je waarschijnlijk? Als wij in Nederland iets meer verdedigers van wereldtop gehad zouden hebben, dan was onze ranglijst waarschijnlijk wel even iets groter dan één Europese titel (iets wat Denemarken en Griekenland zelfs presteerden!). Maar nee, Nederland staat bekend om haar goede spel en wint nooit wat, buiten een leuk praatje in het buitenland koop je daar helemaal niks voor.

Denk je nou echt dat er ook maar één Italiaan is die met ons Nederlanders zou willen ruilen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')