Hm, zo jong ben je nu ook weer niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:42 schreef Thelonious het volgende:
Die snap ik niet, Gia.
Ik snap nu wat er leuk aan is.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Hm, zo jong ben je nu ook weer niet.
Er waren vroeger, ipv CD rewritables, cassettebandjes van het merk Memorex. En er was een zangeres, Ella Fitzgerald, die zo hoog kon zingen dat de ramen ervan sprongen. Zei men......
Toen kwamen er dus reclames voor deze cassette-tapes waarbij de glazen sprongen, met de vraag:
Was het Ella? Of was het Memorex?
En nou is ie niet leuk meer.![]()
Ben vanavond wel uit eten, dus kan geen nieuwe plaatsen, als ik win.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:49 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ik snap nu wat er leuk aan is.
En dat is altijd handig als je jury bent.
![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:08 schreef Gia het volgende:
[..]
Ben vanavond wel uit eten, dus kan geen nieuwe plaatsen, als ik win.![]()
doe ff de foto erbijquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:08 schreef Axelino het volgende:
Ik zei alleen maar: "ga even een blokje om"............
Een inzending per persoon.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:24 schreef ThaMadEd het volgende:
[afbeelding]
Terroristen plegen aanslag op het verkeerde witte huis
Maar die is wel briljantquote:
quote:-Gia -
-Was het Ella of was het Memorex?-
quote:-ThaMadEd-
-Terroristen plegen aanslag op het verkeerde witte huis-
quote:-ruud_fr-
-Fundamentalisme nekt gebouw-
quote:-osho-
-crashed UFO proves that alien technology is less advanced than previously thought-
Jaja, maar ik heb gewoon weer geen punten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:45 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Vind die van ruud_fr intelligenter.
De jouwe was gegadigde voor de poedel eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:48 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Jaja, maar ik heb gewoon weer geen punten.
Welke dag wordt trouwens 'tussenstanddag'?
Ja, was inderdaad niet zo sterk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:49 schreef Thelonious het volgende:
[..]
De jouwe was gegadigde voor de poedel eerlijk gezegd.
Ok danquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:49 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ik wilde het zaterdag doen aangezien ik dan de tijd heb. Vind a.s. zaterdag nog te vroeg, dus wilde ik de eerste uitslag zaterdag over een week plaatsen. Ik wacht nog een week omdat ik dan hopelijk wel bovenaan sta. Als dat niet het geval is, duurt het nog een week.
Zij zou best weleens de Sneijder van dit topic kunnen worden idd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:58 schreef Beschouw het volgende:
Vond die eerste over Erica Terpstra anders ook niet verkeerd
Was trouwens ook van ThaMadEd zie ik nu.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:58 schreef Beschouw het volgende:
Vond die eerste over Erica Terpstra anders ook niet verkeerd
Ik wilde hem daarom eigenlijk buiten de top 3 houden in eerste instantie.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:03 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Was trouwens ook van ThaMadEd zie ik nu.
Is pas bij 1 foto gebruikt. Sneijder bij wel wat meerquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:00 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Zij zou best weleens de Sneijder van dit topic kunnen worden idd.
Ze is een dankbaar slachtoffer en zal nog wel vaker genoemd worden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:05 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Is pas bij 1 foto gebruikt. Sneijder bij wel wat meer
Is de wens de vader van de gedachte?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:06 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ze is een dankbaar slachtoffer en zal nog wel vaker genoemd worden.
Bij bovenstaande foto: Frituurpan Erica Terpstra maakt overuren.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:07 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Is de wens de vader van de gedachte?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:09 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Bij bovenstaande foto: Frituurpan Erica Terpstra maakt overuren.
Of Slecht weer noopt Erica Terpstra tot binnen bbqen.
![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:08 schreef Rumille het volgende:
[afbeelding]
Brandweermannen doen waar ze goed in zijn: niks
Je bent ook nummer_zoveel die de OP niet leestquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
[afbeelding]
'Gayparade Amsterdam loopt uit de hand.'
omdat er een ] achter jpg staat, die moet je weghalenquote:Op zaterdag 1 september 2007 07:58 schreef Gia het volgende:
Waarom doet ie het niet?
Net niet juist geformuleerd imo, maar aardig in de richting.quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:55 schreef HPayne het volgende:
[..]
Maar wel min of meer gejat van mijGeeft niet hoor
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |