Deze.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:28 schreef Q. het volgende:
Oeh, ik had nog een toffe kloon, even zoeken.
Voorspelbaar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:32 schreef Lunar het volgende:
Ow.
Ik ben overigens bekeerd tot het Apple geloof. Mac OS X werkt ge-wel-dig en m'n Mini is zo snel
Welkom kameraad.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:32 schreef Lunar het volgende:
Ow.
Ik ben overigens bekeerd tot het Apple geloof. Mac OS X werkt ge-wel-dig en m'n Mini is zo snel
Primaquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:37 schreef Lunar het volgende:
Draait Vice City echt op die GMA chips?
Ehh? En iets als World of Warcraft trekt het alleen op de laagste settings en dan is het in drukke gebieden nog steeds niet te doen... hoe kan Vice City dat dan wel?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:40 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Primahoogste details zover ik het weet
![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ehh? En iets als World of Warcraft trekt het alleen op de laagste settings en dan is het in drukke gebieden nog steeds niet te doen... hoe kan Vice City dat dan wel?
Dat moet toch wel lukken?quote:# 800 MHz Intel Pentium III or AMD Athlon
# 128 MB of RAM
# 8X speed CD/DVD drive
# 915 MB of free disk space
# (+ 635 MB if video card does NOT support DirectX Texture Compression)
# 32 MB video card with DirectX 9.0 compatibile drivers
# Sound Card with DirectX 9.0 compatible drivers
# Keyboard
# Mouse
Slechte engine? Brak geprogrammeerd? Vice City heeft lagere resolutie textures? Vice City heeft minder polygons / lagere details? Remember: Vice City is een oud spelletje.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ehh? En iets als World of Warcraft trekt het alleen op de laagste settings en dan is het in drukke gebieden nog steeds niet te doen... hoe kan Vice City dat dan wel?
Of SSL niet gebruiken?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:53 schreef Jarno het volgende:
Kun je niet een niet-SSLverbinding gebruiken om te verzenden dan?
Tijd stond niet goedquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:53 schreef Jarno het volgende:
Kun je niet een niet-SSLverbinding gebruiken om te verzenden dan?
Brak geprogrameerd zou ik niet weten omdat ik de source niet heb, maar dat lijkt mij stug omdat het van Blizzard komt. World of Warcraft is trouwens precies een jaar ouder dan Vice City, maar speelt bijvoorbeeld wel prima op mijn iBook G4. Dus vandaar dat ik het vreemd vind dat een Intel iMac C2D met Intel GMA het amper trekt...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:53 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Slechte engine? Brak geprogrammeerd? Vice City heeft lagere resolutie textures? Vice City heeft minder polygons / lagere details? Remember: Vice City is een oud spelletje.
Tegenover de specs van WoW:quote:
quote:Windows
Windows 2000, Windows Vista or Windows XP
Intel Pentium III or AMD Athlon 800 MHz
512 MB or more of RAM
32 MB 3D video card with Hardware T&L or better
6.0 GB free HD space
4x CD-ROM drive
56 kbit/s or faster Internet connection
Macintosh
Mac OS X 10.3.9 or newer
933 MHz or higher G4, or G5, or Intel processor
512 MB RAM or higher
ATI or NVIDIA video card with 32 MB Video RAM or more
6.0 GB free HD space
4x CD-ROM drive
56 kbit/s or faster Internet connection[4]
Ik zeg enkel dat het twee verschillende games zijn, waarbij Vice City niet van al te hoge kwaliteit is, en WoW naar mijn menig grafisch vrij zwaar is. Het is niet 1 op 1 te vergelijken puur omdat het beide sandbox-games zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Brak geprogrameerd zou ik niet weten omdat ik de source niet heb, maar dat lijkt mij stug omdat het van Blizzard komt. World of Warcraft is trouwens precies een jaar ouder dan Vice City, maar speelt bijvoorbeeld wel prima op mijn iBook G4. Dus vandaar dat ik het vreemd vind dat een Intel iMac C2D met Intel GMA het amper trekt...
De iBook heeft een Ati ding van voor de tweede wereldoorlogquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik zeg enkel dat het twee verschillende games zijn, waarbij Vice City niet van al te hoge kwaliteit is, en WoW naar mijn menig grafisch vrij zwaar is. Het is niet 1 op 1 te vergelijken puur omdat het beide sandbox-games zijn.
Verder is de Intel GMA enkel voor 2D en simpel 3D spul geschikt, jouw iBook heeft waarschijnlijk een betere videokaart.
WTF?! Da's niet normaal meer toch?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:10 schreef JoMo0 het volgende:
Jezus , de Machouse verwacht dat ze in Oktober 24" iMacs kunnen leveren ..
Dahaaagg ..
Die lees ik dan ook nooit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:22 schreef Anthraxx het volgende:
Die reacties op tweakers zijn ook om van te huilen zo slecht.
Ik denk dat ElisaB niets teveel betaald, en die gun ik het ook. En ik heb er zelf een ook een keurige prijs voorquote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:52 schreef Swetsenegger het volgende:
Sow... ik ben een iMac oplichter
Netjes.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik denk dat ElisaB niets teveel betaald, en die gun ik het ook. En ik heb er zelf een ook een keurige prijs voor
Snotver! Echt?!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:29 schreef E.T. het volgende:
lijnbaan R'dam had vandaag een hele partij iMacs in alle formaten binnengekregen![]()
Mjah betreft die MBP's, dat was de reden dat m'n broertje nu een IBM Lenovo koopt..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:29 schreef E.T. het volgende:
lijnbaan R'dam had vandaag een hele partij iMacs in alle formaten binnengekregen![]()
MBP 15" is niet op voorraad (2,2ghz).. en is bijna nergens op voorraaden geen flauw idee wanneer Apple die dingen naar NL winkels gaat versturen
![]()
Is het het waard? Nog anderhalve maand langer zonder Macbook? Ik had er het luttele bedrag van Leopard wel voor over...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:58 schreef gtsmrt het volgende:
Ik wil een macbook.... maar ik wacht tot leopard en misschien nog wel tot december / januari als er een nieuwe uitkomt.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:14 schreef Anthraxx het volgende:
Wat is het precies?
quote:What's Pando?
Pando is free P2P software that makes downloading, streaming and sharing large media files fast, easy and fun. Need to email large attachments, IM a folder, or publish your downloadable videos to the Web? Maybe you'd just like to watch full-screen HD Internet TV. Meet Pando.
Met gevaar dat de iMacs in Rotterdam straks weer weg zijn zou ik gewoon geduld hebben.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:17 schreef Jarno het volgende:
IFactors (Apple store lijnbaan) heeft idd de standaardmodellen iMac op voorraad nu. Dem. Twijfel twijfel. Ik heb zaterdag pas weer tijd om te gaan, maar reserveren kan niet. M'n bestelling bij Apple is nog wel annuleerbaar. Of toch maar gewoon geduld hebben?
Wachten op je online order..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:17 schreef Jarno het volgende:
IFactors (Apple store lijnbaan) heeft idd de standaardmodellen iMac op voorraad nu. Dem. Twijfel twijfel. Ik heb zaterdag pas weer tijd om te gaan, maar reserveren kan niet. M'n bestelling bij Apple is nog wel annuleerbaar. Of toch maar gewoon geduld hebben?
Waarvoor je vrij moet nemen. Mits werk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wachten op je online order..
En je hoeft het niet op te halen als je het online besteld hebt, dan komen ze het lekker bij je thuis brengen, terwijl je lekker op de bank aan het hangen bent..
Maar Yp. zit gewoon thuis toch voor d'r dochter?quote:
Geen flauw idee. Maar dat is wel waar vrouwen horen te zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Maar Yp. zit gewoon thuis toch voor d'r dochter?
quote:Verwachte verzenddatum: 06 Sep, 2007 - 11 Sep, 2007
Verwachte leverdatum: 11 Sep, 2007 - 17 Sep, 2007
Ziet er handig uit.quote:
Niet bij de energy-options?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:36 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ziet er handig uit.Zal thuis eens kijken.
Waar kan ik instellen dat mijn beeldscherm niet iets minder helder word als ik mijn muis een tijdje niet beweeg?
Voor zover ik weet kan je dat daar inderdaad uitvinken, maar OSX saved de instelling niet, dus als je heropstart ofzo moet je 't opnieuw doen.quote:
Hier wel hoor.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:39 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
Voor zover ik weet kan je dat daar inderdaad uitvinken, maar OSX saved de instelling niet,
Even kijken hoor... 23/8 om 11:23 besteld, en de nacht erop een bevestigings mail (iets van 2 uur 's nachts). Dus ja, kan wel wat tijd overheen gaan kennelijk!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:34 schreef Swetsenegger het volgende:
J. duurde het bij jou ook lang voordat je de bevestiging op mail binnenkreeg?
Alleen jammer dat Vista 80% van die prestaties zelf verkloot.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:39 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Maar hij heeft wel voor ¤ 1200 een pc met prestaties waar de 24" iMac Extreme nog een puntje aan kan zuigen
Alleen jammer dat 80% van de spellen alleen voor Windows uitkomen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Alleen jammer dat Vista 80% van die prestaties zelf verkloot..
En anders het eerste langshuppelende virusjes wel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Alleen jammer dat Vista 80% van die prestaties zelf verkloot..
Nieuwe iPods!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 05:06 schreef magnifor het volgende:
Schrijf het maar in je agenda. 5 sept een event:
http://www.appleinsider.c(...)n_september_5th.html
of een zwarte mbp 15 inchquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:18 schreef Swetsenegger het volgende:
http://www.apple.com/feedback/
Allemaal ome steve schrijven dat we een 12" macbookpro willen.
Nou Apple kom op, leverklaar maken die iMac! Hups!quote:Verwachte verzenddatum: 28 Aug, 2007 - 30 Aug, 2007
Gaaf, ik heb GTA - Vice City nu werkend onder OS X. Helaas enkel vloeiend op 800*600, maar tof dat het werkt. Wel met de HOMMIV versie van Cider, niet de X3 versie. Misschien dat dat wat glitches fixt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:38 schreef Geqxon het volgende:
Dat Cedega game-emulatie is best elitair. Zoiets zou ik nou wel voor OS X willen. We hebben Cider, maar die draait helaas enkel bij voorgefabriceerde games. Een shell zou erg tof zijn.
quote:
Niet zo zeuren. Jouw iMac heeft anders een best puike videokaart. Die games tenminste op 1680 * 1050 trekt.quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:32 schreef Jarno het volgende:
Voorlopig doet EA nog helemaal niks.
Balkon?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:26 schreef Jarno het volgende:
Daar heb ik heulemaal geen plek voor men..
quote:EA officially backs off of Mac releases
Posted Aug 16th 2007 10:30PM by Mike Schramm
Filed under: Analysis / Opinion, Gaming, Software, WWDC
Shame on you, EA! Shame! Back at WWDC, you promised to release four of your franchise games simultaneously on PC and Mac in July. But July came and went, and we saw (and played) nothing.
And now EA has told Apple Insider that Mac faithful shouldn't have held their breath on those promises-- Madden 08 was the big release on Tuesday, but while it did appear on PC, the Mac version has been officially delayed until "September or October" (which means late December, in videogame-release-speak). Additionally, even EA doesn't know what's going on with its own games-- they claim that Battlefield 2142, Command and Conquer 3, Harry Potter and the Order of the Phoenix, and Need for Speed Carbon are all in stores, but when asked which stores they were actually in, EA didn't have an answer.
I can't say I'm surprised-- for all the talk at WWDC, the Mac isn't quite the platform of choice for most game makers, and who knows who would have actually bought any of those games on Mac if they had been released (I wouldn't have). But the fact is that EA stood on stage at WWDC, and got lauded for it. Don't talk the talk if you can't walk the walk, Electronic Arts.
Mwoch, als -ie het dan toch kan, zou ik best C&C3 willen spelen op de iMac zonder te rebooten oid. Ik denk wel dat er markt is voor Mac games, zeker met de nieuwe iMac's.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:34 schreef Q. het volgende:
Voor games heb ik een pc. Supreme Commander FTW. Wat een geniaal spel is dat toch. Veel meer doe ik ook niet op dat ding. Behalve me ergeren aan Vista.![]()
Die raad ik af trouwens. Dat heb ik met mijn iMac ook gedaan en het is echt een verschrikkelijk ding om te tillen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:26 schreef YPPY het volgende:
Anders kun je donderdag toch ook naar Rotterdam? Je kunt vast opa's auto lenen.Anders kan ik vrijdag met de trein als de doos niet te groot is.
Machouse kan je bijna binnen parkeren, lijnbaan ookquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:20 schreef Q. het volgende:
Zo'n MacBook is een stuk beter te tillen.Ik vind Rotterdam Centraal nou ook niet de fijnste plek om met dure computers te gaan zeulen, wat een boel tuig loopt daar altijd zeg.
Heroes of Might And Magic IV binnenslurpen, X-Men 3 binnenslurpen, of één van deze twee zonder de game-bestanden (gestript dus), waarna de .app op ongeveer 30 megabyte uit komt. Kleine tutorial:quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:02 schreef Tijn het volgende:
Hoe kom ik aan Cider?
1 2 3 4 | <string>c:Program FilesElectronic ArtsNeed for Speed Most Wanted</string> <key>CedegaGameName</key> <string>c:Program FilesElectronic ArtsNeed for Speed Most Wantedspeed.exe</string> |
Ik kan je ook dit topic aanraden, daar staan game-fixes voor de bekende games.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:44 schreef Tijn het volgende:
Vet, dat ga ik binnenkort eens proberen
Tof! Oblivion ook! Dat scheelt weer een Windows partitie voor Bootcampquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik kan je ook dit topic aanraden, daar staan game-fixes voor de bekende games.
Misschien wat lastig om te installeren, maar vergeet niet dat Cider een schil om een game is, en het meer iets voor gamedevelopers is. Het is een leuke bijeenkomst dat wij er zelf ook mee kunnen spelen.
Hmz, ik heb nog steeds geen bevestigingsmail binnenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Even kijken hoor... 23/8 om 11:23 besteld, en de nacht erop een bevestigings mail (iets van 2 uur 's nachts). Dus ja, kan wel wat tijd overheen gaan kennelijk!
Ik heb een beeeeeeetje het idee dat Apple het allemaal niet meer trekt logistiek gezien. Klantenservice even bellen?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hmz, ik heb nog steeds geen bevestigingsmail binnen
Heb je de VertexShaders al van Y naar N gezet? Anders kun je het beste even in bovenstaand topic daar even naar zoeken.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:58 schreef Battlefan het volgende:
Hmm, krijg San Andreas niet werkend, de textures van alle mensen werken niet, dan krijg je zoiets
Maar het was em wel goed uitgekomen als ie een Mac had..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:42 schreef E.T. het volgende:
Simpel dvd'tje maken met vakantie foto's
iMovie en iDVD roepen zou wel triest zijn he?
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:52 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ach, ik heb toch ff lunchpauze dus ik heb maar triest gedaan.
Dat hielpquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:00 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Heb je de VertexShaders al van Y naar N gezet? Anders kun je het beste even in bovenstaand topic daar even naar zoeken.
In je Info.plist file, staat daar iets van X3? Er circuleren nu twee Cider schillen rond, die om X-Men 3 heen zat en die om HOMMV, waarbij de X3 Cider een aantal problemen op schijnt te lossen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:12 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Dat hielpNu alleen de muis nog werkend krijgen, die fix staat op Demonoid maar daar ben ik geen lid van dus kan ik hem niet downloaden
![]()
Het probleem is met beidequote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
In je Info.plist file, staat daar iets van X3? Er circuleren nu twee Cider schillen rond, die om X-Men 3 heen zat en die om HOMMV, waarbij de X3 Cider een aantal problemen op schijnt te lossen.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:52 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ach, ik heb toch ff lunchpauze dus ik heb maar triest gedaan.
USB overdrive of Steermouse, kan je alles voor je muis mee instellen, inclusief knoptoewijzingen. Kost helaas wel $20,00... Misschien zijn er drivers te downloaden van Razr zelf?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:09 schreef G.Fawkes het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe je de extra muisknoppen voor back and forward kunt activeren. Ik heb een Razr Deathadder
Ach so. Ik dacht dat ik onder Vista gewoon Vista-drivers kan installeren. Thx.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:28 schreef NiteSpeed het volgende:
Fusion hoort je drivers te regelen voor zover ik weet.
Sterker nog, hardware acceleratie voor videokaarten is pas sinds kort op gang aan het komen in virtualisatiesoftware. Ik weet zeker dat Parallels het sinds kort ondersteunt, Fusion ben ik niet zeker over.
NOU DOE DAT DAN EENS!!1111quote:Nog niet verzonden
Volgns mij is dat gewoon een iPhone waar iemand een Nokia-logo'tje op heeft geplaktquote:
Misschien wordt 5 Sep leopard wel aangekondigd e wachten ze heel even met versturen zodat hij op z'n vroegst 5 sep aankomt....quote:
Ik nietquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:56 schreef Jarno het volgende:
Iedereen heeft maar een iMac enzo.
Mijn MBP staat op verzenden tussen 6 en 11 september..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Misschien wordt 5 Sep leopard wel aangekondigd e wachten ze heel even met versturen zodat hij op z'n vroegst 5 sep aankomt....
En juist DAN komt opeens die 12" ultraportable pro om de hoek kijkenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:04 schreef Jarno het volgende:
iPod's, toch? Ik verwacht eerlijk gezegd weinig anders.
Whehe. Ga je daar nog steeds voor? Ook met die MBP die nu onderweg is? Of is die echt voor ET?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En juist DAN komt opeens die 12" ultraportable pro om de hoek kijken![]()
Om mobiel je nieuwe iPod te kunnen syncen.
LOL... Ja die is ECHT voor E.T. ik vind dat ding veel te lomp groot. Ik vind die 13.3" al consessies doen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
Whehe. Ga je daar nog steeds voor? Ook met die MBP die nu onderweg is? Of is die echt voor ET?
dat je daaraan durft te twijfelenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
Whehe. Ga je daar nog steeds voor? Ook met die MBP die nu onderweg is? Of is die echt voor ET?
Ze zat nog te videobewerken enzo op die iMac. Maar aangezien we tegenwoordig chronisch beneden zitten met de laptop EN ik het computerhok boven waar ik nauwelijks de laatste spijker in heb geslagen weer mag gaan verbouwen tot kinderkamer, is er geen ruimte meer voor die iMac. Dus de desktops weg en een krachtigere laptop om alles te kunnen doen.quote:
Wat een geluk dat ze die van mij in de winkel hadden staan omdat iemand een afzegging had gedaan.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:01 schreef E.T. het volgende:
[..]
Mijn MBP staat op verzenden tussen 6 en 11 september..
Zou het iets met het event op 5 september te maken hebben vraag je je dan af
Had je een macbook of macbook pro snoopy?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:12 schreef snoopy het volgende:
[..]
Wat een geluk dat ze die van mij in de winkel hadden staan omdat iemand een afzegging had gedaan.
Ik kon hem zo meenemen (L)
Zo lang nog moeten wachten
Check.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ze zat nog te videobewerken enzo op die iMac. Maar aangezien we tegenwoordig chronisch beneden zitten met de laptop EN ik het computerhok boven waar ik nauwelijks de laatste spijker in heb geslagen weer mag gaan verbouwen tot kinderkamer, is er geen ruimte meer voor die iMac. Dus de desktops weg en een krachtigere laptop om alles te kunnen doen.
Heb je die met LED display of het model ervoor? Want de huidige is gewoon echt schaars. We hebben van de week een stuk of 5 apple dealers in de regio afgebeld.... niemand heeft hem.quote:
aha, geen idee. Hoe kan ik dat zien? Dan zullen ze me wel een 'oude' gegeven hebben.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Heb je die met LED display of het model ervoor? Want de huidige is gewoon echt schaars. We hebben van de week een stuk of 5 apple dealers in de regio afgebeld.... niemand heeft hem.
Als je boven in op het appletje klikt en dan 'over deze mac', wat staat er dan bij processor?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:17 schreef snoopy het volgende:
[..]
aha, geen idee. Hoe kan ik dat zien? Dan zullen ze me wel een 'oude' gegeven hebben.
Dan heb je denk ik de huidge met de 120GB harddisk en LED display... jij mazzelaarquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:22 schreef snoopy het volgende:
Processor 2.2 GHz Intel Core 2 Duo
Dragen we hem voor voor het woord van het jaar?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:23 schreef Jarno het volgende:
Volgens mij heb ik zojuist een (niet bedoelde) Sobchack gedaan.
Voor!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dragen we hem voor voor het woord van het jaar?
Aperturequote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:25 schreef De_Hertog het volgende:
Voor de fotografen onder ons: wat is beter, Lightroom of Aperture? Of is er weinig verschil?
Ik zou zeggen Lightroom, Walter zegt Aperture.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:25 schreef De_Hertog het volgende:
Voor de fotografen onder ons: wat is beter, Lightroom of Aperture? Of is er weinig verschil?
Dat is natuurlijk kut, als je gesobchacked wórdt. Dan koop je immers een bijna niet meer nieuw model voor een te hoge prijs. Beter is het om te sobchacken.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Een Sobchack doen... Ik ben gesobchacked...
Je bent ingeruild een week voor een nieuwer model op de markt kwam?quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan heb je denk ik de huidge met de 120GB harddisk en LED display... jij mazzelaar
Je liegtquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:29 schreef snoopy het volgende:
[..]
edit: niet 3 weken nonstop natuurlijk![]()
Bedoel je met dat lichter alleen dat ie beter draaide, of heeft het ook minder functies?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:27 schreef Jarno het volgende:
Lightroom is wat lichter qua specs, Aperture verslikte mijn MB zich continue in (fans blazen enzo), bij Lightroom werkt het allemaal wat soepeler. Daarnaast vind ik de interface van Lightroom heeeeeeeerlijk.
Ik bedoel dat -ie beter draaide. Qua functies, geen idee. Ik heb even de trial van Aperture geprobeerd, maar vond het al snel genoeg qua traagheid. Probeer ze beide, zou ik zeggen, van beide zijn trials.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:31 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Bedoel je met dat lichter alleen dat ie beter draaide, of heeft het ook minder functies?
Of 'andere versies'. En ik zie meteen wat je met 'lichter' bedoelde: Lightroom was 22 mb, Aperture 2.59 GBquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:33 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik bedoel dat -ie beter draaide. Qua functies, geen idee. Ik heb even de trial van Aperture geprobeerd, maar vond het al snel genoeg qua traagheid. Probeer ze beide, zou ik zeggen, van beide zijn trials.
Je kan een veel kleinere versie van aperture krijgenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:35 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Of 'andere versies'. En ik zie meteen wat je met 'lichter' bedoelde: Lightroom was 22 mb, Aperture 2.59 GB
Bij je instellingen van Gmail. Bij POP download aanvinken dat hij alleen hetgene moet downloaden wat vanaf nu binnenkomt.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:47 schreef DutchErrorist het volgende:
Owja vraagje...
Ik wil mijn gmail door het programma Mail krijgen... Maar als ik dat doe laad hij ook al mijn oude e-mails in (in totaal iets van 3000) hoe kan ik dit voorkomen en zorgen dat hij alleen de nieuwe e-mails binnenhaalt?
Daar ging Ajaxquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:30 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik ben sobchak.
En nu weer terug naar Ajax.
Inderdaad. Nou ben ik niet echt een fan, maar dit is gewoon net zoiets als dat Schumacher van mij verliest met karten.quote:
Ik had de cider-versie gedownload maar ik heb problemen met de textures... heb jij het gewoon gedaan op die ene coole manier die jij net zei?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:19 schreef Geqxon het volgende:
Dem. Vice City onder OS X, Draw Distance op max, 1280 * 800, vloeiend. Enkel met de regen gaat het iets trager. Nice
Nu nog het muisprobleem oplossen.
Ik heb nu GameTap gedownload, en daar de c_drive van mijn werkende X3 cider in gedumpt. De textureproblemen met de auto zijn wat minder erg, en ik heb een werkende muis. Helaas een hypergevoelige muis, maar wel een werkende. Nog even doorklooien.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:31 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik had de cider-versie gedownload maar ik heb problemen met de textures... heb jij het gewoon gedaan op die ene coole manier die jij net zei?
U zoekt?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:56 schreef DutchErrorist het volgende:
Waar kan ik die .dll's verkrijgen gexqon?
Nevermind ik heb ze al... die muis kan je toch veranderen in een .ini file ergens?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb nu GameTap gedownload, en daar de c_drive van mijn werkende X3 cider in gedumpt. De textureproblemen met de auto zijn wat minder erg, en ik heb een werkende muis. Helaas een hypergevoelige muis, maar wel een werkende. Nog even doorklooien.
[..]
U zoekt?
Met de GameTap versie van Cider heb ik hem ingesteld dat hij het goed doet. Het nadeel? De muis kan maar 1280 pixels naar links en 1280 pixels naar rechts, en dan stopt hij. In plaats van dat hij oneindig door kan gaan. Och, komen we wel overheen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:59 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nevermind ik heb ze al... die muis kan je toch veranderen in een .ini file ergens?
(ik krijg nu gezeur over debug programma ofzo)
Ooooh dat probleem had ik ook met Vice City...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Met de GameTap versie van Cider heb ik hem ingesteld dat hij het goed doet. Het nadeel? De muis kan maar 1280 pixels naar links en 1280 pixels naar rechts, en dan stopt hij. In plaats van dat hij oneindig door kan gaan. Och, komen we wel overheen.
Wat zijn de stappen die je nu gedaan hebt?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:13 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ooooh dat probleem had ik ook met Vice City...
Maar weet jij iets van die debug error?
Net weer even 100 foto's bewerkt, heerlijk programma. Alleen wat schuifjes verplaatsen en direct vergelijking met je originele foto's, verder blijven de originele foto's ook echt origineel, dus al die bewerkingen die je doet op een afbeelding worden opgeslagen binnen lightroom.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:27 schreef Jarno het volgende:
Lightroom is wat lichter qua specs, Aperture verslikte mijn MB zich continue in (fans blazen enzo), bij Lightroom werkt het allemaal wat soepeler. Daarnaast vind ik de interface van Lightroom heeeeeeeerlijk.
Alle tekst selecterenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 02:29 schreef broer het volgende:
Hm... Toch wat dingetjes in Pages ontdekt... Ik ben erg tevreden, maar waarom:
- kan ik niet standaard de onzichtbare tekens en de paginaminiaturen weergeven in elk document?
- importeert hij elk Word-document met de taalinstelling op Duits?
- verschijnt Pages niet in Automator (ik wil tien documenten tegelijk kunnen exporteren naar Word-formaat)?
Kijk ik ergens overheen of is dit gewoon echt allemaal niet op te lossen?
Hou je mond J .quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:25 schreef Jarno het volgende:
Jij had het draadloze tobo he?
*gniffel*
Nou, dat duurt dan nog wel 3-4 wekenquote:
Ja, ik weet het, maar dat houdt hij helaas niet vast bij nieuwe documenten. Vandaar.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:23 schreef Lunar het volgende:
Alle tekst selecteren
Naar de inspector gaan (rechts boven)
Tabje voor tekst (de vierde geloof ik)
Tabje 'more'
Daar kan je de taal instellen.
Beetje apart inderdaad..
Whehehe. Ik had vijf weken levertijd.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:33 schreef Jarno het volgende:
Ik vind het ook een heeeeeele slechte beurt van Apple, dit. Zeker de wireless keyboards zijn een blamage. Wil je echt de wireless J? Anders kun je misschien bellen en je order aan laten passen oid?
Inderdaad.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:33 schreef Jarno het volgende:
Ik vind het ook een heeeeeele slechte beurt van Apple, dit. Zeker de wireless keyboards zijn een blamage. Wil je echt de wireless J? Anders kun je misschien bellen en je order aan laten passen oid?
J, ik heb er al een mail voor gestuurd dat ik voor de time being wel een normaal tb accepteerquote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:33 schreef Jarno het volgende:
Ik uiteindelijk precies twee weken. Vond het alles bij elkaar nog meevallen, vooral omdat ie eerder kwam dan gemeld. Maar ik heb dan ook een bedraad kb erbij.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Whehehe. Ik had vijf weken levertijd.
Niet veel. Al ging het in mijn geval om een Macbook die niet aan te slepen was.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:49 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik uiteindelijk precies twee weken. Vond het alles bij elkaar nog meevallen, vooral omdat ie eerder kwam dan gemeld. Maar ik heb dan ook een bedraad kb erbij.
Rlly? Ik zie wel een kleur verschil, maar de kleur kan me gestolen worden...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:44 schreef nietzman het volgende:
Geen enkel, dat zie je toch?
De nieuwe iMac heeft een krachtiger Reality Distortion Field.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:59 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Rlly? Ik zie wel een kleur verschil, maar de kleur kan me gestolen worden...
huh, wat?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:02 schreef Geqxon het volgende:
[..]
De nieuwe iMac heeft een krachtiger Reality Distortion Field.
ah, duidelijk...quote:
quote:Reality distortion field
From Wikipedia, the free encyclopedia
Jump to: navigation, search
Reality distortion field is a term coined by Bud Tribble at Apple Computer Inc. in 1981, to describe company co-founder Steve Jobs' charisma and its effects on the developers working on the Mac project.[1] Later the term has also been used to refer to perceptions of keynote (or Stevenote) observers and devoted users of Apple computers and products.[2]
In essence, RDF is the idea that Steve Jobs is able to convince people to believe almost anything with a mix of charm, charisma, exaggeration, and marketing. RDF is said to distort an audience's sense of proportion or scale. Small advances are applauded as breakthroughs. Interesting developments become turning points, or huge leaps forward. RDF focuses less on outright deception and more on warping the powers of judgment.
The term has extended in industry to other managers and leaders, who try to convince their employees to become passionately committed to projects, sometimes without regard to the overall product or to competitive forces in the marketplace. In many instances, RDF is considered more self-delusional than effective.
Ook als je hem aan netstroom hangt?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:45 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik ga Apple maar eens even bellen... mijn macbook valt constant uit...
nopequote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ook als je hem aan netstroom hangt?
Naja mijn batterij en oplader werden vervangen zonder gezeur...quote:
Andere kleur, de nieuwe heeft een iets dunnere achterkant, is goedkoper geworden, en er zit wat nieuwe hardware in. Niet wereldschokkend allemaal.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:43 schreef G.Fawkes het volgende:
Wat is het verschil tussen de nieuwe en de oude imac's trouwens, zit er veel verschil tussen?
Serieus hoor, ik zou allang een Acer gekocht hebben...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:56 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik krijg een nieuw moederbord en als ik nog meer problemen krijg met betrekking tot de batterij/beeldscherm/moederbord word het ook gerapeerd buiten garantie omdat apple het probleem erkend
Ik zit dan trouwens dan op
2x Topcase
1x Accu
1x Accu oplader
1x Moederbord
![]()
Ik heb nog altijd een laptop van de Wal-Mart achter de handquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Serieus hoor, ik zou allang een Acer gekocht hebben...
Ik ook niet! herexamen statistiek gvd!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:57 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
5 september. Dan ben ik er niet.
Niet bij A-Mac iig. Wel even vooraf vermelden dat je er custom geheugen en een custom-hdd in hebt zitten, zodat je geen gezeik krijgt als je hem met 2 * 256 terug krijgt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:16 schreef DutchErrorist het volgende:
Weet iemand trouwens ook of ik mijn hardeschijf of mijn geheugen eruit moet halen als dat moederbord word vervangen (ik heb er nu namelijk mijn eigen spul in zitten en neit het originele)
http://tweakers.net/nieuws/49130/Microsoft:-WGA-perikelen-veroorzaakt-door-menselijke-fout.htmlquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:31 schreef Jarno het volgende:
Oh wacht, nu komt Gekson met een nieuwtje hoor. Let op!
Het is iets teveel gevraagd van m'n MBPquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:22 schreef Tijn het volgende:
Sinds ik 2 GB heb, draait Parallels een stuk soepeler
Zo eens proberen of ik er Half Life 2 in kan spelen
Waarom gebruik je nog Parallels? VMWare Fusion is 10x beter.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:22 schreef Tijn het volgende:
Sinds ik 2 GB heb, draait Parallels een stuk soepeler
Zo eens proberen of ik er Half Life 2 in kan spelen
Hoezo is het beter?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:13 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Waarom gebruik je nog Parallels? VMWare Fusion is 10x beter.
Hoezo dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik vind VMware 10x beter dan Parallels. Zonder enige twijfel.
Ik draai statistiekprogramma's, zoals Amos, MPlus en MLWin. Met Parallels kreeg ik vaak het idee dat ik maar ff Bootcamp moest opstarten, want het duurde vrij lang. Bij VMware gaan die analyses als een speer. Toen ik dat vaststelde, heb ik Parallels van mijn Apple afgegooid. Ben zelfs ah overwegen om VMware maar 's aan te schaffen, want ik vind het ideaal.quote:
Niets mis met 3 september. Dan ben ik jarigquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:28 schreef Jarno het volgende:
Verzenddatum aangepast naar 3 september.,
,
.
* Walter_Sobchak gaat even de applestore checkenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:28 schreef Jarno het volgende:
Verzenddatum aangepast naar 3 september.,
,
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |