Jouw nummer 1 zie ik ook als een opstartprobleem.quote:Op zondag 2 september 2007 22:00 schreef Dunckie het volgende:
Juist ja, ik zal dus geen nieuwe foto plaatsen....
Sorry mensen, iets te enthousiast, zie het maar als opstartproblemen van dit geweldige topic.
De winnaar plaatst over het algemeen een nieuwe foto. Al komt het ook vaak genoeg voor dat er iemand is die een leuke foto heeft, de winnaar geen leuke foto heeft of de winnaar niet online is. Dan mag een ander het doen. En het is inderdaad een geweldig topic, Theloniousquote:Op zondag 2 september 2007 22:00 schreef Dunckie het volgende:
Juist ja, ik zal dus geen nieuwe foto plaatsen....
Sorry mensen, iets te enthousiast, zie het maar als opstartproblemen van dit geweldige topic.
Ik niet, ik vond dat onderschrift het best bij de foto passen.quote:Op zondag 2 september 2007 22:01 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Jouw nummer 1 zie ik ook als een opstartprobleem.![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 23:22 schreef Gia het volgende:
[afbeelding]
"De ontdekker van de hemel!! Wat een eer!"
quote:-Dunckie-
-Mullisch: "Wat leuk om mijn plaatsvervanger op aarde eens te ontmoeten"-
quote:-Waaghals-
-Handjeklap troef op de boekenmarkt-
quote:-Gia-
-"De ontdekker van de hemel!! Wat een eer!"-
quote:-Blawh-
-Mulisch: 'Zult u niet eens gaan douchen? U haar is nog wit van die witte rook'.-
Was ik maar te laat.quote:Op maandag 3 september 2007 19:09 schreef Thelonious het volgende:
Oeps, te laat.
Snelle juryquote:Op maandag 3 september 2007 19:09 schreef Thelonious het volgende:
Oeps, te laat.
Fok is zo traag als dikke stront.
Dank je, ben niet zo'n fotoshopper!!quote:Op maandag 3 september 2007 20:46 schreef Thelonious het volgende:
Grotere foto alsjeblieft.
Ik zal ff zoeken naar dezelfde of een soortgelijke foto.
Dank je. Had al bijna een andere geplaatst van Bush tussen de soldaten, en dan vooral van het vrouwelijke soort.quote:Op maandag 3 september 2007 21:07 schreef Thelonious het volgende:
[afbeelding]
Gevonden op reuters.com
Lees even terug. Heb hier nog een vraag over gesteld. Deze foto staat er al vanaf gisteravond en er is al vaker eerder gejureerd. Daarbij had Thelonious er geen probleem mee, zolang het vantevoren is aangekondigd en dat is het geval.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:04 schreef Waaghals het volgende:
Het is de bedoeling dat de uitslag ergens na 18.00 uur bekend wordt gemaakt.
Dit is wel erg vroeg
Ik heb dit vantevoren gevraagd en niemand die bezwaar had!!quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:12 schreef Rumille het volgende:
12:00 kan toch niet :S.
Ik zeg uitslag ongeldig.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:16 schreef Waaghals het volgende:
Ik had het niet gezien anders had ik wel bezwaar gemaakt
maar als het niet lukt om te jureren tussen 18.00 en 20.00 kun je de taak het beste overdragen aan de nummer 2. Nu zijn er ook nog veel mensen aan het werk die dus geen inzending kunnen doen.
Ik hoop ook niet dat ik de indruk gewekt heb dat mijn mening de enige was die er toe deed.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:19 schreef Rumille het volgende:
Thelonious is niet de enige die er iets over te zeggen heeft.
17:00 kan nog, maar 12:00 is echt veels te vroeg.
Kun je nagaan dat bij voetbalfoto ze bij 18:00 soms al klagen.
Wie had de poedel? Als ik hem had kan ik hem nl. nog veranderen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:12 schreef Rumille het volgende:
12:00 kan toch niet :S.
Ik zeg uitslag ongeldig.
quote:Dunckie
Bush: 'Tomorrow we will invade this Islamic territory.
Adviseur: "Erm...Mr President...That`s Texas!
quote:Thelonious
Bush: "What's that green part next to Iraq?"
General Petraeus:"The table, sir."
quote:Rocho
'Verover Azie, Zuid-Amerika en een 3e continent naar keuze.'
quote:PAA-035
Bush: "Uhm, uhm....uhm....No, sorry guys, I forgot what in hell I'm doing here"
quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:52 schreef Rumille het volgende:
[afbeelding]
Oh, you touched my tralala
Hmm my ding ding dong
Je mag niet meedoen, ge moet jureren!quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:07 schreef Rocho het volgende:
Wauw.. gewonnen... naja.. ik was te laat voor een nieuwe, jammer dan....
[afbeelding]
Mannelijk blijf-van-mijn-lijk-huis geen succes
En dat is fijn, want dan krijg je wel in elk geval 1 punt voor het jureren en er kan niets vanaf, omdat je jezelf de poedel niet kunt geven.quote:Op woensdag 5 september 2007 12:35 schreef Rumille het volgende:
[..]
Je mag niet meedoen, ge moet jureren!
Oh, ok.. ik dacht dat ik dat nu niet hoefde omdat ik de foto ook niet gekozen had.....quote:Op woensdag 5 september 2007 12:35 schreef Rumille het volgende:
[..]
Je mag niet meedoen, ge moet jureren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |