Hm, zo jong ben je nu ook weer niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:42 schreef Thelonious het volgende:
Die snap ik niet, Gia.
Ik snap nu wat er leuk aan is.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Hm, zo jong ben je nu ook weer niet.
Er waren vroeger, ipv CD rewritables, cassettebandjes van het merk Memorex. En er was een zangeres, Ella Fitzgerald, die zo hoog kon zingen dat de ramen ervan sprongen. Zei men......
Toen kwamen er dus reclames voor deze cassette-tapes waarbij de glazen sprongen, met de vraag:
Was het Ella? Of was het Memorex?
En nou is ie niet leuk meer.![]()
Ben vanavond wel uit eten, dus kan geen nieuwe plaatsen, als ik win.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:49 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ik snap nu wat er leuk aan is.
En dat is altijd handig als je jury bent.
![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:08 schreef Gia het volgende:
[..]
Ben vanavond wel uit eten, dus kan geen nieuwe plaatsen, als ik win.![]()
doe ff de foto erbijquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:08 schreef Axelino het volgende:
Ik zei alleen maar: "ga even een blokje om"............
Een inzending per persoon.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:24 schreef ThaMadEd het volgende:
[afbeelding]
Terroristen plegen aanslag op het verkeerde witte huis
Maar die is wel briljantquote:
quote:-Gia -
-Was het Ella of was het Memorex?-
quote:-ThaMadEd-
-Terroristen plegen aanslag op het verkeerde witte huis-
quote:-ruud_fr-
-Fundamentalisme nekt gebouw-
quote:-osho-
-crashed UFO proves that alien technology is less advanced than previously thought-
Jaja, maar ik heb gewoon weer geen punten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:45 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Vind die van ruud_fr intelligenter.
De jouwe was gegadigde voor de poedel eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:48 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Jaja, maar ik heb gewoon weer geen punten.
Welke dag wordt trouwens 'tussenstanddag'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |