vadert!quote:Op maandag 27 augustus 2007 01:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tering.....ik kan niet slapen, die streams zijn zo luid.
Doe ik nu hetzelfde... valt niet op als we tegelijk gaan "slapen" toch?quote:Op maandag 27 augustus 2007 01:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
aaaaaaaargh, dat was ik was ik vergeten had...thnx!!![]()
nou, meiske, klinkt wat zwaarmoedig..quote:Op maandag 27 augustus 2007 01:14 schreef Lobasca het volgende:
komt met vette reet vol ptten hier nog ffies..voor andermans plezier, heb niks te melden..
Kun je niet een lief wiegelliedje voor mij zingen?quote:Op maandag 27 augustus 2007 01:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doe ik nu hetzelfde... valt niet op als we tegelijk gaan "slapen" toch?![]()
![]()
Truste![]()
![]()
had al moeten liggen, gvd, moet ook vroeg op.. ben zo'n nachtkruiper, soms best vermoeiendquote:Op maandag 27 augustus 2007 01:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zoonlief.........jij ook nog hier zo laat?
eerder zwaarlijvig..quote:Op maandag 27 augustus 2007 01:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nou, meiske, klinkt wat zwaarmoedig..
Ik moet laat op.....steeds later ben ik bang.....quote:Op maandag 27 augustus 2007 01:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
had al moeten liggen, gvd, moet ook vroeg op.. ben zo'n nachtkruiper, soms best vermoeiend
Een Hans Wiegelliedje?? Vind je dat wel een rustgevend idee??quote:Op maandag 27 augustus 2007 01:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kun je niet een lief wiegelliedje voor mij zingen?
La maar......quote:Op maandag 27 augustus 2007 01:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een Hans Wiegelliedje?? Vind je dat wel een rustgevend idee??![]()
Ga hier zo inpakken, krijg net door dat ik een dag eerder terug ga naar Groningen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 01:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik ook niet, ben aan het opruimen en heb streams aan. hoop geruzie.
http://www.youtube.com/watch?v=TCgL3XGz3zoquote:Op maandag 27 augustus 2007 01:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kun je niet een lief wiegelliedje voor mij zingen?
hahaquote:Op maandag 27 augustus 2007 01:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik moet laat op.....steeds later ben ik bang.....
Oh ja, die ken ik; heel leuk!quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:33 schreef Ian_Nick het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=NZjTqfA4xNI voor Disana
studeer je daar?quote:Op maandag 27 augustus 2007 01:20 schreef ppi het volgende:
[..]
Ga hier zo inpakken, krijg net door dat ik een dag eerder terug ga naar Groningen.
Komt mijn trip naar A'dam morgen te vervallen.
Maar daar kan ik mee leven.
Maar moet nu wel even omschakelen merk ik.
ik hang op de bank, ondersteun mijn hoofd met mijn hand..quote:Op maandag 27 augustus 2007 01:27 schreef willem-jozef het volgende:
lobasca, zijt ge d'r nog!?
quote:Op maandag 27 augustus 2007 01:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, die ken ik; heel leuk!
Was even weg vanwege een update.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |