je had m goed ianquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En wat nou als je 1 van de 9 zakken hebt die wél normale munten bevat?![]()
Dan weet je toch nog steeds niet welke de valse heeft?
Ian, graag.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:45 schreef willem-jozef het volgende:
okay, nick je bent niet al te dom
you go girlquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik weet ook nog wel een goed raadsel maar die moet ik ff painten
truste, like wise!quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Oeh, fucking hell, ik ging alleen even kijken of Leandra er nog was
Ik duik op bed menschen, het was me wederom een zwaar genoegen.
Slaap lekkerigquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Oeh, fucking hell, ik ging alleen even kijken of Leandra er nog was
Ik duik op bed menschen, het was me wederom een zwaar genoegen.
goed! doch had net dat touw weer opgeruimdquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:46 schreef Pavement het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=7uc-p8fbyEM uit de oude pavement doos
Zo moe..... maar wil nog niet slapenquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jullie gaan toch niet allemaal naar bed je ?![]()
lekkert met zn alle deze vuist op deze vuist zingenquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
goed! doch had net dat touw weer opgeruimd![]()
plompzakkertje spelenquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:50 schreef Pavement het volgende:
[..]
lekkert met zn alle deze vuist op deze vuist zingen
hee tubelessquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Voor mij is het nog een beetje vroeg om te slapen hoor.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nog nietquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ja, maar ik kreeg een half uur geleden het briljante idee eens ff een paar mailboxen te checken die ik nogal eens vergeetquote:
heb geloof ik ook ietrs van 8 email adressen ben allen de pw vergetenquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar ik kreeg een half uur geleden het briljante idee eens ff een paar mailboxen te checken die ik nogal eens vergeet
Gewoon naar elkaar doorsturen van af de eerste minuut helptquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:59 schreef Pavement het volgende:
heb geloof ik ook ietrs van 8 email adressen ben allen de pw vergeten
sorry, was effe m'n spullen voor de nacht(dildokoffer etc.) aan het rangschikkenquote:Op maandag 27 augustus 2007 01:04 schreef Pavement het volgende:
NIet zo schnell allemaal
mmmmmm ik weet niks eg niequote:Op maandag 27 augustus 2007 01:06 schreef mootie het volgende:
Te moe, de actie moet van jou komen!
En het komt ook niet van mij...... ik ben m'n bed inquote:Op maandag 27 augustus 2007 01:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik ook niet, ben aan het opruimen en heb streams aan. hoop geruzie.
Dag snoezepoes!quote:Op maandag 27 augustus 2007 01:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
En het komt ook niet van mij...... ik ben m'n bed in ;')
Truste all![]()
![]()
slaaplekkertquote:Op maandag 27 augustus 2007 01:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
En het komt ook niet van mij...... ik ben m'n bed in
Truste all![]()
![]()
Weltrustequote:Op maandag 27 augustus 2007 01:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Truste all![]()
![]()
Tip: sluit de koptelefoon aan op je PC... moet je m alleen niet opzetten, heb je nergens last vanquote:Op maandag 27 augustus 2007 01:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tering.....ik kan niet slapen, die streams zijn zo luid.
Leandraquote:Op maandag 27 augustus 2007 01:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Truste all![]()
![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 01:14 schreef Lobasca het volgende:
komt met vette reet vol ptten hier nog ffies..voor andermans plezier, heb niks te melden..
aaaaaaaargh, dat was ik was ik vergeten had...thnx!!quote:Op maandag 27 augustus 2007 01:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tip: sluit de koptelefoon aan op je PC... moet je m alleen niet opzetten, heb je nergens last van
truste popske!quote:Op maandag 27 augustus 2007 01:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Truste all![]()
![]()
Je neemt van 1 zak 1 munt - van 1 zak 2 munten enz.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Euh,![]()
Shit die is niet makkelijk.
Geef me even.
vadert!quote:Op maandag 27 augustus 2007 01:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tering.....ik kan niet slapen, die streams zijn zo luid.
Doe ik nu hetzelfde... valt niet op als we tegelijk gaan "slapen" toch?quote:Op maandag 27 augustus 2007 01:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
aaaaaaaargh, dat was ik was ik vergeten had...thnx!!![]()
nou, meiske, klinkt wat zwaarmoedig..quote:Op maandag 27 augustus 2007 01:14 schreef Lobasca het volgende:
komt met vette reet vol ptten hier nog ffies..voor andermans plezier, heb niks te melden..
Kun je niet een lief wiegelliedje voor mij zingen?quote:Op maandag 27 augustus 2007 01:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doe ik nu hetzelfde... valt niet op als we tegelijk gaan "slapen" toch?![]()
![]()
Truste![]()
![]()
had al moeten liggen, gvd, moet ook vroeg op.. ben zo'n nachtkruiper, soms best vermoeiendquote:Op maandag 27 augustus 2007 01:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zoonlief.........jij ook nog hier zo laat?
eerder zwaarlijvig..quote:Op maandag 27 augustus 2007 01:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nou, meiske, klinkt wat zwaarmoedig..
Ik moet laat op.....steeds later ben ik bang.....quote:Op maandag 27 augustus 2007 01:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
had al moeten liggen, gvd, moet ook vroeg op.. ben zo'n nachtkruiper, soms best vermoeiend
Een Hans Wiegelliedje?? Vind je dat wel een rustgevend idee??quote:Op maandag 27 augustus 2007 01:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kun je niet een lief wiegelliedje voor mij zingen?
La maar......quote:Op maandag 27 augustus 2007 01:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een Hans Wiegelliedje?? Vind je dat wel een rustgevend idee??![]()
Ga hier zo inpakken, krijg net door dat ik een dag eerder terug ga naar Groningen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 01:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik ook niet, ben aan het opruimen en heb streams aan. hoop geruzie.
http://www.youtube.com/watch?v=TCgL3XGz3zoquote:Op maandag 27 augustus 2007 01:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kun je niet een lief wiegelliedje voor mij zingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |