Had je wel een heel hoog klagerig en verleidelijk kinderstemmetje.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:43 schreef Copycat het volgende:
Ik wilde wenkbrauwen als Sienna Miller. Maar dat kon niet 'omdat je wenkbrauwvorm daarvoor te dun is aan de buitenkant.' Dus toen ben ik heel hard gaan huilen. En stampvoeten. En vroeg ik vervolgens of ze me nog wel lief vond.
Dat was niet het geval en nu heb ik helemaal geen wenkbrauwen meer.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:43 schreef Copycat het volgende:
Ik wilde wenkbrauwen als Sienna Miller. Maar dat kon niet 'omdat je wenkbrauwvorm daarvoor te dun is aan de buitenkant.' Dus toen ben ik heel hard gaan huilen. En stampvoeten. En vroeg ik vervolgens of ze me nog wel lief vond.
Dat was niet het geval en nu heb ik helemaal geen wenkbrauwen meer.
Dat zei ik!quote:
Uiteraard. En ik had voor het effect slechts één borst in mijn rode beha gestoken, de ander hing los ... en dus ietwat lager. Mocht niet baten.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:50 schreef Disana het volgende:
Had je wel een heel hoog klagerig en verleidelijk kinderstemmetje.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:53 schreef Leandra het volgende:
Had je maar naar DOB moeten gaan... die fixen het dan wel gelijk voor je
![]()
Want dat kan alléén in Thailand.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:58 schreef mootie het volgende:
Of je gaat naar Thailand, scheert de boel af en laat ze er daar tatoeeren![]()
Het moet wel Amanda-stylequote:Op maandag 27 augustus 2007 19:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Want dat kan alléén in Thailand.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:58 schreef mootie het volgende:
Of je gaat naar Thailand, scheert de boel af en laat ze er daar tatoeeren![]()
Als ik goed kijk, is er vást wel iets te vindenquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:21 schreef willem-jozef het volgende:
haha, sinds ik net m'n kop liet zien werd het angstvallig stil in de sc. ben ik stout geweest?![]()
hoihoi, nou, ik ga nog ff snel naar de supermarket, het is al bijna sluitingstijd. cu leeters, zonder veters!quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ik goed kijk, is er vást wel iets te vindenMaar zelf ben ik alleen maar ook met andere dingen bezig
![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:22 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi peefmens![]()
helemaal depressief door je muziek van gisteren. danke!
hoi mike 1846quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:31 schreef Pavement het volgende:
[..]
[afbeelding]
http://www.youtube.com/watch?v=C62jsJrtf9s <<< is mijn muziek srry !!!![]()
quote:
Gefeliciteerd!!!quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:38 schreef Pavement het volgende:
PAVEMENT MAG HET GOEDE NIEUWS AAN JULLIE MEDEDELEN, Mevr Pavement is WEER zwanger![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Iedereen loop naar de koelkast pak een biertje en zuip
Gefeliciteerdquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:38 schreef Pavement het volgende:
PAVEMENT MAG HET GOEDE NIEUWS AAN JULLIE MEDEDELEN, Mevr Pavement is WEER zwanger![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je hulp nodig hebt zie ik wel een gele enveloppe verschijnenquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:38 schreef itsme het volgende:
[..]
O Ik word melig van jullie
![]()
(FF dus weer opnieuw begonnen en vandaar minder op fok. Dank U heer. Mein geiles bratwurst.)
Congrats.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:43 schreef Pavement het volgende:
nu 12 weken dan mag het gezegd worden, heb t bier 6 weken geleden al genuttigd
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!!!!!quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:38 schreef Pavement het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Congrats.
Noem je het kind wel iets van Simon Christiaan/Suzanne Christine!?
Nee, ik heb uit welingelichte bron vernomen dat het Ian-Nick gaat heten...quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Congrats.
Noem je het kind wel iets van Simon Christiaan/Suzanne Christine!?
Kek.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:45 schreef Pavement het volgende:
[..]
wij doen aan noorse namen
maar ik kan geen sc vinden daarin
Zonder underscore?quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:46 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Nee, ik heb uit welingelichte bron vernomen dat het Ian-Nick gaat heten...![]()
SSSSST daar gaat de surprisequote:Op maandag 27 augustus 2007 20:46 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Nee, ik heb uit welingelichte bron vernomen dat het Ian-Nick gaat heten...![]()
Daar zijn overigens verder geen aantallen aan verbonden ofzo.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat wordt een biertje ter ere van Pavement Jr. de zoveelste, straks![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar zijn overigens verder geen aantallen aan verbonden ofzo.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:48 schreef itsme het volgende:
Ik wil ook eens een muziekje doen
Uit mijn goeie oude tijd
http://www.youtube.com/watch?v=K0dfd_L4tDk
Echt. heeft hij dat van zijn vader soms?quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:51 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
![]()
Geloof het of niet, mijn oudste zoon draait op dit moment dus de hele dag JoyDivision....
JoyDivision is dan ook kek.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:51 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
![]()
Geloof het of niet, mijn oudste zoon draait op dit moment dus de hele dag JoyDivision....
ik vind m niet eens zo raar, de baas welquote:
Hoezo?quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat het een jongetje wordt?![]()
Mjah, in dát geval...quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:52 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik vind m niet eens zo raar, de baas wel![]()
Zou kunnen, maar zijn (biologische) vader is muzikant . Die punk-achtige dingen komen meer van zijn moeder en mij inderdaad...quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:52 schreef itsme het volgende:
[..]
Echt. heeft hij dat van zijn vader soms?![]()
Ik ben gek op joy Division.![]()
Sidewalka Pavementsdottir!quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoezo?
Sidewalk kan net zo goed voor een jongen als voor een meisje![]()
Wat leuk dat jij dit kek? wtf is kekquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
JoyDivision is dan ook kek.
En raakt weer een beetje "in" dankzij bands als She Wants Revenge die technisch gezien gewoon JoyDivision rippen...
kek (bn.)quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:58 schreef itsme het volgende:
[..]
Wat leuk dat jij dit kek? wtf is kekvindt.
Wat ik dus ook een enorm mooi nummer vind.
Bauhaus:
http://www.youtube.com/watch?v=Kq2RXSboWMs
Na de punktijd, of eigenlijk ten tijde van draaiden we steeds meer dit soort nummers.
Ik zie nu ineens dat er Ian op die deur in het begin staatquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:48 schreef itsme het volgende:
Ik wil ook eens een muziekje doen
Uit mijn goeie oude tijd
http://www.youtube.com/watch?v=K0dfd_L4tDk
quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Wtf, is er serieus iets als een babylance!?
Het leuke is dat mijn dochter meer into rap en zo was maar nu ook mijn muziek begint te waarderen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:54 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar zijn (biologische) vader is muzikant . Die punk-achtige dingen komen meer van zijn moeder en mij inderdaad...
quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie nu ineens dat er Ian op die deur in het begin staat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |