ziek.quote:
hoop het niet, mijn ene collega is weer terug van vakantiequote:Op maandag 27 augustus 2007 08:44 schreef eer-ik het volgende:
drukke week allemaal, deze week?
Ik verveel me nu al de vinketering
quote:Op maandag 27 augustus 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van zondag 26 augustus 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
008. 142 Kuukske
031. 089 Houniet
072. 056 kilometerteller![]()
097. 047 Memento-Mori
100. 046 Hectometerpaal![]()
118. 041 eer-ik
135. 036 JortK
153. 033 OA
159. 032 Papierversnipperaar
159. 032 Lenny_Leonard
159. 032 indahnesia.com
206. 026 crossover
Vervelend dat het nog steeds niet optimaal gaat....quote:Op maandag 27 augustus 2007 08:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ziek.
Nog steeds eigenlijk.
Of nou ja, ziek, geen griep ofzo, maar 't gaat gewoon niet helemaal goed.
't is niet zo dat ik maar beter in bed kan blijven, ook al zou ik dat wel willen
Hmm... das minder...quote:Op maandag 27 augustus 2007 08:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ziek.
Nog steeds eigenlijk.
Of nou ja, ziek, geen griep ofzo, maar 't gaat gewoon niet helemaal goed.
't is niet zo dat ik maar beter in bed kan blijven, ook al zou ik dat wel willen
kijk, dat kan best gunstig zijnquote:Op maandag 27 augustus 2007 08:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hoop het niet, mijn ene collega is weer terug van vakantie
zelf hoop ik er weer een korte week van te maken
ik werk deze week donderdag, maandag, dinsdag, vrijdag en dan ben ik woensdag vrij.quote:Op maandag 27 augustus 2007 08:46 schreef OA het volgende:
[..]
Vervelend dat het nog steeds niet optimaal gaat....![]()
Welke dagen werk je deze week?
duurt het met OV nog langer?quote:Op maandag 27 augustus 2007 08:49 schreef OA het volgende:
Ik ben vandaag trouwens op de fiets en met de waterbus!![]()
0615 op de fiets
0650 bij de waterbus (Erasmusbrug)
0700 vertrek waterbus
0737 aankomst HIA
0739 op werk
Al met al een flinke tijd, maar compleet met hetV duurt nog langer...
![]()
En daarbij vind ik fietsen wel leuk!![]()
Zeker wel.. hangt beetje af van vanmiddagquote:Op maandag 27 augustus 2007 08:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kijk, dat kan best gunstig zijn
[..]
ik werk deze week donderdag, maandag, dinsdag, vrijdag en dan ben ik woensdag vrij.
Wilde ook wel met de f iets naar het werkquote:Op maandag 27 augustus 2007 08:49 schreef OA het volgende:
Ik ben vandaag trouwens op de fiets en met de waterbus!![]()
0615 op de fiets
0650 bij de waterbus (Erasmusbrug)
0700 vertrek waterbus
0737 aankomst HIA
0739 op werk
Al met al een flinke tijd, maar compleet met hetV duurt nog langer...
![]()
En daarbij vind ik fietsen wel leuk!![]()
Gunstig dat je pp donderdag begint.quote:Op maandag 27 augustus 2007 08:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kijk, dat kan best gunstig zijn
[..]
ik werk deze week donderdag, maandag, dinsdag, vrijdag en dan ben ik woensdag vrij.
ja, ik voel me vrij zwak, maar goed, ik zit hier de hele dag alleen maar.quote:Op maandag 27 augustus 2007 08:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zeker wel.. hangt beetje af van vanmiddag![]()
Misschien dat ik dan donderdag + vrijdag vrij neem
Je werkt dus wel gewoon? Tijdje terug was ik ook 'ziek'... ook tijd lang halve dagen gewerkt
http://www.waterbus.nl/quote:Op maandag 27 augustus 2007 08:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wilde ook wel met de f iets naar het werkMaar 23 km is me net te ver
![]()
Kan ook niet douchen hierDichterbij soliciteren dan maar
Wat is een waterbus?
Dude, zie je dat nu pas?!quote:Op maandag 27 augustus 2007 08:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
he, wat staat er rechtsboven in je UI?
er zit een grijs vlakje op
Bij mij is het 29 km...quote:Op maandag 27 augustus 2007 08:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wilde ook wel met de f iets naar het werkMaar 23 km is me net te ver
![]()
Kan ook niet douchen hierDichterbij soliciteren dan maar
Wat is een waterbus?
ja, ik dacht dat het een smetje was op m'n scherm.quote:Op maandag 27 augustus 2007 08:56 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dude, zie je dat nu pas?!
shit man, moet ff rebooten, dikke lag tijdens het typen.
triest.quote:Op maandag 27 augustus 2007 08:58 schreef OA het volgende:
Vandaag zal ik verder niet zo aanwezig zijn, want mijn collega - net terug van vakantie - heeft alweer een vrije dag...![]()
Daar is ie ook geldig ja...quote:Op maandag 27 augustus 2007 08:57 schreef eer-ik het volgende:
OA, is je Ov nou ok geldig in de waterbus?
Ik zag dat er bij a'dam ook een waterbus gaat, met echt connexxion kleuren enzo...
Kut geregeld is dat.quote:Op maandag 27 augustus 2007 08:59 schreef OA het volgende:
[..]
Daar is ie ook geldig ja...![]()
Had ik nog maar een OV....Nu moet ik alles eerst zelf betalen, dan een declaratieformulier invullen en vervolgens weer 2 maanden op m'n geld wachten.... [afbeelding]
quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:03 schreef eer-ik het volgende:
Belde net iemand, dus ik zeg goeiemorgen, indeopslag met erik.
zegt dat mens in élke zin die ze tegen me zegt, mijn naam
'Erik, zou jij op kunnen zoeken wanneer de telefoonlijn wordt aangepast?'
'Hoe heet je baas Erik?'
'Bedankt voor het kijken Erik!'
En dan nog een stuk of 10 zinnen ertussen
Die heeft zeker een managerscursus bij de LOI gevolgdquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:03 schreef eer-ik het volgende:
Belde net iemand, dus ik zeg goeiemorgen, indeopslag met erik.
zegt dat mens in élke zin die ze tegen me zegt, mijn naam
'Erik, zou jij op kunnen zoeken wanneer de telefoonlijn wordt aangepast?'
'Hoe heet je baas Erik?'
'Bedankt voor het kijken Erik!'
En dan nog een stuk of 10 zinnen ertussen
kapotmaken idd.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:06 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Dat is zó vervelend....![]()
Ik heb een pleurishekel aan zulk soort figuren....![]()
whehe, dat zal wel iddquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die heeft zeker een managerscursus bij de LOI gevolgd![]()
![]()
Ervaring?quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die heeft zeker een managerscursus bij de LOI gevolgd![]()
![]()
als je ziek bent krijg je toch ook 'geld'?quote:Op maandag 27 augustus 2007 08:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, ik voel me vrij zwak, maar goed, ik zit hier de hele dag alleen maar.
Kan ook wel thuis gaan zitten, maar daar hou ik ook niet zo van.
Nu krijg ik er iig nog geld voor.
en anders droogt het wel op in de waterbusquote:Op maandag 27 augustus 2007 08:56 schreef OA het volgende:
[..]
Bij mij is het 29 km...
Vandaar ook dat ik de waterbus neem. Dat is dus een lijndienst op het water van Rotterdam naar Dordrecht. Ideaal.![]()
Naar de bus is het 12 km. Na zo'n stukje fietsen ben ik iig niet bezweet.![]()
Eigenlijk moet je dat gewoon dan ook terug gaan doenquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kapotmaken idd.
Ik weet toch godver zelf ook wel hoe ik heet
quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
en anders droogt het wel op in de waterbus
Ik weet niet hoe dat geregeld is, ik werk hier via een uitzendbureau.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
als je ziek bent krijg je toch ook 'geld'?
Met dat soort managers? Ja! Die gaan trots aan hun eigen personeel vertellen wat voor leuke truukjes ze hebben geleerd om hun personeel "gemotiveerd" te houden en te "sturen".quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Met dat soort managers? Ja! Die gaan trots aan hun eigen personeel vertellen wat voor leuke truukjes ze hebben geleerd om hun personeel "gemotiveerd" te houden en te "sturen".![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Met dat soort managers? Ja! Die gaan trots aan hun eigen personeel vertellen wat voor leuke truukjes ze hebben geleerd om hun personeel "gemotiveerd" te houden en te "sturen".![]()
alles goed?quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:17 schreef Kuukske het volgende:
Elleuhww.
geen last van files en flitsers?quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:10 schreef OA het volgende:
[..]
Ja.
![]()
Ik heb lekker de hele tijd op het dek gestaan, maar je kan ook binnen zitten.![]()
Ah.. op die fiets.. mjah, dat zou kunnen idd dat je dan geen centen kijgt..quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat geregeld is, ik werk hier via een uitzendbureau.
Maar ik hou er sowieso niet van thuis te zitten als ik ziek ben.
Daarbij is het ook geen griep, en is dit wel enigzins handelbaar als ik hier zit.
Als het nou echt niet gaat, peer ik 'm wel gewoon.
ik keek toevallig net op msn, en zag dat je net online wasquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:18 schreef Kuukske het volgende:
Ja hoor. Hoe wist je dat ik aan kwam waaien?
idd, en zoals gezegd, is dit nog wel te overzien zo.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ah.. op die fiets.. mjah, dat zou kunnen idd dat je dan geen centen kijgt..
Doorbikkelen dus![]()
Als je dan dus nokt, ben je peer-ik?
ja hequote:Op maandag 27 augustus 2007 09:21 schreef Kuukske het volgende:
Hé Fruts. En euh, mja. Goed punt eerik.
the usual.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:22 schreef Kuukske het volgende:
Wat zijn jullie plannen vandaag?
werkenquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:22 schreef Kuukske het volgende:
Vakantie was tof.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:24 schreef eer-ik het volgende:
the usual.
werkwerkwerkwerk
et toi?
hoe was je vakantie eigenlijk?
Of had je dat al verteld?
quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:25 schreef Pheno het volgende:
Mijn plannen? Nog meer autos aan gort rijden
Werken natuurlijkquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:22 schreef Kuukske het volgende:
Ik vergat even dat het maandag is vandaag.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Werken natuurlijk
Heb je al een vervangende?quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:25 schreef Pheno het volgende:
Mijn plannen? Nog meer autos aan gort rijden
keurigquote:
maar u is dan ook altijd vrij op maandag toch...quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik vergat even dat het maandag is vandaag.
¤quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:25 schreef Pheno het volgende:
.
Jahwel maar JD is ook thuis vandaag. Verwarring enzo.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:28 schreef eer-ik het volgende:
maar u is dan ook altijd vrij op maandag toch...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |