De gyn. had het enerzijds over 'leven met één nier is heel goed mogelijk', maar verder had hij het alleen maar over de zéér geringe - bijna ondenkbare overlevingskans, de ernst van de afwijking, de mogelijkheid van abortus en de problemen van te weinig vruchtwater.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:23 schreef Ardenlyn het volgende:
Tan...nogmaals heel veel sterkte!!
Er bestaat dus nog steeds een kans dat het goed kan gaan?
Ik hoop echt dat het nog goed komt![]()
(ik weet ik ken je verder niet maar ik zal vanavond onze kaarsen aansteken en aan je denken)
Euh, 15.30. Ik hoop dat ik nog wakker ben tegen die tijdquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:30 schreef Ardenlyn het volgende:
Hoe laat ben je aan de beurt kim?
Ik vergeet die 1ste echo nooit meer
Zo mooi!
Dat denk ik ook niet... ik hoop zó voor jullie dat het nog goed gaat komen...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:33 schreef Tan het volgende:
[..]
De gyn. had het enerzijds over 'leven met één nier is heel goed mogelijk', maar verder had hij het alleen maar over de zéér geringe - bijna ondenkbare overlevingskans, de ernst van de afwijking, de mogelijkheid van abortus en de problemen van te weinig vruchtwater.
Maar dat ene zinnetje 'leven met één nier is goed mogelijk' schept hoop. Als hij geen overlevingskansen zag, dan had hij dat niet gezegd, toch?
Daarom ga ik donderdag tóch vragen wat het wordt, een jongen of een meisje. Ik denk het al te weten, maar ik wil deze baby een naam geven nu het zeker nog leeft.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:30 schreef Suzanna het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet... ik hoop zó voor jullie dat het nog goed gaat komen...
Verder, zó eens met Dutchie... ik 'ken' een vrouw die ook een kindje ging krijgen wat het waarschijnlijk niet zou overleven, en zij koesterde het kind in haar buik, ze praatte ertegen, zolang het in haar buik zat was het veilig en leefde het, en kon zij haar liefde laten merken op haar manier. Dat verzachtte veel voor haar. Misschien voor jou ook wel... en verder, héél veel sterkte en kracht toegewenst nogmaals. Voor jullie hele gezin.
En dat is het enige wat nu telt! Ik kan me heel erg goed voorstellen hoe hard je van je baby wil genieten en het enige wat ik je wens en voor je hoop is dat je dat nog zo lang mogelijk mag en kan blijven doen - heel veel sterktequote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:50 schreef Tan het volgende:
Klinkt zo naar zo, maar het voelt voor mij juist heel fijn.
Tan, dat snap ik volgens mij wel hoor. Kan me goed voorstellen dat je het nu zo compleet mogelijk wil maken, hem/haar bij zijn naam noemen en mss daardoor nog weer een beetje extra laten voelen hoezeer hij/zij gewenst was door jullie allemaal, dat hij/zij erbij hoort, net als de andere kinderen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:50 schreef Tan het volgende:
[..]
Daarom ga ik donderdag tóch vragen wat het wordt, een jongen of een meisje. Ik denk het al te weten, maar ik wil deze baby een naam geven nu het zeker nog leeft.
Klinkt zo naar zo, maar het voelt voor mij juist heel fijn.
Ja, zkh Amstelland. Woon jij ook in Amstelveen?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:18 schreef jellyrose het volgende:
[..]
En dat is het enige wat nu telt! Ik kan me heel erg goed voorstellen hoe hard je van je baby wil genieten en het enige wat ik je wens en voor je hoop is dat je dat nog zo lang mogelijk mag en kan blijven doen - heel veel sterkte![]()
Davinia! Van harte met Eli(ben je in Ziekenhuis Amstelveen bevallen? ik weet niet waarom, maar ik 'herken' iets ofzo)
Grappig, want ik heb dat juist helemaal niet. Voelt heel raar om te doen. Voor mij is hij ook straks pas X, als hij eenmaal geboren is. Ik laat de naam in mijn gedachten wel een paar keer per dag voorbij glijden, gewoon omdat ik hem zo leuk vind en om er een beetje aan te wennen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:46 schreef Faja-Lobi het volgende:
Wanneer mijn man en ik alleen zijn noemen we onze zoon ook bij zijn naam. Vindt dat toch persoonlijker dan "de baby".
Nee, in Uithoorn, maar wel daar bevallenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:54 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Ja, zkh Amstelland. Woon jij ook in Amstelveen?
Ja, en nu geloof ik het nog nietquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:43 schreef piglet het volgende:
kim![]()
![]()
Ik zei toch dat er wel wat in zat?
Wat moet ik me voorstellen bij een particulier echo buro. Gewoon net als bv babyview?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:30 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik ben vandaag ook voor m'n 12 weken echo geweest. De echo mevrouw was echt vreselijk, je kon duidelijk merken dat ze haast had en werkte ons binnen 4 minuten de deur weer uit. We hebben niet eens een hartje gehoord. Ben blij dat ik ondertussen al 2 x naar m'n particuliere echo-centrum ben geweest. Ons kleine wuppie is nu 4,6 centimeter en ik ben 19 Maart uitgerekend. Het was deze keer een echt babytje op de echo, zo mooi om te zien. Tis zo vreemd dat er iets is maar je voelt het nog niet, elke keer weer een wonder als er toch echt een kleintje in beeld verschijnt. Ik heb er na vandaag wat meer vertrouwen in dat het goed gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |