Slechts 2x 1-1 in de eerste speelronde van dit jaar.quote:Italy - Serie A
August 25
FT Lazio 2 - 2 Torino
FT Juventus 5 - 1 Livorno
August 26
FT Fiorentina 3 - 1 Empoli
FT Genoa 0 - 3 AC Milan
FT Inter Milan 1 - 1 Udinese
FT Napoli 0 - 2 Cagliari
FT Parma 2 - 2 Catania
FT Reggina 1 - 1 Atalanta
FT Siena 1 - 2 Sampdoria
FT Palermo 0 - 2 AS Roma
O, jij bent er zeker 1 van "1 zwaluw maakt een hete zomer"?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:12 schreef dndiek het volgende:
Lees je eens wat beter in voordat je bent te klagen
Absoluut niet, volgens mij ben jij van de voorbarige conclusiesquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:14 schreef Ippon het volgende:
[..]
O, jij bent er zeker 1 van "1 zwaluw maakt een hete zomer"?
Goed lezen!!!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:15 schreef RayMania het volgende:
Kan het mis hebben, maar is Italië niet wereldkampioen en heeft AC Milan niet de Champions League gewonnen? Help me even.
Volgens mij zijn er op dit moment geen negatieve ontwikkelingen hoor. Supportersgeweld is er altijd al geweest, in ieder land. De omkopingschandalen zijn naar mijn weten voorbij, de Italiaanse bond is strenger geworden met het verstrekken van licenties voor clubs etc. Waaruit maak jij op dat er een dalende belangstelling is?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:19 schreef Ippon het volgende:
[..]
Goed lezen!!!
De negatieve ontwikkelingen die gaande zijn, zullen tot een enorme val leiden: financieel en sportief.
Dalende belangstelling leidt onherroepelijk tot lagere TV-opbrengsten. Dat gepaard met de enorme schulden van de clubs ... dan weet je het wel.
Welke negatieve ontwikkelingen ook alweer?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:19 schreef Ippon het volgende:
De negatieve ontwikkelingen die gaande zijn, zullen tot een enorme val leiden: financieel en sportief.
Oh ja, daar wacht ik nog steeds op.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:15 schreef Ippon het volgende:
Het afserveren van het Italiaanse voetbal ... met goede argumenten uiteraard.
Oh nee? dan zou ik toch beter opletten als ik jou was..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:56 schreef Roberto258 het volgende:
In Nederland heb je ook anti-voetbal ploegen als psv en vitesse, maar daar hoor je niemand over
Vergeet Utrecht nietquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:56 schreef Roberto258 het volgende:
In Nederland heb je ook anti-voetbal ploegen als psv en vitesse, maar daar hoor je niemand over
Kijk maar eens naar de statistiekjes voor IItalië: vergelijk de cijfers maar eens van de Serie A van de laatste 15 jaar, dan zie je een trend. Een rampzalige dalende trend welteverstaan.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er op dit moment geen negatieve ontwikkelingen hoor. Supportersgeweld is er altijd al geweest, in ieder land. De omkopingschandalen zijn naar mijn weten voorbij, de Italiaanse bond is strenger geworden met het verstrekken van licenties voor clubs etc. Waaruit maak jij op dat er een dalende belangstelling is?
Pirlo, Inzaghi, Del Piero en Toni zijn geen topspelers?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:57 schreef Wooldoor het volgende:
Tegenwoordig kijk ik zelf ook nog liever het Duits voetbal dan het Italiaans voetbal. Vroeger een jaar of 10 geleden had je nog echte Italiaanse voetbalhelden als Ravanelli, Vialli, Roberto Baggio en nog een paar grootheden. De laatste jaren zijn er niet echt meer van zulke topspelers uit Italie gekomen. De beste spelers uit Italie zijn tegenwoordig ook meestal verdedigers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |