abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 augustus 2007 @ 07:37:35 #26
67174 Dos37
Come on Twente
pi_52771898
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 01:56 schreef Roberto258 het volgende:
In Nederland heb je ook anti-voetbal ploegen als psv en vitesse, maar daar hoor je niemand over
Vergeet Utrecht niet
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  woensdag 29 augustus 2007 @ 07:44:30 #27
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_52771927
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:21 schreef RayMania het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er op dit moment geen negatieve ontwikkelingen hoor. Supportersgeweld is er altijd al geweest, in ieder land. De omkopingschandalen zijn naar mijn weten voorbij, de Italiaanse bond is strenger geworden met het verstrekken van licenties voor clubs etc. Waaruit maak jij op dat er een dalende belangstelling is?
Kijk maar eens naar de statistiekjes voor IItalië: vergelijk de cijfers maar eens van de Serie A van de laatste 15 jaar, dan zie je een trend. Een rampzalige dalende trend welteverstaan.

http://www.european-football-statistics.co.uk/attn.htm
pi_52773755
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:57 schreef Wooldoor het volgende:
Tegenwoordig kijk ik zelf ook nog liever het Duits voetbal dan het Italiaans voetbal. Vroeger een jaar of 10 geleden had je nog echte Italiaanse voetbalhelden als Ravanelli, Vialli, Roberto Baggio en nog een paar grootheden. De laatste jaren zijn er niet echt meer van zulke topspelers uit Italie gekomen. De beste spelers uit Italie zijn tegenwoordig ook meestal verdedigers.
Pirlo, Inzaghi, Del Piero en Toni zijn geen topspelers?
'I don't make predictions. I never have done and I never will do.' - Ian Wright
  woensdag 29 augustus 2007 @ 10:04:08 #29
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_52773998
Italiaanse teams stappen ook steeds meer van het Catenaccio(sp) af omdat ze wel moeten. Dus vind ik dat het allemaal steeds boeiender zal worden en dat merk je nu al qua goals.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
  woensdag 29 augustus 2007 @ 10:36:24 #30
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52774688
Kan ik TS nomineren voor een permanente (IP-)ban? Wat een kneus, zeg!

In mijn ogen worden de Serie A en B zwaar onderschat, maar waarom? Waarschijnlijk doordat er meer Nederlanders spelen in de PL, Primera Division en Bundesliga, waardoor er bijna geen aandacht voor is. Behalve als er weer wat te zeiken valt, zoals omkopingen, doping en schulden.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52775355
quote:
De TS is inmiddels het lachertje van VBL geworden.
pi_52775500
quote:
En nu met Juve, Napoli en Genoa terug gaan die cijfers weer dik omhoog. Dus?

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 29 augustus 2007 @ 11:17:47 #33
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_52775614
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 11:12 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Met Juve valt het tegen met de supporters die daar komen kijken. Dat stadion zit volgens mij maar een paar keer per jaar echt vol.

Daarnaast vind ik de Serie A & B een leuke competitie om te volgen, alleen de recentelijke schandalen hebben niet alle clubs goed gedaan.
pi_52775725
Maar die trekken nog 2 keer zoveel supporters als Chievo, Ascoli en Messina bij elkaar.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 29 augustus 2007 @ 11:23:31 #35
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_52775745
De Ligue 1, daar moet niemand naar kijken. Daar kom je de standen tegen in een volgorde zoals TS het omschrijft.

Steeds weer worden dieptepunten bereikt qua scoren. Ik ben benieuwd welke zender in de toekomst de uitzendrechten zal kopen.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 11:25:54 #36
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_52775797
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 11:22 schreef zjroentje het volgende:
Maar die trekken nog 2 keer zoveel supporters als Chievo, Ascoli en Messina bij elkaar.
Dat is wel waar natuurlijk. Ik ben blij dat een hoop "historische" clubs weer in de Serie A zitten. Dat is alleen goed voor het niveau en de naam daarvan.
pi_52776228
niks mis met de Serie A tuurlijk zijn er maffiapraktijken maar dit is inherent aan de Serie A en Italië in het algemeen.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 12:05:44 #38
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_52776824
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:15 schreef RayMania het volgende:
Kan het mis hebben, maar is Italië niet wereldkampioen en heeft AC Milan niet de Champions League gewonnen? Help me even.
Dat dus.

Italiaans voetbal is gebaseerd op resultaat. 1-0 voorsprong betekent vasthouden, resultaat is heilig. CL en WK winnen is het hoogste resultaat wat je kan bereiken. Kortom, doelstelling betreft Italiaans voetbal het afgelopen jaar 100% geslaagd. Kortom, stelling is onjuist. Italiaans voetbal is eerder ondergewaardeerd, onder andere door TS, die de kern van het Italiaans voetbal niet begrijpt, resultaatvoetbal.
pi_52777181
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:19 schreef Ippon het volgende:

Dalende belangstelling leidt onherroepelijk tot lagere TV-opbrengsten.
O, vandaar dat de clubs dit jaar ruim 200 miljoen Euro meer genereren dan afgelopen seizoen aan TV gelden.

En lekker makkelijk om je info mbt toeschouwers (je Eredivisie vergelijk) te nemen in een seizoen dat Juve, Napoli en Genoa in de Serie B speelden.

Hoeveel toeschouwers trekt de Eredivisie gemiddeld als je pak hem beet Ajax, Feyenoord en Groningen inwisselt voor Veendam, Dordrecht en Haarlem?

Gelijk je andere argumenten even onderuit schoffelen: In de Serie A wordt zat gescoord, meer dan de PL afgelopen seizoen, meer dan Frankrijk (als je het over een 0-0, 10- etc. comeptitie hebt, ga daar eens kijken, of in Portugal).

Recente Voetbalsuccesen? WK 2006 winnaar, verliezend finalist EK2000, een hele rits aan CL, UEFA cup, Supercup, wereldbeker zege's, echt heel matig allemaal.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_52777228
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 12:05 schreef SpankTheMonkey het volgende:

Italiaans voetbal is gebaseerd op resultaat. 1-0 voorsprong betekent vasthouden, resultaat is heilig.
En dat brengt Italie enorm veel succes en geen enkel ander land (of club uit een ander land) die dan op het zelfde idee komt, aldus de TS die alleen Italie hierop afserveert.
pi_52777305
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 11:12 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Plus dat er afgelopen seizoen bv, na de rellen bij Catania, een flink aantal wedstrijden gespeeld is zonder (uit)publiek, wat het gemiddelde flink omlaag helpt.
Om over de betrouwbaarheid van de Italiaanse toeschouwersaantallen maar te zwijgen.
pi_52777333
Ik dacht al wanneer komt DIGGER langs?
pi_52777349
Nog wat meer non-argumenten TS?
Kan ik die ook even van tafel vegen.
pi_52777409
Manchester United - AS Roma, 7-1. Dat is toch een fantastische uitslag? Wat bazel je nou TS.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_52777446
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 12:29 schreef Aanvoerder het volgende:
Manchester United - AS Roma, 7-1. Dat is toch een fantastische uitslag? Wat bazel je nou TS.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_52777468
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 12:31 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

[afbeelding]
Ook hij was in z'n nopjes met die uitslag.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_52777505
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 12:27 schreef MaxPower het volgende:
Ik dacht al wanneer komt DIGGER langs?
Zelfde hier .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 12:37:43 #48
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_52777595
Bastardi di roma!
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_52777631
Tja, het is typerend voor verliezende landen om een soort van jaloezie jegens Italia te ontwikkelen gelukkig ben ik het wel gewend om altijd maar te moeten horen dat italianen niet kunnen voetballen maar gelukkig voor jullie zijn de resultaten duidelijk toch?

Het is prachtig aanvallend, technisch voetbal wat de italianen laten zien met hun basis in de verdediging!
  woensdag 29 augustus 2007 @ 14:36:25 #50
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_52780828
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 10:36 schreef M0NTANA het volgende:
Kan ik TS nomineren voor een permanente (IP-)ban?
Spaghetti-vreters en nep-tifosi als jij die van flikkervoetbal houden, horen hier niet thuis. Forza ... wegwezen!!!!

[ Bericht 14% gewijzigd door Ippon op 29-08-2007 14:51:16 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')