PIDIPOquote:
over honger gesproken iemand nog een idee voor iets simpels maar wel lekker en niet uit de frituur ?quote:
mij een beetje uit het script schrijvenquote:
Macaroniquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:07 schreef Pavement het volgende:
over honger gesproken iemand nog een idee voor iets simpels maar wel lekker en niet uit de frituur ?
quote:
Ja vreemd, want ik heb alleen maak iets erachter geplakt.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:08 schreef Pavement het volgende:
[..]
mij een beetje uit het script schrijven
Gevuld stokbrood?quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:07 schreef Pavement het volgende:
[..]
over honger gesproken iemand nog een idee voor iets simpels maar wel lekker en niet uit de frituur ?
klinkt goed maar heb net een week lang stokbrood gegeten, zat in belgie kaas fondue bbq etc etcquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gevuld stokbrood?
Gehakt braden, vervolgens ui, paprika, courgette, prei, wat je ook maar lekker vind, knoflook in de wok en pleur daarna alles bij elkaar. Stokbroodje in de oven, lekker vullen met voorgaande en smullen maar.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:27 schreef Disana het volgende:
Vlees met supersized maden!
[afbeelding]
Verbeterdquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:26 schreef Veulen het volgende:
Zo te lezen kunnen die gasten aardig koken. Toch van de week is op hun kaart kijken of ze ook vegetarische dingen hebben.
Psst Disana het is Minevitus![]()
Dan neem je gewoon een ovenboodje en vul je die met ham, ei, tomaat en komkommerquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:18 schreef Pavement het volgende:
[..]
klinkt goed maar heb net een week lang stokbrood gegeten, zat in belgie kaas fondue bbq etc etc
D'r staat niet bij wat er inzitquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:31 schreef Disana het volgende:
Verbeterd![]()
http://www.kies.com/netwijzer/resnhwee.htm
Ja hoor, ik zie een vegetarisch menu van de chef.
Tang je ook?quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:28 schreef Copycat het volgende:
Ik ga vanavond dus echt voor een vette hotdog! (of twee)
Maar eerst mijn wenkbrauwen laten bijwerken. Ook ik ben ijdel. Maar met mate.
Verfje er door ook nogquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:38 schreef maril het volgende:
Tang je ook?
Goh, dus jij woont er vlakbij.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:38 schreef Veulen het volgende:
[..]
D'r staat niet bij wat er inzit![]()
Maar het is een kleine moeite om er even te kijken vrijdag. Dan kom ik er toch langs.
Vlakbij is een groot woord. Maar dat is hier met alles.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:46 schreef Disana het volgende:
Goh, dus jij woont er vlakbij.
Ah. Nou, je kunt er dus een keer binnen lopen en vragen om een handtekening 'omdat ze op tv waren'quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
Vlakbij is een groot woord. Maar dat is hier met alles.
Maar ik heb er veel vrienden wonen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |