Ja, maar ik kreeg een half uur geleden het briljante idee eens ff een paar mailboxen te checken die ik nogal eens vergeetquote:
heb geloof ik ook ietrs van 8 email adressen ben allen de pw vergetenquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar ik kreeg een half uur geleden het briljante idee eens ff een paar mailboxen te checken die ik nogal eens vergeet
Gewoon naar elkaar doorsturen van af de eerste minuut helptquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:59 schreef Pavement het volgende:
heb geloof ik ook ietrs van 8 email adressen ben allen de pw vergeten
sorry, was effe m'n spullen voor de nacht(dildokoffer etc.) aan het rangschikkenquote:Op maandag 27 augustus 2007 01:04 schreef Pavement het volgende:
NIet zo schnell allemaal
mmmmmm ik weet niks eg niequote:Op maandag 27 augustus 2007 01:06 schreef mootie het volgende:
Te moe, de actie moet van jou komen!
En het komt ook niet van mij...... ik ben m'n bed inquote:Op maandag 27 augustus 2007 01:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik ook niet, ben aan het opruimen en heb streams aan. hoop geruzie.
Dag snoezepoes!quote:Op maandag 27 augustus 2007 01:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
En het komt ook niet van mij...... ik ben m'n bed in ;')
Truste all![]()
![]()
slaaplekkertquote:Op maandag 27 augustus 2007 01:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
En het komt ook niet van mij...... ik ben m'n bed in
Truste all![]()
![]()
Weltrustequote:Op maandag 27 augustus 2007 01:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
En het komt ook niet van mij...... ik ben m'n bed in
Truste all![]()
![]()
Tip: sluit de koptelefoon aan op je PC... moet je m alleen niet opzetten, heb je nergens last vanquote:Op maandag 27 augustus 2007 01:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tering.....ik kan niet slapen, die streams zijn zo luid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |