huhquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:11 schreef Peterselieman het volgende:
de materieelshow daar in Twente
Dat duurt nog kei langquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:16 schreef Peterselieman het volgende:
Op 29 en 30 september is er in het Twentseland een materieelshow met Hengelo als centraal punt
Kun je niet alvast in Utrecht een ticket naar Dortmund kopen? Of hoe ga/ wilde je dat vervoerbewijstechnisch regelen al die ´kleine´ stukjes ´boemel´ in dat gebied?quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
en er is eigenlijk ook niet echt ergens tijd om een NRW ticket te komen
Ja, leuk inderdaad, zoeen hogesnelheidslijn. Mooie geluidswal hebben we er aan overgehouden, anders niksquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:22 schreef Q. het volgende:
2009 of pas in 2019? Iig eerder dan die AnsaldoBreda HSL stellen..
Die Protosjes zijn er al en zullen binnenkort ingezet worden. Op AnsaldoTilburg kun je nog wel even wachtenquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:22 schreef Q. het volgende:
In welk jaar kan ik de Protosjes verwachten? 2009 of pas in 2019? Iig eerder dan die AnsaldoBreda HSL stellen..
http://www.mijnopenbaarvervoer.nl/quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat duurt nog kei lang
Waarom eigenlijk? EN is er dan nog meer te doen daar of zo?
ehmm, daar heb je dus dat NRW ticket voor. hele dag geldig op alle stoptreinen en RE's, erg makkelijk, erg goedkoop, wordt erg vaak gedaan ook door mensen die daar gebruik van makenquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:23 schreef Socios het volgende:
Kun je niet alvast in Utrecht een ticket naar Dortmund kopen? Of hoe ga/ wilde je dat vervoerbewijstechnisch regelen al die ´kleine´ stukjes ´boemel´ in dat gebied?
SWT geldt voor heel duitsland jaquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:13 schreef Socios het volgende:
Aha, handig voor zo´n dag! Kende wel een variant erop, het "Schönes Wochenende-ticket", daar heb ik ook weleens RE/ RB-reisjes meegemaakt, richting Koblenz en Hannover.
En vandaag heb ik een Traxx een BNL zien rijden te Ut. Althans, de loc met ICR-zuurstok bakken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:54 schreef MREn het volgende:
[..]
Die Traxx-locs zouden inderdaad vanaf september in de BNL gaan rijden.
En desondanks is de 'tijdelijke' opheffing verlengd tot 9 december. Met vanaf maandag vervangende dienst in NL op het hele traject.
Volgens mij komt dit ook eerder zo een tekort aan rijtuigen, omdat hier de ICRm-stoelen uit worden gehaald voor vrijwel identieke stoelen, maar dan blauw, en met die zuurstokkleurtjes op de zijkant.
Ongetwijfeld worden deze rijtuigen zaterdag natuurlijk gewoon gebruikt voor dat oefeningetje.
Wat het ook geweest is: Dit is niet normaalquote:
Stond al op de vorige paginaquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:51 schreef thats-me het volgende:
Trouwens de Wadlopers 3101 en 3102 Die al enkele weken te Hengelo aan de kant stonden zijn vandaag van Hengelo naar Amersfoort verhuisd. Misschien wel voor de Kippenlijn wie zal het zeggen.
Heb je MREn al eens aan z'n kloten getrokken? Die kan je in Gronau vast wel van zo'n kaartje voorzien, die woont er tenslotte op een steenworp afstand vanaf.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
ehmm, daar heb je dus dat NRW ticket voor.
Oh, was dat die rit van MREn?quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:47 schreef Peterselieman het volgende:
Dat was besloten vervoer![]()
Was voor een evacuatie oefening in de Groene Hart tunnel
Aan me eige klote trekken doet al pijn, dank jequote:Op zaterdag 1 september 2007 22:53 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Heb je MREn al eens aan z'n kloten getrokken?
Er gingen nog wel wat meer mee hoor, zoals op meerdere plaatsen op internet staat te lezenquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:54 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Oh, was dat die rit van MREn?
Ze zijn niet geconserveerd, omdat ze aan de spots op Somda te zien op eigen kracht naar Amersfoort zijn gekomen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:07 schreef Peterselieman het volgende:
Wadjes 3101 en 3102 staan ook in Amersfoort of ze geconserveerd zijn, weet ik niet
ze worden daar toch geconserveerd ?quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze zijn niet geconserveerd, omdat ze aan de spots op Somda te zien op eigen kracht naar Amersfoort zijn gekomen.
De rest van de wadjes is allemaal in Onnen geconserveerd. Amersfoort heeft momenteel nog geen werkplaats, al laat xx er nu wel eentje bouwen daar.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:32 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ze worden daar toch geconserveerd ?
NRW Ticket is al geldig vanaf Enschede!quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:53 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Heb je MREn al eens aan z'n kloten getrokken? Die kan je in Gronau vast wel van zo'n kaartje voorzien, die woont er tenslotte op een steenworp afstand vanaf.
Ja er rijden ook stoomtreinen tussen Oldenzaal en Delden. Als het mooi weer is ga ik daar wel ff kijken. Stukje pimpel meenemen nog op de terugweg, komt wel goed die dagquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat duurt nog kei lang
Waarom eigenlijk? EN is er dan nog meer te doen daar of zo?
Ja die witte wadloper moet ik binnenkort nog eens op de foto zetten, mooi ding is het wel iddquote:Op zondag 2 september 2007 09:43 schreef Robin2130 het volgende:
Dit is de mooiste wadloper die ik ooit gezien hebHet ziet er wat moderner uit
Is dat zo ja?quote:Op zondag 2 september 2007 10:56 schreef Zug-Chef het volgende:
NRW Ticket is al geldig vanaf Enschede!
Keep me posted, ik wil ook wel mee. Behoudens familie-aangelegenhedenquote:Ja er rijden ook stoomtreinen tussen Oldenzaal en Delden. Als het mooi weer is ga ik daar wel ff kijken. Stukje pimpel meenemen nog op de terugweg, komt wel goed die dag
Moest uitslapen hmmquote:Op zondag 2 september 2007 13:14 schreef Zug-Chef het volgende:
Geen zin in een Belgicatoer?
Ik kwam het nog tegen toen ik oude topics doorspitte laatst, maar geen aandacht meer aan geschonken. Wat zou er mis gegaan zijn?quote:Op zondag 2 september 2007 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeg, kan iemand zich die lui uit Delft nog herinneren? Die 25.000 kilometer gereden zouden hebben in een week? En die 2 weken na afloop wisten te melden dat de uiteindelijke afstand op 30-8 "tijdens een persevent van TGV.com bekend gemaakt zou worden"?
Nee he, waren jullie allang vergetenIk ook hoor, maar ik dacht er ineens aan
Maar goed, niet op hun site, en niet op TGV.com, is er ook maar iets over te vinden
![]()
ZO wordt het wel de ultieme nachtkaars-ervaring natuurlijk
quote:Op zondag 2 september 2007 15:21 schreef Duvel het volgende:
Ik kwam het nog tegen toen ik oude topics doorspitte laatst, maar geen aandacht meer aan geschonken. Wat zou er mis gegaan zijn?
Hebben ze bij de SNCF een Expresse du Pimple?quote:
Eigenlijk is het een beetje net als met Duitsland, alleen dan veel extremer: een net met hogesnelheidstreinen die superblinkend glanzend glimmend vet zijn, dan een hele tijd niks, en dan een zootje schrale paupershit waarmee ze maar wat raak klooienquote:Op zondag 2 september 2007 16:16 schreef Zug-Chef het volgende:
Nee SNCF is kudt met een grote K. Ze hebben niet eens fatsoenlijke intercity's. Bistrotjes zitten alleen in de TGV's en daar is reserveren verplicht.
Nee superkut dus
Ja, ik hoop dat er volgende maand weer gewoon treinen rijden daar, dan ga ik er wel ff langsquote:Op zondag 2 september 2007 20:33 schreef von_Preussen het volgende:
Maandag was ik eventjes in Steinfurt en Gronau, en kwam dus ook langs Metelen Land. Ik vroeg me al af wat al die spoordingen daaro waren, en waarom ze daar stonden. Lijkt me nu dan ook duidelijk.
Over materiaal en technische praat..... Ik heb laatst eens op google earth zitten kijken en volgens mij is die aftakking bij nootdorp, waar een paar jaar terug met heel veel stampij die brug over de A12 is gereden, alleen maar om naar de werkplaats bij leidschendam te rijden. Is dat echt zo? Lijkt me dat ze dat veel goedkoper op hadden kunnen lossen.quote:Op zondag 2 september 2007 21:04 schreef Wadloper het volgende:
In Amersfoort was wel een tankplaat, alleen was deze niet van NSR maar van Raillon dacht ik.
Maar tanken kunnen ze daar wel
Dat is zo ja. Blijkbaar was dit goedkoper dan het verplaatsen van de werkplaats...quote:Op zondag 2 september 2007 21:08 schreef Fixers het volgende:
[..]
Over materiaal en technische praat..... Ik heb laatst eens op google earth zitten kijken en volgens mij is die aftakking bij nootdorp, waar een paar jaar terug met heel veel stampij die brug over de A12 is gereden, alleen maar om naar de werkplaats bij leidschendam te rijden. Is dat echt zo? Lijkt me dat ze dat veel goedkoper op hadden kunnen lossen.
quote:Op zondag 2 september 2007 20:59 schreef Peterselieman het volgende:
Het schijnt dat xx de wadjes wil laten rijden tussen Lunteren en Ede-Wageningen en de rest van het traject met de Protos en Plan V, als ze enkele V'tjes ingeleverd hebben
quote:Op zondag 2 september 2007 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wtf de kippenlijn knippen?
![]()
Hoe jaag je mensen de auto in?![]()
Ik denk dat het tijdelijk de beste oplossing is.quote:Op zondag 2 september 2007 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]wtf de kippenlijn knippen?
![]()
Hoe jaag je mensen de auto in?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |