abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 augustus 2007 @ 18:18:47 #151
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52732637
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 18:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Muhehehe.
Alsof ik niet ga kijken naar de kwaliteit van de fipeaux.
Ach, het was sowieso een post die het meeverhuizen naar het volgende deel meer dan waard was
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_52732662
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 18:15 schreef Veulen het volgende:

[..]

Daar ga ik regelmatig eten. Heel lekker en leuke sfeer. Zomers lekker eten op een waterterras [afbeelding]
Mocht je ooit eens in Tilburg komen , moet je dit restaurant een s opzoeken.
http://www.immetilburg.nl/
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  † In Memoriam † maandag 27 augustus 2007 @ 18:20:54 #153
137949 Disana
pi_52732689
Ik vind het een beetje zielig.

Waar het eerst een COS discussietopic was, is het nu een priktopic geworden naar degenen die voorgaven niet meer blij te zijn met de COS. Van mij mag iedereen zichzelf prikken, maar wat mij betreft is het mooi dat het topic heeft geleid tot duidelijkere signalen van hogerhand.
  FOK!Babe maandag 27 augustus 2007 @ 18:21:03 #154
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_52732692
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 18:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ach, het was sowieso een post die het meeverhuizen naar het volgende deel meer dan waard was
Absoluut.
  † In Memoriam † maandag 27 augustus 2007 @ 18:22:06 #155
137949 Disana
pi_52732720
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 18:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou, dan was het hele topic dus eigenlijk overbodig
  FOK!Babe maandag 27 augustus 2007 @ 18:22:39 #156
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_52732728
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 18:20 schreef Disana het volgende:
Ik vind het een beetje zielig.

Waar het eerst een COS discussietopic was, is het nu een priktopic geworden naar degenen die voorgaven niet meer blij te zijn met de COS. Van mij mag iedereen zichzelf prikken, maar wat mij betreft is het mooi dat het topic heeft geleid tot duidelijkere signalen van hogerhand.
Had je verwacht dat ze zouden zeggen: Oh, storen jullie je eraan? Dan tiefen wij gewoon braaf op.
Het is goed om te zien dat er na 2 topics al goed hard ingegrepen is.

Ben echter bang dat we er nog niet helemaal zijn.
Maar vooralsnog gaat het toch weer prima?
  † In Memoriam † maandag 27 augustus 2007 @ 18:26:05 #157
137949 Disana
pi_52732812
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 18:22 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Had je verwacht dat ze zouden zeggen: Oh, storen jullie je eraan? Dan tiefen wij gewoon braaf op.
Het is goed om te zien dat er na 2 topics al goed hard ingegrepen is.

Ben echter bang dat we er nog niet helemaal zijn.
Maar vooralsnog gaat het toch weer prima?
Ja, dat heb ik ook in het vorige geschreven, en daarom post ik ook weer in de COS.

Wat ik bedoel is dat 'andere geluid' dat 'puur toevallig' na vannacht nog even wordt gedropt... en het loven ervan.

Iedereen hier baalde vannacht van FdW die hier kwam etteren. Als we niets hadden gezegd, had hij het vandaag en morgen en overmorgen weer gedaan - nu heeft hij een boodschap gekregen.

Dus om de reacties erop nu af te fakkelen als 'doe eens lichtvoetiger', dat vind ik niet terecht. Het is allang bekend dat sommigen niet tevreden meer waren met sommige dingen.
pi_52732911
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 18:26 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik ook in het vorige geschreven, en daarom post ik ook weer in de COS.

Wat ik bedoel is dat 'andere geluid' dat 'puur toevallig' na vannacht nog even wordt gedropt... en het loven ervan.

Iedereen hier baalde vannacht van FdW die hier kwam etteren. Als we niets hadden gezegd, had hij het vandaag en morgen en overmorgen weer gedaan - nu heeft hij een boodschap gekregen.

Dus om de reacties erop nu af te fakkelen als 'doe eens lichtvoetiger', dat vind ik niet terecht. Het is allang bekend dat sommigen niet tevreden meer waren met sommige dingen.
Als daar maatregelen tegen genomen zijn, ik het toch okè?
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  maandag 27 augustus 2007 @ 18:30:54 #159
60586 Veulen
Vlinder zonnestraal met vrij
pi_52732922
Het lijkt allemaal nogal zeurderig en drammerig. Maar zonder dat komen we duidelijk niet zo ver.
I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
  † In Memoriam † maandag 27 augustus 2007 @ 18:32:13 #160
137949 Disana
pi_52732948
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 18:30 schreef maril het volgende:

[..]

Als daar maatregelen tegen genomen zijn, ik het toch okè?
Ja, daarom begrijp ik ook dat stukje achteraf van Neemmijnietserieus niet zo goed. We zijn gehoord, dus we hebben het goed gedaan.
  † In Memoriam † maandag 27 augustus 2007 @ 18:32:53 #161
137949 Disana
pi_52732964
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 18:30 schreef Veulen het volgende:

Het lijkt allemaal nogal zeurderig en drammerig. Maar zonder dat komen we duidelijk niet zo ver.
Ik vond jouw twee stukjes van gisteren fantastisch.
  maandag 27 augustus 2007 @ 18:33:22 #162
60586 Veulen
pi_52732976
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 18:19 schreef maril het volgende:
Mocht je ooit eens in Tilburg komen , moet je dit restaurant een s opzoeken.
http://www.immetilburg.nl/
Klinkt onwijs lekker allemaal. Kom niet erg vaak in die buurt. Maar ga proberen het zeker te onthouden.

Vind het altijd een enorme pre voor een restaurant als ze aangeven meer met dingen te kunnen dan alleen maar bij elkaar op een bord te schikken.
  maandag 27 augustus 2007 @ 18:35:44 #163
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52733050
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 17:38 schreef maril het volgende:

Tang je ook?
Nee. Nooit gedaan ook. Ook geen Carmen set oid. Wel een fohn, maar ook die gebruik ik amper. Verven? Elke drie maanden bij de kapper.
En dus elke drie, vier weken m'n wenkbrauwen. Valt best mee, vinnik.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 27 augustus 2007 @ 18:37:55 #164
60586 Veulen
pi_52733118
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 18:35 schreef Copycat het volgende:
Nee. Nooit gedaan ook. Ook geen Carmen set oid. Wel een fohn, maar ook die gebruik ik amper. Verven? Elke drie maanden bij de kapper.
En dus elke drie, vier weken m'n wenkbrauwen. Valt best mee, vinnik.
Op de schaal van amanda valt het zeker mee
Welke kleur?
  maandag 27 augustus 2007 @ 18:40:13 #165
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52733172
Blond. Maar zéker geen Albert Cuyp blond .
Ik was vroeger spierwit, qua haarkleur, maar dat is langzaam maar zeker steeds donkerder geworden. En nu ook met hier en daar een verdwaalde grijze haar .

Interessant verhaal, ik hou je op de hoogte.
  maandag 27 augustus 2007 @ 18:44:44 #166
60586 Veulen
pi_52733306
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 18:40 schreef Copycat het volgende:
Blond. Maar zéker geen Albert Cuyp blond .
Ik was vroeger spierwit, qua haarkleur, maar dat is langzaam maar zeker steeds donkerder geworden. En nu ook met hier en daar een verdwaalde grijze haar .

Interessant verhaal, ik hou je op de hoogte.
Oeps en door die grijze haren voel je je oud?

Als kind was ik altijd jaloers op mensen met blond haar. Kwam ik aan met me lelijke bruine haren. Ik bedenk me net dat ik dat nog steeds heb
  maandag 27 augustus 2007 @ 18:47:27 #167
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52733386
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 18:44 schreef Veulen het volgende:
Oeps en door die grijze haren voel je je oud?

Als kind was ik altijd jaloers op mensen met blond haar. Kwam ik aan met me lelijke bruine haren. Ik bedenk me net dat ik dat nog steeds heb
Je vindt het echt een interessant verhaal!
Neuh, niet echt oud, want ze vallen eigenlijk alleen mij op en ik ben zooo jong van geest .

En nu stap ik op mijn fiets om naar mijn Epilady te gaan .
pi_52733422
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 18:26 schreef Disana het volgende:

[..]

Dag Disana,

Ik fakkel niets, Ik constateer alleen een paar dingen:

1. Er was kritiek, er is een topic geopend
2. Er is wat mee gedaan, er wordt sneller, rustiger en adequater opgetreden
3. Ik merk regelmatig op dat een foute posting uit en te na besproken en herbesproken wordt
4, Ik proef soms een soort van rancuneus gevoel van gedupeerden en omstanders en vind dat net zo fout
5. Ik vind dat er nogal gehakt wordt op moderators

En nee, toevallig is dat andere geluid inderdaad niet. Ik heb het gepost omdat ik vind dat moderatoren hun werk sneller en adequater gedaan hebben afgelopen weekend. Juist nu, vanwege het feit dat ze de kritiek oppakken, er iets mee gedaan hebben en er ondanks dat, nog steeds kritiek op hen is, laat ik even horen dat ik vind dat ze het goed gedaan hebben afgelopen weekend. Zo af en toe een pluim of een aai over een bol doet iedereen goed.

Een perfecte wereld is er niet, een perfect forum al helemaal niet. Wie verder zonder zonde is werpe de eerste steen maar! Waarheden, ook die van mij, posters en moderator liggen altijd wel ergens in het midden. Iedereen heeft een beetje gelijk en iedereen heeft een beetje ongelijk, het ligt aan de invalshoek.

Dus ja, een beetje lichtvoetigheid voor de mensheid kan absoluut geen kwaad!

Met groet,

† In Memoriam † maandag 27 augustus 2007 @ 18:53:04 #169
137949 Disana
pi_52733549
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 18:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dag Disana,

3. Ik merk regelmatig op dat een foute posting uit en te na besproken en herbesproken wordt
4, Ik proef soms een soort van rancuneus gevoel van gedupeerden en omstanders en vind dat net zo fout

En nee, toevallig is dat andere geluid inderdaad niet. Ik heb het gepost omdat ik vind dat moderatoren hun werk sneller en adequater gedaan hebben afgelopen weekend. Juist nu, vanwege het feit dat ze de kritiek oppakken, er iets mee gedaan hebben en er ondanks dat, nog steeds kritiek op hen is, laat ik even horen dat ik vind dat ze het goed gedaan hebben afgelopen weekend. Zo af en toe een pluim of een aai over een bol doet iedereen goed.

Een perfecte wereld is er niet, een perfect forum al helemaal niet. Wie verder zonder zonde is werpe de eerste steen maar! Waarheden, ook die van mij, posters en moderator liggen altijd wel ergens in het midden. Iedereen heeft een beetje gelijk en iedereen heeft een beetje ongelijk, het ligt aan de invalshoek.

Met groet,

En daar ben je niet uniek in. Je wilde per se nog iets zeggen. Wat mij betreft dus mosterd na de maaltijd
  maandag 27 augustus 2007 @ 18:56:19 #170
60586 Veulen
pi_52733628
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 18:47 schreef Copycat het volgende:
Je vindt het echt een interessant verhaal!
Neuh, niet echt oud, want ze vallen eigenlijk alleen mij op en ik ben zooo jong van geest .

En nu stap ik op mijn fiets om naar mijn Epilady te gaan .
Ik stel geen vragen uit beleefdheid. Dat is suffig.

Doe de Epilady de groeitjes. Enne vraag of ze die grijze haren meteen er ook uit rukt
pi_52733845
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 18:53 schreef Disana het volgende:

[..]

En daar ben je niet uniek in. Je wilde per se nog iets zeggen. Wat mij betreft dus mosterd na de maaltijd
Dag Disana,

Wat ik dan nog wel kwijt wil is dat niet jij bepaald wanneer de maaltijd is, wat de maaltijd is, laat staan of de mosterd na die maaltijd geserveerd werd. Dat maken de posters voor zichzelf uit of ze doen dat in gezamenlijkheid. Als het voor jou na jouw maaltijd was, laat het dan voor wat het is. Je hoefde er niet op te reageren.

Ik wilde inderdaad in de negatieve brij nog even een positief geluid laten horen. Ik vond en vind dat terecht gezien de laatste dagen. Ook jij bent vrij om dat te doen overigens.

Hier laat ik het bij, neem het laatste woord maar

Zoals bijna altijd, vriendelijk groetend!
  maandag 27 augustus 2007 @ 19:15:18 #172
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_52734182
Ik sluit me ook een beetje aan wat NMNS zegt

Niet dat ik me actief met de discussie over de COS heb beziggehouden maar heb wel meegelezen en er zijn ook 3 bannetjes gevallen, dus een prima maatregel lijkt me, ik denk dat het wel zijn vruchten zal gaan afwerpen en de COS sfeer uiteindelijk beter zal worden
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  † In Memoriam † maandag 27 augustus 2007 @ 19:16:55 #173
137949 Disana
pi_52734246
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 19:15 schreef BONG4002 het volgende:

Ik sluit me ook een beetje aan wat NMNS zegt

Niet dat ik me actief met de discussie over de COS heb beziggehouden maar heb wel meegelezen en er zijn ook 3 bannetjes gevallen, dus een prima maatregel lijkt me, ik denk dat het wel zijn vruchten zal gaan afwerpen en de COS sfeer uiteindelijk beter zal worden
Laat je niet misleiden. Ikzelf heb bijvoorbeeld nog in het voorgaande deel van het COS topic geschreven dat het positief is dat er nu maatregelen worden genomen. Ik ben ervan overtuigd dat de meesten die in dat topic hun teleurstelling over de COS hebben geuit, dat ook zo vinden.

Er is dus helemaal geen tegenstelling, zoals nmns nu suggereert.
  FOK!Babe maandag 27 augustus 2007 @ 19:18:59 #174
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_52734318
En nu allemaal koest en liev.
  maandag 27 augustus 2007 @ 19:20:06 #175
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_52734359
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 19:16 schreef Disana het volgende:

[..]

Laat je niet misleiden. Ikzelf heb bijvoorbeeld nog in het voorgaande deel van het COS topic geschreven dat het positief is dat er nu maatregelen worden genomen. Ik ben ervan overtuigd dat de meesten die in dat topic hun teleurstelling over de COS hebben geuit, dat ook zo vinden.

Er is dus helemaal geen tegenstelling, zoals nmns nu suggereert.
Okej, heb de laatste COSSEN niet allemaal doorgelezen Hopelijk blijft het vanaf nu iig rustig en gezellig in de COS
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  † In Memoriam † maandag 27 augustus 2007 @ 19:20:25 #176
137949 Disana
pi_52734373
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 19:18 schreef Ian_Nick het volgende:

Woef!
pi_52734859
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 18:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dag Disana,

Met groet,

6. inhakend op 'gehakt' in punt 5. En ik proef soms ook dat moderatoren iets te snel een probleem dat zichzelf op kan lossen te groot maken door heel overdreven te gaan editten ( en dan later ook nog 'hakken' tegen lieve jongetjes, maar dat tussen haakjes). Neemt niet weg dat ik waardeer wat een moderator doet, hoor!!

goedenavond, by the way
pi_52734882
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 19:18 schreef Ian_Nick het volgende:
hoi, nu wel
  maandag 27 augustus 2007 @ 19:43:47 #179
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52735083
Ik wilde wenkbrauwen als Sienna Miller. Maar dat kon niet 'omdat je wenkbrauwvorm daarvoor te dun is aan de buitenkant.' Dus toen ben ik heel hard gaan huilen. En stampvoeten. En vroeg ik vervolgens of ze me nog wel lief vond.
Dat was niet het geval en nu heb ik helemaal geen wenkbrauwen meer.
  FOK!Babe maandag 27 augustus 2007 @ 19:44:28 #180
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_52735099
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 19:43 schreef Copycat het volgende:
Ik wilde wenkbrauwen als Sienna Miller. Maar dat kon niet 'omdat je wenkbrauwvorm daarvoor te dun is aan de buitenkant.' Dus toen ben ik heel hard gaan huilen. En stampvoeten. En vroeg ik vervolgens of ze me nog wel lief vond.
De slet!
  † In Memoriam † maandag 27 augustus 2007 @ 19:50:47 #181
137949 Disana
pi_52735282
quote:

Had je wel een heel hoog klagerig en verleidelijk kinderstemmetje.
  maandag 27 augustus 2007 @ 19:53:08 #182
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52735343
quote:
Had je maar naar DOB moeten gaan... die fixen het dan wel gelijk voor je
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_52735481
Of je gaat naar Thailand, scheert de boel af en laat ze er daar tatoeeren
  maandag 27 augustus 2007 @ 19:58:57 #184
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52735491
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 19:44 schreef Ian_Nick het volgende:

De slet!
Dat zei ik!
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 19:50 schreef Disana het volgende:
Had je wel een heel hoog klagerig en verleidelijk kinderstemmetje.
Uiteraard. En ik had voor het effect slechts één borst in mijn rode beha gestoken, de ander hing los ... en dus ietwat lager. Mocht niet baten.
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 19:53 schreef Leandra het volgende:
Had je maar naar DOB moeten gaan... die fixen het dan wel gelijk voor je

Zouden die mij brow-extensions kunnen aanmeten?

Overall voel ik me gesterkt door deze grote blijken van interesse .
pi_52735492
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 19:44 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

De slet!
hoe noem je me?
  FOK!Babe maandag 27 augustus 2007 @ 19:59:08 #186
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_52735494
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 19:58 schreef mootie het volgende:
Want dat kan alléén in Thailand.
  FOK!Babe maandag 27 augustus 2007 @ 19:59:31 #187
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_52735500
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 19:58 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

hoe noem je me?
Meestal WJ, hoezo?
pi_52735514
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 19:59 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Want dat kan alléén in Thailand.
Het moet wel Amanda-style
  maandag 27 augustus 2007 @ 20:00:39 #189
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52735528
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 19:58 schreef mootie het volgende:

Mijn Epilady zei wel dat ze het kon bijtekenen. Vond ik ook niet zo'n strak plan.

Ze zien er nu wel weer strak uit hoor, die wenkbrauwen (blijf het een raar woord vinden, wenkbrauwen. Vooral het brauwgedeelte. .
pi_52735542
quote:

[..]

Meestal WJ, hoezo?
nee, flauw grapje, ik gebruikte je voorgaande post met 'slet'. hahaha, lachuh met mij, zeg..
pi_52736034
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
pi_52736070
haha, sinds ik net m'n kop liet zien werd het angstvallig stil in de sc. ben ik stout geweest?
pi_52736103
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 20:20 schreef Pavement het volgende:
[afbeelding]
hoi peefmens helemaal depressief door je muziek van gisteren. danke!
  † In Memoriam † maandag 27 augustus 2007 @ 20:29:02 #194
137949 Disana
pi_52736286
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 20:21 schreef willem-jozef het volgende:

haha, sinds ik net m'n kop liet zien werd het angstvallig stil in de sc. ben ik stout geweest?
Als ik goed kijk, is er vást wel iets te vinden Maar zelf ben ik alleen maar ook met andere dingen bezig
pi_52736348
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 20:29 schreef Disana het volgende:

[..]

Als ik goed kijk, is er vást wel iets te vinden Maar zelf ben ik alleen maar ook met andere dingen bezig
hoihoi, nou, ik ga nog ff snel naar de supermarket, het is al bijna sluitingstijd. cu leeters, zonder veters!
pi_52736353
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 20:22 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

hoi peefmens helemaal depressief door je muziek van gisteren. danke!

http://www.youtube.com/watch?v=C62jsJrtf9s <<< is mijn muziek srry !!!
pi_52736435
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
pi_52736548
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 20:31 schreef Pavement het volgende:

[..]

[afbeelding]

http://www.youtube.com/watch?v=C62jsJrtf9s <<< is mijn muziek srry !!!
hoi mike 1846
jezus, geluid stond wat hard, klonk wel aardig. fiets ff snel naar de appie, luister dan de rest van dat nummer. dames, a bientot
pi_52736590
quote:

[..]

Meestal WJ, hoezo?
O Ik word melig van jullie

(FF dus weer opnieuw begonnen en vandaar minder op fok. Dank U heer. Mein geiles bratwurst. )
pi_52736597
PAVEMENT MAG HET GOEDE NIEUWS AAN JULLIE MEDEDELEN, Mevr Pavement is WEER zwanger

Iedereen loop naar de koelkast pak een biertje en zuip
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')