Vrouwtje theelepel?quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:47 schreef Ynske het volgende:
Zoek je plaatjes in google van:
[afbeelding]
krijg je dit
[[url=]afbeelding[/url]]
dat was cool:quote:
das mijn ringtonequote:Op maandag 27 augustus 2007 12:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat was cool:
een lepel is een ding, daar kun je pap mee roeren.....
het is zon liedje dat na al die jaren nog in mijn hoofd zit. Net als de muppetsquote:
lief hequote:
quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:57 schreef Pheno het volgende:
Of deze versie, briljant. http://www.youtube.com/watch?v=6iLwdv-MeiE
dat nijlpaard is ook zo humor, die ogen en die oren die hij heeftquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die heb ik ook tig keer geluiterd.
Je mist nu wel wat hoor.quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:00 schreef Pheno het volgende:
Kan geen youtube kijken hier. Webfilter
Jouw katertje sprint alleen maar anderen in de nek andersquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Echt wel, ik laat je spinnen als een katertje.![]()
Ochjeezquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je mist nu wel wat hoor.
mahna mahna. tudu tududu.
Die krijg ik ook nog wel onder de duim, net als de rest hier in het huis.quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jouw katertje sprint alleen maar anderen in de nek anders
quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ochjeez
Die heb ik al ergens op mijn harddisk staan thuis
Daarom, als 't leuk is, wordt 't vaak beter verspreidquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wie niet.Dat is toch een van de leukste. (vind ik dan. )
ik heb de video in high qualityquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ochjeez
Die heb ik al ergens op mijn harddisk staan thuis
Ook terug begonnen op school? Druk bezig zoals mijn collega met de roosters?quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:20 schreef buzzer het volgende:
Het is hier ouderwets druk, maar ik heb nu even tijd om gedag te zeggen
ja inderdaadquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:28 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ook terug begonnen op school? Druk bezig zoals mijn collega met de roosters?
Ik nog een 35 min, maar ben 't behoorlijk zat...quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
ik wil wel naar huis, maar ik moet nog anderhalf uur
mwoa, ik heb er betrekkelijk weinig last van hoorquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:43 schreef Sjowhan het volgende:
Ligt het nou aan mij, of FOK! af en toe verschrikkelijk aan het hikken/traag.
Hmm, dan ligt het hier aan de glasvezelverbinding hierquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mwoa, ik heb er betrekkelijk weinig last van hoor
Veel meldingen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:43 schreef Sjowhan het volgende:
Ligt het nou aan mij, of FOK! af en toe verschrikkelijk aan het hikken/traag.
De Spar bestaat dat nogquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Straks maar eens even die eindelijk heropende en geheel vernieuwde Spar gaan inspecteren
waarom ben je er dan blij meequote:Op maandag 27 augustus 2007 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Een forum zoals fok maar dan duits?
Lachen
Ja, de Spar heet tegenwoordig Spar Express. Ziet er best netjes uit tegenwoordig, met zoeen mooie zwart granieten vloer ipv dat schrale creme wat je 20 jaar geleden overal zag.. En maar liefst TWEE meter schap (x 5 etages) met alleen maar gekoelde witte wijn en roseDat is wel een verbetering, al drink ik weinig tot geen wijn
Ehmm ja, dat deden ze dus ook. Vroeger. Daar moet idd nog even iets op bedacht worden. Snel. Alsmede op de leeggoed-innamequote:
Naah was lastig hoor, is nog erg veel mislukt. Moest veel drive-by geschoten worden, en het was grijs dus donker weer, en er werd te hard te dicht langs perrons gereden. En de binnenkant van de ruiten spiegelden als een idiootquote:
Ja, het is echt een vak wat je kan leren zeg maar. Dat drive-by schieten is een kwestie van veel en vaak doen, en verder natuurlijk een beetje zien aankomen waar een gebouw staat, en of/waar daar nog een bordje aan de gevel hangt. Die betonnen van Nivelles in de linkeronderhoek had ik anders absoluut gemist bijvoorbeeld.quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:26 schreef Ynske het volgende:
wat een gezeik
heb al 2 dagen geen internet
net huisbaas gebeld aangezien het modem bij iemand op de kamer staat die er niet is.
wat blijkt het die doos mijn kabel eruitgerukt
geen wonder dat k niets meer kan
leuk he, huisgenotenquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:26 schreef Ynske het volgende:
wat een gezeik
net huisbaas gebeld aangezien het modem bij iemand op de kamer staat die er niet is.
En dit post je met Extreme Brain Power?quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:26 schreef Ynske het volgende:
wat een gezeik
omdat ze zelf geen kabeltje heeftquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hoezo heeft die doos dat gedaan dan
quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dit post je met Extreme Brain Power?
blijkbaar, en dan voor 2 weken weggaanquote:
Wat een teringhoer. Platschieten zeg ikquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
blijkbaar, en dan voor 2 weken weggaan
tis de duitsequote:Op maandag 27 augustus 2007 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een teringhoer. Platschieten zeg ik
Het heeft er toch ernstig de schijn van dat je op Enigerlei wijze toch internet hebt. Wat in strijd is met je bewering over die doos met haar of jouw kabeltjequote:
die had daarom een extra sleutel, een geluk dat ie net van vakantie terug wasquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]handig dat je huisbaas er dan toch nog in kon
Dan eerst die fiets terug. En die kuil 2 keer zo diep graven. Dat is ergens voor nodigquote:
ik heb t kabeltje terug gestoken en het probleem was opgelost, ik heb weer internetquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het heeft er toch ernstig de schijn van dat je op Enigerlei wijze toch internet hebt. Wat in strijd is met je bewering over die doos met haar of jouw kabeltje
Yep, je kan nu weer meechatten hierquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
die had daarom een extra sleutel, een geluk dat ie net van vakantie terug was
maar je bent nog niet klaar met steken hmm?quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik heb t kabeltje terug gestoken en het probleem was opgelost, ik heb weer internet
is moeilijk hoor, normaal steek ik niet, maar laat ik me stekenquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
maar je bent nog niet klaar met steken hmm?![]()
Dit soort dingen kan je beter IETS nauwkeuriger formuleren als Fles in de buurt isquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:39 schreef Ynske het volgende:
is moeilijk hoor, normaal steek ik niet, maar laat ik me steken
Laat je gedachten eens de vrije loop hebbenquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit soort dingen kan je beter IETS nauwkeuriger formuleren als Fles in de buurt is
dat is vragen om moeilijkheden hequote:Op maandag 27 augustus 2007 20:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
Laat je gedachten eens de vrije loop hebben
Ik wou het al niet zeggen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
dat is vragen om moeilijkheden he
Jij wel hoorquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:47 schreef Ynske het volgende:
whoot ik ga meedoen aan de fotomaraton van rotterdam
42.195 foto's maken in krap 3 uur?quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:47 schreef Ynske het volgende:
whoot ik ga meedoen aan de fotomaraton van rotterdam
24 in 24 uurquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
42.195 foto's maken in krap 3 uur?
jij kan toch ook gaanquote:
Gaaaper dan Gaapquote:
*spank*quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaaaper dan Gaap
Oh wacht, MOOIE foto's?
quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:57 schreef Pheno het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=9vdA2xcE-BY
Een biertje. En geen vrouwengezeik aan me kopquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey twee vrouwen die je spanken, wat wil je nog meer.
Waar stond zeiken, er stond toch echt spanken.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een biertje. En geen vrouwengezeik aan me kop
quote:
gespank mag ook stoppenquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waar stond zeiken, er stond toch echt spanken.![]()
dr ligt hier al een grolsch lemon voor je klaarquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een biertje. En geen vrouwengezeik aan me kop
een heleboelquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:06 schreef Bengeltje het volgende:
Is er ook nog iets van Beertje golargol te vinden? Of hoe heet die ook alweer.
Als je t niet erg vind wou ik erst met een voorzichtig kusje beginnenquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist joh, op zijn tijd een lekker tik.(niet te hard natuurlijk)
http://www.youtube.com/watch?v=cumsCxn0H3k&mode=related&search=quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:06 schreef Bengeltje het volgende:
Is er ook nog iets van Beertje golargol te vinden? Of hoe heet die ook alweer.
Mag je natuurlijk allemaal zelf weten.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je t niet erg vind wou ik erst met een voorzichtig kusje beginnen
quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je t niet erg vind wou ik erst met een voorzichtig kusje beginnen
Zuchtquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:11 schreef Pheno het volgende:
Of deze :
http://www.youtube.com/watch?v=UzyeNl4DrgY
Dat scheelt wel dan weerquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik ben altijd even duf, maar na een uurtje is 't over
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:48 schreef Ynske het volgende:
lallallalallaaaaaaaa
heb de poetser laten schrikken
meneer vond dat ie makkelijk in een van de prephokjes kon gaan zitten slapen
eens op de deur bonken en tegelijk t licht aan doen geeft wonderen![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:46 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog een muur die ik koppen mag?
Frusty van het werk?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:46 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog een muur die ik koppen mag?
Ik ga me helemaal niet inburgerenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:24 schreef Frutsel het volgende:
Mogguh Leonieke![]()
Al inburgeringscursus aan het volgen voor als je straks brabander wordt en vlaanderen wordt geannexeerd?
Nog handig dat hij op internet staatquote:
Bronquote:'Staatshervorming wordt buiten regeringsvorming gehouden.
Wel oplossing splitsing BHV in regeerakkoord, liefst in formule die geen 2/3 vereist.
Regering tot juni 2009.
Juni 2009 alle verkiezingen, alle parlementen legislatuur van 5 jaar. OW wijzigen.
Groep zes ervaren politici onder leiding voorzitter van Kamer en Senaat werken voorstel staatshervorming uit tegen eind van het jaar. Moet goedgekeurd door Kamer en Senaat tegen juli 2008 of eind 2008.
Onzekerheden
Is deze formule voldoend om CDH te ontdooien en volop te laten meewerken aan oranje-blauw?
Wil PS aan staatshervorming meewerken buiten regering met perspectief van ontbinding in 2009? (is voor hen een voordeel - kunnen opnieuw grootste partij worden)
Als PS een regering wil dan wellicht CD&V - VLD - MR - PS - CDH?
Deze formule heeft 2/3: onderhandeling bij vorming regering? Of toch buiten regering?
Is MR bereid zijn federale bonus opnieuw in balans te leggen in 2009?
Wil MR oranje-blauw voor 2j? Dan eerst BHV oplossen.
Quid NVA (is nodig voor oranje-blauw)'
die inburgeringscursusquote:
moeten niet, hij staat ergens online, maar ik had niet alles goedquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:04 schreef leonieke het volgende:
[..]![]()
Moest jij die dan ook volgen? Is die zo moeilijk ofzo?
Oh jawel hoor, dat is verplicht voor nieuwkomersquote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ga me helemaal niet inburgeren![]()
Maar we hebben er weer een senstatieverhaal bijEen nota die op de schoot van Jean-Luc Dehaene lag terwijl hij in de auto zat, is gefotografeerd geweest en de tekst is overal te vinden. Dehaene nogal kwaad
Zo gebeurt er toch iets in de politieke wereld
Jullie kunnen toch zeggen dat jullie me al hebben laten inburgerenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, dat is verplicht voor nieuwkomers
Jij moet eerst ECHT inburgeren jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:21 schreef leonieke het volgende:
[..]
Jullie kunnen toch zeggen dat jullie me al hebben laten inburgeren![]()
Als je dat nog niet over hebt voor mij![]()
Welke maatschappij en waarom niet?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:27 schreef Ynske het volgende:
pfff zorgverzekeringen je hebt er geen flikker aan
SIZquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Welke maatschappij en waarom niet?
Dat heb ik toch gedaan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij moet eerst ECHT inburgeren ja
Dan heb je het goed gedaanquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
SIZ
ze gingen me vertellen dat ik mijn aanvullende verzekering voor fysiotherapie dit jaar al verbruikt had
nietus, behandelingen van dit jaar bij de fysio vielen onder de basisverzekering, chronisch
nee, mevrouw die zijn uit de aanvullende verzekering betaald aangezien het de eerste 9 behandelingen waren
doos, de eerste 9 behandelingen zijn al in oktober 2006 geweest
nog wat heen en weer gewar
krijg je een telefoontje terug, sorry mevrouw, we hebben het aangepast, de komende behandelingen worden gewoon vergoeddat zei ik toch
Dit is de ontgroening, niet de inburgeringquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat heb ik toch gedaan?
Hoeveel jaar kom ik hier al wel niet?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:21 schreef leonieke het volgende:
Jullie kunnen toch zeggen dat jullie me al hebben laten inburgeren![]()
Als je dat nog niet over hebt voor mij![]()
Dan heeft het gewoon geen zinquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Tsssssssk, eerst van die rare woorden afraken.
Bickyburger
Vol au vent
Op restaurant
Inburgeren jij
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Tsssssssk, eerst van die rare woorden afraken.
Bickyburger
Vol au vent
Op restaurant
Inburgeren jij
ach dat heb ik ookquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:37 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dan heeft het gewoon geen zinIk zal altijd op restaurant blijven gaan en bicky's en vol au vent eten in een frietkot
Ik ga nooit ingeburgerd geraken![]()
Meiske, meiske, meiskequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:38 schreef Ynske het volgende:
[..]Meiske op het belgisch uitgesproken
daar kan ik nu echt week van worden
Ik probeer het te onthoudenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach dat heb ik ook
als je hier zegt naar de friture te gaan word je dom aangekeken
dat héét snackbar
Oh nou, zout dan maar weer op naar dat Franstalige uitschot wat zo graag jullie belastinggeld over de balk smijtquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:37 schreef leonieke het volgende:
Dan heeft het gewoon geen zinIk zal altijd op restaurant blijven gaan en bicky's en vol au vent eten in een frietkot
Ik ga nooit ingeburgerd geraken![]()
Ja, maar ik snap dat dus niet. Waarom doen de Vlamingen dat? Waar hebben ze de Walen bij nodig? Wat hebben ze van de Walen te vrezen? Volgens mij is het gewoon zo dat Vlaanderen heel goed alleen kan bestaan, maar Wallonie juist niet. Walloinie zou er alles aan moeten doen om bij Vlaanderen te kunnen blijven, maar alles wat de Walen doen is dwarsliggen en tegenstribbelen. Dan komt er toch een punt dat Vlaanderen gaat denken "Dan niet johquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:41 schreef leonieke het volgende:
Ah, de Vlamingen zullen weer toegeven aan de Walen en einde discussie. Dat zie je nu toch al van ver afkomen?
Als het een troost kan zijn, veel Vlamingen snappen dat niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar ik snap dat dus niet. Waarom doen de Vlamingen dat? Waar hebben ze de Walen bij nodig? Wat hebben ze van de Walen te vrezen? Volgens mij is het gewoon zo dat Vlaanderen heel goed alleen kan bestaan, maar Wallonie juist niet. Walloinie zou er alles aan moeten doen om bij Vlaanderen te kunnen blijven, maar alles wat de Walen doen is dwarsliggen en tegenstribbelen. Dan komt er toch een punt dat Vlaanderen gaat denken "Dan niet johbarst lekker
"
Zou ik denken hoor
Nou, ik niet. Wat hebben ze gemeen dan? Behalve de Euro?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:53 schreef leonieke het volgende:
Ik begrijp wel dat ze één willen blijven
Toch wel tof, zo'n baas.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:50 schreef leonieke het volgende:
En mijn baas zei gisteren dat ik groot gelijk had dat ik een dag verlof namen dat ik het mag blijven doen aangezien ik nog zoveel overuren heb staan
De komende weken dus proberen om altijd een dagje verlof te nemen
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, ik niet. Wat hebben ze gemeen dan? Behalve de Euro?
Ja, dus?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:12 schreef leonieke het volgende:
Maar het is toch België? Jullie zouden toch ook graag Nederland willen blijven, of niet?
Ik kan er inderdaad niet over klagen. Gisteren een discussie met hem gehad over een paar vrijstellingen voor een student. Je kan goed met hem discussiëren, je moet het gewoon goed voorbereiden. Maar als je gefundeerd jouw mening kunt verkopen, is het goed voor hem (zo ervaar ik het nu toch nog).quote:
Wat hebben jullie dan allemaal gemeen? De taal kan je toch ook niet zeggen want het Fries lijkt toch niet echt op Nederlands bv?quote:
neej hoor, t boeit me echt niet of je nu belgie of nederland heetquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:12 schreef leonieke het volgende:
[..]![]()
Maar het is toch België? Jullie zouden toch ook graag Nederland willen blijven, of niet?
Neenee, ik bedoel dat je toch ook liever zou hebben dat Nederland één blijft? Dat denk ik toch...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
neej hoor, t boeit me echt niet of je nu belgie of nederland heet
nergens is het zoals iedereen graag zou willen
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:16 schreef Kuukske het volgende:
Druk op werk.
Begin van de scholen is altijd chaotisch en drukquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:16 schreef Kuukske het volgende:
Druk op werk.
Op de rand toch?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Brussel ligt in Vlaanderen
Lijkt me verder vrij weinig moeilijk aan
Misschienquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:29 schreef leonieke het volgende:
En Vlaanderen is volgens mij te klein om onafhankelijk te zijn en de drang om bij Nederland te horen is te klein denk ik.
DAT is dus nog maar de vraag he, of het wel belgen blijvenquote:
OlieDOM in ieder geval thoughquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:36 schreef marcb1974 het volgende:
DAT is dus nog maar de vraag he, of het wel belgen blijven
Hoezo domquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OlieDOM in ieder geval though
Deze al gelezen?Infrabel tipt dieven zelf over koper
Om altijd het kleine broertje te worden van Nederland, hebben veel Belgen ook weinig zin in denk ik.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien
Maar zeg zelf, als je als Vlaanderen zou moeten kiezen met wie je een land zou willen vormen?
Nou ja goed, het blijven Belgen he
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OlieDOM in ieder geval though
Deze al gelezen?Infrabel tipt dieven zelf over koper
Misschien samen met limburg en brabant een land vormen dan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
Om altijd het kleine broertje te worden van Nederland, hebben veel Belgen ook weinig zin in denk ik.
Ja, dat lijkt ook meer op hunnie ( *over schouder wijst) dan op onsquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:03 schreef marcb1974 het volgende:
Misschien samen met limburg en brabant een land vormen dan?
Dan ga ik alleen wel daarheen emigrerenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt ook meer op hunnie ( *over schouder wijst) dan op ons
Dan moet je wel eerst uitburgerenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:18 schreef marcb1974 het volgende:
Dan ga ik alleen wel daarheen emigreren
Ken het al he, heb er gewoondquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan moet je wel eerst uitburgeren
Van de 175?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:46 schreef es70 het volgende:
Iets zegt me dat we het 'dierenwereld spaaralbum' niet vol gaan krijgen.
We hebben nog 173 stickers te gaan.
216quote:
Oh nou, dan schiet het toch al aardig op?quote:
Eigenlijk niet, je krijgt een pakje (met 3 stickers) bij elke 10 euro boodschappen... Ik blijf vaak onder dat tientjequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou, dan schiet het toch al aardig op?
Ik was min of meer vergeten dat alles al klaar stond en ik alleen maar het gas aan hoefde te doenquote:
Min of meer vergetenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik was min of meer vergeten dat alles al klaar stond en ik alleen maar het gas aan hoefde te doen.
Ben een beetje druk (voornamelijk in mijn hoofd)quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Min of meer vergeten
Doe je goed
Zo verras je jezelf nog eens jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Ben een beetje druk (voornamelijk in mijn hoofd).
Was evengoed wel een leuk meevallertje.
Als je jezelf niet af en toe kietelt lach je nooit, nietwaarquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo verras je jezelf nog eens ja
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:08 schreef Ynske het volgende:
pfff net mijn ogen ff dicht gehad, maar voel me nog gebroken
Ha die marciequote:
Na een lange tijd kom ik idd weer even langs wippenquote:
Die groene is het bedorven vakquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
De Spar heeft weer iets Nieuws trouwens
Colourful Eating.
Een schap van een meter of 6 breed, met 4 etages. Een rode (vlees), een gele (aardappels, rijst, pasta), een groene (wat zou dat nou wezen), en een blauwe (toetjes). Van elke kleur 1 artikel, samen ¤ 6,50. Dan heb je wel voor een dag of 2-3 eten
ieuwquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
De Spar heeft weer iets Nieuws trouwens
Colourful Eating.
Een schap van een meter of 6 breed, met 4 etages. Een rode (vlees), een gele (aardappels, rijst, pasta), een groene (wat zou dat nou wezen), en een blauwe (toetjes). Van elke kleur 1 artikel, samen ¤ 6,50. Dan heb je wel voor een dag of 2-3 eten
Rustig hierquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Na een lange tijd kom ik idd weer even langs wippen![]()
Hoe gaat het?
Nee, dat ligt berstensvol met flessen Grolsch, nou goedquote:
Maar hebben ze ook bierquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, dat ligt berstensvol met flessen Grolsch, nou goed
ja, in bruine flessen. Hertog Jan, La Trappe, Westmalle, Duvel, van allesquote:
bier = bierquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, dat ligt berstensvol met flessen Grolsch, nou goed
Hertog Jan is goed te doen welquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, in bruine flessen. Hertog Jan, La Trappe, Westmalle, Duvel, van alles
ja maar goed, je hebt bier, en je hebt uilenzeikquote:
Oh, zal ik zo eens naar kijken jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:32 schreef Ynske het volgende:
marc, zijn de accus al vol?
Ja lekkerquote:
Het waren dan ook de benen die ik heb getraindquote:
Oehquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:14 schreef Ynske het volgende:
* Ynske schuift buritto's met gehakt de sc in
Bwa, niet veel speciaals eigenlijk. Nog 3.5 dagen werken deze week (is een minder leuk vooruitzicht natuurlijk)quote:
3,5 deze week? moet je zaterdag ookquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
Bwa, niet veel speciaals eigenlijk. Nog 3.5 dagen werken deze week (is een minder leuk vooruitzicht natuurlijk)
Yupsquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
3,5 deze week? moet je zaterdag ook
Gelukkig is het droogquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:31 schreef leonieke het volgende:
Maar daar staat wel tegenover dat we waarschijnlijk op restaurant (OP idd Fles) gaan eten
Laat ons hopen dat het tenminste een plat dak is want anders wordt het nogal pijnlijk vrees ikquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelukkig is het droogMisschien hebben ze een dakterras
En op wat voor restaurant ga je dan eten?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:31 schreef leonieke het volgende:
[..]
YupsWel maar tot 13u, maar je dag is toch een beetje om zeep tegen dat je thuis bent (zeker aangezien we nog van anderlecht naar dadizele moeten)
Maar daar staat wel tegenover dat we waarschijnlijk op restaurant (OP idd Fles) gaan eten
eentje met een plat dak, hoor ik netquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En op wat voor restaurant ga je dan eten?
Geen flauw ideequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En op wat voor restaurant ga je dan eten?
Doen danquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:12 schreef leonieke het volgende:
[..]
Geen flauw ideeHet is ook nog niet zeker, ik heb het er nog niet over gehad met phille maar het lijkt me gewoon een leuk idee
Leuven zal het niet wordenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doen dan
Ik wil nog een keer naar leuven. Daar zit vlak bij het station een restaurant met gerechten uit de himalaya, moet ik echt proberen
Zit toch nog wel meer daar? Is juist leuk toch iedere keer wat en ergens anders etenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:19 schreef leonieke het volgende:
[..]
Leuven zal het niet wordenDat is te ver, ergens in West-Vlaanderen.
Italiaans, Chinees, ... Maar zeker niet dat ene Italiaanse restaurant waar ze ons de laatste keer slecht behandeld hebben.
Ik ken dat frietkot denk ikquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet nog een deftig fritkot aan het station van Kortrijk. Daar hebben ze ook wel Bicky Burgers en Vol au Vent
Ik nog maar 2quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
Bwa, niet veel speciaals eigenlijk. Nog 3.5 dagen werken deze week (is een minder leuk vooruitzicht natuurlijk)
Ze staan op 3 streepjes, moet goed genoeg zijnquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:32 schreef Ynske het volgende:
marc, zijn de accus al vol?
Wel elke dag h-a-hquote:
ik heb ze nog niet bekekenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze staan op 3 streepjes, moet goed genoeg zijn
Ik hoop toch wel een paar uur eerder klaar te zijnquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:52 schreef Ynske het volgende:
hier ook nog maar 2 dagen
donderdag om 2 uur begint het weekend
h-a-h?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Wel elke dag h-a-h. Maar vrijdag doe ik mooi niet meer mee
.
Heb ook nog een ding batterijen bij me. Voor in noodgevallenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik heb ze nog niet bekeken
laad ze morgen op het werk wel op
ik ga met je meequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
raaaaaaaaaah ik heb geen zin meer
Ik wil WEG. ergens heen. LANG.
Ga je binnenkort niet op vakantie toevallig?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
raaaaaaaaaah ik heb geen zin meer
Ik wil WEG. ergens heen. LANG.
Net geweest hmm. Nou ja, begin juni, het mag wel weer eens. Eigenlijk moeten werkgevers gewoon iedere 3 maanden 1200 euro vakantiegeld bijschrijvenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:01 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ga je binnenkort niet op vakantie toevallig?![]()
Huis aan huis, folders, reclame, oud papierquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
h-a-h?![]()
Tuurlijk doe je vrijdag niet meer mee, dan heb je veel betere plannen
misschien slecht voor het milieu maar vind die hah pakketjes wel toffer dan losse troep. lekker een pakketje wegsmijtenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Huis aan huis, folders, reclame, oud papier.
Dat vind ik nu eens een goed ideequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net geweest hmm. Nou ja, begin juni, het mag wel weer eens. Eigenlijk moeten werkgevers gewoon iedere 3 maanden 1200 euro vakantiegeld bijschrijven
ja, alleen voor Vlamingen dan he. Betaald uit de compensatie voor al die verspilling die de walen nog moeten terugbetalenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat vind ik nu eens een goed idee
Misschien kunnen ze het hier in België meenemen tijdens de formatiebesprekingen
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hier ook nietMorgen weer vroeg op.
Oké, bij mij wel later (ik zou al in mijn bed moeten zitten, moest ik zo vroeg moeten opstaanquote:
Ik moet met de losse troep lopenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
misschien slecht voor het milieu maar vind die hah pakketjes wel toffer dan losse troep. lekker een pakketje wegsmijten
ik zit ook in mijn bedquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:09 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oké, bij mij wel later (ik zou al in mijn bed moeten zitten, moest ik zo vroeg moeten opstaan), maar 6.15u vind ik ook gewoon té vroeg
Oldenzaalquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Huisarrest Es
TNT-ers moeten binnen blijven na vondst poeder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |