whehequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:46 schreef Tante-Bertha het volgende:
Is Kees hier niet aanwezig?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
hoi, ik ben eer-ik en Bierikquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:59 schreef Tante-Bertha het volgende:
KEES!!![]()
Kees zou om half 4 met mij koffie drinken.
Zijn jullie ook gezellig kinderen?
Willen jullie niet met tante Bertha koffie drinken.
Jullie mogen gewoon tante zeggen hoor! En jullie mogen me best met 'je' aanspreken he.
Want ja, zo ben ik, ik ben best gezellig! Kees noemt me altijd Tante kwebbel. Maar dat valt best mee hoor!
Ik hou ook van puzzelen. Gewoon met puzzel stukjes, maar ook puzzelen in een boekje.
Een kruiswoord puzzel bijvoorbeeld, daar kan ik me uren mee vermaken.
En wandelen, als het mooi weer is gaan Kees en ik altijd in het bos wandelen.
Zo fijn is dat! Maar niet als het slecht weer is.. Als het slecht weer is dan blijf ik liever binnen...
Maar vertellen jullie eens iets over jezelf, ik zou graag iets over jullie willen weten.
quote:
quote:
Ik wil papier.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:59 schreef Tante-Bertha het volgende:
KEES!!![]()
Kees zou om half 4 met mij koffie drinken.
Zijn jullie ook gezellig kinderen?
Willen jullie niet met tante Bertha koffie drinken.
Jullie mogen gewoon tante zeggen hoor! En jullie mogen me best met 'je' aanspreken he.
Want ja, zo ben ik, ik ben best gezellig! Kees noemt me altijd Tante kwebbel. Maar dat valt best mee hoor!
Ik hou ook van puzzelen. Gewoon met puzzel stukjes, maar ook puzzelen in een boekje.
Een kruiswoord puzzel bijvoorbeeld, daar kan ik me uren mee vermaken.
En wandelen, als het mooi weer is gaan Kees en ik altijd in het bos wandelen.
Zo fijn is dat! Maar niet als het slecht weer is.. Als het slecht weer is dan blijf ik liever binnen...
Maar vertellen jullie eens iets over jezelf, ik zou graag iets over jullie willen weten.
quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:04 schreef MPG het volgende:
Overigens, ik word hier nu ineens beschuldigd van het hebben van maar liefst 3!!! klonen
Laat ik even HEEL duidelijk zijn. Ik heb nog altijd GEEN kloon! Mochten jullie mij in twijfel trekken, zal ik niet schromen er alsnog een te maken [afbeelding] . Ik weet inmiddels via eer-ik dat ik daarvoor IEen een extra e-mailaccount mot hebben.
Zeg dat ff tegen OA jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |