Bij koffiedick heb ik jou iig nooit verdacht...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
en iedereen maar schreeuwen dat die vna mij was
een kloon.... Peoike?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hier staat gmail altijd open, + een tabblad met MyAT
Soms ram ik 'm snel naar de KSC, en dan ram ik snel weer op alt+m, zit je weer in MyAT
En in IE staat een kloon open.
iemand had een hele redenatie.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:29 schreef OA het volgende:
[..]
Bij koffiedick heb ik jou iig nooit verdacht...![]()
Eigenlijk verdacht ik Lenny of papier...![]()
Mooi tochquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
en iedereen maar schreeuwen dat die vna mij was
Zal Papier of Fruts wel zijn geweest...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
iemand had een hele redenatie.
Iets van koffie-rick
koffi-erick
koffi-erik ofzo
Maar daar post je niet mee....quote:
Ja en ik heb een keer gereageerd op iets dat tegen jou werd gezegd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
iemand had een hele redenatie.
Iets van koffie-rick
koffi-erick
koffi-erik ofzo
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:32 schreef OA het volgende:
[..]
Zal Papier of Fruts wel zijn geweest...![]()
[..]
Maar daar post je niet mee....![]()
maak dan een nieuwequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:31 schreef covie het volgende:
[..]
Mooi toch![]()
Maarja die is dus dood nu![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hier staat gmail altijd open, + een tabblad met MyAT
Soms ram ik 'm snel naar de KSC, en dan ram ik snel weer op alt+m, zit je weer in MyAT
En in IE staat een kloon open.
En armoedzaaier en schoonOA...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb Plasgoot en dat vind ik meer dan zat. Op mn werk moet ik werken en thuis heb ik trage I-net, dus ik heb wel wat beters te doen dan een massa klonen aan te maken.
quote:
Wheheheehquote:
Hier..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:43 schreef eer-ik het volgende:
waar deed je een post?
whehequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:46 schreef Tante-Bertha het volgende:
Is Kees hier niet aanwezig?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
hoi, ik ben eer-ik en Bierikquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:59 schreef Tante-Bertha het volgende:
KEES!!![]()
Kees zou om half 4 met mij koffie drinken.
Zijn jullie ook gezellig kinderen?
Willen jullie niet met tante Bertha koffie drinken.
Jullie mogen gewoon tante zeggen hoor! En jullie mogen me best met 'je' aanspreken he.
Want ja, zo ben ik, ik ben best gezellig! Kees noemt me altijd Tante kwebbel. Maar dat valt best mee hoor!
Ik hou ook van puzzelen. Gewoon met puzzel stukjes, maar ook puzzelen in een boekje.
Een kruiswoord puzzel bijvoorbeeld, daar kan ik me uren mee vermaken.
En wandelen, als het mooi weer is gaan Kees en ik altijd in het bos wandelen.
Zo fijn is dat! Maar niet als het slecht weer is.. Als het slecht weer is dan blijf ik liever binnen...
Maar vertellen jullie eens iets over jezelf, ik zou graag iets over jullie willen weten.
quote:
quote:
Ik wil papier.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:59 schreef Tante-Bertha het volgende:
KEES!!![]()
Kees zou om half 4 met mij koffie drinken.
Zijn jullie ook gezellig kinderen?
Willen jullie niet met tante Bertha koffie drinken.
Jullie mogen gewoon tante zeggen hoor! En jullie mogen me best met 'je' aanspreken he.
Want ja, zo ben ik, ik ben best gezellig! Kees noemt me altijd Tante kwebbel. Maar dat valt best mee hoor!
Ik hou ook van puzzelen. Gewoon met puzzel stukjes, maar ook puzzelen in een boekje.
Een kruiswoord puzzel bijvoorbeeld, daar kan ik me uren mee vermaken.
En wandelen, als het mooi weer is gaan Kees en ik altijd in het bos wandelen.
Zo fijn is dat! Maar niet als het slecht weer is.. Als het slecht weer is dan blijf ik liever binnen...
Maar vertellen jullie eens iets over jezelf, ik zou graag iets over jullie willen weten.
quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:04 schreef MPG het volgende:
Overigens, ik word hier nu ineens beschuldigd van het hebben van maar liefst 3!!! klonen
Laat ik even HEEL duidelijk zijn. Ik heb nog altijd GEEN kloon! Mochten jullie mij in twijfel trekken, zal ik niet schromen er alsnog een te maken [afbeelding] . Ik weet inmiddels via eer-ik dat ik daarvoor IEen een extra e-mailaccount mot hebben.
Zeg dat ff tegen OA jaquote:
"nsb-modus aan"quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nog even volhouden frist ehm, frust fruts
Whehehe....quote:
Wat, heb je hoogverraad gepleegd?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik heb meer geduld dan degene die ik net heb ingeseind denk ik
Hoezo?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:06 schreef OA het volgende:
[..]
Whehehe....
Alsof je niet weet dat je daar een ander adres voor moet hebben....![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
"nsb-modus aan"
"nsb-modus uit"
En welk papier blieft u?quote:
lang leve de PostIconsquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
80% van de KSC-ers straks een permban
Want?quote:
not me....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
80% van de KSC-ers straks een permban
onder het mom van: ik moet naar een uitzendburo beetje stiekum terugkomen als hectometertelller of kilometer bertha?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
zijn jullie nou nog steeds met klonen bezig....![]()
..pppfff...
![]()
Ik niet hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
zijn jullie nou nog steeds met klonen bezig....![]()
..pppfff...
![]()
nix, alleen aan de PI kon je zien dat ik gein maaktequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat heeft dat met permpans te maken?
M, je legt het er effe wat te dik op.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Ik heb er niet eens een
![]()
Hmm..de IP check geeft er anders driequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:13 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
ik geef daar niet eens commentaar op....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
onder het mom van: ik moet naar een uitzendburo beetje stiekum terugkomen als hectometertelller of kilometer bertha?
Dat geloof ik echt niet hoor.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:13 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
panquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nix, alleen aan de PI kon je zien dat ik gein maakte
wat is een perm pan?
van Tefal?
Lang leve de dynamische IP adressen @ tuequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmm..de IP check geeft er anders drie
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik geef daar niet eens commentaar op....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
pan
Zie het nu pas
Ik heb je PI ffe verkeerd geinterpreteerd
Als je een vent bent, noem je ze alle drie hierquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmm..de IP check geeft er anders drie
Nou Fruts! snel maar ff de klooncheck er overheen laten gooienquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je een vent bent, noem je ze alle drie hier![]()
er staat een fout in je ondertitelquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:17 schreef Tante-Bertha het volgende:
De taal die jullie hier spreken, dat begrijp ik allemaal niet meer...
Met mijn kees kan ik nog gewoon, fatsoenlijk ABN praten.
Maar die jeugd van tegenwoordig, daar snap ik niks van.
Jullie spreken hier over permban, kloon, en dat soort dingen.
Daar heb ik nog nooit van gehoord, kan ik jullie vermelden.
Maar ik vind het wel heel fijn dat ik dat hier kan leren. Dan begrijp ik mijn kleinkinderen straks misschien ook weer een beetje.
Dan moet je hem aanpassenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
er staat een fout in je ondertitel
Daarom. Op mijn opmerking durftie niet in te gaanquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:21 schreef OA het volgende:
Fruts, jij hebt helemaal geen mogelijkheden om naar IP's te kijken...![]()
XTC slikken en joints roken, dan is het wat makkelijker.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:17 schreef Tante-Bertha het volgende:
Maar ik vind het wel heel fijn dat ik dat hier kan leren. Dan begrijp ik mijn kleinkinderen straks misschien ook weer een beetje.
als jij het niet doet, dan doe ik het. Ik vind er zo geen reet aan. Het gaat al tig topics alleen maar over tyfusklonen. Humorquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
"nsb-modus aan"
"nsb-modus uit"
Wat is een ondertitel jongeman?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
er staat een fout in je ondertitel
ik mag niet lekkenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je een vent bent, noem je ze alle drie hier![]()
Of je PMt ze me desnoods.
Je moet wat eigentijdse woorden gebruiken die zij wel kennen...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
XTC slikken en joints roken, dan is het wat makkelijker.![]()
whehehequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:19 schreef covie het volgende:
[..]
Nou Fruts! snel maar ff de klooncheck er overheen laten gooien![]()
de tekst die onder je username staat.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:24 schreef Tante-Bertha het volgende:
[..]
Wat is een ondertitel jongeman?
Jouw kleinkinderen p0wnen je straks hard in een deathmatchquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:17 schreef Tante-Bertha het volgende:
En jij gaat door voor de koelkastquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:21 schreef OA het volgende:
Fruts, jij hebt helemaal geen mogelijkheden om naar IP's te kijken...![]()
kut voor 'm.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
Antonio Puerta wordt kunstmatig in coma gehouden
hij is dood....![]()
![]()
![]()
![]()
wie koelkast?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En jij gaat door voor de koelkast![]()
![]()
(okay, wie maakt die kloon aan?)
Voetbalquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
hij is dood....![]()
![]()
![]()
![]()
Wie?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
hij is dood....![]()
![]()
![]()
![]()
Je weet het dus niet. Anders had ik wel een PM gehad ofzo.quote:
quote:
Maar jongen, dat heeft mijn kleinzoon voor mij neergezet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:24 schreef Tante-Bertha het volgende:
[..]
Wat is een ondertitel jongeman?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |