6. inhakend op 'gehakt' in punt 5. En ik proef soms ook dat moderatoren iets te snel een probleem dat zichzelf op kan lossen te groot maken door heel overdreven te gaan editten ( en dan later ook nog 'hakken' tegen lieve jongetjes, maar dat tussen haakjes). Neemt niet weg dat ik waardeer wat een moderator doet, hoor!!quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dag Disana,
Ik fakkel niets, Ik constateer alleen een paar dingen:
1. Er was kritiek, er is een topic geopend
2. Er is wat mee gedaan, er wordt sneller, rustiger en adequater opgetreden
3. Ik merk regelmatig op dat een foute posting uit en te na besproken en herbesproken wordt
4, Ik proef soms een soort van rancuneus gevoel van gedupeerden en omstanders en vind dat net zo fout
5. Ik vind dat er nogal gehakt wordt op moderators
En nee, toevallig is dat andere geluid inderdaad niet. Ik heb het gepost omdat ik vind dat moderatoren hun werk sneller en adequater gedaan hebben afgelopen weekend. Juist nu, vanwege het feit dat ze de kritiek oppakken, er iets mee gedaan hebben en er ondanks dat, nog steeds kritiek op hen is, laat ik even horen dat ik vind dat ze het goed gedaan hebben afgelopen weekend. Zo af en toe een pluim of een aai over een bol doet iedereen goed.
Een perfecte wereld is er niet, een perfect forum al helemaal niet. Wie verder zonder zonde is werpe de eerste steen maar! Waarheden, ook die van mij, posters en moderator liggen altijd wel ergens in het midden. Iedereen heeft een beetje gelijk en iedereen heeft een beetje ongelijk, het ligt aan de invalshoek.
Dus ja, een beetje lichtvoetigheid voor de mensheid kan absoluut geen kwaad!
Met groet,
De slet!quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:43 schreef Copycat het volgende:
Ik wilde wenkbrauwen als Sienna Miller. Maar dat kon niet 'omdat je wenkbrauwvorm daarvoor te dun is aan de buitenkant.' Dus toen ben ik heel hard gaan huilen. En stampvoeten. En vroeg ik vervolgens of ze me nog wel lief vond.
Dat was niet het geval en nu heb ik helemaal geen wenkbrauwen meer.
Had je wel een heel hoog klagerig en verleidelijk kinderstemmetje.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:43 schreef Copycat het volgende:
Ik wilde wenkbrauwen als Sienna Miller. Maar dat kon niet 'omdat je wenkbrauwvorm daarvoor te dun is aan de buitenkant.' Dus toen ben ik heel hard gaan huilen. En stampvoeten. En vroeg ik vervolgens of ze me nog wel lief vond.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:43 schreef Copycat het volgende:
Dat zei ik!quote:
Uiteraard. En ik had voor het effect slechts één borst in mijn rode beha gestoken, de ander hing los ... en dus ietwat lager. Mocht niet baten.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:50 schreef Disana het volgende:
Had je wel een heel hoog klagerig en verleidelijk kinderstemmetje.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:53 schreef Leandra het volgende:
Had je maar naar DOB moeten gaan... die fixen het dan wel gelijk voor je
![]()
Want dat kan alléén in Thailand.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:58 schreef mootie het volgende:
Of je gaat naar Thailand, scheert de boel af en laat ze er daar tatoeeren![]()
Het moet wel Amanda-stylequote:Op maandag 27 augustus 2007 19:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Want dat kan alléén in Thailand.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:58 schreef mootie het volgende:
Of je gaat naar Thailand, scheert de boel af en laat ze er daar tatoeeren![]()
Als ik goed kijk, is er vást wel iets te vindenquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:21 schreef willem-jozef het volgende:
haha, sinds ik net m'n kop liet zien werd het angstvallig stil in de sc. ben ik stout geweest?![]()
hoihoi, nou, ik ga nog ff snel naar de supermarket, het is al bijna sluitingstijd. cu leeters, zonder veters!quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ik goed kijk, is er vást wel iets te vindenMaar zelf ben ik alleen maar ook met andere dingen bezig
![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:22 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi peefmens![]()
helemaal depressief door je muziek van gisteren. danke!
hoi mike 1846quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:31 schreef Pavement het volgende:
[..]
[afbeelding]
http://www.youtube.com/watch?v=C62jsJrtf9s <<< is mijn muziek srry !!!![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |