PIDIPOquote:
over honger gesproken iemand nog een idee voor iets simpels maar wel lekker en niet uit de frituur ?quote:
mij een beetje uit het script schrijvenquote:
Macaroniquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:07 schreef Pavement het volgende:
over honger gesproken iemand nog een idee voor iets simpels maar wel lekker en niet uit de frituur ?
quote:
Ja vreemd, want ik heb alleen maak iets erachter geplakt.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:08 schreef Pavement het volgende:
[..]
mij een beetje uit het script schrijven
Gevuld stokbrood?quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:07 schreef Pavement het volgende:
[..]
over honger gesproken iemand nog een idee voor iets simpels maar wel lekker en niet uit de frituur ?
klinkt goed maar heb net een week lang stokbrood gegeten, zat in belgie kaas fondue bbq etc etcquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gevuld stokbrood?
Gehakt braden, vervolgens ui, paprika, courgette, prei, wat je ook maar lekker vind, knoflook in de wok en pleur daarna alles bij elkaar. Stokbroodje in de oven, lekker vullen met voorgaande en smullen maar.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:27 schreef Disana het volgende:
Vlees met supersized maden!
[afbeelding]
Verbeterdquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:26 schreef Veulen het volgende:
Zo te lezen kunnen die gasten aardig koken. Toch van de week is op hun kaart kijken of ze ook vegetarische dingen hebben.
Psst Disana het is Minevitus![]()
Dan neem je gewoon een ovenboodje en vul je die met ham, ei, tomaat en komkommerquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:18 schreef Pavement het volgende:
[..]
klinkt goed maar heb net een week lang stokbrood gegeten, zat in belgie kaas fondue bbq etc etc
D'r staat niet bij wat er inzitquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:31 schreef Disana het volgende:
Verbeterd![]()
http://www.kies.com/netwijzer/resnhwee.htm
Ja hoor, ik zie een vegetarisch menu van de chef.
Tang je ook?quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:28 schreef Copycat het volgende:
Ik ga vanavond dus echt voor een vette hotdog! (of twee)
Maar eerst mijn wenkbrauwen laten bijwerken. Ook ik ben ijdel. Maar met mate.
Verfje er door ook nogquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:38 schreef maril het volgende:
Tang je ook?
Goh, dus jij woont er vlakbij.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:38 schreef Veulen het volgende:
[..]
D'r staat niet bij wat er inzit![]()
Maar het is een kleine moeite om er even te kijken vrijdag. Dan kom ik er toch langs.
Vlakbij is een groot woord. Maar dat is hier met alles.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:46 schreef Disana het volgende:
Goh, dus jij woont er vlakbij.
Ah. Nou, je kunt er dus een keer binnen lopen en vragen om een handtekening 'omdat ze op tv waren'quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
Vlakbij is een groot woord. Maar dat is hier met alles.
Maar ik heb er veel vrienden wonen![]()
D'r stond zaterdag met sluis en bruggefeest ook een bord buiten waarop stond dat ze maandag te zien zouden zijn in de kooi.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:52 schreef Disana het volgende:
Ah. Nou, je kunt er dus een keer binnen lopen en vragen om een handtekening 'omdat ze op tv waren'![]()
Koop er wat sateetjes bijquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:57 schreef Pavement het volgende:
mmmmmmmmmmmmmmmm ik ga voor nasi denk ik
VOLquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Hey, is het discussietopic deaudt!?
Beetje sneu he, die mensen die er alleen maar aan denken dat ze op tv komen, maar niet in welke contextquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:58 schreef Veulen het volgende:
[..]
D'r stond zaterdag met sluis en bruggefeest ook een bord buiten waarop stond dat ze maandag te zien zouden zijn in de kooi.
Ik denk nog bij mezelf... Als je denkt dat dat reclame is![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Opgelost, slotje.
Inderdaad, zelfde met die dames van DOB. Weten waar je aan mee werkt en dan toch door gaan. Dat is gewoon dom.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:01 schreef Disana het volgende:
Beetje sneu he, die mensen die er alleen maar aan denken dat ze op tv komen, maar niet in welke context![]()
Die wijven kunnen niets.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Inderdaad, zelfde met die dames van DOB. Weten waar je aan mee werkt en dan toch door gaan. Dat is gewoon dom.
Die daar onder staat de Tarverne is imo gezelliger en ze reserveren voor vegetariës Aubergine met kaas erin en van alles erbijquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Verbeterd![]()
http://www.kies.com/netwijzer/resnhwee.htm
Ja hoor, ik zie een vegetarisch menu van de chef.
Ik probeer iemand anders juist die taak aan te smeren.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, het is gewoon vol. Maak jij een tweede vervolg aan?![]()
Reserveren zelfs... netjes. Ach, ik eet vanavond gewoon niet-vegetarische risotto, ook lekker.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:04 schreef maril het volgende:
[..]
Die daar onder staat de Tarverne is imo gezelliger en ze reserveren voor vegetariës Aubergine met kaas erin en van alles erbij![]()
En vragen het sticky te makenquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik probeer iemand anders juist die taak aan te smeren.
Ik doe wel even![]()
Al gedaan enzeaux.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:08 schreef Disana het volgende:
[..]
En vragen het sticky te makenMaar ik heb het idee dat alles al is gezegd... degenen over wie het ook gaat melden zich nu toch niet meer.
Ik weet niet of een part trois echt nodig is maar ik heb m toch maar ff geTeeVeePee'dquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Al gedaan enzeaux.
En als die belhamels uit de COS zich niet willen melden hebben ze ook geen inspraak over nieuwe regels.
Het is een handig topic om met modjes te overleggen.
Als users zich daar niet mee willen bemoeien mag dat van mij.
Ik vind het ook wel een goede aanvulling op de FB, maar wat er nog te zeggen valt zou ik zo niet kunnen bedenkenquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Al gedaan enzeaux.
En als die belhamels uit de COS zich niet willen melden hebben ze ook geen inspraak over nieuwe regels.
Het is een handig topic om met modjes te overleggen.
Als users zich daar niet mee willen bemoeien mag dat van mij.
Daar ga ik regelmatig eten. Heel lekker en leuke sfeer. Zomers lekker eten op een waterterrasquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:04 schreef maril het volgende:
Die daar onder staat de Tarverne is imo gezelliger en ze reserveren voor vegetariës Aubergine met kaas erin en van alles erbij![]()
Voorzorgsmaatregel.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet of een part trois echt nodig is maar ik heb m toch maar ff geTeeVeePee'd
Muhehehe.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Fuck... je had door dat het een TVP was
Heb ik weer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |