I know...quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zeker. En vooral als ze dat ook nog uitspreken. Negen van de tien keer hoor je het alleen als iets niet goed is.
Hoi buuvjequote:Op maandag 27 augustus 2007 12:07 schreef debuurvrouw het volgende:
* voorzichtig om het hoekje kijkt
zijn de rookwolken weer een beetje opgetrokken?![]()
goeiemiddag trouwens...
Oi buuv.quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:07 schreef debuurvrouw het volgende:
goeiemiddag trouwens...
Hoiquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:07 schreef debuurvrouw het volgende:
goeiemiddag trouwens...
Moots!quote:
Nog vaker?????quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:24 schreef Copycat het volgende:
Fijn. Weer een werkweek van 40 uur die met een krappe 20 uur aan projecten kan worden gevuld.
Het is dat ik amper vrije dagen over heb, anders werd dit een kort werkweekje.
Jullie zullen me dus vaak zien, hier, tijdens werkuren.Nog vaker? Ja, nog vaker.
Ja.quote:
Doapsen herderquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja.
Heddegij daor probemen mee? Dan kende ze beuren!
Alhoewel ik mijn verplichte kantoortijd natuurlijk ook kan aanwenden om wat freelance klussen af te werken.
Als jij het zegt neem ik het meteen aan, ik ben maar importquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:31 schreef Copycat het volgende:
Daaps, dat is toch suf/sukkelig?
Boeien, die jurk staat je goed.quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Als jij het zegt neem ik het meteen aan, ik ben maar import![]()
Heb m inmiddels een beetje gewijzigd want pavement was geofferd voor NZquote:Op maandag 27 augustus 2007 04:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Staat in wiki he![]()
incl nachtzusters ava![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:22 schreef nikky het volgende:
FdW wenst zich niet te gedragen. 48 uur.
ik had het gezien ja..quote:
Aha. maandag hè, dan kom ik altijd wat langzamer op gang.quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:17 schreef debuurvrouw het volgende:
ik had het gezien ja..
vandaar mijn vraag over rookwolken..![]()
Misschien hebben ze wel heul geen zin om terug te komen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:20 schreef Copycat het volgende:
Aha. maandag hè, dan kom ik altijd wat langzamer op gang.
Maar, als ik het goed heb, loopt de ban voor DrsH en Erica vandaag af.
geen idee.. maar ik hoop dat de tijd zonder hen gebruikt is om de stemming in de cos te laten omslaan. En dan hebben ze geen poot meer om op te staan. Toch?quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel heul geen zin om terug te komen.
*Kijkt hoopvol*
Het heerst... Die oorontsteking bedoel ik.quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:35 schreef debuurvrouw het volgende:
geen idee.. maar ik hoop dat de tijd zonder hen gebruikt is om de stemming in de cos te laten omslaan. En dan hebben ze geen poot meer om op te staan. Toch?
ik ga ff peuter temperaturen. blijft, ondanks paracetamol, klagen over zijn zere oor. Wéér oorsontsteking...![]()
Applausequote:Op maandag 27 augustus 2007 13:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Weer een user erafgetieft?
Gaat lekker.
Hurray for streng modden zeg ik.
Niet kek.quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
geen idee.. maar ik hoop dat de tijd zonder hen gebruikt is om de stemming in de cos te laten omslaan. En dan hebben ze geen poot meer om op te staan. Toch?
ik ga ff peuter temperaturen. blijft, ondanks paracetamol, klagen over zijn zere oor. Wéér oorsontsteking...![]()
Ah gos, arme peuter... en moederquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:04 schreef debuurvrouw het volgende:
nee, absoluut niet kek. Want de paracetamol slaat ook nog eens niet aan... heb dus nu een brullend, koortsig, hoopje ellende op schoot...![]()
vanmiddag nog een afspraak bij de huisarts gelukkig. ik vind dit zoooo zielig...![]()
hij slaapt..![]()
Sterkte en beterschapquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:04 schreef debuurvrouw het volgende:
nee, absoluut niet kek. Want de paracetamol slaat ook nog eens niet aan... heb dus nu een brullend, koortsig, hoopje ellende op schoot...![]()
vanmiddag nog een afspraak bij de huisarts gelukkig. ik vind dit zoooo zielig...![]()
hij slaapt..![]()
Sterkte.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:04 schreef debuurvrouw het volgende:
hij slaapt..![]()
Ik heb een kapotte blaar in mijn liesstreek, van het fietsenquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:52 schreef debuurvrouw het volgende:
zacht bibberstemmetje: het gaat al weer een beetje beter mama...![]()
nog flink zijn ook...![]()
ik zou wat nuttigs moeten doen nu, maar heb geen zin.moe! vannacht ook lekker aan het spoken geweest..
iemand nog een lekkere vuige roddel ofzo?![]()
![]()
Een blaar in je lies van het fietsen??quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb een kapotte blaar in mijn liesstreek, van het fietsen![]()
auw!quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb een kapotte blaar in mijn liesstreek, van het fietsen![]()
KBW behoort tot het verleden, ging vorige week bijna dood, ben vandaag een week % vrijquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een blaar in je lies van het fietsen??![]()
Hmmz... dat is iig genoeg aanleiding tot vuige roddels![]()
Was het fietsen naar de KBW of naar WJ??
Geen idee, foute (te strakke?) broek aangehad op de fiets, denk ik.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
auw!![]()
hoe krijg je dat nou voor elkaar?![]()
Geen idee, ff rustig aan doen lijkt me... ik heb nog nooit blaren van t fietsen gehad, maar kan me voorstellen dat dat (zeker daar) uitermate pijnlijk is....quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
KBW behoort tot het verleden, ging vorige week bijna dood, ben vandaag een week % vrij
Was weer begonnen met elke dag 25 km te fietsen, WJ zou 40km zijn gok ik, das iets te veel van het goede..![]()
Maar ja, nu heb ik een open blaar,en kan ik dus niet meer biken, het schuren is echt pijnlijk...![]()
Wat nu???? Help??![]()
Kun je er een dun, zacht maandverbandje overheen plakken. Op zo'n plek gaat het meestal niet zo gemakkelijk dicht als het blijft schuren.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
KBW behoort tot het verleden, ging vorige week bijna dood, ben vandaag een week % vrij
Was weer begonnen met elke dag 25 km te fietsen, WJ zou 40km zijn gok ik, das iets te veel van het goede..![]()
Maar ja, nu heb ik een open blaar,en kan ik dus niet meer biken, het schuren is echt pijnlijk...![]()
Wat nu???? Help??![]()
Okquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb m inmiddels een beetje gewijzigd want pavement was geofferd voor NZ
Maar dat komt nu dus helemaal goed![]()
PIDIPOquote:
over honger gesproken iemand nog een idee voor iets simpels maar wel lekker en niet uit de frituur ?quote:
mij een beetje uit het script schrijvenquote:
Macaroniquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:07 schreef Pavement het volgende:
over honger gesproken iemand nog een idee voor iets simpels maar wel lekker en niet uit de frituur ?
quote:
Ja vreemd, want ik heb alleen maak iets erachter geplakt.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:08 schreef Pavement het volgende:
[..]
mij een beetje uit het script schrijven
Gevuld stokbrood?quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:07 schreef Pavement het volgende:
[..]
over honger gesproken iemand nog een idee voor iets simpels maar wel lekker en niet uit de frituur ?
klinkt goed maar heb net een week lang stokbrood gegeten, zat in belgie kaas fondue bbq etc etcquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gevuld stokbrood?
Gehakt braden, vervolgens ui, paprika, courgette, prei, wat je ook maar lekker vind, knoflook in de wok en pleur daarna alles bij elkaar. Stokbroodje in de oven, lekker vullen met voorgaande en smullen maar.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:27 schreef Disana het volgende:
Vlees met supersized maden!
[afbeelding]
Verbeterdquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:26 schreef Veulen het volgende:
Zo te lezen kunnen die gasten aardig koken. Toch van de week is op hun kaart kijken of ze ook vegetarische dingen hebben.
Psst Disana het is Minevitus![]()
Dan neem je gewoon een ovenboodje en vul je die met ham, ei, tomaat en komkommerquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:18 schreef Pavement het volgende:
[..]
klinkt goed maar heb net een week lang stokbrood gegeten, zat in belgie kaas fondue bbq etc etc
D'r staat niet bij wat er inzitquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:31 schreef Disana het volgende:
Verbeterd![]()
http://www.kies.com/netwijzer/resnhwee.htm
Ja hoor, ik zie een vegetarisch menu van de chef.
Tang je ook?quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:28 schreef Copycat het volgende:
Ik ga vanavond dus echt voor een vette hotdog! (of twee)
Maar eerst mijn wenkbrauwen laten bijwerken. Ook ik ben ijdel. Maar met mate.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |