Deze.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:28 schreef Q. het volgende:
Oeh, ik had nog een toffe kloon, even zoeken.
Voorspelbaar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:32 schreef Lunar het volgende:
Ow.
Ik ben overigens bekeerd tot het Apple geloof. Mac OS X werkt ge-wel-dig en m'n Mini is zo snel
Welkom kameraad.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:32 schreef Lunar het volgende:
Ow.
Ik ben overigens bekeerd tot het Apple geloof. Mac OS X werkt ge-wel-dig en m'n Mini is zo snel
Primaquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:37 schreef Lunar het volgende:
Draait Vice City echt op die GMA chips?
Ehh? En iets als World of Warcraft trekt het alleen op de laagste settings en dan is het in drukke gebieden nog steeds niet te doen... hoe kan Vice City dat dan wel?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:40 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Primahoogste details zover ik het weet
![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ehh? En iets als World of Warcraft trekt het alleen op de laagste settings en dan is het in drukke gebieden nog steeds niet te doen... hoe kan Vice City dat dan wel?
Dat moet toch wel lukken?quote:# 800 MHz Intel Pentium III or AMD Athlon
# 128 MB of RAM
# 8X speed CD/DVD drive
# 915 MB of free disk space
# (+ 635 MB if video card does NOT support DirectX Texture Compression)
# 32 MB video card with DirectX 9.0 compatibile drivers
# Sound Card with DirectX 9.0 compatible drivers
# Keyboard
# Mouse
Slechte engine? Brak geprogrammeerd? Vice City heeft lagere resolutie textures? Vice City heeft minder polygons / lagere details? Remember: Vice City is een oud spelletje.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ehh? En iets als World of Warcraft trekt het alleen op de laagste settings en dan is het in drukke gebieden nog steeds niet te doen... hoe kan Vice City dat dan wel?
Of SSL niet gebruiken?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:53 schreef Jarno het volgende:
Kun je niet een niet-SSLverbinding gebruiken om te verzenden dan?
Tijd stond niet goedquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:53 schreef Jarno het volgende:
Kun je niet een niet-SSLverbinding gebruiken om te verzenden dan?
Brak geprogrameerd zou ik niet weten omdat ik de source niet heb, maar dat lijkt mij stug omdat het van Blizzard komt. World of Warcraft is trouwens precies een jaar ouder dan Vice City, maar speelt bijvoorbeeld wel prima op mijn iBook G4. Dus vandaar dat ik het vreemd vind dat een Intel iMac C2D met Intel GMA het amper trekt...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:53 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Slechte engine? Brak geprogrammeerd? Vice City heeft lagere resolutie textures? Vice City heeft minder polygons / lagere details? Remember: Vice City is een oud spelletje.
Tegenover de specs van WoW:quote:
quote:Windows
Windows 2000, Windows Vista or Windows XP
Intel Pentium III or AMD Athlon 800 MHz
512 MB or more of RAM
32 MB 3D video card with Hardware T&L or better
6.0 GB free HD space
4x CD-ROM drive
56 kbit/s or faster Internet connection
Macintosh
Mac OS X 10.3.9 or newer
933 MHz or higher G4, or G5, or Intel processor
512 MB RAM or higher
ATI or NVIDIA video card with 32 MB Video RAM or more
6.0 GB free HD space
4x CD-ROM drive
56 kbit/s or faster Internet connection[4]
Ik zeg enkel dat het twee verschillende games zijn, waarbij Vice City niet van al te hoge kwaliteit is, en WoW naar mijn menig grafisch vrij zwaar is. Het is niet 1 op 1 te vergelijken puur omdat het beide sandbox-games zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Brak geprogrameerd zou ik niet weten omdat ik de source niet heb, maar dat lijkt mij stug omdat het van Blizzard komt. World of Warcraft is trouwens precies een jaar ouder dan Vice City, maar speelt bijvoorbeeld wel prima op mijn iBook G4. Dus vandaar dat ik het vreemd vind dat een Intel iMac C2D met Intel GMA het amper trekt...
De iBook heeft een Ati ding van voor de tweede wereldoorlogquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik zeg enkel dat het twee verschillende games zijn, waarbij Vice City niet van al te hoge kwaliteit is, en WoW naar mijn menig grafisch vrij zwaar is. Het is niet 1 op 1 te vergelijken puur omdat het beide sandbox-games zijn.
Verder is de Intel GMA enkel voor 2D en simpel 3D spul geschikt, jouw iBook heeft waarschijnlijk een betere videokaart.
WTF?! Da's niet normaal meer toch?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:10 schreef JoMo0 het volgende:
Jezus , de Machouse verwacht dat ze in Oktober 24" iMacs kunnen leveren ..
Dahaaagg ..
Die lees ik dan ook nooit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:22 schreef Anthraxx het volgende:
Die reacties op tweakers zijn ook om van te huilen zo slecht.
Ik denk dat ElisaB niets teveel betaald, en die gun ik het ook. En ik heb er zelf een ook een keurige prijs voorquote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:52 schreef Swetsenegger het volgende:
Sow... ik ben een iMac oplichter
Netjes.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik denk dat ElisaB niets teveel betaald, en die gun ik het ook. En ik heb er zelf een ook een keurige prijs voor
Snotver! Echt?!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:29 schreef E.T. het volgende:
lijnbaan R'dam had vandaag een hele partij iMacs in alle formaten binnengekregen![]()
Mjah betreft die MBP's, dat was de reden dat m'n broertje nu een IBM Lenovo koopt..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:29 schreef E.T. het volgende:
lijnbaan R'dam had vandaag een hele partij iMacs in alle formaten binnengekregen![]()
MBP 15" is niet op voorraad (2,2ghz).. en is bijna nergens op voorraaden geen flauw idee wanneer Apple die dingen naar NL winkels gaat versturen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |