Vrouwtje theelepel?quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:47 schreef Ynske het volgende:
Zoek je plaatjes in google van:
[afbeelding]
krijg je dit
[[url=]afbeelding[/url]]
dat was cool:quote:
das mijn ringtonequote:Op maandag 27 augustus 2007 12:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat was cool:
een lepel is een ding, daar kun je pap mee roeren.....
het is zon liedje dat na al die jaren nog in mijn hoofd zit. Net als de muppetsquote:
lief hequote:
quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:57 schreef Pheno het volgende:
Of deze versie, briljant. http://www.youtube.com/watch?v=6iLwdv-MeiE
dat nijlpaard is ook zo humor, die ogen en die oren die hij heeftquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die heb ik ook tig keer geluiterd.
Je mist nu wel wat hoor.quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:00 schreef Pheno het volgende:
Kan geen youtube kijken hier. Webfilter
Jouw katertje sprint alleen maar anderen in de nek andersquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Echt wel, ik laat je spinnen als een katertje.![]()
Ochjeezquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je mist nu wel wat hoor.
mahna mahna. tudu tududu.
Die krijg ik ook nog wel onder de duim, net als de rest hier in het huis.quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jouw katertje sprint alleen maar anderen in de nek anders
quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ochjeez
Die heb ik al ergens op mijn harddisk staan thuis
Daarom, als 't leuk is, wordt 't vaak beter verspreidquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wie niet.Dat is toch een van de leukste. (vind ik dan. )
ik heb de video in high qualityquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ochjeez
Die heb ik al ergens op mijn harddisk staan thuis
Ook terug begonnen op school? Druk bezig zoals mijn collega met de roosters?quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:20 schreef buzzer het volgende:
Het is hier ouderwets druk, maar ik heb nu even tijd om gedag te zeggen
ja inderdaadquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:28 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ook terug begonnen op school? Druk bezig zoals mijn collega met de roosters?
Ik nog een 35 min, maar ben 't behoorlijk zat...quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
ik wil wel naar huis, maar ik moet nog anderhalf uur
mwoa, ik heb er betrekkelijk weinig last van hoorquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:43 schreef Sjowhan het volgende:
Ligt het nou aan mij, of FOK! af en toe verschrikkelijk aan het hikken/traag.
Hmm, dan ligt het hier aan de glasvezelverbinding hierquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mwoa, ik heb er betrekkelijk weinig last van hoor
Veel meldingen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:43 schreef Sjowhan het volgende:
Ligt het nou aan mij, of FOK! af en toe verschrikkelijk aan het hikken/traag.
De Spar bestaat dat nogquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Straks maar eens even die eindelijk heropende en geheel vernieuwde Spar gaan inspecteren
waarom ben je er dan blij meequote:Op maandag 27 augustus 2007 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Een forum zoals fok maar dan duits?
Lachen
Ja, de Spar heet tegenwoordig Spar Express. Ziet er best netjes uit tegenwoordig, met zoeen mooie zwart granieten vloer ipv dat schrale creme wat je 20 jaar geleden overal zag.. En maar liefst TWEE meter schap (x 5 etages) met alleen maar gekoelde witte wijn en roseDat is wel een verbetering, al drink ik weinig tot geen wijn
Ehmm ja, dat deden ze dus ook. Vroeger. Daar moet idd nog even iets op bedacht worden. Snel. Alsmede op de leeggoed-innamequote:
Naah was lastig hoor, is nog erg veel mislukt. Moest veel drive-by geschoten worden, en het was grijs dus donker weer, en er werd te hard te dicht langs perrons gereden. En de binnenkant van de ruiten spiegelden als een idiootquote:
Ja, het is echt een vak wat je kan leren zeg maar. Dat drive-by schieten is een kwestie van veel en vaak doen, en verder natuurlijk een beetje zien aankomen waar een gebouw staat, en of/waar daar nog een bordje aan de gevel hangt. Die betonnen van Nivelles in de linkeronderhoek had ik anders absoluut gemist bijvoorbeeld.quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:26 schreef Ynske het volgende:
wat een gezeik
heb al 2 dagen geen internet
net huisbaas gebeld aangezien het modem bij iemand op de kamer staat die er niet is.
wat blijkt het die doos mijn kabel eruitgerukt
geen wonder dat k niets meer kan
leuk he, huisgenotenquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:26 schreef Ynske het volgende:
wat een gezeik
net huisbaas gebeld aangezien het modem bij iemand op de kamer staat die er niet is.
En dit post je met Extreme Brain Power?quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:26 schreef Ynske het volgende:
wat een gezeik
omdat ze zelf geen kabeltje heeftquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hoezo heeft die doos dat gedaan dan
quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dit post je met Extreme Brain Power?
blijkbaar, en dan voor 2 weken weggaanquote:
Wat een teringhoer. Platschieten zeg ikquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
blijkbaar, en dan voor 2 weken weggaan
tis de duitsequote:Op maandag 27 augustus 2007 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een teringhoer. Platschieten zeg ik
Het heeft er toch ernstig de schijn van dat je op Enigerlei wijze toch internet hebt. Wat in strijd is met je bewering over die doos met haar of jouw kabeltjequote:
die had daarom een extra sleutel, een geluk dat ie net van vakantie terug wasquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]handig dat je huisbaas er dan toch nog in kon
Dan eerst die fiets terug. En die kuil 2 keer zo diep graven. Dat is ergens voor nodigquote:
ik heb t kabeltje terug gestoken en het probleem was opgelost, ik heb weer internetquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het heeft er toch ernstig de schijn van dat je op Enigerlei wijze toch internet hebt. Wat in strijd is met je bewering over die doos met haar of jouw kabeltje
Yep, je kan nu weer meechatten hierquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
die had daarom een extra sleutel, een geluk dat ie net van vakantie terug was
maar je bent nog niet klaar met steken hmm?quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik heb t kabeltje terug gestoken en het probleem was opgelost, ik heb weer internet
is moeilijk hoor, normaal steek ik niet, maar laat ik me stekenquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
maar je bent nog niet klaar met steken hmm?![]()
Dit soort dingen kan je beter IETS nauwkeuriger formuleren als Fles in de buurt isquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:39 schreef Ynske het volgende:
is moeilijk hoor, normaal steek ik niet, maar laat ik me steken
Laat je gedachten eens de vrije loop hebbenquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit soort dingen kan je beter IETS nauwkeuriger formuleren als Fles in de buurt is
dat is vragen om moeilijkheden hequote:Op maandag 27 augustus 2007 20:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
Laat je gedachten eens de vrije loop hebben
Ik wou het al niet zeggen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
dat is vragen om moeilijkheden he
Jij wel hoorquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:47 schreef Ynske het volgende:
whoot ik ga meedoen aan de fotomaraton van rotterdam
42.195 foto's maken in krap 3 uur?quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:47 schreef Ynske het volgende:
whoot ik ga meedoen aan de fotomaraton van rotterdam
24 in 24 uurquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
42.195 foto's maken in krap 3 uur?
jij kan toch ook gaanquote:
Gaaaper dan Gaapquote:
*spank*quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaaaper dan Gaap
Oh wacht, MOOIE foto's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |