Nee sufferd - jezus zelfs de scholen in Nederland leren de kindertjes niks meer - je ziet toch dat afgelopen jaar 16 van de 20 clubs in de Serie A minder toeschouwers hadden? In totaal 15% minder. Je ziet toch dat die dalende trend al 15 jaar bezig is?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:12 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En nu met Juve, Napoli en Genoa terug gaan die cijfers weer dik omhoog. Dus?
Waarom verdiep je je er dan in?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:36 schreef Ippon het volgende:
flikkervoetbal
Voorlopig hoor ik jou niks zeggen over de dramatische afname van de toeschouwersaantallen in de Serie A:quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:27 schreef DIGGER het volgende:
Nog wat meer non-argumenten TS?
Kan ik die ook even van tafel vegen.
Waar hoor ik niet thuis? In dit topic? Op dit forum? In dit land?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:36 schreef Ippon het volgende:
[..]
Spaghetti-vreters en nep-tifosi als jij die van flikkervoetbal houden, horen hier niet thuis. Forza ... wegwezen!!!!
Dus jouw enige punt is de terugloop van het aantal toeschouwers? Waar maak je je druk om?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:47 schreef Ippon het volgende:
[..]
Voorlopig hoor ik jou niks zeggen over de dramatische afname van de toeschouwersaantallen in de Serie A:
Gemiddeld aantal toeschouwers Serie A:
1985; 39.000
1990: 27.000
1995: 29.000
2000: 30.000
2002; 26.000
2004: 25.000
2005: 25.000
2006; 21.000
2007: 18.000
1: Zoals ik al aangaf zijn de toeschouwersstatistieken in Italie absoluut niet betrouwbaarquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:47 schreef Ippon het volgende:
[..]
Voorlopig hoor ik jou niks zeggen over de dramatische afname van de toeschouwersaantallen in de Serie A:
Gemiddeld aantal toeschouwers Serie A:
1985; 39.000
1990: 27.000
1995: 29.000
2000: 30.000
2002; 26.000
2004: 25.000
2005: 25.000
2006; 21.000
2007: 18.000
Terwijl je altijd hoog opgeeft van de statistieken in Italië. Je strooit er altijd mee. Nu zijn ze plots niet betrouwbaar als er kritiek komt en de toeschouwersaantaalen met de helft zijn geslonken ten opzichte van 20 jaar geledenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:11 schreef DIGGER het volgende:
[..]
1: Zoals ik al aangaf zijn de toeschouwersstatistieken in Italie absoluut niet betrouwbaar
Joh, ga je lekker lopen sjorren om het gallery voetbal van Oranje, de enorme spanning in al die 5-0, 1-8 etc. potjes in Nederland, de grote hoeveelheid voetbalsterren die hier rondlopen en hoe mooi een stadion wel niet kan zijn als het vol zit. En stil is.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:47 schreef Ippon het volgende:
[..]
Bovenstaande slaat werkelijkwaar nergens op, dus is geen inhoudelijke reactie waardquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Terwijl je altijd hoog opgeeft van de statistieken in Italië. Je strooit er altijd mee. Nu zijn ze plots niet betrouwbaar als er kritiek komt en de toeschouwersaantaalen met de helft zijn geslonken ten opzichte van 20 jaar geleden
Alsof in Italië de top drie al geen 20 jaar bestaat uit AC Milan Inter Milaan en Juventus. We hebben nu AZ.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Joh, ga je lekker lopen sjorren om het gallery voetbal van Oranje, de enorme spanning in al die 5-0, 1-8 etc. potjes in Nederland, de grote hoeveelheid voetbalsterren die hier rondlopen en hoe mooi een stadion wel niet kan zijn als het vol zit. En stil is.
Nee past niet in je straatjequote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:16 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Bovenstaande slaat werkelijkwaar nergens op, dus is geen inhoudelijke reactie waard
So?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alsof in Italië de top drie al geen 20 jaar bestaat uit AC Milan Inter Milaan en Juventus. We hebben nu AZ.
Zeg maar de uitzondering op de regel. Net zoals AS Roma en Napoli dat waren
Ok met uitzondering van Pirlo dan, de rest zou ik niet voor naar het station gaan.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:52 schreef egoTRON het volgende:
[..]
Pirlo, Inzaghi, Del Piero en Toni zijn geen topspelers?
Er liepen hier vorig jaar nog 2 sterren van Real Madrid. Vd Vaart de beste speler van de bundesliga een jaar eerder. Romario en Ronaldo leerden hier het vak. Van Nistelrooij werd hier een echte vent. Van Basten en Gullit leerden de Italianen wat aanvallen is.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Joh, ga je lekker lopen sjorren om het gallery voetbal van Oranje, de enorme spanning in al die 5-0, 1-8 etc. potjes in Nederland, de grote hoeveelheid voetbalsterren die hier rondlopen en hoe mooi een stadion wel niet kan zijn als het vol zit. En stil is.
Je kan toch niet ontkennen dat de Italiaanse competitie vele malen sterker is dan de Nederlandse? Leuk dat Real Madrid een bedrag van 13 miljoen euro neertelt voor Royston Drenthe, maar wat zegt het in hemelsnaam over de Nederlandse competitie? Daarbij is al meerdere malen gemeld dat er in de Serie A helemaal niet zoveel 1-0 en 0-0 wedstrijden zijn, er wordt zelfs meer gescoord dan in de PL. Feit is gewoon dat de Italiaanse competitie veel minder aandacht krijgt dan de PL, Primera Division en Bundesliga, maar waarom? Waarschijnlijk alleen maar omdat er slechts één Nederlander speelt en dan is het nog Clarence Seedorf ook.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er liepen hier vorig jaar nog 2 sterren van Real Madrid. Vd Vaart de beste speler van de bundesliga een jaar eerder. Romario en Ronaldo leerden hier het vak. Van Nistelrooij werd hier een echte vent. Van Basten en Gullit leerden de Italianen wat aanvallen is.
Dat de europees speler van het jaar een verdediger was zegt alles. Geen hond heeft genoten van Italië toen ze wereldkampioen werden. Ga maar genieten van een 0-0 of 1-0 wedstrijd. Met 3 schoten op het doel. Geef mij maar de Nederlandse competitie. Misschien gemiddeldgenomen mindere spelers maar er gebeurt iig iets op het veld.
Kan je misschien ook met fatsoenlijke argumenten aankomen?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er liepen hier vorig jaar nog 2 sterren van Real Madrid. Vd Vaart de beste speler van de bundesliga een jaar eerder. Romario en Ronaldo leerden hier het vak. Van Nistelrooij werd hier een echte vent. Van Basten en Gullit leerden de Italianen wat aanvallen is.
Dat de europees speler van het jaar een verdediger was zegt alles. Geen hond heeft genoten van Italië toen ze wereldkampioen werden. Ga maar genieten van een 0-0 of 1-0 wedstrijd. Met 3 schoten op het doel. Geef mij maar de Nederlandse competitie. Misschien gemiddeldgenomen mindere spelers maar er gebeurt iig iets op het veld.
tong80 is net zo'n seniele romanticus als JC, die personen leven in hun eigen wereldje.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:45 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Kan je misschien ook met fatsoenlijke argumenten aankomen?
Kampioenen laatste 20 jaar:quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alsof in Italië de top drie al geen 20 jaar bestaat uit AC Milan Inter Milaan en Juventus. We hebben nu AZ.
Zeg maar de uitzondering op de regel. Net zoals AS Roma en Napoli dat waren
Wat een drogredernaties zeg.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je het nu over AZ?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:51 schreef tong80 het volgende:
Gooi er geld in koop een elftal.
De toekomst is voor een latere generatie.
Leuk is dat he, ze zien er amper wat van, kunnen geen krant lezen, kennen amper de achtergronden van de zaken, maar oordelen als de beste.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:42 schreef M0NTANA het volgende:
Feit is gewoon dat de Italiaanse competitie veel minder aandacht krijgt dan de PL, Primera Division en Bundesliga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |