Een onderschrift per persoon.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:07 schreef osho het volgende:
[afbeelding]
"A la tuhuelpa legria macarena Eeeh, macarena"
quote:-Dunckie-
-"Ik krijg zelfs mijn vingers niet meer krom, zo sterk is die haarlak van mijn moeder" -
quote:-Thelonious-
-Lex: " Het lintje is doorgeknipt, en nou m'n geld." -
quote:-osho-
-"En het muntje zit ook niet in m'n linkerhand" -
quote:-Manono-
-"Heren, u lacht te vroeg, mijn regendans heeft wèl succes gehad." -
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede jury.
Nee, kloptquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:09 schreef Bayswater het volgende:
Had al zo vermoeden dat de dubbele bodem niet aan zou komen.![]()
Dat had ik niet eens gezien joh.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:27 schreef Bayswater het volgende:
De eerste prijs naar iemand met 2 onderschriften.![]()
Ik wel. De eerste mag van mij dan gewoon meedoen, dat was de leukste.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:29 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat had ik niet eens gezien joh.![]()
Aan de andere kant, niet voor iedereen is het concept misschien duidelijk.
Als je gewonnen hebt ben je jury. Dan moet je andere onderschriften beoordelen, en niet zelf een onderschrift plaatsenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:46 schreef osho het volgende:
[afbeelding]
uitgelekte beelden uit de allerlaatste Harry Potter film waarin u ziet dat één van Voldemort's trawanten onze koene held probeert te vergiftigen
OP lezen wil soms nog weleens nut hebben.quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:40 schreef Thelonious het volgende:
Tijd voor de jury!
Ik heb geen zin om te jureren want dan loop ik de eerste plaats mis.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:17 schreef Axelino het volgende:
[afbeelding]
"Wilt u Maxima ook even ruiken?"
Je zal wel moeten, osho is spoorloosquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:40 schreef Thelonious het volgende:
Tijd voor de jury!
Ik heb geen zin om te jureren want dan loop ik de eerste plaats mis.
Ik maak even mijn krachttraining af, jureer ik daarna.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:06 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Je zal wel moeten, osho is spoorloos![]()
quote:
Denk dat hij Ajax gaat kijken.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:19 schreef Thelonious het volgende:
Ga je gang, jury!
Het is je vergeven.
Jureren kost hooguit 5 minuten.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:22 schreef Blawh het volgende:
[..]
[..]
Denk dat hij Ajax gaat kijken.
quote:-Beschouw -
-Balkenende: "Ik wilde altijd al graag lid zijn van de Oranjetoeters."-
quote:-Bayswater -
-Jan Peter drinkt alvast in voor zijn naderende bodyshot-
quote:-Waaghals-
-JP mag als eerste nieuw vaccin tegen Oranje-koorts proberen-
quote:-Rumille-
-*gluck gluck gluck gluck*-
Dank je, jouw onderschrift begreep ik niet echt.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:42 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Goeie jury
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:30 schreef Thelonious het volgende:
[afbeelding]
Klant: " Heeft u de krant van gisteren nog? "
Winkelier: " Ja, dat is dan 10 euro. De palingen die er in zitten zijn gratis."
Die vrouw leek op Kim Holland vond ik, maar ik vond het gewoon een baggerfoto, kon er echt niks leuks bij bedenken. Was allang blij dat ik geen poedel had.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:56 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Dank je, jouw onderschrift begreep ik niet echt.
quote:-Beschouw-
-Klant: "Hoezo 'Hebt u wel genoeg geld bij u'? "-
quote:-Bayswater-
-Klant: "Heb je ook brood?"-
quote:-Thelonious-
-Klant: " Heeft u de krant van gisteren nog? "
Winkelier: " Ja, dat is dan 10 euro. De palingen die er in zitten zijn gratis."-
quote:-freud-
-Weet je dat je hele mooie blauwe ogen hebt?-
Die van jou was droogquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:49 schreef Bayswater het volgende:
Ik vond die van Beschouw wel sterk met het oog op de actualiteit.
punten!
Niet slecht inderdaad.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:22 schreef Dunckie het volgende:
het niveau is hoog bij de laatste foto:)
Hm, zo jong ben je nu ook weer niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:42 schreef Thelonious het volgende:
Die snap ik niet, Gia.
Ik snap nu wat er leuk aan is.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Hm, zo jong ben je nu ook weer niet.
Er waren vroeger, ipv CD rewritables, cassettebandjes van het merk Memorex. En er was een zangeres, Ella Fitzgerald, die zo hoog kon zingen dat de ramen ervan sprongen. Zei men......
Toen kwamen er dus reclames voor deze cassette-tapes waarbij de glazen sprongen, met de vraag:
Was het Ella? Of was het Memorex?
En nou is ie niet leuk meer.![]()
Ben vanavond wel uit eten, dus kan geen nieuwe plaatsen, als ik win.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:49 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ik snap nu wat er leuk aan is.
En dat is altijd handig als je jury bent.
![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:08 schreef Gia het volgende:
[..]
Ben vanavond wel uit eten, dus kan geen nieuwe plaatsen, als ik win.![]()
doe ff de foto erbijquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:08 schreef Axelino het volgende:
Ik zei alleen maar: "ga even een blokje om"............
Een inzending per persoon.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:24 schreef ThaMadEd het volgende:
[afbeelding]
Terroristen plegen aanslag op het verkeerde witte huis
Maar die is wel briljantquote:
quote:-Gia -
-Was het Ella of was het Memorex?-
quote:-ThaMadEd-
-Terroristen plegen aanslag op het verkeerde witte huis-
quote:-ruud_fr-
-Fundamentalisme nekt gebouw-
quote:-osho-
-crashed UFO proves that alien technology is less advanced than previously thought-
Jaja, maar ik heb gewoon weer geen punten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:45 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Vind die van ruud_fr intelligenter.
De jouwe was gegadigde voor de poedel eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:48 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Jaja, maar ik heb gewoon weer geen punten.
Welke dag wordt trouwens 'tussenstanddag'?
Ja, was inderdaad niet zo sterk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:49 schreef Thelonious het volgende:
[..]
De jouwe was gegadigde voor de poedel eerlijk gezegd.
Ok danquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:49 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ik wilde het zaterdag doen aangezien ik dan de tijd heb. Vind a.s. zaterdag nog te vroeg, dus wilde ik de eerste uitslag zaterdag over een week plaatsen. Ik wacht nog een week omdat ik dan hopelijk wel bovenaan sta. Als dat niet het geval is, duurt het nog een week.
Zij zou best weleens de Sneijder van dit topic kunnen worden idd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:58 schreef Beschouw het volgende:
Vond die eerste over Erica Terpstra anders ook niet verkeerd
Was trouwens ook van ThaMadEd zie ik nu.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:58 schreef Beschouw het volgende:
Vond die eerste over Erica Terpstra anders ook niet verkeerd
Ik wilde hem daarom eigenlijk buiten de top 3 houden in eerste instantie.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:03 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Was trouwens ook van ThaMadEd zie ik nu.
Is pas bij 1 foto gebruikt. Sneijder bij wel wat meerquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:00 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Zij zou best weleens de Sneijder van dit topic kunnen worden idd.
Ze is een dankbaar slachtoffer en zal nog wel vaker genoemd worden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:05 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Is pas bij 1 foto gebruikt. Sneijder bij wel wat meer
Is de wens de vader van de gedachte?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:06 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ze is een dankbaar slachtoffer en zal nog wel vaker genoemd worden.
Bij bovenstaande foto: Frituurpan Erica Terpstra maakt overuren.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:07 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Is de wens de vader van de gedachte?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:09 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Bij bovenstaande foto: Frituurpan Erica Terpstra maakt overuren.
Of Slecht weer noopt Erica Terpstra tot binnen bbqen.
![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:08 schreef Rumille het volgende:
[afbeelding]
Brandweermannen doen waar ze goed in zijn: niks
Je bent ook nummer_zoveel die de OP niet leestquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
[afbeelding]
'Gayparade Amsterdam loopt uit de hand.'
omdat er een ] achter jpg staat, die moet je weghalenquote:Op zaterdag 1 september 2007 07:58 schreef Gia het volgende:
Waarom doet ie het niet?
Net niet juist geformuleerd imo, maar aardig in de richting.quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:55 schreef HPayne het volgende:
[..]
Maar wel min of meer gejat van mijGeeft niet hoor
![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:31 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
omdat er een ] achter jpg staat, die moet je weghalen
quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:48 schreef Thelonious het volgende:
Aangezien ruud_fr niet beschikbaar is zal ThaMadEd of Gia moeten jureren.
Voor jureren krijg je een extra punt, en je mag jezelf natuurlijk niet in de top3 plaatsen of de poedel geven. Dit voor de duidelijkheid.
Jij bent geen poedelkandidaat, maar een top 3 kandidaat. wat mij betreft. Maar ik ben niet de jury, dus wie weet.quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:16 schreef Rumille het volgende:
Ach, Thelonious, jij zou toch niet winnen met jouw onderschrift (heel eerlijk, sorry), dus kan je net zo goed jureren.
Jij mag van mij wel jureren, want bij mij zou je niet in de top 3 komen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:27 schreef Beschouw het volgende:
[..]
![]()
Snapt-ie zelf ook wel. Scoort zo nog een extra puntje voor jureren.![]()
Eerlijk zijn? Sinds wanneer gaat het er hier eerlijk aan toe?quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:28 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Jij mag van mij wel jureren, want bij mij zou je niet in de top 3 komen.
Nu we toch bezig zijn met eerlijk zijn.
![]()
Jij kan daar verandering in brengen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:30 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Eerlijk zijn? Sinds wanneer gaat het er hier eerlijk aan toe?
OK, als er om negen uur nog niet gejureerd is, doe ik het.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:33 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Jij kan daar verandering in brengen.
Mooi zo.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:34 schreef Beschouw het volgende:
[..]
OK, als er om negen uur nog niet gejureerd is, doe ik het.
Kan dat extra puntje goed gebruiken.
quote:-Rumille-
-Brandweermannen doen waar ze goed in zijn: niks-
quote:-gia-
-Zo!! Nu eerst een bavaria-
-Brandt weer: missie volbracht-
quote:-nummer_zoveel-
-'Gayparade Amsterdam loopt uit de hand.' -
quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:19 schreef Waaghals het volgende:
[afbeelding]
"Hey ik heb toch een mooiere slurf dan die mafketel van de jury
Volgens de jury. Een andere jury had misschien anders geoordeeld.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:34 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dus als je de poedelprijs hebt heb je het slechtste/flauwste onderschrift verzonnen.![]()
Is toch wel een eer hoor, zo'n poedel.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:34 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dus als je de poedelprijs hebt heb je het slechtste/flauwste onderschrift verzonnen.![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 15:23 schreef PAA-053 het volgende:
[afbeelding]
Rechts: "We had no idea the problem was thís huge"
quote:ThaMadEd
Senator Larry Craig to fellow congressmen: "I did not have sexual relations with these men"
quote:PAA-053
Rechts: "We had no idea the problem was this huge"
quote:Gordon_Shumway
"Actueel dacht ik zo.."
De opmaak is hier te vinden.quote:Gia
"Ehh, zullen we straks nog even lekker met z'n drieën.........een borrel pakken op mijn hotelkamer?"
Jouw nummer 1 zie ik ook als een opstartprobleem.quote:Op zondag 2 september 2007 22:00 schreef Dunckie het volgende:
Juist ja, ik zal dus geen nieuwe foto plaatsen....
Sorry mensen, iets te enthousiast, zie het maar als opstartproblemen van dit geweldige topic.
De winnaar plaatst over het algemeen een nieuwe foto. Al komt het ook vaak genoeg voor dat er iemand is die een leuke foto heeft, de winnaar geen leuke foto heeft of de winnaar niet online is. Dan mag een ander het doen. En het is inderdaad een geweldig topic, Theloniousquote:Op zondag 2 september 2007 22:00 schreef Dunckie het volgende:
Juist ja, ik zal dus geen nieuwe foto plaatsen....
Sorry mensen, iets te enthousiast, zie het maar als opstartproblemen van dit geweldige topic.
Ik niet, ik vond dat onderschrift het best bij de foto passen.quote:Op zondag 2 september 2007 22:01 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Jouw nummer 1 zie ik ook als een opstartprobleem.![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 23:22 schreef Gia het volgende:
[afbeelding]
"De ontdekker van de hemel!! Wat een eer!"
-Mullisch: "Wat leuk om mijn plaatsvervanger op aarde eens te ontmoeten"-
quote:-Waaghals-
-Handjeklap troef op de boekenmarkt-
quote:-Gia-
-"De ontdekker van de hemel!! Wat een eer!"-
quote:-Blawh-
-Mulisch: 'Zult u niet eens gaan douchen? U haar is nog wit van die witte rook'.-
Was ik maar te laat.quote:Op maandag 3 september 2007 19:09 schreef Thelonious het volgende:
Oeps, te laat.
Snelle juryquote:Op maandag 3 september 2007 19:09 schreef Thelonious het volgende:
Oeps, te laat.
Fok is zo traag als dikke stront.
Dank je, ben niet zo'n fotoshopper!!quote:Op maandag 3 september 2007 20:46 schreef Thelonious het volgende:
Grotere foto alsjeblieft.
Ik zal ff zoeken naar dezelfde of een soortgelijke foto.
Dank je. Had al bijna een andere geplaatst van Bush tussen de soldaten, en dan vooral van het vrouwelijke soort.quote:Op maandag 3 september 2007 21:07 schreef Thelonious het volgende:
[afbeelding]
Gevonden op reuters.com
Lees even terug. Heb hier nog een vraag over gesteld. Deze foto staat er al vanaf gisteravond en er is al vaker eerder gejureerd. Daarbij had Thelonious er geen probleem mee, zolang het vantevoren is aangekondigd en dat is het geval.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:04 schreef Waaghals het volgende:
Het is de bedoeling dat de uitslag ergens na 18.00 uur bekend wordt gemaakt.
Dit is wel erg vroeg
Ik heb dit vantevoren gevraagd en niemand die bezwaar had!!quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:12 schreef Rumille het volgende:
12:00 kan toch niet :S.
Ik zeg uitslag ongeldig.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:16 schreef Waaghals het volgende:
Ik had het niet gezien anders had ik wel bezwaar gemaakt
maar als het niet lukt om te jureren tussen 18.00 en 20.00 kun je de taak het beste overdragen aan de nummer 2. Nu zijn er ook nog veel mensen aan het werk die dus geen inzending kunnen doen.
Ik hoop ook niet dat ik de indruk gewekt heb dat mijn mening de enige was die er toe deed.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:19 schreef Rumille het volgende:
Thelonious is niet de enige die er iets over te zeggen heeft.
17:00 kan nog, maar 12:00 is echt veels te vroeg.
Kun je nagaan dat bij voetbalfoto ze bij 18:00 soms al klagen.
Wie had de poedel? Als ik hem had kan ik hem nl. nog veranderen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:12 schreef Rumille het volgende:
12:00 kan toch niet :S.
Ik zeg uitslag ongeldig.
quote:Dunckie
Bush: 'Tomorrow we will invade this Islamic territory.
Adviseur: "Erm...Mr President...That`s Texas!
quote:Thelonious
Bush: "What's that green part next to Iraq?"
General Petraeus:"The table, sir."
quote:Rocho
'Verover Azie, Zuid-Amerika en een 3e continent naar keuze.'
quote:PAA-035
Bush: "Uhm, uhm....uhm....No, sorry guys, I forgot what in hell I'm doing here"
quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:52 schreef Rumille het volgende:
[afbeelding]
Oh, you touched my tralala
Hmm my ding ding dong
Je mag niet meedoen, ge moet jureren!quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:07 schreef Rocho het volgende:
Wauw.. gewonnen... naja.. ik was te laat voor een nieuwe, jammer dan....
[afbeelding]
Mannelijk blijf-van-mijn-lijk-huis geen succes
En dat is fijn, want dan krijg je wel in elk geval 1 punt voor het jureren en er kan niets vanaf, omdat je jezelf de poedel niet kunt geven.quote:Op woensdag 5 september 2007 12:35 schreef Rumille het volgende:
[..]
Je mag niet meedoen, ge moet jureren!
Oh, ok.. ik dacht dat ik dat nu niet hoefde omdat ik de foto ook niet gekozen had.....quote:Op woensdag 5 september 2007 12:35 schreef Rumille het volgende:
[..]
Je mag niet meedoen, ge moet jureren!
quote:Mutsaers__78
Zakkenroller vangt bot
quote:ThaMadEd
Het Rode Kruis presenteert haar nieuwe uniform voor mannelijke werknemers
quote:Gia
X marks the spot!!
De opmaak is hier te vinden.quote:Pietverdriet
Waarom zou je een sixpack willen als je je vat kan permiteren
Forum Opties | |
---|---|